Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
21/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit 16 ja 18 ovat siis ap:n kirjoittamia

Vierailija
22/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi hankalalta. Ei asioista tarvii tehdä noin vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tosi hankalalta. Ei asioista tarvii tehdä noin vaikeeta.

Tiedän tämän oikeasti itsekin. Olen vain niin hiton epävarma ja pelkään pettymyksiä.

Mutta oikeasti, kiitos näistä vastauksistanne. Kai minun pitää vain rohkaistua ottamaan yhteyttä.

ap

Vierailija
24/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHA mikä aloitus! Et säkään kovin kiinnostuneelta vaikuta. Jos olisit ihastunut/rakastunut, löytäisit kyllä aikaa, oli joulu tai ei. Mitä turhaan vaivata miestä enää, kun olet noinkin typerästi käyttäytynyt.

No ei sitä nyt vain löydy, kun on työt, lapset ja välimatkaa yli 400 kilometriä.

No kannattaako sitten edes alkaa tapailemaan tuollaista miestä, joka asuu noin kaukana? Järki käteen, jooko? Kun ei tuo miltään salamarakkaudeltakaan kuulosta.

Vierailija
25/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on lapsia. Se muuttaa tilanteen. Älä helkutissa roudaa elämääsi mitään "miestä". Kasvatat lapset aikuisiksi ja mietit asioita sitten uudelleen.

Vierailija
26/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHA mikä aloitus! Et säkään kovin kiinnostuneelta vaikuta. Jos olisit ihastunut/rakastunut, löytäisit kyllä aikaa, oli joulu tai ei. Mitä turhaan vaivata miestä enää, kun olet noinkin typerästi käyttäytynyt.

No ei sitä nyt vain löydy, kun on työt, lapset ja välimatkaa yli 400 kilometriä.

No kannattaako sitten edes alkaa tapailemaan tuollaista miestä, joka asuu noin kaukana? Järki käteen, jooko? Kun ei tuo miltään salamarakkaudeltakaan kuulosta.

Kyllä minä tätäkin olen miettinyt. En minä nyt ihan tyhmä ole. En nyt vain vielä haluaisi luovuttaa.

ap

Vierailija
27/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin muut ovat jo kirjoittaneet, niin tapasi vastata miehen viesteihin hyvin yksioikoisesti ja lyhyesti on sen merkki, että et löydä aikaa miehelle. Tapasi toimia oli siis hyvin tyly ja ihme, että mies jaksaa edes yrittää. Jos et pysty järjestämään elämästäsi aikaa miehelle, niin kerro se nyt hänelle suoraan ja anna hänen etsiä itselleen nainen, jolla on aikaa ja kiinnostusta. Älä pelleile enää. Ja kun vastaisuudessa viestejä miehille lähetät, niin muista nämä kaikki jutut mitä täällä on kirjoitettu. Sinuna laittaisin viesteihin myös hieman enemmän lihaa luiden päälle, eli asian lisäksi laittaisin myös kysymyksen tai pari ja jonkun mukavan jutun mitä on itselle tapahtunut. Niin miehestä tuntuu, että haluat jakaa hänen kanssaan arkesi vaikka ette koko aikaa yhdessä pysty höpöttämäänkään. Aina on aikaa sen verran.

Vierailija
28/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa vaan odottaa, että rakastut oikeasti. Tuollainen tyhjänpäiväinen miesten tapailu vie sulta vaan energiaa, ja niin kuin itsekin totesit että olet pessimisti ja pettynyt monesti. Todennäköisesti koska yrität liikaa. Nauti lapsistasi, ja katso tilannetta uudestaan sitten kun elämään ilmestyy mies josta ihan aikuisten oikeasti olet kiinnostunut.

Vierailija
29/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kyllä ymmärrä tuota, mikä kiire miehellä oli poistaa fb:stä jos vähänkään kiinnostusta on (ollut). Varsinkin jos tietää toisen elämäntilanteen hektisemmäksi lapsineen kaikkineen. Jos välimatkaakin niin paljon, voisihan sitä ensin tutustua paremmin viestittelemälläkin fb:ssä. Onko miehellä lapsia? 

Vierailija
30/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit kuinka epävarma ja muita, niin ole nyt rehellinen itsellesi. Mieti pystytkö sinä tapailemaan jatkossakaan noin kaukana asuvaa miestä ja tuleeko koko jutusta yhtään mitään loppujen lopuksi. Luulenpa, että nyt laitat miehelle viestin, että olet pahoillasi, mutta välimatkaa on liikaa ja aikaa teille liian vähän. Toivotat onnea uudelle vuodelle ja jätät asian siihen.

Vierailija
31/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin muut ovat jo kirjoittaneet, niin tapasi vastata miehen viesteihin hyvin yksioikoisesti ja lyhyesti on sen merkki, että et löydä aikaa miehelle. Tapasi toimia oli siis hyvin tyly ja ihme, että mies jaksaa edes yrittää. Jos et pysty järjestämään elämästäsi aikaa miehelle, niin kerro se nyt hänelle suoraan ja anna hänen etsiä itselleen nainen, jolla on aikaa ja kiinnostusta. Älä pelleile enää. Ja kun vastaisuudessa viestejä miehille lähetät, niin muista nämä kaikki jutut mitä täällä on kirjoitettu. Sinuna laittaisin viesteihin myös hieman enemmän lihaa luiden päälle, eli asian lisäksi laittaisin myös kysymyksen tai pari ja jonkun mukavan jutun mitä on itselle tapahtunut. Niin miehestä tuntuu, että haluat jakaa hänen kanssaan arkesi vaikka ette koko aikaa yhdessä pysty höpöttämäänkään. Aina on aikaa sen verran.

En mielestäni ole tahallani pelleillyt yhtään mitään. Jos aikaa ei ole, niin sitä ei ole ja jos lupaan palata asiaan joulun jälkeen, niin miksi hyvän joulun toivotus joulupäivänä on tyly merkki siitä, että en halua tavata? Ja kyllä me muutakin olemme viestitelleet tuolloin, kun mies on tapaamista ehdottanut. Siis muitakin kuulumisia on samalla vaihdettu, kuin pelkkä "tavataanko", "katsotaan joulun jälkeen". Mutta joo, ihan varmasti olen lyhytsanainen ja minusta ei ole paljon saanut irti, sen myönnän.

ap

Vierailija
32/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin tilanteessa, jossa on lapset, tuo hitaammin eteneminen ei olis ollenkaan paha näin alkuun. Jos miehellä ei lapsia, voiko olla, ettei olekaan sinun lapsiesi suhteen ihan sinut? Nuo on sellaisia asioita, jotka kannattaa molempien miettiä aivan h*lvetin tarkkaan. 

Vierailija
33/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulee mieleen, että miksi ihmiset tuhlaavat aikaansa deittailuun ja johonkin nettideitteihin? Ei voi tietää millainen ihminen on kyseessä, ties mikä ihmishirviö, ja jos itselläsi on lapsia, kaikki tämä turhuus vie aikaa omilta lapsiltasi. Tässäkin ihan mahdoton yhtälö; 400km välimatkaa, eikä ehditä tapaamaan kolmatta kertaa. Mitä järkeä edes pohtia oliko mies kiinnostunut vai ei? Minkä ikäinen olet ap? Kuulostat epätoivoiselta. Rakkaus ei löydy väkisin, näin minä uskon. Ja kyllä se rakkaus pitäisi löytyä vähän lähempää kuin 400 kilsan päästä.

Vierailija
34/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa vaan odottaa, että rakastut oikeasti. Tuollainen tyhjänpäiväinen miesten tapailu vie sulta vaan energiaa, ja niin kuin itsekin totesit että olet pessimisti ja pettynyt monesti. Todennäköisesti koska yrität liikaa. Nauti lapsistasi, ja katso tilannetta uudestaan sitten kun elämään ilmestyy mies josta ihan aikuisten oikeasti olet kiinnostunut.

No sehän tässä nyt onkin, kun tämä on ensimmäinen mies eron jälkeen, joka on kiinnostanut näin paljon. Sen takia en haluakaan pilata tätä ja analysoin tätä ihan liikaa. Olen tapaillut eron jälkeen muitakin, mutta ne ovat olleet melko yhdentekeviä juttuja eikä niitä ole tarvinnut näin paljon pähkäillä.

ap

Vierailija
35/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sille sitten heti nyt ja kysy mitä tekee uutena vuotena? Jos siis oikeasti kiinnostaa? Analysoinnilla et pääse yhtikäs mihinkään.

Vierailija
36/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, yritä saada niihin viesteihisi vähän tunnetta mukaan. Viestisi kuulostavat viileiltä, ja miehet pelästyy ja pakenee.

Vierailija
37/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.

Vierailija
38/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% tapauksista kiire tarkoittaa ei kiinnosta, jos jotakuta kiinnostaa, aikaa järjestyy. Eli mies poisti fb:sta kun sulla oli kiire, mutta ajatteli jälkeenpäin vielä kerran kokeilla kepillä jäätä..

Tai sitten toisella on muutakin elämää kuin deittailu. Kiire = normaali elämä, jossa miehen (tai naisen) lisäksi elämään kuuluu työt, opiskelut, harrastukset ja muut ystävät. Ei juuri tavatun henkilön (tai edes pidempään tunnetun) vuoksi pidä eikä usein voikaan koko muuta elämäänsä heittää romukoppaan. N29

Vierailija
39/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin tilanteessa, jossa on lapset, tuo hitaammin eteneminen ei olis ollenkaan paha näin alkuun. Jos miehellä ei lapsia, voiko olla, ettei olekaan sinun lapsiesi suhteen ihan sinut? Nuo on sellaisia asioita, jotka kannattaa molempien miettiä aivan h*lvetin tarkkaan. 

No näin minäkin olen jotenkin ajatellut, että vaikka mies asuisi ihan naapurissakin, en minä siinäkään tapauksessa jatkuvasti ehtisi häntä tapaamaan. Ei tässä nyt ole tuntunut miehenkään puolesta olevan mitään ongelmaa aiemmin, että yksi jouluviikko nyt tämän kaataisi. Aiempienkin tapaamisten välillä on ollut viikkoja.

Mutta tämä on ihan eri keskustelu, koska tämähän toimii tai ei toimi, riippuen ihmisistä ja tilanteista. Nyt halusin vain oikeastaan tietää, miten tuohon fb-poistoon nyt pitäisi suhtautua. Onko se jokin välien katkaisuyritys, josta pitäisi vain tajuta jättää rauhaan vai mitätön vahinko?

ap

Vierailija
40/253 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen.. perheellinen nainen etkä löydä aikaa hänen tapaamiselleen. Sori vaan mutta mun korvaan kuulosti siltä, että sua ei nyt kiinnosta tavata. Mieti nyt itsekin, edes tapailuvaiheessa et koe tärkeäksi järjestää aikaa hänelle etkä ehdota koska sinulle sopisi ja ihmettelet että hän poisti sinut jostain palvelusta. En minäkään haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei olisi aikaa minulle tai ei olisi edes innokas sitä järjestämään tavalla tai toisella.

Juurikin näin. Tuo on pahin mahdollinen turn off, tuo ap;n vastaus( kun toinen kysyy voidaanko tavata ) että sopii mulle kunhan löydetään aikaa. Mitä hittoa? Mitäs sitten pyörit jossain nettideittipalveluissa jos sulla ei löydy aikaa tapaamisiin, ap? Nyt vähän naisellisuutta ja romanttisuutta kehiin, ja lopeta tuollainen asenne että kun on niin kovin kiire. Et voi olla hakemassa suhdetta, jos sulla ei ole mitään annettavaa toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi