Miehen ex toi lapsen hoitoon, jätti myös uudet lapsensa
Vittu että ärsyttää. Asutaan omakotitalossa, ex jätti lapsen sisaruksineen kysymättä meiltä. Lapsien idea kuulemma, aikoi tulla hakemaan illalla nuo nuoremmat. Mies ei saanut sanottua vastaan ja musta tuntuu et nyt meni kuppi nyrin. Pitääkö tuo akka meitä jonain ilmaisena hoitopaikkana?!
Jätti siis lapset pihalle ja kaasutti pois, löysin kolmikon oven takaa.
Nyt jo puhuvat etteivät tahdo mennä kotiin vaan jäädä meille viikonlopuksi. Ei meillä periaatteessa mitään ole mutta mitä helvettiä?
Ja joo en ole tällainen lasten nähden, tänne puran ärsytykseni.
Kommentit (91)
No kieltämättä todella törpösti tehty, enkä ihmettele yhtään että ärsyttää. Suosittelen ihan sitä, että katsot että exän lapset lähtee illalla. Muuten ei tasan ole viimeinen kerta.
Lasun paikka. Ei tuo ole normaalia käytöstä lasten äidiltä.
Miksi hänellä oli niin kiire pois? Odottiko Tallinnan lautta vai oliko Alko menemässä kiinni?
🇺🇦🇮🇱
Törkeää! Ei ihme että on ex. Sääliksi käy lapsia.
Sun kannattaa tehdä yhteistyötä tietysti. Lapsethan ovat ihania!
Vierailija kirjoitti:
Soitatte sille, että hei sulta jäi tänne pari ylimääräistä lasta, haetko itse vai soitetaanko sossut?
Olen ihan liian kiltit toimimaan näin. Olisipa pokkaa!
Ap
Ne on kuitenkin sinun rakkaan miehesi rakkaiden lasten rakkaita sisaruksia. Joku voisi jopa ajatella, et ootte kaikki nyt yhta perhetta.
Hah! Minäkin tekisin lasun niistä ylimääräisistä. Oppisi exä, että asioista kannattaa keskustella ensin. Eka toki soittaisin exälle, että kumpi hakee hän vai sossu.
Meille tuli miehen lapsen mukana myös koirat 😂 2 kpl todella vaikeasti hallittavia. Syy: ovat lapsen lemmikkejä (poika 6v).
Ei ihme, että miehesi on hänen ex, kun ei osaa sanoa vastaan.
Olisiko vaikka paikallaan lasu, että jättänyt lapset heitteille. Kahdesti ystävän ex on suolattu, kun vastaavia harrasteli.
Kaffepulla kirjoitti:
Lasun paikka. Ei tuo ole normaalia käytöstä lasten äidiltä.
Miksi hänellä oli niin kiire pois? Odottiko Tallinnan lautta vai oliko Alko menemässä kiinni?
No en tiedä, se on taas raskaana niin toivottavasti ei kumpikaan.
Ap
Tulee väkisin mieleen että mihinkähän muihin paikkoihin tämä äiti on näitä lapsia jätellyt oven taakse :)!
Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kuitenkin sinun rakkaan miehesi rakkaiden lasten rakkaita sisaruksia. Joku voisi jopa ajatella, et ootte kaikki nyt yhta perhetta.
No meillä ei kyllä ajatella näin. :D Sorry, johonkin se raja on vedettävä.
Tiiättekö mä laitan ton miehen uhkailemaan lastensuojelulla. Ei tää näin voi mennä.
Ap
Meillä miehen uusi puoliso teki noin eli kun lapset oli isällä vaikka torstai-perjantai, niin perjantaina illalla tuotiin lasten kanssa meille viikonloppua viettämään uuden puolison lapset (omilla ikää 10v ja 8v, uuden puolison lapsilla 6v ja 4v, joten ihan ei samanlaisista leikkijöistä ollut kyse). Lapset oli jätetty meille niin, että en ollut kotona, vanhin lapsi eli 15v ikäinen ei ollut ymmärtänyt sanoa, että ei käy.
Soitin perään, ei vastausta. Laitoin tekstiviestin, että otan sosiaalipäivystykseen yhteyttä 15 min kuluttua, jos ei lapsia haeta pois. Ei haettu, joten soitin ja kerroin tilanteen sekä sen, että ollaan lähdössä 50 km päähän, ei ole autossa turvaistuimia jne. eikä aiota olla ilmainen lastenhoitopaikka. Vähän siellä yritettiin sanoa, että inhimillisesti katsoen ne on vähän kuin sisaruksia, kyllä pitäisi yrittää ainakin siihen asti, kunnes lapsia tullaan hakemaan. Kysyin, että ihanko oikeasti antavat luvan kuljettaa lapsia autossa ilman turvaistuinta, koska minä olen menossa yöksi töihin ja omat lapset menee mummolaan.
Kyllä ne vieraat lapset meiltä sitten haettiin, mutta sain pitkään kuulla olevani laiska kyylä.
Naiset on kyllä jumalattoman kylmiä ja julmia, ei ihme että naiset eivät tule keskenään toimeen, minä olisin soittanut perään että sinulta jäi lapset + mies, hae molemmat ennenkuin poliisi hakee
Anna miehen hoitaa kun otti vastaankin. Häivy itse jonnekin tyttöjeniltaan. Ei kai kukaan oleta, että sinä ne hoidat?
Lieneeköhän totta tämä ap:n tarina? Epäilen. Keksi siis hieman parempi tarina seuraavalla kerralla. T. Av:n seniori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitatte sille, että hei sulta jäi tänne pari ylimääräistä lasta, haetko itse vai soitetaanko sossut?
Olen ihan liian kiltit toimimaan näin. Olisipa pokkaa!
Ap
Et voi edes soittaa jos mies sanonut exälleen että homma käy eli ei kieltänyt.