Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

Vierailija
21/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kaverin suosituksesta treffeille hänen poikaystävänsä ystävän kanssa (tämä mies ei koskaan ollut päässyt treffeille aiemmin). Menimme syömään miehen kanssa ja kyselin mieheltä kaikenlaista, mitä treffeillä yleensä kysytään (mistä olet kotoisin, mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla...). Mies vastaili kysymyksiini, muttei kysynyt minulta illan aikana mitään. Illan lopuksi oli kuitenkin kovin innokas tapaamaan uudestaan, vaikka tuskinpa minuun oli kovin hyvin illan aikana tutustunut. :D Hieman epätoivoisesti etsi itselleen tyttöystävää.

Vierailija
22/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kokemusta epätoivoisista treffikumppaneista! Olen käynyt treffeillä muutamien kokemattomien miesten kanssa, jolla on kauhea hinku löytää "joku". Mikään ei ole niin luotaantyöntävää, kun huomaat ettei mies ole kiinnostunut oikeasti sinusta, pääasia että hän on "jonkun" kanssa treffeillä. Vaikka ilta olisi ollut kuinka tylsä eikä minkäänlaista kemiaa ollut, toinen kuvittelee hiljaisuudessa syödyn pasta-annoksen olevan upean yhteiselämän alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies käy alapeukuttamassa tässä ketjussa, varmaan harmittaa kun ei itse pääse edes treffeille. :D

Vierailija
24/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S&M-touhuista pitänyt mies kommentoi minulle "kuinka sinusta saisi kivan neulatyynyn". Ei houkuttanut neulatyynyhommat.

Tämä oli hauska! :D

Vierailija
25/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen baarissa ja seuraavana päivänä mentiinki treffeille. Alku sujui hyvin mutta sitten hän alkoi puhua eksästään ja siitä ku osti hänelle sormuksen mutta vastasi kieltävästi kosintaan. Sitten hän kaivoi sen sormusken esille ja kosi minua ja kysyi tulenko hänen vaimoksi ja että eikö ole kaunis sormus. Kertoi vielä siihen että eihän se ihan minun tyylinen ole vaan enemän hänen eksän tyylinen mutta sormus ku sormus. Lähin aika vilkkaasti pois.

Vierailija
26/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli vasta eronnut ja tilitti exästään koko tapaamisen ajan.

M32

Vierailija
27/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta on poistettu tieto sukupuolesta, ettei kukaan loukkaannu syrjimisestä: Treffeillä toinen osapuoli vei meidät pikkukaupungin kahvilaan. Kahvi ja munkki maksoivat kahdelta 4 e. Toinen osapuoli ehdotti minulle, että puolitetaan lasku. Maksoin oman osuuteni ihan mielellään, mutta hieman nauratti ettei 2 euroa nyt noin iso raha ole.

Vierailija
28/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Nää on hauskoja!

Vierailija
29/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin treffit netissä tapaamani miehen kanssa baariin. Paikan päällä mies tuli luokseni ja hän oli minun pituiseni (163 cm). Mies katsoi minua pitkään ja totesi, ettei tästä tule mitään ja lähti pois.

Taisin olla liian pitkä. ;)

Vierailija
30/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ikäiseni miehen, joka treffeillä vakuutteli olevansa tosi reipas ja aikaansaava tyyppi. No, kyseinen 27 v ei ollut saanut graduakaan valmiiksi ja vietti kaikki lomansa äitinsä ja isänsä kanssa. :D

Vierailija
31/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mokasin yksillä treffeillä, kun kaadoin pannullisen teetä pitkin pöytää. Kyllä hävetti, onneksi mies ei ollut moksiskaan. :)

Vierailija
32/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
33/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni yksityiskohta, mutta mies ilmoitti treffeillä lempibändikseen reckless loven. Ymmärtäisin ton 15 v tytön mielipiteenä mut kolmekymppiseltä mieheltä vähän yllättävä veto. :D

Vierailija
34/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni yksityiskohta, mutta mies ilmoitti treffeillä lempibändikseen reckless loven. Ymmärtäisin ton 15 v tytön mielipiteenä mut kolmekymppiseltä mieheltä vähän yllättävä veto. :D

Ehkä se ajatteli et bändin laulaja on nainen :'D

Vierailija
35/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin treffeillä, mitä uskollisuus merkitsee miehelle parisuhteessa. Mies sanoi ettei tiedä.

Vierailija
36/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mokasin yksillä treffeillä, kun kaadoin pannullisen teetä pitkin pöytää. Kyllä hävetti, onneksi mies ei ollut moksiskaan. :)

Mä kaadoin maidot kannusta pöydälle ja lattialle. Hävetti kun oltiin tavattu vasta pari kertaa, nyt avoliitossa ja mies on jo tottunut mun sähläilyyn :D

Vierailija
37/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään miehen ystäväni suosituksesta. Mies oli mukava, mutta en nähnyt meitä pariskuntana (aivan eri arvot ym). Sanoin tämän suoraan sekä miehelle että ystävälleni, mutta molemmat jaksavat yhä kuvitella että miehen ja minun välille voisi tulla jotakin. Kyseinen ystävä on mm. jättänyt minut kahden kesken miehen kanssa noiden treffit jälkeen "kun ei sitä koskaan tiedä... ;)".

Miksi ihmiset kuvittelevat, että mieli jotenkin mystisesti ajan kanssa muuttuisi? "Voi että, olen vieläkin sinkkuna, ehkä sittenkin pitäisi ottaa se Kalle-Akseli etten vain jää yksin."

38/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupauduin viettämään iltaa työkaverini kanssa. Mielestäni ne eivät olleet varsinaisesti treffit, vaikka meninkin paikalle avoimin mielin. Meillä oli ihan hauskaa, mutta tästäkin miehestä paistoi miellyttämisenhalu. Kemiaa ei ollut vaikka kivaa olikin. Treffien lopuksi mies hyökkäsi suutelemaan ja seuraavan parin viikon ajan hän kyseli monta kertaa, koska nähdään. Kiusallista.

Vierailija
39/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin treffeillä, mitä uskollisuus merkitsee miehelle parisuhteessa. Mies sanoi ettei tiedä.

Kuka ylipäänsä kysyy tuollaista? Onko nää jotain Cosmosta opittuja juttuja? Eihän tuollaisella kyssällä saa muutenkaan nalkkiin kuin ne jumisimmat sankarit (kuten ilmeisesti tässä tapauksessa), pelimiehet osaavat joka tapauksessa valehdella tarpeeksi vakuuttavasti.

Vierailija
40/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ylipäänsä kysyy tuollaista? Onko nää jotain Cosmosta opittuja juttuja? Eihän tuollaisella kyssällä saa muutenkaan nalkkiin kuin ne jumisimmat sankarit (kuten ilmeisesti tässä tapauksessa), pelimiehet osaavat joka tapauksessa valehdella tarpeeksi vakuuttavasti.

Ainakin mulle uskollisuus, avoimuus, toisen kunnioittaminen ja arvostaminen jne on tärkeitä arvoja, niitäkö ei kannata ottaa treffeillä esille?