Rehellisesti paras käyttämänne shampoo? (Glamourpisteitä ei jaeta)
Täytyy TAAS kerran todeta, ettei vihreän 500ml Syossin voittanutta.
Viimeisin paluu ns. oikeiden shampoiden joukkoon epäonnistui jälleen. Paul Mitchellin Tea Tree -shampoon jälkeen pää näytti ihan hattaralta.
Sitä edellinen Loreal Expert Absolut Repair Lipidium sai hiukset mataamaan väsyneinä ja ohuina pitkin päätä.
Oma hiuslaatuni on siis paljon ohutta vaaleaa, kuivahkoa luonnontaipuisaa hiusta + melko rasvoittuva päänahka.
Tämä vihreä Syoss jättää ilmaviksi, mutta hius jaksaa silti vetää kivalle suortuvaiselle kiharalle, eikä jää yhtenäiseksi hattaraksi.
Muilla pettymyksiä kalliista shampoista/salainen marketti-luottoshampoo?
Kommentit (43)
Idea Toscana. Vinkin shampoosen sain muuten täältä av-palstalta :)
Fructis on hyvää, ja juuri viikolla se oli nostettu esiin iltiksen artikkelissa "näitä markettituotteita julkkiskampaajatkin suosivat".
Erisan on nyt käytössä, haluan käyttää sellaista jossa ei ole kilometrin mittaista kemikaalilistaa ja tässä aika vähän.
Joico sininen shampoo.
Ainoa millä mun vaalennukset pysyy. Kunnan vedessä on jotain outoa.
Lisäbonuksena mulla ei ole koskaan kusiblondia, sellaista luonnottoman keltaista tukkaa.
Erittäin Hieno Suomalainen koivu-shampoo ja Lushin Seanik ovat parhaita! Huonoja on maailma täysi, valitettavasti.
Tigin sininen (korjaava) ja pinkki-lila parhaita. Mulla on vähän kuivat, pitkät ja vaaleat hiukset. Olen kokeillut vaikka mitä, merkettikamasta kampaamotuotteisiin, mutta aina palaan noihin. Myöd Fudge ollut hyvä, mutta sitä on vaikea löytää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Fructis on hyvää, ja juuri viikolla se oli nostettu esiin iltiksen artikkelissa "näitä markettituotteita julkkiskampaajatkin suosivat".
Mun kampaaja on kieltänyt Fructiksen käytön. Sanoi että ihan mitä muuta markettishampoota tahansa, mutta ei Fructista.
Schwarzkopf Moisture Kick. Tekee hiuksista ihanan ilmavat, kiiltävät ja pidentää pesuväliä verrattuna muihin käyttämiini shampoisiin.
Erittäin hieno suomalainen koivu tai mustikka
Niin ja saa toki mainostaa ns. kallistakin shampoota, jos se kokemuksen perusteella vaan on rehellisesti paras. Ap
Sulfaatiton Oliivi-niminen markettishampoo. Minulla käsittelemätön paksu tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kampaaja on kieltänyt Fructiksen käytön. Sanoi että ihan mitä muuta markettishampoota tahansa, mutta ei Fructista.
Sanoiko se mitään syytä?
Lorealin joku savishampoo, siis ihan markettikamaa. Tähän mennessä ainoa joka pitää nopeasti rasvoittuvan päänahkani kunnossa ja hiukset ilmavina. Aivan loistava.
Cutrin Sensitive. On kampaamoshampoo, mutta ainoa, joka kyljessä ei ole kilometrin mittaista ainesosalistaa eli miljoonaa myrkkyä. Herkälle iholle ja päänahalle paras. Marketin vastaava on LV. Myöskin Hieno suomalainen sampoo on vähämyrkkyinen ja pesee hyvin. Sitä käytän mökillä.
Mikä siinä Fructiksessa on niin kamalaa? Satunnaisesti olen käyttänyt ja ihan ok tavaraa. En osaa nimetä parasta shampoota. Tällä hetkellä minulla käytössä 4 eri shampoota, 2 tigiä, lorealin hopeashampoo sekä VO5 tuuheuttava shampoo. Yritän välttää pesemästä monesti peräkkäin samalla shampoolla, siksi noin monta tököttiä yhtä aikaa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Fructiksessa on niin kamalaa? Satunnaisesti olen käyttänyt ja ihan ok tavaraa. En osaa nimetä parasta shampoota. Tällä hetkellä minulla käytössä 4 eri shampoota, 2 tigiä, lorealin hopeashampoo sekä VO5 tuuheuttava shampoo. Yritän välttää pesemästä monesti peräkkäin samalla shampoolla, siksi noin monta tököttiä yhtä aikaa käytössä.
Onko shampoiden vaihtelulle joku erityinen syy?
Atoopikkona vaikutus päänahan hilseilyyn on tärkein. Paras on, kun vaihtelee LVn ja erittäin hieno suomalainen tervan välillä. Jos käyttää samaa liian pitkään, hilseily alkaa taas..
EHS omenashampoo on minun holy grail -tuotteiden kärkipäässä. Tuoksuu aivan järjettömän hyvältä ja puhdistaa ja raikastaa hiukset hellävaraisesti. Ei myöskään haalista värjättyä hiusta, plussaa siitä.
Ehdottomasti täältä palstalta bongattu oliva palasaippua (löytyy esim. Punnitse ja säästä kaupasta). Tämän lisäksi pesen korkeintaan kerran kahdessa viikossa S-ketjujen hyllystä löytyvällä shampoolla ja hoitoaineella http://lh-beauty.fi/product/sulfaatiton-oliivi-shampoo/
Kauan tuli etsittyä päänahalleni sopivaa ainetta ja ihan järjetön määrä hutiostoksia.
Erittäin hieno suomalainen on parasta. Huonoa ei oikein olekkaan. Aika normaalit hiukset.