Miksi naiset aina valehtelevat että miehen ulkonäön viat eivät olisi este heille?
Mutta silti ilmaistaan että nämä miehet ovat rumia, heihin ei tunne vetoa ja että ovat usein jopa kuvottavia kun tämä tulee kyseeseen jossain toisessa asiayhteydessä? Onko tässä kyse siitä että halutaan näyttää valheellisesti että naiset ovat miehiä parempia,lohduttaa rumaa poikaansa tai jotain? Totuuteen tämä ei kyllä perustu.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorena todella todella tarkat ulkonäkö- ja älykkyys jne. erityispiirrekriteerit miehelle. Lähes yhdentekevää oli se, miten mies minua kohtelee, miten elämä sujuu ja miltä suhde minusta tuntuu - sainhan kriteerejäni vastaavan miehen. Nyt vanhempana tuskin tinkisin kriteereistä yhtään, jos elämänkumppanin valinta olisi kyseessä. Kriteerit olisivat vain laajentuneet koskemaan myös sitä, miten mies minua kohtelee ja huomioi jne. Eli varmaan olisin sinkku ja harrastaisin vain irtoseksiä, koska en tarvitse miestä muuhun kuin antamaan seksiä ja huomiota. Kaikesta muusta on vain itselle vaivaa ja rasitusta. Perheessä se on vain lasten takia kestettävä. Vaikeaa on, kun seksi ja huomiokin on hiipunut.
Voi miesparkaa joka on sinun kanssasi perheen perustanut.
Ihmisen luonne vaikuttaa hänen ulkonäköönsä. Vai onko teidän ystäväpiirissä rumia ihmisiä teidän mielestä? Ei kukaan ajattele että ihminen josta hän pitää olisi ruma...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkälaisia ulkonäön vikoja aloittaja oikein tarkoittaa. Itseäni ainakin kiinnostaa miljoonasti enemmän miehen henkiset ominaisuudet. On ulkonäölläkin tietty merkitys, mutta sillä on tapana parantua silmissäni, kun ihastun. Suurempi este minulle olisi piintyneet käsitykset kuten "naiset aina valehtelevat siitä ja siitä" ja "naiset aina haluavat sitä ja tätä".
Juuri tätä minä tarkoitan: väitetään että miehen ulkonäöllä ei ole väliä vaan että luonne painaa enemmän mutta silti sillä ulkonäöllä on kuitenkin on väliä. Tiedän että minä en tule olemaan kenellekkään koskaan se komea mies mutta ottaa oikeasti päähän naiset jotka selittävät tätä samaa paskaa vaikka istuvat silti komeiden miesten sylissä.
Ilmiannoin tämän kuten ilmiannan muutkin naisvihaa lietsovat ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Na
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että kun naiset sanovat että miehen ulkonäkö ei sytytä, on se täysin ok mutta jos mies sanoo ettei jonkun naisen ulkonäkö miellytä, haukutaan häntä seksistiseksi siaksi, pinnalliseksi ja ties miksi. Eli naisilla on varaa valita puolisonsa ulkonäön perusteella mutta miesten taas pitäisi tyytyä ihan mihin tahansa naiseen? Ei mene jakeluun minulla tällainen toiminta, ja nyt tulee joku vinkumaan ettei tämä ole paikkaansa pitävää mutta kyllä se vain on. Tätä näkee muuten sitten palstan ulkopuolellakin jatkuvasti eli ihan tuolla oikeassa, elävässä elämässä eli se argumentti että muodostaisin tästä asiasta mielipiteen tämän palstan mukaan, on täyttä roskaa.
Naisilla mies saa olla todella ruma ja epäsiisti ennen kuin ulkonäkö lakkaa kelpaamasta. Miehet taas haukkuu julmin sanakääntein ihan tavalliset naiset ja oikeasti vain ne tissiblondit kelpaa. Hyvä esimerkki tästä oli tää bussikuskin häirinnästä kauhistunut opiskelijatyttö. Liikuttava yksimielisyys vallitsi palstalla miesyen keskuudessa että yksikään bussikuski ei noin rumaa yrittäisi panna. Tavallinen nätti tyttö.
Ei pidä paikkaansa. On ihan tutkittukkin että naiset eivät pidä 80 % miehistä hyvännäköisinä. Ja yleensä se yksikin vika esim. lyhyt pituus tai kaljuus pilaa miehen ulkonäöllisesti täysin.
Ap, puhut ulkonäön virheistä vs. rumuudesta. Kaksi ihan eri asiaa!
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkälaisia ulkonäön vikoja aloittaja oikein tarkoittaa. Itseäni ainakin kiinnostaa miljoonasti enemmän miehen henkiset ominaisuudet. On ulkonäölläkin tietty merkitys, mutta sillä on tapana parantua silmissäni, kun ihastun. Suurempi este minulle olisi piintyneet käsitykset kuten "naiset aina valehtelevat siitä ja siitä" ja "naiset aina haluavat sitä ja tätä".
Juuri tätä minä tarkoitan: väitetään että miehen ulkonäöllä ei ole väliä vaan että luonne painaa enemmän mutta silti sillä ulkonäöllä on kuitenkin on väliä. Tiedän että minä en tule olemaan kenellekkään koskaan se komea mies mutta ottaa oikeasti päähän naiset jotka selittävät tätä samaa paskaa vaikka istuvat silti komeiden miesten sylissä.
No jos ulkonäkö ei miellytä niin totuus on että ei ole luonnekkaan miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt sanoo muutenkin, mitä he olettavat, että heidän kuuluu sanoa. Ei sillä totuuden kanssa ole mitään tekemistä.
Minä ainakin sanon ihan mitä haluan sanoa, riippumatta siitä miten kuuluisi sanoa. Sinä taidat pitää naisia aivottomina. Olet väärässä.
eipä ole muuta ulkonäkökriteeriä kuin että on terve eikä epähygeeninen.. tosin ei mua kyllä sellaset hirveet mallipojat sytytä, millä täydelliset kasvot, mutta en kääntäisi pois, jos kuitenkin se persoona nappaa oman kanssa. Persoona on huomattavasti tärkeämpi, kun miltä näyttää, koska minä ainakin sytyn juuri hyvästä persoonasta, kun miltä näyttää.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kirjoittaja väittää noin. Tässä ketjussa on meitä, jotka emme väitä vaan sanomme suoraan, että ihmisessä pitää olla jotain puoleensavetävää, jotta hänestä voi kiinnostua parisuhdemielessä. Ulkonäkö herättää kiinnostuksen, luonteeseen tutustutaan sen jälkeen ja vasta sitten tietää, sovitaanko yhteen. Jätät sen taas täysin huomiotta ja jankutat samaa "kaikki naiset väittävät blabla".
Olen ihan varma, että jos sinulle itsellesi kelpaa ihan minkä näköinen nainen tahansa, eli ei tarvitse olla sinun silmissäsi puoleensavetävä, niin löydät naisen itsellesi helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön viat tekevät miehestä ruman. Esim. kaljuuntuminen on ulkonäkövirhe miehellä mikä on naisista epäviehättävää. Mies on siis ruma.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön viat tekevät miehestä ruman. Esim. kaljuuntuminen on ulkonäkövirhe miehellä mikä on naisista epäviehättävää. Mies on siis ruma.
Aha, ok. Eli puhut itsestäsi nyt yleistäen?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ulkonäkö ei miellytä niin totuus on että ei ole luonnekkaan miellyttänyt.
Eli ulkoisesti rumalla miehellä on auttamatta myös ruma luonne? Kai tämä koskee mielestäsi myös ulkonäöllisesti rumia naisiakin?
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipaisepa huomenna tekemässä Prisma-testi. Huomaat että lukemattomilla kaljuuntuvilla ja kaljuilla miehillä on nainen. Ihan vilpittömästi suosittelen myös asiantuntija-apua. Jonkinlaisesta minäkuvan vääristymästä tai pakko-oireyhtymästä täytyy olla kysymys, kun ihminen kuukausikaupalla jankuttaa samaa asiaa.
Naiset kykenevät käyttämään yhtäaikaa kahta toisensa poissulkevaa argumenttia:
"Inhoan rumia miehiä!" , sekä "Ulkonäöllä ei ole väliä!"
Naiset ovat molempaa mieltä yht`aikaa. Ollee ns. tippaleipärakenteen tuotosta.
Naisilla on jokaisella omat arvonsa miehen valinnassa. Ei voi yleistää...
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on monta kertaa sanottu kaljuuntumisesta että se ei haittaa. Miksi teet siitä tuollaisen numeron?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kykenevät käyttämään yhtäaikaa kahta toisensa poissulkevaa argumenttia:
"Inhoan rumia miehiä!" , sekä "Ulkonäöllä ei ole väliä!"
Naiset ovat molempaa mieltä yht`aikaa. Ollee ns. tippaleipärakenteen tuotosta.
Ehkä kyse on eri naisista?
Me naiset olemme kaikesta samaa mieltä, kätevää, ei tule riitoja. Eiku...
Katso ympärillesi. Useimmilla parisuhteessa olevilla miehillä on ulkonäössä vikoja. Naisena olen kyllä kokenut monenlaista huutelua ulkonäöstäni ties minkälaisilta kaljamahoilta. Yleensä ulkonäkökriteerit ovat miehille paljon sallivammat, kun taas naisen pitäisi täyttää aika standardit kriteerit. Mies voi olla rumankaunis jne.
No totta kai mielestäni maailmassa on paljonkin rumia miehiä, mutta yksittäiset rumat jutut eivät koko miestä pilaa. Miehelläni oli tavatassamme hammaskiveä täynnä olevat hampaat, on edelleen hyvin hyvin karvainen ja kävelee todella dorkan näköisesti. Rakastuin kuitenkin miehen luonteeseen ja meidän yhdessä oloon niin paljon että en välittänyt noista asioista. Jonkun muun kohdalla olisin varmasti heivannut jo heti alkuun, vaikka mieheni onkin varsin hyvännäköinen yleisellä mielipiteellä muutoin.
Miehet tekee ihan samaa. Ei haluamalla haluta läskiä ja finninaamaista naista mutta toisaalta sellaiseen saattaa rakastua.