Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oikeampi kysymys kuulu, onko ap aidosti kiinnostunut miehestä ja mitä ap aikoo. Jos olet miehestä kiinnostunut ja haluaisit jatkaa tapailua/suhdetta, älä suotta analysoi miestä ja tämän toimintaa vaan ota mieheen yhteyttä. Jos mies torjuu sut, niin sitten niin käy. Mutta onko se yhtään parempi, jos itse aiheutat suhteen päättymisen ja sitten jäät jossittelemaan että mistähän se nyt johtui ja mitä mies oikein tarkoitti?

Vierailija
42/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin tilanteessa, jossa on lapset, tuo hitaammin eteneminen ei olis ollenkaan paha näin alkuun. Jos miehellä ei lapsia, voiko olla, ettei olekaan sinun lapsiesi suhteen ihan sinut? Nuo on sellaisia asioita, jotka kannattaa molempien miettiä aivan h*lvetin tarkkaan. 

No näin minäkin olen jotenkin ajatellut, että vaikka mies asuisi ihan naapurissakin, en minä siinäkään tapauksessa jatkuvasti ehtisi häntä tapaamaan. Ei tässä nyt ole tuntunut miehenkään puolesta olevan mitään ongelmaa aiemmin, että yksi jouluviikko nyt tämän kaataisi. Aiempienkin tapaamisten välillä on ollut viikkoja.

Mutta tämä on ihan eri keskustelu, koska tämähän toimii tai ei toimi, riippuen ihmisistä ja tilanteista. Nyt halusin vain oikeastaan tietää, miten tuohon fb-poistoon nyt pitäisi suhtautua. Onko se jokin välien katkaisuyritys, josta pitäisi vain tajuta jättää rauhaan vai mitätön vahinko?

ap

Voi jestas ap, oletko sittenkin 16 vuotias? Joku fb:n kavereista poistaminen tai siellä mukana oleminen ei olisi ensimmäisen sadan asian listassa mitä sinuna miettisin. Kuulostat nyt niin epätoivoiselta ja jankuttavalta riippikseltä, että alkaa tympiä. Soita sille miehelle NYT. Kysy mitä hän on mieltä, kerro mitä sinä olet mieltä ja miten asiat ehkä etenisivät ja sovi tapaaminen jos mies vielä mukaan lähtee. Älä roiku hänessä, vaan anna olla jos vastakaikua ei tule enää. Ole aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.

Mielestäni olen tässä jo pariinkin otteeseen sanonut, että lupasin palata asiaan joulun jälkeen. Eli olen kyllä koko ajan ollut aikeissa tavata.

Vierailija
44/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä miehellä lapsia?

Vierailija
45/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin tilanteessa, jossa on lapset, tuo hitaammin eteneminen ei olis ollenkaan paha näin alkuun. Jos miehellä ei lapsia, voiko olla, ettei olekaan sinun lapsiesi suhteen ihan sinut? Nuo on sellaisia asioita, jotka kannattaa molempien miettiä aivan h*lvetin tarkkaan. 

No näin minäkin olen jotenkin ajatellut, että vaikka mies asuisi ihan naapurissakin, en minä siinäkään tapauksessa jatkuvasti ehtisi häntä tapaamaan. Ei tässä nyt ole tuntunut miehenkään puolesta olevan mitään ongelmaa aiemmin, että yksi jouluviikko nyt tämän kaataisi. Aiempienkin tapaamisten välillä on ollut viikkoja.
Mutta tämä on ihan eri keskustelu, koska tämähän toimii tai ei toimi, riippuen ihmisistä ja tilanteista. Nyt halusin vain oikeastaan tietää, miten tuohon fb-poistoon nyt pitäisi suhtautua. Onko se jokin välien katkaisuyritys, josta pitäisi vain tajuta jättää rauhaan vai mitätön vahinko?
ap

Voi jestas ap, oletko sittenkin 16 vuotias? Joku fb:n kavereista poistaminen tai siellä mukana oleminen ei olisi ensimmäisen sadan asian listassa mitä sinuna miettisin. Kuulostat nyt niin epätoivoiselta ja jankuttavalta riippikseltä, että alkaa tympiä. Soita sille miehelle NYT. Kysy mitä hän on mieltä, kerro mitä sinä olet mieltä ja miten asiat ehkä etenisivät ja sovi tapaaminen jos mies vielä mukaan lähtee. Älä roiku hänessä, vaan anna olla jos vastakaikua ei tule enää. Ole aikuinen.

Kyllä, tiedän, että olen lapsellinen. Kyllähän täällä tyhmempiäkin asioita mietitään.

ap

Vierailija
46/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

ap

Vierailija
47/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?

Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?

Välillä Facebook poistaa kavereita ihan itsestään, pieni mahdollisuus että näin on saattanut käydä tässäkin tapauksessa.

Vierailija
48/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole

ap

Näin vähän arvelinkin. Mikä tässä tietyssä miehessä kiinnostaa sinua erityisesti? 

Vierailija
49/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole
ap

Näin vähän arvelinkin. Mikä tässä tietyssä miehessä kiinnostaa sinua erityisesti? 

En nyt kyllä tiedä, miten tämä liittyy asiaan, mutta tietynlainen sivistys, uteliaisuus, iloinen elämänasenne, kohteliaisuus jne. Erilainen, kuin muut aiemmin tapailemani miehet. En nyt sen kummemmin osaa selittää.

Vierailija
50/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni kun kysyin, niin ap:n miehellä on todennäköisesti toinen nainen ja/tai perhe. Ei mitään muuta syytä poistaa fb:stä jos on kiinnostunut. Miehet ei yleensä ns. kikkaile fb:n kanssa. Ja jos ei olisi edes vähän kiinnostustunut, niin ei olisi yrittänyt soittaa jälkeenpäin. 

Vierailija
51/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi käyttäytyy omituisesti? Mies haluaa tavata, Sinä et osaa sanoa aikaa, vaan lupaat palata asiaan. Et kuitenkaan palaa. Mies soittaa vielä kerran, et vastaa. Päädyt kirjoittamaan vauva-palstalle. Omituinen on siis kuka?

Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta selittäkää nyt joku tuo, miksi hän poisti minut fb:sta. Miksi kukaan tekisi niin, jos oikeasti olisi kiinnostunut?

Joku, joka ei halua stalkata naisia facebookissa sen jälkeen kun saanut pakkia pakin perään?

Vierailija
52/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän poisti sinut facebookista siksi että halusi sinun reagoivan siihen.

Vierailija
53/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.

Juurikin näin. Tuo on pahin mahdollinen turn off, tuo ap;n vastaus( kun toinen kysyy voidaanko tavata ) että sopii mulle kunhan löydetään aikaa. Mitä hittoa? Mitäs sitten pyörit jossain nettideittipalveluissa jos sulla ei löydy aikaa tapaamisiin, ap? Nyt vähän naisellisuutta ja romanttisuutta kehiin, ja lopeta tuollainen asenne että kun on niin kovin kiire. Et voi olla hakemassa suhdetta, jos sulla ei ole mitään annettavaa toiselle.

Ja minä kun olen luullut, että tämä juuri ne miehet karkottaa. Ihan oikeasti, tälläkin palstalla jatkuvasti sanotaan, että ei saa olla tunkeileva, eikä puhua romanttisesta sitoutumisesta ja jos nainen ottaa yhteyttä, se on vain turn off. Mitä tässä nyt pitää uskoa?

ap

Vierailija
54/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltäni kun kysyin, niin ap:n miehellä on todennäköisesti toinen nainen ja/tai perhe. Ei mitään muuta syytä poistaa fb:stä jos on kiinnostunut. Miehet ei yleensä ns. kikkaile fb:n kanssa. Ja jos ei olisi edes vähän kiinnostustunut, niin ei olisi yrittänyt soittaa jälkeenpäin. 

Eli siis mitä tuo tarkoittaa minun kannaltani? Hän on kiinnostunut, mutta hän on kiinnostunut myös jostain toisesta? Perhettä tuskin on. Olisi tämä varmaankin fb:ssä ja hänen kotonaan tullut jotenkin ilmi.

ap

Vierailija
55/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä hidastelit kun mies oli kiinnostunut. Mies hermostui ja poistu sut fbstä. Sitten tuli ehkä kännissä katumapäälle ja yritti soittaa, et vastannut. Pelisi on menetetty. Summa summarum: Jos mies ehdottaa kahdesti että koska tavataan niin kannattaisi heti vastata että vaikkapa tänään! Miks olet noin sokee?

Pikemminkin kännissä poisti ja selvinpäin katui ja soitti. Olisi ehkä kysynyt haluatko nyt oikeasti tavata kun Ap:n toiminnan nyt voi helposti tulkita omituiseksi välttelyksi.On hän kyllä kiinnostunut. Pieni kiukuttelu kertoo siitä, että sinua ajatellaan.

Vierailija
56/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 jatkaa. Siis, jos miestä ei kiinnosta niin se poistaa fb:stä eikä ota sen jälkeen yhteyttä, that´s it. Jos miehellä on vähänkään kiinnostusta ja on epävarma tilanteesta, niin mies kysyy suoraan, että mikä on homman nimi eikä pelkän oletuksen perusteella ala poisteleen ketään kavereistaan. Miehet ei draamaile fb:n tai muunkaan kanssa samalla tavalla niin kuin me akat. Eli toinen nainen/vaimo täytyy olla se syy. 

Vierailija
57/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku, joka ei halua stalkata naisia facebookissa sen jälkeen kun saanut pakkia pakin perään?

Oikeastiko te ajattelette näin? Tämä olisi minusta oikein mukava ajatus, että hän olisi stalkannut minua ja vain epätoivoissaan poistanut.

ap

Vierailija
58/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän poisti sinut facebookista siksi että halusi sinun reagoivan siihen.

Ei miehet analysoi nuita asioita samalla tavalla kuin me akat. Heidän toimintansa on paljon suoraviivaisempaa. 

Vierailija
59/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusta on jo viikko. Olisi sinulla ollut aikaa viikon aikana vastata. Nytkin olet roikkunut av:lla hyvinkin pari tuntia. Minkä ikäisiä lapsesi ovat ja ovatko he koko ajan kanssasi? Missä on heidän isä/isät? Minkä ikäinen sinä olet ja minkä ikäinen mies on?

Vierailija
60/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä siinä mitään häviä, jos laitat vaikka viestin miehelle ja pahoittelet että olit kiireinen etkä ehtinyt järjestää aikaa tapaamiselle. Kerro rehellisesti että haluat vielä tavata , mikäli näin on. Voi olla että mies ajattelee, että olet vältellyt häntä ja hän ajatteli ettei teistä mitäään tule. Lähetä viesti jos et uskalla soittaa. Itse ainakin soittaisin takaisin,et sinä itsestäsi narria tee jos kohteliaasti soitat takaisin kuten normaaleihin käytöstapoihin kuuluu. Sitten mies kyllä kertoo, jos olikin soittanut vahingossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän