Tuleeko teille joskus naamaan sellainen yksittäinen karva, joka kasvaa pitkäksi hirveetä vauhtia?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Joo tohon leuan pieleen ja olkavarteen :O en oo kellekään koskaan kertonut nyppään vaan pois :(
Mulla samoissa paikoissa. Ne ovat molemmat ihan pikimustia ja jouhimaisia ja kasvavat sairaan nopeasti.
Mulla kasvaa keskellä otsaa hius. Se on vaalea ja tosi hentoinen, eka kerran kun huomasin sen, oli ehtinyt kasvaa noin 10cm pitkäksi. Kulmakarvojen joukossa, jotka mulla värittömät ja hentokarvaiset, kasvaa juurikin tuollainen komisario Palmu-karva: pikimusta, paksu ja muita huomattavasti pidempi ja sojottavampi.
Mulla kasvaa leuassa yksi jouhimainen karva. Se on ärsyttävän pistävä kasvaessaan, mutta toisaalta pidän siitä, että sen saa helposti ja tukevasti pinsetteihin ja nykäistyä karvatupen kanssa kokonaan aina irti.
Toisella puolella leukaa taas kasvaa muutama tosi pitkä, mutta jotenkin näkymätön karva. Ne tuntuvat karkeina sormiin, jos sitä kohtaa silittää, mutta niitä on todella vaikea saada pinsetteihin kiinni kun ne näkyvät vain tietystä kulmasta ja tietyssä valossa. Ja taas tuntuu, että ne ovat puskemassa ulos, mutta vielä niin lyhyinä, ettei saisi millään napattua pois. Ärsyttävää.
Nännissä ja sieraimessa. Käsittämätön varsinkin se sierain, koska kyllähän sitä nyt tulee joka aamu katsottua kylppärin peilistä, eli luulisi, että sen huomaa ennen kuin se kasvaa parisenttiseksi. Paksu musta karva sojottaa sieltä ihan yllättäin ja venyttelen sitä sitten siinä ihmeissäni, että milloin hitossa tämä on ehtinyt kasvaa. Things are getting strange, I'm starting to worry / This could be a case for Mulder and Scully.