Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
81/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 jatkaa. Siis, jos miestä ei kiinnosta niin se poistaa fb:stä eikä ota sen jälkeen yhteyttä, that´s it. Jos miehellä on vähänkään kiinnostusta ja on epävarma tilanteesta, niin mies kysyy suoraan, että mikä on homman nimi eikä pelkän oletuksen perusteella ala poisteleen ketään kavereistaan. Miehet ei draamaile fb:n tai muunkaan kanssa samalla tavalla niin kuin me akat. Eli toinen nainen/vaimo täytyy olla se syy. 

Iso osa miehistä draamailee enemmän kuin naiset. Meinaatko, että se mies on nyt jouluna mennyt naimisiin ja perustanut parisuhteen ja otti sen uuden kumppanin facebook kaveriksi sen jälkeen kun oli poistanut Ap:n? Tässä teoriassa ei ole mitään järkeä :D

En tiiä, kuinka erilaisissa piireissä liikut, muttei ainakaan kukaan minun tuntemista miehistä. Puhumattakaan tuo oma. Ei, vaan miehellä on mahdollisesti ollut nainen jo vuosia ja nyt etsii jännitystä elämään ap:sta. On varmaan selittänyt vaimolleen ap olevan esim. jostain harrastukseen liittyvästä fb -ryhmästä. Mutta sitten ap:n vaimo on alkanutkin epäluuloiseksi ja mies on paniikissa poistanut ap:n. Tai parhaassa tapauksessa vaimo on itse vaatinut ap:n poistamista ja mies on tehnyt työtä käskettyä. 

Ja tämä juuri kiinni jäänyt mies on sitten eilen soittanut minulle. Minkähän takia? Voitko tämän vielä selittää, niin en enää ihmettele? Tämähän se suurin mysteeri minullekin oli.

ap

Vierailija
82/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHEN EILISEN SOITON VOI SELITTÄÄ VAIN SE MIES ITSE!

(Oletatko, että hän on nyt täällä av-palstalla??)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, nyt ei ole tärkeää se mitä mies ajattelee tai tekee vaan se mitä sinä teet. Et pääse miehen pään sisään millään arvailuilla ja kohta olet kehittänyt omasta päästäsi miehelle ties minkä kaksoiselämän. :D Taidat olla tosi epävarma itsestäsi?

Vierailija
84/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet luvannut olla yhteydessä mieheen joulun jälkeen. Nyt on menossa neljäs joulun jälkeinen päivä. Jos olet luotettava tyyppi = pysyt sanojesi takana (useimmat väittävät tällaisia olevansa), niin nyt sinä soitat sille miehelle. Ihan riippumatta siitä fb-kaveruuden poistosta.  (itse en ole fb:ssä-, tuleeko sinne heti joku merkintä, että tuo tyyppi on sinut blokannut- jos et olisi noin neuroottinen, niin olisitko voinut olla huomaamatta koko poistoa?)

Ei tule merkintää. Huomasin asian kun hän ei ollut enää messenger-yhteystiedoissani, kun niitä jostain syystä selasin. Sitten kävin tarkistamassa facebookin.

Vierailija
85/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, nyt ei ole tärkeää se mitä mies ajattelee tai tekee vaan se mitä sinä teet. Et pääse miehen pään sisään millään arvailuilla ja kohta olet kehittänyt omasta päästäsi miehelle ties minkä kaksoiselämän. :D Taidat olla tosi epävarma itsestäsi?

Kyllä, olen todella epävarma itsestäni. Eikö se ole vielä käynyt ilmi. Pelottaa ihan pirusti, jos sieltä tuleekin pakit. Siksi haluan ensin märehtiä tätä täällä. Mutta eiväthän palstan täydelliset itsevarmat ihmiset sitä tajua (en tarkoita tähän lainaamaani vastaajaa, vaan muutamia muita vastaajia).

ap

Vierailija
86/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIEHEN EILISEN SOITON VOI SELITTÄÄ VAIN SE MIES ITSE!

(Oletatko, että hän on nyt täällä av-palstalla??)

No kyllä minä nyt tämän tiedän. Haluan vain varautua erilaisiin mahdollisuuksiin. Onko se väärin, jos miettii tällaisia pakkien pelossa ja haluaa vähän tsemppausta ja muiden näkökulmia? Ei ole pakko osallistua keskusteluun, jos nyhveröyteni on noin ahdistavaa.

ap

Vierailija
87/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen miehen numero minulle, niin minäpä soitan ja kysäisen, mitä se eilinen soitto oikein tarkoitti. Selvitän myös tuon fb-kaveruudesta poiston.

Vierailija
88/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen todella epävarma itsestäni. Eikö se ole vielä käynyt ilmi. Pelottaa ihan pirusti, jos sieltä tuleekin pakit. Siksi haluan ensin märehtiä tätä täällä. Mutta eiväthän palstan täydelliset itsevarmat ihmiset sitä tajua (en tarkoita tähän lainaamaani vastaajaa, vaan muutamia muita vastaajia).

ap

Minä pelkään että saat pakit oman toimintasi seurauksena. :( Sillä mies saattaa hyvin tulkita sua niin että et ole kiinnostunut hänestä. Siksi kehotan, että jos olet kiinnostunut miehestä, ota häneen yhteyttä tänään. On kuitenkin uudenvuodenaatto! Tsemppiä!

Vierailija
89/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit tulevat, jos tulevat. Ainakin turha vatvominen päättyy, ja pääset eteenpäin.

Vierailija
90/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sen miehen numero minulle, niin minäpä soitan ja kysäisen, mitä se eilinen soitto oikein tarkoitti. Selvitän myös tuon fb-kaveruudesta poiston.

Ai että te olette ihania. :D Joo, pointti ymmärretty. Kiitos sinulle :)

Vierailija
91/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 jatkaa. Siis, jos miestä ei kiinnosta niin se poistaa fb:stä eikä ota sen jälkeen yhteyttä, that´s it. Jos miehellä on vähänkään kiinnostusta ja on epävarma tilanteesta, niin mies kysyy suoraan, että mikä on homman nimi eikä pelkän oletuksen perusteella ala poisteleen ketään kavereistaan. Miehet ei draamaile fb:n tai muunkaan kanssa samalla tavalla niin kuin me akat. Eli toinen nainen/vaimo täytyy olla se syy. 

Iso osa miehistä draamailee enemmän kuin naiset. Meinaatko, että se mies on nyt jouluna mennyt naimisiin ja perustanut parisuhteen ja otti sen uuden kumppanin facebook kaveriksi sen jälkeen kun oli poistanut Ap:n? Tässä teoriassa ei ole mitään järkeä :D

En tiiä, kuinka erilaisissa piireissä liikut, muttei ainakaan kukaan minun tuntemista miehistä. Puhumattakaan tuo oma. Ei, vaan miehellä on mahdollisesti ollut nainen jo vuosia ja nyt etsii jännitystä elämään ap:sta. On varmaan selittänyt vaimolleen ap olevan esim. jostain harrastukseen liittyvästä fb -ryhmästä. Mutta sitten ap:n vaimo on alkanutkin epäluuloiseksi ja mies on paniikissa poistanut ap:n. Tai parhaassa tapauksessa vaimo on itse vaatinut ap:n poistamista ja mies on tehnyt työtä käskettyä. 

Ja tämä juuri kiinni jäänyt mies on sitten eilen soittanut minulle. Minkähän takia? Voitko tämän vielä selittää, niin en enää ihmettele? Tämähän se suurin mysteeri minullekin oli.

ap

Eihän se mies olekaan jäänyt välttämässä mistään kiinni. VIELÄ. Mutta poisti sinut, ettei myöskään tule jäämään. Yritti soittaa siksi, että on jollakin tavalla kiinnostunut ja/tai haluaa tavata. 

Vierailija
92/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on vain yksi spekulaatio kun sitä kysyit. En missään nimessä tyrkytä tätä ehdottomana faktana. Siitä olen kuitenkin lähes täysin varma, ettei mies poista fb:stä vain hakeakseen huomiota ja/tai kiukutellakseen. 

Vierailija
93/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän se mies olekaan jäänyt välttämässä mistään kiinni. VIELÄ. Mutta poisti sinut, ettei myöskään tule jäämään. Yritti soittaa siksi, että on jollakin tavalla kiinnostunut ja/tai haluaa tavata. 

Ai? Jännä logiikka. Eli poisti minut fb-kavereistaan, koska ei halua jäädä kiinni, mutta sen sijaan kutsuu toistuvasti luokseen, koska siitähän ei voi jäädä kiinni?

ap

Vierailija
94/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap, pois palstalta ja puhelin käteen. Soita miehelle. Just nyt hän odottaa soittoasi.

Vierailija
95/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämä on vain yksi spekulaatio kun sitä kysyit. En missään nimessä tyrkytä tätä ehdottomana faktana. Siitä olen kuitenkin lähes täysin varma, ettei mies poista fb:stä vain hakeakseen huomiota ja/tai kiukutellakseen. 

Itselleni tuli mieleen, että poisto tai eilinen soitto on jompikumpi ollut vahinko. Tietäisi vain kumpi.

ap

Vierailija
96/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä juuri kiinni jäänyt mies on sitten eilen soittanut minulle. Minkähän takia? Voitko tämän vielä selittää, niin en enää ihmettele? Tämähän se suurin mysteeri minullekin oli.ap

Ai? Jännä logiikka. Eli poisti minut fb-kavereistaan, koska ei halua jäädä kiinni, mutta sen sijaan kutsuu toistuvasti luokseen, koska siitähän ei voi jäädä kiinni?

ap

Ei kai se mahdollinen tyttöystävä tai vaimo kuitenkaan ihan 24/7 ole miehessä kiinni? JOS miehellä sellainen on, niin ei se kai mies uuno ole, että soittelee/viestittelee sinulle hänen aikana?

Vierailija
97/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tuli mieleen, että poisto tai eilinen soitto on jompikumpi ollut vahinko. Tietäisi vain kumpi.

ap

Tiedät asian heti, kun soitat miehelle.

Nyt on uudenvuodenaaton alkuilta, just nyt on sopiva hetki soittaa ja jutella tovi miehen kanssa.

Vierailija
98/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä juuri kiinni jäänyt mies on sitten eilen soittanut minulle. Minkähän takia? Voitko tämän vielä selittää, niin en enää ihmettele? Tämähän se suurin mysteeri minullekin oli.ap

ap

Ei kai se mahdollinen tyttöystävä tai vaimo kuitenkaan ihan 24/7 ole miehessä kiinni? JOS miehellä sellainen on, niin ei se kai mies uuno ole, että soittelee/viestittelee sinulle hänen aikana?

En minä soittamisesta puhunutkaan, vaan hänen luokseen menemisestä. Miksi ihmeessä hän poistaisi minut kavereistaan kiinni jäämisen pelossa, mutta 1) itse alun perin pyysi minua kaverikseen ja on tykkäillyt kuvistani ja julkaisuistani 2) pyytää minua kotiinsa, jossa hänen naapurinsa ja ystävänsäkin ovat minut ihan avoimesti nähneet?

Vierailija
99/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan tapaillut ystävääni? Hän kaipaa kovasti soittoasi, ei halua vaikuttaa tunkeilevalta ja siksi ei itse soita. Soita sille niin ei tartte tänään kuunnella sitä epämiehekästä vinkunaa.

Vierailija
100/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan tapaillut ystävääni? Hän kaipaa kovasti soittoasi, ei halua vaikuttaa tunkeilevalta ja siksi ei itse soita. Soita sille niin ei tartte tänään kuunnella sitä epämiehekästä vinkunaa.

Käske hänen pyytää minua uudelleen kaveriksi fb:ssa, niin homma ratkeaa. :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi