Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti, kadehditko akateemisia?

Vierailija
27.12.2016 |

Jos kadehdit,pystytkö erittelemään syitä. Koetko olevasi laiska tai tyhmä vai molempia?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes hahmota, että ketkä on "akateemisia".

Vierailija
122/126 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kadehdi. Olen lukiopohjalta ponnistanut yrittäjä ja nostin viime vuonna noin 150 000 € palkkaa, sisältäen toki asunto- ja autoetujen verotusarvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnianhimoton. En tunne kateutta kellekkään "ylempään luokkaan" kuuluvalle, koska osaamiseni, älyni ja taito riittäisivät vaikka mihin koulutuksiin. Tykkään elellä vaatimattomasti, eikä minulle ole ongelma sekään ettei minulla ole kallista taloa, hienoa citymaasturia ja kalliita vaatteita/tavaroita.

En ylipäätään ymmärrä miksi nämä akateemiset kyselevät jatkuvasti tätä samaa, ollaanko me perusihmiset kateellisia? Vaivaako heitä riittämättömyydentunne kun ei riitä hyvä elintasokaan vaan lisäksi pitää saada kateus muilta, että tuntisivat olevansa jotain erikoista?

Vierailija
124/126 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla näkee paljon ilkeämielisiä aloituksia akateemisista...siitä on pääteltävissä että herkkä aihe Joillekkin kun täytyy vähätellä. Täysin neutraali tuo koulutustasoasia ei taida olla varsinkaan niille joilla korkeakoulututkintoa ei ole.

Vierailija
125/126 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Ei ole syytä. He ovat itse lukemisellaan tittelinsä ansainneet.

Mutta tunnen muutaman akateemisen ihmisen, jotka ovat perinjuurin ärsyttäviä välittäjiä. He ovat vuosia ja vuosia lukeneet ammattinsa (kaikki kunnia siitä heille) mutta se linkittäminen siitä kuinka he ovat lukeneet eikä töitä löydy, ja sitten alkaa hirveä pää saaminen siitä kuinka vääriväärin on kun amislaisille putkimiehille ja sähkäreille töitä löytyy ja liikaa palkkaa moisesta työstä maksetaan... miksi?? T. Amislainen ja täystyöllistetty

Vierailija
126/126 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehtisin? En koe olevani ketään toista huonompi tai parempi. Saman mullan alla me kaikki joskus maataan, eikä lahottajamatojakaan kiinnosta kumpi oli rikkaampi tai "parempi", minä vai joku akateeminen henkilö.