Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?
Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.
Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.
Juurikin näin. Tuo on pahin mahdollinen turn off, tuo ap;n vastaus( kun toinen kysyy voidaanko tavata ) että sopii mulle kunhan löydetään aikaa. Mitä hittoa? Mitäs sitten pyörit jossain nettideittipalveluissa jos sulla ei löydy aikaa tapaamisiin, ap? Nyt vähän naisellisuutta ja romanttisuutta kehiin, ja lopeta tuollainen asenne että kun on niin kovin kiire. Et voi olla hakemassa suhdetta, jos sulla ei ole mitään annettavaa toiselle.
Ja minä kun olen luullut, että tämä juuri ne miehet karkottaa. Ihan oikeasti, tälläkin palstalla jatkuvasti sanotaan, että ei saa olla tunkeileva, eikä puhua romanttisesta sitoutumisesta ja jos nainen ottaa yhteyttä, se on vain turn off. Mitä tässä nyt pitää uskoa?
ap
Ei mitään sääntöjä ole olemassa. Nyt välität sitä signaalia, että et ole kiinnostunut. Et ehkä ole oikeastikkaan jos vaan pelaat sääntöjen mukaan. Normaalisti jos ihmiset ovat toisistaan kiinnostuneita, niin pyritään ydessäoloon ja sitä aikaakin järjestyy. Sen takia puhutaan puhelimessa ja keskusstellaan, että ei tarvitse ihmetellä turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäni kun kysyin, niin ap:n miehellä on todennäköisesti toinen nainen ja/tai perhe. Ei mitään muuta syytä poistaa fb:stä jos on kiinnostunut. Miehet ei yleensä ns. kikkaile fb:n kanssa. Ja jos ei olisi edes vähän kiinnostustunut, niin ei olisi yrittänyt soittaa jälkeenpäin.
Eli siis mitä tuo tarkoittaa minun kannaltani? Hän on kiinnostunut, mutta hän on kiinnostunut myös jostain toisesta? Perhettä tuskin on. Olisi tämä varmaankin fb:ssä ja hänen kotonaan tullut jotenkin ilmi.
ap
Juurikin näin. Ja välimatka puhuu myös tämän asian puolesta. Että toinen nainen on varmasti riittävän kaukana, että kiinnijäämisen riski on pienempi.
Vierailija kirjoitti:
50 jatkaa. Siis, jos miestä ei kiinnosta niin se poistaa fb:stä eikä ota sen jälkeen yhteyttä, that´s it. Jos miehellä on vähänkään kiinnostusta ja on epävarma tilanteesta, niin mies kysyy suoraan, että mikä on homman nimi eikä pelkän oletuksen perusteella ala poisteleen ketään kavereistaan. Miehet ei draamaile fb:n tai muunkaan kanssa samalla tavalla niin kuin me akat. Eli toinen nainen/vaimo täytyy olla se syy.
Iso osa miehistä draamailee enemmän kuin naiset. Meinaatko, että se mies on nyt jouluna mennyt naimisiin ja perustanut parisuhteen ja otti sen uuden kumppanin facebook kaveriksi sen jälkeen kun oli poistanut Ap:n? Tässä teoriassa ei ole mitään järkeä :D
Vierailija kirjoitti:
Joulusta on jo viikko. Olisi sinulla ollut aikaa viikon aikana vastata. Nytkin olet roikkunut av:lla hyvinkin pari tuntia. Minkä ikäisiä lapsesi ovat ja ovatko he koko ajan kanssasi? Missä on heidän isä/isät? Minkä ikäinen sinä olet ja minkä ikäinen mies on?
No siksipä en sitten enää vastannutkaan, kun huomasin, että on poistanut minut kavereistaan. Ajattelin, että hän ei sitten haluakaan tavata. Eilen illalla siis oli soittanut, kun olin töissä. Ja nyt en ole ottanut yhteyttä juuri sen takia, kun en tiedä, mitä tekisin ja mikä tämä juttu on. Tällä hetkellä lapset ovat isällään ja ovat tulossa pian kotiin. He ovat olleen siellä siis eilisestä asti, kun olin iltavuorossa. Ja yli kolmekymppisiä ollaan, lapset 10 ja 8. Mitä muuta haluat tietää? Kengännumeroni on 39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.
Juurikin näin. Tuo on pahin mahdollinen turn off, tuo ap;n vastaus( kun toinen kysyy voidaanko tavata ) että sopii mulle kunhan löydetään aikaa. Mitä hittoa? Mitäs sitten pyörit jossain nettideittipalveluissa jos sulla ei löydy aikaa tapaamisiin, ap? Nyt vähän naisellisuutta ja romanttisuutta kehiin, ja lopeta tuollainen asenne että kun on niin kovin kiire. Et voi olla hakemassa suhdetta, jos sulla ei ole mitään annettavaa toiselle.
Ja minä kun olen luullut, että tämä juuri ne miehet karkottaa. Ihan oikeasti, tälläkin palstalla jatkuvasti sanotaan, että ei saa olla tunkeileva, eikä puhua romanttisesta sitoutumisesta ja jos nainen ottaa yhteyttä, se on vain turn off. Mitä tässä nyt pitää uskoa?
apEi mitään sääntöjä ole olemassa. Nyt välität sitä signaalia, että et ole kiinnostunut. Et ehkä ole oikeastikkaan jos vaan pelaat sääntöjen mukaan. Normaalisti jos ihmiset ovat toisistaan kiinnostuneita, niin pyritään ydessäoloon ja sitä aikaakin järjestyy. Sen takia puhutaan puhelimessa ja keskusstellaan, että ei tarvitse ihmetellä turhia.
Kun sitä yhteistä aikaa olisi kyllä järjestynytkin joulun jälkeen!!! Montako kertaa minun pitää sanoa tämä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Hän poisti sinut facebookista siksi että halusi sinun reagoivan siihen.
Aivan. Ihan selkeä pidä tunkkisi jos ei kiinnosta impulssi iskenyt. Särkuneen sydämen avunhuuto.
Ja minua pidettiin idioottina, vaikka näyttää palstalaisillakin olevan erilaiset tulkinnat asiasta. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen luullut, että tämä juuri ne miehet karkottaa. Ihan oikeasti, tälläkin palstalla jatkuvasti sanotaan, että ei saa olla tunkeileva, eikä puhua romanttisesta sitoutumisesta ja jos nainen ottaa yhteyttä, se on vain turn off. Mitä tässä nyt pitää uskoa?ap
Ei mitään sääntöjä ole olemassa. Nyt välität sitä signaalia, että et ole kiinnostunut. Et ehkä ole oikeastikkaan jos vaan pelaat sääntöjen mukaan. Normaalisti jos ihmiset ovat toisistaan kiinnostuneita, niin pyritään ydessäoloon ja sitä aikaakin järjestyy. Sen takia puhutaan puhelimessa ja keskusstellaan, että ei tarvitse ihmetellä turhia.
Kun sitä yhteistä aikaa olisi kyllä järjestynytkin joulun jälkeen!!! Montako kertaa minun pitää sanoa tämä?
ap
5 minuuttia puhelimessa on sulle mahdotonta järjestää vaikka olet täällä jankuttamassa? Trolli
Itse asiassa tuo olikin yksi ajattelemani skenaario, että kuvioissa on toinen, joka ehkä joulun aikana on tullut läheisemmäksi. Mutta mikä ihme oli tämä eilinen puhelu? Sehän tämän pakan nyt taas sekoitti.
ap
Jos vaikka soittaisit sille miehelle nyt? Ja ehdotat tapaamista. Eiköhän se mies osaa ihan itse kertoa jos ei halua enää tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen luullut, että tämä juuri ne miehet karkottaa. Ihan oikeasti, tälläkin palstalla jatkuvasti sanotaan, että ei saa olla tunkeileva, eikä puhua romanttisesta sitoutumisesta ja jos nainen ottaa yhteyttä, se on vain turn off. Mitä tässä nyt pitää uskoa?ap
ap5 minuuttia puhelimessa on sulle mahdotonta järjestää vaikka olet täällä jankuttamassa? Trolli
Ap:lla on yksinäistä, hänellä on ovis ja panettaisi niin vimmatusti, mutta ei ole miestä. Aikaa miehelle olisikin yhtäkkiä ollut vaikka ei kuitenkaan niin paljoa, että olisi kehdannut jollekin etämiehelle laittaa viestiä. On se joillakin vaikeaa! Ap on nolo. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään sääntöjä ole olemassa. Nyt välität sitä signaalia, että et ole kiinnostunut. Et ehkä ole oikeastikkaan jos vaan pelaat sääntöjen mukaan. Normaalisti jos ihmiset ovat toisistaan kiinnostuneita, niin pyritään ydessäoloon ja sitä aikaakin järjestyy. Sen takia puhutaan puhelimessa ja keskusstellaan, että ei tarvitse ihmetellä turhia.Kun sitä yhteistä aikaa olisi kyllä järjestynytkin joulun jälkeen!!! Montako kertaa minun pitää sanoa tämä?
ap5 minuuttia puhelimessa on sulle mahdotonta järjestää vaikka olet täällä jankuttamassa? Trolli
Ai, minä luulin, että puhuttiin tapaamisesta. Missä vaiheessa olen sanonut, ettei minulla olisi aikaa puheluun? Nyt ei vain riitä pokka ja rohkeus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuo olikin yksi ajattelemani skenaario, että kuvioissa on toinen, joka ehkä joulun aikana on tullut läheisemmäksi. Mutta mikä ihme oli tämä eilinen puhelu? Sehän tämän pakan nyt taas sekoitti.
ap
Yhyy yhyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 jatkaa. Siis, jos miestä ei kiinnosta niin se poistaa fb:stä eikä ota sen jälkeen yhteyttä, that´s it. Jos miehellä on vähänkään kiinnostusta ja on epävarma tilanteesta, niin mies kysyy suoraan, että mikä on homman nimi eikä pelkän oletuksen perusteella ala poisteleen ketään kavereistaan. Miehet ei draamaile fb:n tai muunkaan kanssa samalla tavalla niin kuin me akat. Eli toinen nainen/vaimo täytyy olla se syy.
Iso osa miehistä draamailee enemmän kuin naiset. Meinaatko, että se mies on nyt jouluna mennyt naimisiin ja perustanut parisuhteen ja otti sen uuden kumppanin facebook kaveriksi sen jälkeen kun oli poistanut Ap:n? Tässä teoriassa ei ole mitään järkeä :D
En tiiä, kuinka erilaisissa piireissä liikut, muttei ainakaan kukaan minun tuntemista miehistä. Puhumattakaan tuo oma. Ei, vaan miehellä on mahdollisesti ollut nainen jo vuosia ja nyt etsii jännitystä elämään ap:sta. On varmaan selittänyt vaimolleen ap olevan esim. jostain harrastukseen liittyvästä fb -ryhmästä. Mutta sitten ap:n vaimo on alkanutkin epäluuloiseksi ja mies on paniikissa poistanut ap:n. Tai parhaassa tapauksessa vaimo on itse vaatinut ap:n poistamista ja mies on tehnyt työtä käskettyä.
Joo, tässä on ollut muutama tunti aikaa. Siinä välissähän olisin ehtinyt käydä tapaamassa miestä yli 400 kilometrin päässä. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sitä yhteistä aikaa olisi kyllä järjestynytkin joulun jälkeen!!! Montako kertaa minun pitää sanoa tämä?ap
5 minuuttia puhelimessa on sulle mahdotonta järjestää vaikka olet täällä jankuttamassa? Trolli
Ai, minä luulin, että puhuttiin tapaamisesta. Missä vaiheessa olen sanonut, ettei minulla olisi aikaa puheluun? Nyt ei vain riitä pokka ja rohkeus.
ap
No eiköhän se suhde ole sitten siinä, jos et edes pysty soittamaan miehelle. Ei lupaa kovin hyvää tulevaisuutta ajatellen. Anna olla. Ei siksi että mies ei olisi kiinnostunut vaan siksi että itse et ilmeisesti ole riittävän kiinnostunut miehestä.
Vähän ot, mutta hyvä esimerkki miesten ja naisten eroista fb-käyttäytymisessä on fb-kirppikset. Kun akoilla on kaikki kotkotuksensa alustavista varauksista lähtien, niin miehet vaan sujuvasti tekee kaupat.
Tai no voihan se olla niinkin, että pyörittää kahta eri naista sieltä nettipalstalta eikä osaa päättää, kumman valitsee. Eihän sillä välttämättä mitään vaimoa ole.
Olet luvannut olla yhteydessä mieheen joulun jälkeen. Nyt on menossa neljäs joulun jälkeinen päivä. Jos olet luotettava tyyppi = pysyt sanojesi takana (useimmat väittävät tällaisia olevansa), niin nyt sinä soitat sille miehelle. Ihan riippumatta siitä fb-kaveruuden poistosta. (itse en ole fb:ssä-, tuleeko sinne heti joku merkintä, että tuo tyyppi on sinut blokannut- jos et olisi noin neuroottinen, niin olisitko voinut olla huomaamatta koko poistoa?)
Miksi siis alunperinkään pyysi kaveriksi? En nyt oikein tajua.