*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Nivelvaivoja ja onnetonta avioliittoa sureva...
Miten päättyy tämä vuosia repinyt suhde ja onnistuuko oman elämän jatkaminen? Tapaako lastansa? Onko minulle olemassa joku hyvä ja näkyykö milloin hänet kohtaan? Onnistunko pian alkavassa työelämässä?
Näetkö muuttoa, jopa toiselle paikkakunnalle?
Lämmin kiitos jos vastaat:)
[b][color=red] Sain selville syyn, miksi en näe kaikille ja miksi näen toisille vähemmän kuin toiselle taas enemmän!
Oletko koskaan kokenut tilannetta, jossa menet uuteen paikkaan ja se on täynnä ihmisiä.
Katselet heitä ja näet samantien kenen kanssa tulet toimeen ja kenen kanssa et?!!
Samoin tunnen teistä. No en nyt niin etten tule toimeen vaan että ei olla samalla " aaltopituudella" , jos sen noin voisi ilmaista.[/color][/b]
OHO!! Onpas täällä jo pitkä lista! =)
Ja hienosti hyppäsitte tuon numeronkin yli !! ;)
Hänelle olisi seurannut huono onnea jos olisi siihen numeroon joutunut, enkä olisi hänelle edes suostunut katsomaan!! (myönnän... olen taikauskoinen tuon numeron kohdalla)
Vastaan nyt muutamaan alkaen numerosta; 637, mutta sitä ennen olikin nimimerkki
Maritta. Ja vastailen taas huomenna lisää. (kello kun on jo noin paljon!)
Olen aika isossa elämänmuutoksessa nyt. Ero pitkäaikaisesta liitosta, pieni lapsi ja uusi työ ihan uudessa kaupungissa. Näetkö tällä perusteella mitään tulevastani? Onko rakkautta ja onnellisuutta luvassa?
Kiitän :)
MARITTA
Sinun on osattava tehdä työsi niin ettei selkäsi siitä enempää rasitu. En näe työelämäsi pituutta, mutta muutoksia on kyllä edessä!
En näe sinulle niin selkeästi. En vaikka kuinka yritän! Jokin estää minua saamasta sinuun kunnolla yhteyttä.
637.
Mieheesi en saa kunnolla yhteyttä. Näen silti häntä enemmän kotona kuin ennen.
Näen pienen käärön, mutta en kumpaa sukupuolta lapsi on.
639. Minna
En osaa sanoa koska vauvanne syntyy, enkä näe onko tyttö vaiko poika.
Koska en saa yhteyttä sikiöön.
639. Mari
Kirjoita hieman enemmän kysymyksiä!
641.
En saa sinuun yhteyttä.
642. marjaana
En nyt saa yhteyttä sinuun.
643. Laimi
Töitä on näkyvissä. Ei kuitenkaan ihan lähi aikoina.
645. -Elenamamma-
Näen taiteilija sielun. Oletko? Jotenkin aistin myös kiinnostusta arkkitehtuuriin!
Näen ison valoisan rakennuksen, jossa isoja ikunoita. Siellä on paljon valoa ja viherkasveja.
Kuulen myös lasten askelia ja naurua. En kuitenkaan saa selvää montako.
646. MARITTA
(oletko se sama, joka täällä koko ajan kyselee ja sanoo siskolleen minun nähneen paljonkin?)
En näe vielä kolmatta lastasinulle, ellei mahassasi jo ole kolmas! =)
Liittoosi en nyt saa otetta, kunnolla. Koska en näe kohdallasi kovinkaan pitkälle (mutta ei tarkoita sitä että aikasi olisi pian!). Näen kuitenkin riitoja ja erimielisyyttä. On asioita joita ei voi paikkailla, mutta suhteen toimimisen vuoksi kannattaa puhua asiat halki ja suoraan!!
647.
Tällä numerolla kysy lisää! Eli en saa otetta sinuun tuon lauseen perusteella.
Kirjoita enemmän ja kysy mistä haluat tietää.
648.
Miksi entinen työntekijä ei ole enää töissä? Oliko hän luotettava?
Näen laajentumista ja yrityksesi menestyvän!
Koirat unessasi voivat ennakoida teille tyttöä ja poikaa! ;)
649.
Näen ainakin yhden lapsen teille!
(taisinkin sinua tuolla edellisessä listassa pyytää kirjoittamaan lisää)
Lapsesi sopeutuu kyllä kouluun! Hän saa sieltä pian ystäviä itselleen.
Pelätä? Miksi pelkäät? En tunne syytä pelkoon.
647.
(ahaa eli olit se toinen jota kehotin kirjoittamaan lisää. Kiitos!)
Olet oikeassa! Sinuun ei helpolla saa yhteyttä!
Voitko kertoa hieman enemmän tällä numerolla. Katsotaan auttaako sekään!
655. Alma
Muuttoa tunnen ilmassa. Muutatte vuoden sisällä. Muuten arkenne tuntuu olevan hyvin.
656.
Näen synkkyyttä ja paljon päälläsi, mutta myös valoa! Eli tilanteesi tulee paranemaan, etkä joudu koko ajan olemaan surullinen. Sinua selvästi koulitaan johonkin isompaan näillä kokemuksillasi. Voimia sinulle!!
661.
Kunpa voisinkin auttaa sinua siinä! Mutta onkohan taskut käyty läpi? Ja sen myötä pyykinpesukone? Sekä viemärit? Vai onko teillä kenties eläimiä?? =)
662.
Olen pahoillani, että elämäsi on huonolla mallilla. Kuulostat todellakin alakuloiselta. Olisiko sinun mahdollista saada apua jostain?
667.
Rahatilanteenne kohenee joskus joulun tienoilla. Olisiko mahdollisesti raha voitto?!
668. Maritta
En pysty näkemään.
KUUNLILJA
Näen sinut toistaiseksi yh-na, mutta näen myös miehen elämässäsi. Ja se on tulista rakkautta!!
Huomasinkin teidän olevan sama henkilö! =)
Mutta en tosiaan (ikävä kyllä) näe vielä kohdallanne niin pitkälle! Ehkäpä juuri siksi, ettei päästä vaikuttamaan liikaa tulevaisuuteen!
Haluaisin kysyä näetkö työstäni jonka aloitan kohta et miten pärjään? Entä lapsistani et miten heillä lähtee syksy käyntiin työni myötä ym? Ja ylipäätään miten tulevaisuudessa menee?
Näen alussa hankaluuksia töissä, mutta sitten asiat lähtevät kyllä sujumaan!
Lapsilla menee jonkin aikaa soputua uuteen tilanteeseen. Toinen sopeutuu toista paremmin.
844. Miiu
Jos lääkärit eivät suosittele en silloin minäkään. En uhmaa heidän tietämystään!
813.
Koen tämän auttamiseksi, KOSKA ihmiset apuani tätä kautta pyytävät.
Ja en näe KOKO tulevaisuutta vaan sen mitä minulta kysytään, koska siihen keskityn!!
Toisinaan saatankin nähdä enemmän, jos sillä on oleellista tekemistä muiden näkyjen kanssa.
846.
En saa sinuun yhteyttä.
848.
En näe juuri nyt lisää lapsia.
850.
Näen koiran purreen jalkaasi. Taloudellinen tilanteenne paranee, mutta vasta myöhemmin.
851.
Onko mies kenties naimissa toisen kanssa?
En näe teille tulevaisuutta.
852.
En näe teitä yhdessä... Saat vielä lapsia.
Sinun kohdallasi talous kiristyy hetkellisesti, mutta uudentyöpaikan myötä tilanne paranee ja löydät uuden rakkauden jonka kanssa olet loppuun asti.
853.
Miksi haluat tietää vaikuttaako se teidän perheeseen?? Etkö halua olla heille tukena?
Vai pelkäätkö sitä että joudutte tekemään nyt kaiken hänen työnsä?
Kyllä! Se tulee vaikuttamaan elämäänne.
812.
Mihin halusit minun nähdä?
857.
Ja mies Ei tahdo edes yrittää?.... Hän on antanut periksi. Hän tuntuu jotenkin väsyneeltä ja alakuloiselta. Hänellä on paljon asioita mielessä joista ei osaa sinulle sanoa, eikä halua puhua. Miehesi läpi käy kriisiä, johon ei kaipaa tällä hetkellä sinua. Mutta jos rakkautenne kestää, niin kestää suhdekin! Yritä jaksaa olla hänen tukenaan.
Olen ollut hänestä vähän huolissaan koska on niin äidin poika, että malttaako koskaan lähteä maailmalle...
Olisi ihana kuulla, että hän pärjäisi omillaan joku päivä ja menestyisi koska on lahjakas, mutta hieman laiska : )
Niin ja kaunista aamua sinulle!
Anni
Näetkö tilanteeni tällä hetkellä ja kuin tiedoton olen yhdessä asiassa. Selitä minulle... Ja miten äitini sairauden käy? selviääkö hän säikähdyksellä?
vaalea kolmen lapsen äiti
sinun arvailut ei menneet lähellekkään, jos sinulla olisi oikea kyky nähdä, näkisit kaikille! ei siihen vaikuta toisen osapuolen " usko" ! näkemättä ihmistä perustat arvailusi esitettyyn tekstiin, näkemällä ihmisen voi olla ihmiseen myös yhteydessä:) siinäpä sulle miettimistä " näkijä" !!
En edelleen saa häneen yhteyttä. Mutta voin antaa neuvon!
Jos hän on murkku iässä sinä voisit opettaa häntä enemmän itsenäiseksi! Sinun pitäisi kannustaa häntä siihen.
Se on niin helppo äidinkin pitää alitajuntainsesti kiinni esikoisestaan eikä antaa päästää häntä maailmalle.
Laiskuuteen voit vaikutta ettet tee hänelle enää mitään valmiiksi vaan hänen on opittava jo NYT tekemään asioita itse. Esim. vaatteita ei ole puhtaana jos ne ei ole pyykkikorissa.
Oma huone on hänen vastuullaan. Voisitte myös tehdä koko perheelle listan työvuoroista!
Jokaisella on jokin päivittäinen tehtävä kotona. Toinen vie roskat ja toinen tyhjää tiskikoneen!
779.
Kiitos! =)
780.
En pysty näkemään äidillesi.
En näe sinulle mitään.
715.
Huomaa miten vähän asiasta oikeasti tiedät! Ei näkijä pysty aina kaikille näkemään!! Ehkä toiset pystyy ja toiset taas ei.
Oletko kenties miettinyt, että vaikka näenkin niin en halua kysyjän tietää tiettyjä asioita vaan sanon etten näe hänelle??!!
Rakas näkijä, näetkö meille lapsia? Miten terveys, työpaikat ja opiskelut?
Näetkö jotain muuta? Kiitos paljon vastauksestasi!
Terveisin, Vaalea 25vuotias tuore rouva Helsingistä
Olen huolestunut koirastamme. On jo aika iäkäs ja nyt varoo toista takajalkaansa. Tahtoisin vain tietää, ettei hänen aikansa ole määrätty vielä päättyväksi, vaan kuntoutuu ja jaksaa vielä hetken aikaa olla kanssamme?? On vielä isorotu kyseessä, siksi kaikki jalkavaivat ovat huonoja asioita.
Aikaisemminkin palstalla vieraillut
Olen pitkään ollut henkisesti kiinni yhdessä miehessä. Meillä on ollut " jotain" ei sen kummempaa. Nyt tilanne muuttunut, jostain syystä. Tarkoitus olisi nähdä häntä tämän kuun lopussa, matkustaisin siis häntä tapaamaan-jos en ihan suoranaisesti, mutta kuitenkin. Kannattaako edes yrittää ottaa selvää asioista, vai mitä näet.?
Olisin todella kiitollinen, jos vastaat tähän, mieltäni kovasti vaivaan asiaan.
Toinen asia koskee yhtä työpaikkaa, tuleeko sieltä yhteydenottoa, minkäänlaista?
Sydämellinen kiitos etukäteen, ja valoa elämääsi! nm,sydänsärkyä