Miksei kaikilla naisilla ole "smokey eyes" silmämeikki?
Näyttää hyvältä kenellä vaan. Miksei kaikki käytä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla miehillä ei ole pitkiä hiuksia ja partaa? Mä niin kovasti tykkään niistä.
Vieläkö tuo miesnuttura+parta -trendi on naisten mielestä hot? Tuskin enää ensi kesänä. Toisaalta tänne Suomeen nuo trendit tulee niin hitaasti että varmaan vielä 2020-luvulla nähdään ananastukkaa ja miesnuttura+parta-komboa.
Vierailija kirjoitti:
1) En jaksa panostaa meikkiin arkipäivinä montaa minuuttia
2) Näyttäisin tuollaiset pakkelit töissä jokseenkin naurettavalta. Työasuuni kuuluu unisex-malliset ylisuuret työvaatteet, suojalasit, kuulosuojaimet ja kypärä. Kaikki korut kielletty ja tukan oltava tiukasti kiinni. Välillä tulee kuuma ja hikikin saattaa valua. Siinä (valuneet) pandasilmämeikit saisivat varmaan huutonaurut irti työkavereista. Ja ihan syystä:D Työpaivän jälkeen en varmasti ala meikkaamaan uusiksi vain illan paria tuntia varten jos ohjelma on luokkaa markettiin ja kotiin.
Juhlatilaisuuksiin, silloin kun sellainen sattuu kohdalle voin tuollaiset meikit naamaan askarrella. En muulloin.
Tuohan olisi aika hot.
Koska se näyttää rumalle. Varmaan rumin silmämeikkityyli pitkään aikaan.
Kyllä se on ihan luonnostaan maanantai-aamuisin ja kohta loman jälkeen kun pitää töihin taas raahautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla miehillä ei ole pitkiä hiuksia ja partaa? Mä niin kovasti tykkään niistä.
Vieläkö tuo miesnuttura+parta -trendi on naisten mielestä hot? Tuskin enää ensi kesänä. Toisaalta tänne Suomeen nuo trendit tulee niin hitaasti että varmaan vielä 2020-luvulla nähdään ananastukkaa ja miesnuttura+parta-komboa.
Jos mies on hot niin se on hot vaikka pottakampauksessa tai roomalaistyylisessä "homotukassa". No offence, gay-väki, tarkoitan sitä n. sentin mittaista otsalle kammattua otsatukkaa.
Koska jotkut naiset ovat hienostuneita
Siis miten tämä kuuluisa smokey eyes eroaa silmistä, joissa väriä on häivytetty ulospäin? Näin olen meikannut joskus 90-luvulta saakka kun ensimmäiset meikkikokeilut aloitin.
En nähnyt mitään eroa esim. siinä tv-sarjassa jossa taviksesta tehtiin hottis, se arvaa mun ikä vai mikä lie sen nimi oli, aina se meikkaaja teki nämä smokey eyesit yhtä mitäänsanomattomina, ripsariakin vain muutama luiru...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksi kaikki miehet ei ole parrattomia ja lyhyttukkaisia, kun minä tykkään sellaisista?
Miksei kaikki ole kaljuja ja parrallisia, kun minä tykkään niistä!!
En jaksa. Juhliinkin laitan vain ylärajaukset ja ripsivärin - en käytä edes irtoripsiä tai luomiväriä ikinä.
Mulla on niin kauniit silmät jo valmiiksi, ettei ole mitään tarvetta korostaa niitä lisää. Tykkään vaan olla naturellimpi.
punaiset ja vettävaluvat silmät kuten silloin kun nuotio puskee savut silmillesi?
Mulla on se automaattisesti yövuoron loppupuolella. Alkuillasta laitan vahvat tummanharmaat kajaalirajaukset. Työn tuoksinassa ne pehmenee ja hieman leviää seksikkäästi luomen alapuolelle.
Se on juhlameikki, ei sovi arkivaatteiden kanssa eikä arkisiin työkuvioihin. Eikä välttämättä käy herkkäsilmäiselle ollenkaan. Huolellisesti tehtynä toki kaunis.
On luonnostaan aika smokey eyes, kun kuopus valvottaa ja ikääkin kohta 40. En jaksa ensin peittää mustaa ja sitten sutia toista mustaa tilalle.