Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalinta mitä olette nähneet netissä!

Vierailija
29.12.2016 |

Itse olen kuvia kuolleista ihmisistä, vaikka en edes etsinyt/halunnut nähdä sellaisia kuvia. Hyi stna, en unohda koskaan!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan katkenneesta naisen ruumiista 😱

Vierailija
2/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin videon, jossa japanilainen mies asetteli pallinsa lihamyllyyn ja käynnisti koneen. Teki järkyttävän pahaa vaikka olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimadot. Muistaako joku? Oksetti pitkäön sen jälkeen

Vierailija
4/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi videon, jossa mies hakkaa toista miestä jääpiikillä ja paloittelee. Myös vasaramurhat olivat aika jäätäviä, mutta jostain syystä ehkä vielä enemmän tuo eka.

Vierailija
5/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pahoinpitely/tappo. En kerro miten. En ole viiteen vuoteen täysin toipunut vaikka en nähnyt loppuun vaan sain klikattua videon pois.

Vierailija
6/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kuolleista ihmisistä 16-vuotiaana. Kuvia kuoleista eläimistä 12-13-vuotiaana. Screamereita 12-13-vuotiaana.

Vierailija
7/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiaisen naaman. Olin kuolla järkytykseen, oli kamalan traumaattinen kokemus!!!!!!11

Vierailija
8/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun elukan elävältä nylkeminen :(

Vierailija
9/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 girls 1 cup. Eli ei mitään totaalisen hirveää. Ihan tietoisesti jätän ne katsomatta.

Vierailija
10/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiin. Kuka edes haluaa nähdä kuvia ruumiista?

Vierailija
11/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISIS-videot, joissa on elävältäpolttamisia. Samoin muistan varmaan kymmenen vuotta sitten törmänneeni kuvaan, jossa ruumishuoneella olevan nuoren naisen ruumis oli häpäisty jonkun työntekijän toimesta. Oli mm. silmä irrotettu ja laitettu suuhun, alapäähänkin oli tungettu jotain.

Vierailija
12/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videot, joissa lapset sottaavat ja kuolaavat, ovat minusta kamalampia kuin gorevideot. Esimerkiksi se video, jossa poliitikko tekee itsemurhan ampumalla itseään suuhun suorassa lähetyksessä, on lähinnä mielenkiintoinen, mutta sukulaisen spämmäämä "söpö" lapsivideo saa aikaan inhonvärinää.

Vierailija
13/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin uteliaisuuttani Porsche girl. Ei olisi pitänyt.

Vierailija
14/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten rääkkäys videot. Pahimmat tainneet olla Kiinasta. Hyi saatana

Vierailija
15/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videot, joissa lapset sottaavat ja kuolaavat, ovat minusta kamalampia kuin gorevideot. Esimerkiksi se video, jossa poliitikko tekee itsemurhan ampumalla itseään suuhun suorassa lähetyksessä, on lähinnä mielenkiintoinen, mutta sukulaisen spämmäämä "söpö" lapsivideo saa aikaan inhonvärinää.

Kuka poliitikko oli kyseessä?

Vierailija
17/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilainen viilsi jonkun kurkun auki. Hyi helkkari. Meinasi lentää laatta. Poikaystävän "pränkki".

Vierailija
18/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhanan tor verkko. torin hakukoneella dog-> eka tulos galleria koirien kikkeleitä. aiemmalla kerralla oli kaikkea eläinten heittelemistä alas kerrostalojen katoilta.. ja kaikkea muuta järkyttävistä uutisista sairaisiin videoihin, olen nähnyt ehkä keskivertoa enemmän sairasta settiä.

Vierailija
19/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan katkenneesta naisen ruumiista 😱

Linkki?

Vierailija
20/31 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Lunatic 1 Ice pick tai jotain sinne päin lienee karmivammasta päästä. Onhan sitä joitain muitakin goresivustoja tullut joskus selailtua. Liikenneonnettomuuksista ei ihan kaunista jälkeä jää.