Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin masentuneeseen ja kuinkas sitten kävikään :(

Vierailija
29.12.2016 |

Tapasin tuttavien kautta miehen, joka ei paperilla ollut mikään unelmien mies, mutta kolahti minuun täysillä. Työtön, mielenterveysongelmia, sosiaalisia pelkoja, nyhjäsi paljon kotona ja söi huonosti. Silti niin mukava, ajattelevainen ja minun kaltaiseni, minun silmääni komea. Rakastuimme ja aluksi kaikki näytti hyvältä. Yhdessä oli ihanaa ja hänkin tuntui piristyvän. Hän sai työpaikan, inspiroitui minun elämäntyylistäni ja alkoi liikkua ja syödä terveellisesti. Aloitti rohkaisustani pitkään haaveilemansa harrastuksen. Hän sai itsevarmuutta, vartalo muuttui laihasta läskistä fitiksi. Muutkin naiset huomasivat hänet. Ja kas, hän alkoi muuttua etäiseksi. Lopulta selvisi että uutta seuraa oli löytynyt paitsi työpaikalta, myös harrastuksesta. Hän ei ollutkaan kuulemma vakiintuvaa tyyppiä, hän halusi ottaa päivän kerrallaan.

Että näin voi käydä kun rakastut avoimin mielin siihen ei niin täydelliseen. :(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaveri, joka vaan odottaa, että tulee joku nainen, joka nostaa hänen mielialaansa ja jonka kanssa hän sitten vihdoin alkaa elämään. Nyt vain istuu kotona tuijottamassa seinää.

Mutta on suloinen ihminen, joten jos joku nainen häneen vielä hassahtaa, niin en osaa edes kuvitella millainen miehestä tulee ja miten hän sitten elää ja on.

Vierailija
2/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voisi koskaan kuvitella että minusta tulisi sellainen "häntäheikki". Haaveissani olen pelkkä romantikko, mutta voikohan se johtua tästä olotilasta jotenkin? Että jos joskus tästä parantuu niin minustakin tulee sellainen pillunperässä juoksija. En kyllä sellaista haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Varsinainen kilttimies.

Vierailija
4/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vastaavaa naista tunnet ja millä nimellä kutsut heitä? Koska tämä on varmasti yleisempää naisten kohdalla, sillä masennus on naisilla yleisempää.

Vierailija
5/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehillekin käydä noin! Itse olen enemmän nähnyt niitä masentuneita naisia, joita ihana prinssi ymmärtää ja nostaa pohjamudista, ja sitten prinsesssa lehahtaakin parempiin seurapiireihin.

Vierailija
6/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten minulla. Tapasin miehen, joka oli masentunut. Olin hänen tukensa ja turvansa. Tsemppasin ja kuuntelin hänen vuodatuksiaan. Sain hänet hakemaan apua ongelmiinsa ja viimein hän paransi masennuksesta ja ns. puhkesi kukkaan. Löytyi sitten parempi nainenkin. Eihän tässä voi olla muuta kuin katkera. Tuhlasin niin paljon aikaa ja energiaa mieheen joka sitten lemppasi minut heti kun sai paremman. Nyt sitten minä olen siinä tilassa missä mies ennen minua.

Vierailija
7/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulle tuttu tilanne. Tuin monta vuotta rinnalla (peläten itsemurhaa, psykoosia ja muuta mukavaa) ja lopulta kun sai roikkuneen tutkintonsa suoritetuksi, töihin ja hyvään terapiaan oikealla lääkityksellä, löytyi uuden harrastuksen kautta toinen nainen. Jouduin itse turvautumaan kriisiapuun ja meni pari vuotta että pääsin vihantunteista irti.

Vierailija
8/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoapua. Sitä ne paskahousut tarvii.

Turmeltumattoman oloinen neurootikko on ihku, ja hänessä on optio Elämään. Jos saa kiksejä tällaisen auttamisesta, itse ei tule koskaan saamaan mitään takaisin. Se on varma.

Näitä tarttuu päättäväiseen roikkumaan. Niin tuo saa minun energiastani ilmaa omien siipiensä alle, ja kohta Feeniks-lintu nousee "tuhkasta".

Eli masentuneet, luottakaa itseenne. Toiset eivät ole pelkästään välineitä teidän kukkaanpuhkeamiselle.

Saatatte olla todella itsekkäitä.

Vierailija
9/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen naistrollaaja on siis rakastunut ja jäänyt selvästi kaivelemaan oma tyhmyytenså ja sosiaaliset ongelmansa. Kuvaa siis psykologin näkökulmasta omia tekstissään ongelmiaan. Nyt yrittää satuttaa epätoivoisesti mieatä joka ei haekkaan häirikkönaista seuraksi. Sosiaalisuus on siis hyvin rajoittunut eikä äidinkään neuvot auta.

Kun noin paljon kaivelee, se taitaa sattua naista kovasti kun syvempää kuoppa kaivaa itselleen. Helpompiakin tapoja nähdä kuopan reunaa olisi kuin jatkuva häiriintynyt pakkomielle mutta vielä helpompaa kun ei olisi kaivanut?

Oletko harkinnut ammattiauttajalle menoa, naikkonen?

Vierailija
10/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin... Ihastuin mieheen, joka ei ollut...noh, pukeutumiseltaan tai hiustyyliltään kovinkaan "muodikas", muuten kyllä ihan komea mies. Siinä muutaman vuoden aikana ostelin sitten hänelle vaatteita, jotka näyttivät hyvältä hänen päällään, ja vihjailin hienovaraisesti, miten hiukset voisi leikkauttaa. 

Alkoi sitten käymään baarissa yhä useammin ilman minua, tässä uudessa "lookissaan", alkoi kotiutumaan vasta aamulla, ym. Ja jäi sitten lopulta kiinni pettämisestä... 

No, eipä siinä mitään, lusikat jakoon ja parempaa tilalle. Nykyisillään ko. tyyppi on naimisissa, mahtaakohan olla yhtä "uskollinen" kuin oli mun kanssa... :D

Vierailija
11/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties sellainen tuijotteleva, perässä seuraileva jonka joku toinen ohittaa jo ennen alkulaukausta? Itkupilliksi ja häiriköiväksi muuttuu yllättävän helposti; johtunee typerästä luonteestasi?

Vierailija
12/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi lukea tämmöisiä. Mies masentunut ja yritän tsempata ja rakastaa parhaani mukaan. Jos tuo toivuttuaan menisi ja rakastuisi toiseen, pettäisi ja jättäisi niin en tiedä, mitä tapahtuisi. Olen kuitenkin vielä kaunis ja hoikka, menekkiä olisi sinkkumarkkinoilla. Olisin ihan helvetin vihainen ja katkera, jos tuhlaisin parhaat vuoteni kusipäähän. Varmaan pimahtaisin siitä vihan määrästä.

Vierailija
13/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintyneet sairaanloisen mustasukkaisen naisen kngelmia kasautuu päänupoiin ihan itkuksi asti. Kun sitä häiriköi työ- ja vapaaajalla jopa organisaation nimissä juomien vetämistä parempi ratkaisu voisi olla narun jatkoksi kun selvästi kaikki ärsyttää, se peilissäkin.

Vierailija
14/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties sellainen tuijotteleva, perässä seuraileva jonka joku toinen ohittaa jo ennen alkulaukausta? Itkupilliksi ja häiriköiväksi muuttuu yllättävän helposti; johtunee typerästä luonteestasi?

Oliko tämä kysymys mulle? En ole tuollainen vaan ihan normaali tervepäinen naisihminen olen. Jopa sievä ja fiksu. Työssäkäyvä, harrastava ja itsestään huolehtiva. Ap

Vierailija
15/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aikas masentunut ja yksinäinen naikkonen asfalttiviidakossa? Tölläätkö telkkua kenties paljon, sekoilet fantasioissasi?

Vierailija
16/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihantunne on tosiaan hyvin voimakas. Tuntuu että mies pumppasi minut ihan tyhjiin eikä mikään lopulta merkinnyt hänelle yhtään mitään. Loppukin oli todella ruma, hän oli ilkeä ja ivallinen, kuin eri ihminen. Kaikki kaunis mitä kuvittelin meillä olleen myrkyttyi ja tosi raskasta on ollut asiaa käsitellä. Tsemppiä muillekin. Ap

Vierailija
17/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen APn mies oli?

Vierailija
18/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen APn mies oli?

32. Ap

Vierailija
19/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies ei ikinä jätä naistaan.

Vierailija
20/44 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vihantunne on tosiaan hyvin voimakas. Tuntuu että mies pumppasi minut ihan tyhjiin eikä mikään lopulta merkinnyt hänelle yhtään mitään. Loppukin oli todella ruma, hän oli ilkeä ja ivallinen, kuin eri ihminen. Kaikki kaunis mitä kuvittelin meillä olleen myrkyttyi ja tosi raskasta on ollut asiaa käsitellä. Tsemppiä muillekin. Ap

Voimia, pääset asiasta vielä yli. Itselleni kävi pari vuotta sitten samoin. Olin masentuneen tukena kun aluksi olimme vain ystäviä, sitten mies teki aloitteen (ja minäkin ihastuin) ja platoninen suhde muuttui romanttiseksi. Kovasti autoin, tsemppasin ja kuuntelin - mies alkoi voida paremmin, palasi vanhojen harrastusten pariin ja aloitti uusia. Meni joitain kuukausia niin tuli tyly ilmoitus: oli ihastunut toiseen, yrittänyt tavoitella tätä selkäni takana ja sitten itki MINULLE kuinka murtunut oli pakeista, koska tämä JUMALAINEN nainen olisi ollut niin upea. Ei jumalauta. Sanoin suorat sanat ja siihen jäi kontaktit. Minullekin jäi tuollainen tyhjiin imetyn tunne, ja tavallaan tunsin vihaa ja katkeruutta jonkin aikaa. Se masentunut mihin tutustuin ja tykästyin, olikin loppujen lopuksi ihan eri ihminen kuin todellisuus lopulta paljasti. Ihan kuin sinua olisi käytetty emotionaalisena roskakorina mihin purkaa itsestään kaikki paska, sitten näyttää se puhdistunut minä jollekin toiselle ja kohdella tätä, kuten rakasta kohdellaan. Kyllä se vituttaa, mutta kun asiaa käsittelee ja puhuu edes itselleen auki (ja antaa itselleen aikaa), se katkeruus ja viha väistyy ja lopulta asian kanssa pystyy elämään. Lopulta se ei enää tunnu missään kuin korkeintaan häviävän hetken ajatuksen tasolla ja on vaan onnellinen, että tuollaisesta pääsi irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi