Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kaikilla naisilla ole "smokey eyes" silmämeikki?

Vierailija
28.12.2016 |

Näyttää hyvältä kenellä vaan. Miksei kaikki käytä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset eivät jaksa panostaa.

Vierailija
2/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vähintään puoli tuntia tehdä ja vaikea pestä pois. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät osaa/jaksa tehdä. Vaatii vähän harjoittelua ja monilla suomalaisilla on ns. raskaat luomet joille kyllä saa ja ihan sopiikin kys meikki mutta monet eivät viitsi harjoitella.

Vierailija
4/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla miehillä ei ole pitkiä hiuksia ja partaa? Mä niin kovasti tykkään niistä.

Vierailija
5/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie vähintään puoli tuntia tehdä ja vaikea pestä pois. Siksi.

Tänäänkin olet palstaillut varmasti yli puolituntia, vaikka sen ajan olisit voinut käyttää meikkaamiseen. Mietipä sitä.

Vierailija
6/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta näytä hyvältä. Luonnollisempi on nätimpi.

Vierailija
7/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ei valitettavasti näytä hyvältä, silmäluomeni ovat sen verran "hupulliset", että silmät normaalisti auki ei näy liikkuvaa luomea ollenkaan. Kai  jonkun smokyvaikutelman saisi tehtyä, mutta ainakin oikeaoppisesti meikattuna tuntuisi vähän turhalta työltä, tai sitten joudun pitämään silmiä "seksikkäästi" puoliksi auki, jotta puolet meikistä ei olisi piilossa.

Vierailija
8/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tulis tatuoimaan tuon meikin minun laiskimuksen naamaan?

Toinen pikku ongelma on, että monissa töissä ei voi olla täydessä tällingissä. Maksakaa siis meikkaamattomille naisille kunnon fyffet, että voi keskittyä huoletta siihen meikattuna patsasteluun.

Vierailija
9/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandat on lutusia?

Vierailija
10/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi, ei sovi alakajalit eikä tummat luomivärit. Näytän ohan lortolta smokeyeylla,siksi.

Vierailija
11/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää hyvältä kenellä vaan. Miksei kaikki käytä?

Ei se kaikilla näytä hyvältä. En halua näyttää pandakarhulta.Enkä meikata.

Miksei  kaikki miehet lopeta näiden älyvapaiden juttujen postaamista tänne?

Vierailija
12/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä, näytän ihan turpaan saaneelta. Muuten kyllä meikkaan.

Vierailija
13/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikilla miehillä ei ole pitkiä hiuksia ja partaa? Mä niin kovasti tykkään niistä.

Niin ja miksi kaikki miehet ei ole parrattomia ja lyhyttukkaisia, kun minä tykkään sellaisista?

Vierailija
14/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei näytä hyvältä lasien kans, en aio käyttää piilareita joka päivä ja ei oo käytännöllinen eikä edes asiallinen töissä. Jätän sen siihen kun lähdetään johonkin viihteelle ja pistän muutenkin piilarit.

Vierailija
15/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Ei kiinnosta. Tykkään puhtaammasta ihosta.

Vierailija
16/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt sitä meikkiä jo kuusi vuotta lähes joka kerta kun meikkaan. Arkeen teen sen vähän neutraalimmin, juhlaan otan tumemmat sävyt käyttöön.

Vierailija
17/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet silmät, niin se ei näytä hyvältä.

Vierailija
18/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En jaksa panostaa meikkiin arkipäivinä montaa minuuttia

2) Näyttäisin tuollaiset pakkelit töissä jokseenkin naurettavalta. Työasuuni kuuluu unisex-malliset ylisuuret työvaatteet, suojalasit, kuulosuojaimet ja kypärä. Kaikki korut kielletty ja tukan oltava tiukasti kiinni. Välillä tulee kuuma ja hikikin saattaa valua. Siinä (valuneet) pandasilmämeikit saisivat varmaan huutonaurut irti työkavereista. Ja ihan syystä:D Työpaivän jälkeen en varmasti ala meikkaamaan uusiksi vain illan paria tuntia varten jos ohjelma on luokkaa markettiin ja kotiin.

Juhlatilaisuuksiin, silloin kun sellainen sattuu kohdalle voin tuollaiset meikit naamaan askarrella. En muulloin.

Vierailija
19/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en osaa enkä halua enkä usko näyttäväni hyvältä niin. Tykkään luonnollisesta ulkonäöstä.

Vierailija
20/33 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei sovi, ei sovi alakajalit eikä tummat luomivärit. Näytän ohan lortolta smokeyeylla,siksi.

Smokey eyes ei aina tarkoita sitä tummaa meikkiä, joka sellaiseksi "virheellisesti" mielletään, se on se meikkityyli, jota nimitetään noin. Värithän saa olla vaikka kirkuvanpunaiset, mutta se tietty häivyttely tekee siitä utuisemman ja smokeyn. 

Itsekin kokeilin tummalla, mutta eih, joten olen sitten ruskean sävyillä kokeillut, eikä naama näyttänyt siltä, että olisin saanut turpaan :D