Rehellisesti paras käyttämänne shampoo? (Glamourpisteitä ei jaeta)
Täytyy TAAS kerran todeta, ettei vihreän 500ml Syossin voittanutta.
Viimeisin paluu ns. oikeiden shampoiden joukkoon epäonnistui jälleen. Paul Mitchellin Tea Tree -shampoon jälkeen pää näytti ihan hattaralta.
Sitä edellinen Loreal Expert Absolut Repair Lipidium sai hiukset mataamaan väsyneinä ja ohuina pitkin päätä.
Oma hiuslaatuni on siis paljon ohutta vaaleaa, kuivahkoa luonnontaipuisaa hiusta + melko rasvoittuva päänahka.
Tämä vihreä Syoss jättää ilmaviksi, mutta hius jaksaa silti vetää kivalle suortuvaiselle kiharalle, eikä jää yhtenäiseksi hattaraksi.
Muilla pettymyksiä kalliista shampoista/salainen marketti-luottoshampoo?
Kommentit (43)
Minun hiuksilleni sopii Garnierin Respons-sarjan Avocado Oil sekä Argan Oil (en muista tarkempia nimiä), mutta Avocado on keltaisessa ja Argan oranssissa purkissa. Samasta sarjasta käytössä kaikki tuotteet eli shampoo, hoitoaine ja pesun jälkeen laitettava öljy. Hiuslaatuni ovat kuivahko, luonnonkihara, takkuuntuva ja paksu.
Nyt tulee kuraa niskaa, mutta itse olen tykästynyt lidlin cien shampoohon. Hinta puolet mitä muilla. Pesee erittäin hyvin. Ei hajusteita. Myös hoitoaine erinomainen.
Linnan lasten vadelmashampoo:) vaikken pinkin ystävä normaalisti olekaan, niin tässä pullo on söpö ja ainekin söpön pinkkiä. Ja tuoksuu ihan vadelmille:) ja oletan, että jos lasten niin sopii herkemmillekin ja päivittäiseen pesuun
Apteekista saatava pajunkuorishampoo. Auttoi kuivan päänahan kutinaan.
Pesen Doven palasaippualla. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta Dove pesee riittävästi, on silti kosteuttava ja sulfaatittomana hellävarainen. Sulfaatillisista päänahka helposti vähän kutisee, ja värikin pysyy päässä paremmin kun välttelee sulfaatteja. Kampaamoissa sulfaatittomat shampoot ovat härskin kalliita, Dove ajaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fructis on hyvää, ja juuri viikolla se oli nostettu esiin iltiksen artikkelissa "näitä markettituotteita julkkiskampaajatkin suosivat".
Mun kampaaja on kieltänyt Fructiksen käytön. Sanoi että ihan mitä muuta markettishampoota tahansa, mutta ei Fructista.
Miksi?
Kai se riippuu siitä, minkälaiset hiukset kelläkin on?
Oikeesti tuosta omenashampoosta. Että se ei haalista värjättyä hiusta? Yhden viikon pesin sillä kun olin reissussa ja ikinä hiukseni eivät ole olleet niin puhtaat, pehmeät ja hyväkuntoiset. Mutta en sitä sit kotiin ole ostanut kun miettinyt tuota värjäysjuttua.
Mitä kalliimpaa sen paskempaa. Four reasonit, tigit, paul mitchellit kokeiltu mutta kaikista jää limainen piiska kun ne ei pese puhtaaksi?!?
Ohut, pitkä, luonnonkihara pehko mulla.
Ja tämä on outo havainto; aina kun ihailen jonkun pitkiä, kiiltäviä, ihania hiuksia niin ne kertoo etteivät käytä hoitoainetta 😮
Lushin palasaippua, sellainen marjapuuronpunainen pala (nimeä en muista). Ensimmäinen sampoo, joka oikeasti tekee mitä lupaa ja saa jopa minun hiuslaadustani parhaan esiin. Lisäksi pääsee eroon turhasta muovipakkauksesta ja pala kulkee vaivatta myös lentokoneen käsimatkassa. Löysin tän tuotteen tänä syksynä ja olen ihastuksissani. Yksi kaveri on jo käännytetty käyttäjäksi. 😊
Label.m shampoot. Itselläni paksut ja värjätyt hiukset, lasimainen hiuslaatu.
Sunsilk ehdottomasti! Kaikki olen kokeillut ja tähän jäin, niin pehmeäksi tekee hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Lushin palasaippua, sellainen marjapuuronpunainen pala (nimeä en muista). Ensimmäinen sampoo, joka oikeasti tekee mitä lupaa ja saa jopa minun hiuslaadustani parhaan esiin. Lisäksi pääsee eroon turhasta muovipakkauksesta ja pala kulkee vaivatta myös lentokoneen käsimatkassa. Löysin tän tuotteen tänä syksynä ja olen ihastuksissani. Yksi kaveri on jo käännytetty käyttäjäksi. 😊
Siis palasampoo hietty. Mutta palasaippualta se tietty näyttää. 😊
Mulla on ongelmallinen päänahka ja vielä blondatut hiukset. Tilaan kaikki shampoot beautybay.com:sta (siellä kampaamotuotteet puolet siitä hinnasta mitä kampaamoista). Tällä hetkellä käytössä Tigin blondatuille tarkoitettu hopeashampoo ja päänahan tasapainoitukseen System Professionalin Balance scalp. Suosittelen kaikille, jotka käyttää kampaamotuotteita kattomaan tuolta beautybay.com:sta. siellä esim Fudgea
Erittäin hieno suomalainen terva sopii hyvin hilseilevälle päänahalle ja tuoksuu ihanalta. Tulee mieleen lapsuuden kesät, kun tervattiin veneenpohjaa. :')
Aussiet, todella riittoisia ja hiukset sileät ja kiiltävät
Yhtään täydellistä en ole löytänyt. Lähimmäksi pääsi Matthew Jamesin joku shampoo, jota en muista koska en löydä enää mistään. Muistan vaan, että mun liruletti heräsi eloon. Sai rakennetta ja tuntui hyvältä.
Aubreyn biotin repair sopi mulle todella hyvin, mutta se haju on niin kauhea etten voi käyttää enää. Harmi sinänsä, koska hiukset oli mukavan taipuisat ja kuohkeat.
Oliivipalashampoo on nyt käytössä, mutta en ole saanut hoitoaineasiaa vielä ratkaistua. En todellakaan pärjää ilman. Enkä halua näitä etikkalitkuja vaan jonkun hyväntuoksuisen. Mutta tuo shampoo on oikein käypä. Hiukset on pehmeät ja terveentuntuiset.
Hyvä ketju!
Itsellä nyt käytössä Garnierin pinkkikorkkinen shampoo hennoille hiuksille. Ei ole liian hoitava, joten jättää hiukset tuuheiksi ja irtonaisiksi, kuitenkin myös kiiltäviksi.
Minulla on paljon yksittäisiä hiuksia, mutta ne ovat piikkisuoria ja lasimaisia. Viimeksi käyttämäni Aussien kuivien/v ahingoittuneiden hiusten shampoo oli hiustyypilleni ihan katastrofi: puhdaskin tukka valui liruna pitkin päätä. Nyt olen viimein ymmärtänyt, että hoitavan shampoon sijaan minun pitää valita ohuthiuksisille tarkoitettu, vaikkei tukkani sinällään ohut olekaan.
Tresemmen Naturals-shampoo on hyvää, samaten Lushin Soak&Float.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista saatava pajunkuorishampoo. Auttoi kuivan päänahan kutinaan.
Tämä on hyvää ja ehkäisee myös täiden tarttumista hiuksiin. Koululaiset meillä käyttävät tätä.
Lushin kookosshampoot. Curly Wurly ja Trichomania.
Bio+ kosteuttava shampoo talvella
Ja
Hieno suomalainen kesällä