Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teille joskus naamaan sellainen yksittäinen karva, joka kasvaa pitkäksi hirveetä vauhtia?

Vierailija
31.12.2016 |

Saattaa parissa päivässä hujahtaa yli sentin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on sellainen käsivarressa ja toinen poskessa.

Vierailija
2/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupassa yhden tutun kasvoissa sellaisen ja jäin suu auki toljottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja yksi kaulassa. Eikä auta että oon nyppinyt sen pois sata kertaa.

Vierailija
4/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tohon leuan pieleen ja olkavarteen :O en oo kellekään koskaan kertonut nyppään vaan pois :(

Vierailija
5/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomissa kasvaa useita mustia karvoja, ja tuntuu kyllä että kasvuvauhti on huimaava.

Vierailija
6/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana noita kasvokarvoja tuntuu tulevan useasti.Ärsyttää.

Vierailija
7/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne lannistu tuhansista pinsetiniskuista?

Vierailija
8/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen huikean nopea naamakarva ei kuulemma ole oikea karva, vaan joku keratiinihäiriö tms. En nyt muista tarkkaan mutta tämmöistä lääkäri joskus selitti.

Vierailija
9/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo pari vuosikymmentä ollut riesana naamahius. Se kasvaa suunnilleen kohdassa sentti nenästä oikealle ja sentti oikeasta silmästä alas. Se tosiaan kasvaa aivan huomaamatta tosi pitkäksi ja se pitää nyppäistä pois heti kun sen huomaa tai se alkaa ärsyttämään. Ja nyt kun tarkistin niin taas se on siinä. Lähdenpä heti nyppäisemään sen pois.

Vierailija
10/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne lannistu tuhansista pinsetiniskuista?

Koska karvan poistaminen kiihdyttää kasvua.

Vierailija
11/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

onneksi teitä muitakin :)

leuassa asvaa. saksilla aina leikaan sen

Vierailija
12/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa ei oo mutta nännin vieressä yrittää kasvaa ja kasvaakin sellanen musta ja paksu karva. Välillä unohdan sen ja se pääsee kasvamaan kunnon rintakarvaksi... niin ja ikää on 28.

Vierailija
13/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naamassa, mutta vähän navan yläpuolella mahassa on ja jotenkin tykkään siitä. Saatan silitellä välillä sitä ja annan sen kasvaa ihan rauhassa. Se on täydessä pituudessaan joku 2,5cm. Kerran eksä nyppäs sen pois kun esittelin ihan tohkeissani sitä ja suutuin sille iha hemmetisti siitä ja käytiin pitkät keskustelut miksi se teki niin :(

Vierailija
14/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee leuan alle ja sivulle poskeen pari yksittäistä karvaa. Varsinkin leuan alle tuleva on musta, poskessa sentään vaalea.

Liittyy mulla hormonitoimintaan... Nypin ne pois kun huomaan...

Vierailija
15/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tohon leuan pieleen ja olkavarteen :O en oo kellekään koskaan kertonut nyppään vaan pois :(

Samoin mulle tulee tiettyyn kohtaan leukaa pistävä ja vahva jouhimainen karva. Se ei kasva mitään erityisen nopeaa vauhtia, mutta on inhottava.

Muistan havainneeni sen ekan kerran vuonna 2011. Vuoden muistan siksi tarkkaan, koska olin silloin matkalla ja mukanani ei ollut pinsettejä. Eli tosiaan yksi partakarva on saanut näin ison roolin muistojeni joukossa.

Vierailija
16/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuan reunassa kolme. Vaivatta pääsevät 3-4-senttisiksi. Varmaan joku sähkökärtsäys pitäisi antaa karvatuppeen että lopettaisivat.

Vierailija
17/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naamaan, mutta kaulaan kyllä!

Vierailija
18/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen tässä näille viesteille ja samalla itselleni,  syön sipsejä ja luen naamakarvoista AV:lla uuden vuoden aattona yksin kotona :)

Mutta joo, itsellenikin tulee toisen kulmakarvan ja silmäkulman väliin valkoinen hentoinen karva. Kerran se ehti kasvaa melkein kolmesenttiseksi ennen kuin huomasin sen :D

Vierailija
19/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on leukakarvojen lisäksi ruvennut kasvamaan myös kulmakarvojen sekaan noita jättimittaisia. Näytän komisario Palmulta ellen nypi niitä. 

Vierailija
20/24 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita. Korvan lehdykässä on yksi nopeasti kasvava musta karva, joka on vuosien varrella alkanut kovin ärsyttämään. Kun sen joutuu niin usein nyppäämään pois.

Lisäksi yksi kulmakarva kasvaa aina kolme kertaa muita pidemmäksi. Ei sentään kasva yhtä nopeasti kuin tuo korvassa oleva.