Mitä suunnitelmia täksi illaksi?
Siinähän se kysymys jo tulikin. Mitä suunnitelmia teillä on uuden vuoden aattoillaksi?
Kommentit (17)
Kotona teinin ja esiteinin kanssa, niitä pitää vahtia noiden paukkujen kanssa, selvin päin.
Ei harmita, kun jouluna tuli vedettyä neljän päivän rännit.
Tulin tähän ystävälle tuliaisten, herkkujen, kuohareiden ja muiden viinaksien kanssa ja suorilta oksentamaan. Nyt mammin sohvalla, välillä oksentaen. Onneksi ketään ei haittaa eikä mua poiskaan ajeta. Toivottavasti herkut ja juomat kelpaa muille. Painuisin muuten takaisin äidille nukkumaan, mutta isäpuolella on syöpä eikä näinollen immuniteettia. Ei menny niinku suunniteltiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Tulin tähän ystävälle tuliaisten, herkkujen, kuohareiden ja muiden viinaksien kanssa ja suorilta oksentamaan. Nyt mammin sohvalla, välillä oksentaen. Onneksi ketään ei haittaa eikä mua poiskaan ajeta. Toivottavasti herkut ja juomat kelpaa muille. Painuisin muuten takaisin äidille nukkumaan, mutta isäpuolella on syöpä eikä näinollen immuniteettia. Ei menny niinku suunniteltiin. :D
Voi ei! Johan on ajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mä olen siis kauempaa sukuloimassa. En pääse kotiin ja nyt meni kaikki suunnitelmat uusiksi. Harmittaa.
Kotona, menen kohta nukkumaan. Olen yksinäinen. Ei sukulaisia, ystäviä, puolisoa tai ketään. :'(
Eipä ihmeitä suunnitelmia.Koiran olen lenkittänyt useamman kerran,kun on niin paukkuherkkä,ettei sitten klo 18 jälkeen(kun paukuttelu alkaa) lähde lenkille.Netflixiä,telkkaria,av:tä,naposteltavaa,siinä tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Kotona, menen kohta nukkumaan. Olen yksinäinen. Ei sukulaisia, ystäviä, puolisoa tai ketään. :'(
Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin.Toivottavasti tulevaisuudessa et olisi niin yksinäinen.😯
Toivottavasti ensi vuotesi ei olisi niin yksinäinen. ❤️
Fantasioin (lähes) selvin päin olemisesta, konsolipelaamisesta ja herkuista. Alkkiksena kuitenkin pyörii ajatus kaljan juomisesta, vaikka ei oikeastaan tekis mieli, enkä haluais lähteä bilettämään ja sosialisoitumaan ku väsyttää ja on huono olo. Enkä tiedä, mitä herkkuja ostais kun ei mitään tee mieli :( No jospa se tässä sumpliintuis.
Viesti nro 9 siis tarkoitettu nrolle 6. Toki kaikille muillekin yksinäisille.
Sairaana, katon ikkunasta kun muut ampuu raketteja ja pidän koiralle seuraa kun se pelkää ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mä olen siis kauempaa sukuloimassa. En pääse kotiin ja nyt meni kaikki suunnitelmat uusiksi. Harmittaa.
Painu äidille vaan, pääset uusperheestä eroon. Näin toimisin itse.
Mies käy saunassa, sitten mennään päikkäreille.
Valvotaan kaiketi kolmeen ihan vain kotona kahdestaan.
Nyt juon punkkua ja oottelen että mies herää päikkäreiltä. Sitten mennään parin kaverin ja heidän lapsien kanssa katsomaan kaupungin ilotulitusta klo 20.00. Kaverit tulee meille syömään, saunomaan ja istumaan iltaa kunhan ovat lapset saaneet vietyä yökylään. Keskiyöllä raketteja ammuskellaan ja kuoharit hörppästään.
Lasten kanssa katsomaan raketit,yöllä saunotaan ja valetaan tinat,lasten nuahdettua yksi siideri,valvotaan myöhään ja nukutaan pitkään,ihanaa.pihviruoka tehdään illalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu äidille vaan, pääset uusperheestä eroon. Näin toimisin itse.
Kiitos vaan kauniista sanoistasi. Paskaa vuotta 2017 sulle.
Ei mittään. Nakkeja ja perunasalaattia, siinä kai se on illan kohokohta. Av:ta vaan huvitukseksi.