Tuleeko teille joskus naamaan sellainen yksittäinen karva, joka kasvaa pitkäksi hirveetä vauhtia?
Kommentit (24)
Näin kaupassa yhden tutun kasvoissa sellaisen ja jäin suu auki toljottamaan.
Joo. Ja yksi kaulassa. Eikä auta että oon nyppinyt sen pois sata kertaa.
Joo tohon leuan pieleen ja olkavarteen :O en oo kellekään koskaan kertonut nyppään vaan pois :(
Luomissa kasvaa useita mustia karvoja, ja tuntuu kyllä että kasvuvauhti on huimaava.
Näin vanhempana noita kasvokarvoja tuntuu tulevan useasti.Ärsyttää.
Miksei ne lannistu tuhansista pinsetiniskuista?
Sellainen huikean nopea naamakarva ei kuulemma ole oikea karva, vaan joku keratiinihäiriö tms. En nyt muista tarkkaan mutta tämmöistä lääkäri joskus selitti.
Mulla on jo pari vuosikymmentä ollut riesana naamahius. Se kasvaa suunnilleen kohdassa sentti nenästä oikealle ja sentti oikeasta silmästä alas. Se tosiaan kasvaa aivan huomaamatta tosi pitkäksi ja se pitää nyppäistä pois heti kun sen huomaa tai se alkaa ärsyttämään. Ja nyt kun tarkistin niin taas se on siinä. Lähdenpä heti nyppäisemään sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne lannistu tuhansista pinsetiniskuista?
Koska karvan poistaminen kiihdyttää kasvua.
on
onneksi teitä muitakin :)
leuassa asvaa. saksilla aina leikaan sen
Naamassa ei oo mutta nännin vieressä yrittää kasvaa ja kasvaakin sellanen musta ja paksu karva. Välillä unohdan sen ja se pääsee kasvamaan kunnon rintakarvaksi... niin ja ikää on 28.
Ei ole naamassa, mutta vähän navan yläpuolella mahassa on ja jotenkin tykkään siitä. Saatan silitellä välillä sitä ja annan sen kasvaa ihan rauhassa. Se on täydessä pituudessaan joku 2,5cm. Kerran eksä nyppäs sen pois kun esittelin ihan tohkeissani sitä ja suutuin sille iha hemmetisti siitä ja käytiin pitkät keskustelut miksi se teki niin :(
Mulla tulee leuan alle ja sivulle poskeen pari yksittäistä karvaa. Varsinkin leuan alle tuleva on musta, poskessa sentään vaalea.
Liittyy mulla hormonitoimintaan... Nypin ne pois kun huomaan...
Vierailija kirjoitti:
Joo tohon leuan pieleen ja olkavarteen :O en oo kellekään koskaan kertonut nyppään vaan pois :(
Samoin mulle tulee tiettyyn kohtaan leukaa pistävä ja vahva jouhimainen karva. Se ei kasva mitään erityisen nopeaa vauhtia, mutta on inhottava.
Muistan havainneeni sen ekan kerran vuonna 2011. Vuoden muistan siksi tarkkaan, koska olin silloin matkalla ja mukanani ei ollut pinsettejä. Eli tosiaan yksi partakarva on saanut näin ison roolin muistojeni joukossa.
Leuan reunassa kolme. Vaivatta pääsevät 3-4-senttisiksi. Varmaan joku sähkökärtsäys pitäisi antaa karvatuppeen että lopettaisivat.
Naureskelen tässä näille viesteille ja samalla itselleni, syön sipsejä ja luen naamakarvoista AV:lla uuden vuoden aattona yksin kotona :)
Mutta joo, itsellenikin tulee toisen kulmakarvan ja silmäkulman väliin valkoinen hentoinen karva. Kerran se ehti kasvaa melkein kolmesenttiseksi ennen kuin huomasin sen :D
Mulle on leukakarvojen lisäksi ruvennut kasvamaan myös kulmakarvojen sekaan noita jättimittaisia. Näytän komisario Palmulta ellen nypi niitä.
On noita. Korvan lehdykässä on yksi nopeasti kasvava musta karva, joka on vuosien varrella alkanut kovin ärsyttämään. Kun sen joutuu niin usein nyppäämään pois.
Lisäksi yksi kulmakarva kasvaa aina kolme kertaa muita pidemmäksi. Ei sentään kasva yhtä nopeasti kuin tuo korvassa oleva.
Joo. Mulla on sellainen käsivarressa ja toinen poskessa.