Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsemme on täysin MINUN näköiseni. Miestä ei muistuta yhtään....

Vierailija
13.03.2006 |

Siitä saadaan kuulla joka päivä joltain vieraalta...kuinka on poika NIIN äitiinsä tullut...

Minusta on kauhean surullista tuollaiset kommentit varsinkin mieheni kuullen- sillä 100%:n varmasti poika on hänen eikä kenenkään muun ja sen ME tiedämme kyllä. Tuntuu vaan, että monikin epäilee pojan isän alkuperää juuri tuon näkökysymyksen takia. Minulla on mm. siniset silmät ja miehellä ruskeat- pojalla siniset. Tämä lisää epäilyksiä. Poika on saanut sinisen geenin siis mieheni mummulta.

Onko kellään samanlaista? Mies väittää, ettei häntä asia häiritse, mutta minua häiritsee. Pojallamme on ' piilossa' esim. syntymämerkki, joka on isän peruja, mutta tätähän kukaan ei näe.

Toivottavasti toinen lapsemme, joka syntyy pian, olisi edes hiukan enemmän isänsä näköinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, kun siihen ulkonäköön ei voi vaikuttaa itse mitenkään. =) Kauniita lapsia ovat kuitenkin. Mutta minua häiritsee tai oikeastaan ärsyttää se, että miehen puolen sukulaiset kilvan ylistävät sitä miten lapset ovat NIIN heidän puolen sukuun tulleet ulkonäkönsä suhteen. Esim. lasten luonnonkiharat hiukset ovat heidän mielestään periytyneet heidän puoleltaan, kun miehellä oli vauvana kiharat hiukset, vaikka minun vanhemmilla molemmilla on koko ikänsä olleet luonnonkiharat hiukset. Mutta, kun minulla sattuu olemaan piikkisuora tukka niin eihän lapset sitä minulta ole perineet. Tiedän, että pikku juttu, mutta, kun sitä vuodesta toiseen jankutetaan niin alkaa jo tympiä. Ihan kuin olisi jotenkin alempiarvoinen, kun ei edes omia ulkonäkögeenejä ole saanut lapsiin istutettua...No, onneksi meillä ei ole ulkonäön perusteella isyydestä epäselvää, äitiydestä taitaa sen sijaan olla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla