Ilta-Sanomien uusin köyhä, Harri.
Ai ai, auto on ollut varaa hankkia, mutta ei vaatteita.
Kommentit (124)
Näitä kommentteja lukiessani voin vain ihmetellä, miksi kadehditaan niitäkin, joilla menee huonosti. Työttömät ovat aivan erityisesti tämän kadehdinnan kohteita. Itse en ole työtön, mutta tunnen monia työttömiä. Heitä lyödään varsinkin varakkaiden suunnalta kuin vierasta sikaa. En käsitä, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että kenenkään "Iltiksen virallisen köyhän" tulo- ja menolistaus ei kestäisi lähempää tarkastelua. Jos muutama satanen ei riitä yhden ihmisen ruokaan kuin kahdeksi viikoksi, niin mihin muuhun sitä rahaa oikein käytetään?
Alkoholiin, tupakkaan, takseihin ja baariin. Sinnehän ne menee.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ilmiö, että joku vakavissaan voi sanoa ettei toisen todellinen kokemus pidä paikkaansa.
Vaikka operaattorilla olet työskennellyt, tuskin voit sanoa kaikkien Suomen puhelinoperaattoreiden tai työntekijöiden puolesta miten he ovat menetelleet.
Tuo ystävä on ex-mieheni ja olin paikalla puhelun aikaan.
Yritimme saada kuluja nipistettyä,mutta hänen osaltaan se osoittautui lähestulkoon mahdottomaksi(kun ei ollut niitä luottotietoja).
En olisi osannut kuvitellakaan, miten moneen asiaan luottotiedottomuus vaikuttaa ellen olisi päässyt niin aitiopaikalta näkemään.
Olisipa mielenkiintoista kuulla mikä operaattori mielestäsi voi pakottaa ihmisen (oli sitten luottotiedot tai ei) väkipakolla pitämään tiettyä liittymätyyppiä vastoin tahtoaan, ellei tässäkin tapauksessa jätetty taas kertomatta sitä oleellista asiaa, että kyseessä oli määräaikainen sopimus. Olisi kannattanut viedä asiaa eteenpäin jos oikeesti näin muka on ollut.
Olen itse luottotiedoton vielä vuoden verran, velat on kyllä maksettu. Soneran asiakas olen ollut vuosia.
Soneran omilla sivuilla vaihdoin liittymäni paljon halvempaan kuin minulla oli entinen.
Ei mitään ongelmaa.
Vahvistuksena sain tekstiviestin ja liittymä vaihtui laskutuskauden lopussa.
Ravintoloita ei voida ylläpitää suuremmilla työttömyystuilla tai eläkkeillä, eli verorahoilla. Mutta mitä enemmän ruokailijoita, sitä enemmän uusia työntekijöitä tarvitaan.
Mutta tämä on myös kulttuurista johtuva ongelma. Suomesta puuttuu palvelukulttuuri ja palveluiden käyttö. Kaikki pitäisi tehdä itse.