Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miehen kaveri sanoi mua rumaksi, loukkaannuin verisesti

Vierailija
29.12.2016 |

Tapailemani miehen mukaan kyse on kateudesta ja mustasukkaisuudesta, hän sanoi sen minulle kahden kesken. Kirpaisihan tuo silti. Hän yrittää myrkyttää meidän välejä jatkuvasti milloin milläkin. Kyse on siis hänen miespuolisesta kaverista.

Koulukiusattuna tuo ottaa syvältä, sillä olen todella rakastunut mieheen ja paras kaverinsa mustamaalaa minua. Mainittakoon tässä kuitenkin, että olen ansainnut ulkonäölläni rahaa teininä sekä saanut ainoastaan erittäin positiivisia kommentteja ulkonäöstäni.

Mitkä voivat olla oikeita syitä tällaiselle mustamaalaukselle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut kaveriinsa ja mustasukkainen?

Vierailija
2/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti ruma, fiksu kaveri ei sitä ääneen sanoisi. Vaikea sanoa mitä on taustalla, eihän toki kaikkia voi miellyttää.

Kysy siltä kun näät, että mikä sussa muka niin rumaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pelkää että varastat miehen häneltä ja näin ollen menettää parhaan kaverinsa eikä näe tätä enää niin usein kuin toivoisi

Vierailija
4/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut kaveriinsa ja mustasukkainen?

Ihastunut ap:hen ja mustasukkainen.

Vierailija
5/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korrektia. Tuntuu melko nuoren ihmisen toiminnalta. Minkä ikäisiä olette?

Itseäni mietityttäisi enemmänkin se, miten miesystäväsi reagoi kaveriaan kohtaan kyseisessä tilanteessa, kun kertoi sen hänelle. Ja ennenkaikkea sitä, ettei miesystävälläsi ole enempää pelisilmää eli empatiaa, että vielä viestittelee noin typeriä juttuja sinulle asti.

Tsemppiä! Luota itseesi. Et ole vastuussa toisten ihmisten ongelmista. Heitä kannattaa ehkä karttaa.

Vierailija
6/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Et ole ruma.

Miehen kaverilla on joku ongelma itsensä kanssa. Voi hyvinkin olla mustasukkainen kaveristaan.