Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastuksen kanssa olla vain ystävä?

Vierailija
25.12.2016 |

Jos ajatellaan tilanteen olevan niin päin, että ensin ihastuu (heti kun tutustuu) ja sitten muodostaa ystävyyssuhteen

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastuu naiseen ja aina tämän tavatessa miettii vain minkälainen tämä olisi alasti, kuinka kostea tämän pimppa olisi ja olisiko siinä minkälainen karvoitus, ja miltä se näyttäisi kun oma kalu siihen työntyisi, niin...

...ihan hiton turha miettiä mitään "ystävyyttä"!!! Nyt jotain rotia oikeasti näihin typeriin ketjualoituksiin! Jos on vetovoimaa ja kemiaa, niin ei voi olla oikeaa ystävyyttä. Voi olla vain vetovoiman peittelyä tai sitten tuskallista ja yksipuolista "ystävyyttä", jossa toinen himoitsee taukoamatta ja toinen leikkii tämän kanssa.

Tämä menee kuitenkin ohi ajallaan. Kokemusta on. Reilu vuosi ja ei enää ihastuta :D Todella hyvän ystävän sain.

Vierailija
142/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla ystävä vain hyvin lihavien naisten kanssa. Ongelmia siitäkin tosin seuraa sitten jos sattuvat hoikistumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se naisen ihastuminen tarttuu mieheen jos mies on sopivassa vireessä. Tuskin se ystävyystasolle jää.

Kai ihastuksen oltava molemminpuolista, on heitäkin jotka pystyvät olemaan vain ystäviä.  Joka ei pysty, ei voi sanoa muista samaa.  Ihastuttu on ei vaan silti ollut pakkomiellettä muuhun. 

Vierailija
144/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosien mittaan ihastunut kaverini vaimoon. Koen tilanteen kovin hankalana - epäilen että heillä on ero muutenkin tulossa lähivuosina. Epäilen että ihastus saattaa olla molemminpuolista.

M

No ei varmasti ole. Dream on.

Vierailija
145/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Juuri nyt olen siinä tilanteessa. Tutustuin mieheen syksyllä, ihastuin. Hän alkoi seurustella toisen kanssa ja minä ja hän ollaan kavereita. Ihana, komea mies ja hauskat läpät :) Meillä on itseasiassa enemmän yhteistä, kuin miehellä ja tämän tyttöystävällä, mikä on sinänsä outoa... Muutta, kivan kaverin sain, se riittäköön. For now... >:D

Miehen nainen on paremman näköinen kuin sinä. Siinä selitys.

Vierailija
146/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastuu naiseen ja aina tämän tavatessa miettii vain minkälainen tämä olisi alasti, kuinka kostea tämän pimppa olisi ja olisiko siinä minkälainen karvoitus, ja miltä se näyttäisi kun oma kalu siihen työntyisi, niin...

...ihan hiton turha miettiä mitään "ystävyyttä"!!! Nyt jotain rotia oikeasti näihin typeriin ketjualoituksiin! Jos on vetovoimaa ja kemiaa, niin ei voi olla oikeaa ystävyyttä. Voi olla vain vetovoiman peittelyä tai sitten tuskallista ja yksipuolista "ystävyyttä", jossa toinen himoitsee taukoamatta ja toinen leikkii tämän kanssa.

Eikö muka voi olla vetovoimaa ilman että jatkuen on seksi mielessä

Miehelle hyvin vaikeaa. Mies ei ihastu ilman seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
147/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä se menee ainakin heti seksiksi. Etsimme sopivan paikan ja revitään vaatteet toistemme päältä. Sitten ei voi muuta kun yrittää tavata mahdollisimman harvoin. Parisuhteet kärsii.

Vierailija
148/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt taas samoin kuin jokin aika sitten psykologi ja psykoterapeutti Selja-Anneli Mansnerusta lainaten: "Pitäisi muistaa, että jos joku on rakastunut sinuun, et voi tarjota hänelle ystävyyttä."

Vierailija
149/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä. Toimii ihan hyvin siihen asti kunnes ihastus löytää itselleen jonkun. Sitten itkettää ja masentaa :/

Tervesin: itse juuri tälläisessa tilanteessa oleva. En suosittele

Kyllä vain. Itsellä juuri tällainen tilanne ja vielä työpaikalla. Olen hyvissä väleissä ihastukseni kanssa, mikä on ihan ok ja voidaan jutella niitä näitä sekä myös syvällisempiä asioita ystävinä. Mutta hän taas on ihastunut varattuun mieheen, jolla lapsia. Tykkäävät vietellä työpaikalla aikaa yhdessä ja itse jään heti kakkoseksi, kun vaan kyseinen mies ilmaantuu jostain. Typerä tilanne kaikin puolin, sillä työpaikalla pitäisi olla vaan työkaveri eikä muuta. Mutta eihän sille kukaan voi mitään, jos ihastuu työkaveriin. Ei nyt itketä sentään, mutta miettinyt vaihtavani työpaikkaa, ettei tarvitse jäädä seurailemaan vierestä suhteen kehittymistä.

Vierailija
150/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ns. hyvän päivän tuttu, mutta ei ystävä. Ystävyys muuttaa ihastumisen tunteen rakkaudeksi ja sitten vasta onkin paska fiilis.

Vierailija
151/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko olla ihastuksen kanssa vaan ystävä koska en uskalla muuta.

Pelkään pilaavani ystävyyden ja että hän katoaa kokonaan elämästäni.

Hän haluisi itse enemmän.

Vierailija
152/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla ystävä vain hyvin lihavien naisten kanssa. Ongelmia siitäkin tosin seuraa sitten jos sattuvat hoikistumaan.

Jos hoikistuvat, liha roikkuu. Ei hyvä.

Vierailija
153/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos on selkeää ettei toista kiinnosta yhtään. Jos on jotain epämääräistä jännitettä luomassa toivoa niin minä en ainakaan pysty.

Vierailija
154/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee kuitenkin ohi ajallaan. Kokemusta on. Reilu vuosi ja ei enää ihastuta :D Todella hyvän ystävän sain.

Olen eri mutta ei se kaikilla mene. 3 vuotta and still counting.

Vierailija
155/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Ihastuminen on ohimenevää.

Tämä on hyvä tietää. Ihastuin kuutisen vuotta sitten erääseen naiseen, eikä parannusta ole vielä tapahtunut, vaan ihastuminen on vaan pahentunut. Näemme kesäisin ohimennen lähes viikottain ja juttelemme silloin tällöin.

Tuntuu lähinnä tältä:

Vaikka eihän tässä mistään rakkaudesta voi olla kyse koska en häntä niin paljon tunne. Tosin mitä enemmän olen hänen kanssaan jutellut niin vetovoima on vain kasvanut. Ulkonäöltään hän on suhteellisen arkipäiväinen, ihastuminen alkoi hänen olemuksestaan ja käytöksestään, ja nyt hän on mielestäni alkanut näyttää mielettömän kauniilta myöskin...

En ole halunnut edetä mitenkään koska olen ollut jonkinlaisessa tapailusuhteessa toisen naisen kanssa.

Kyllä, on siis olemassa ainakin yksi mies joka pysyttelee yhdessä naisessa kerrallaan... Onhan mulla pieniä ihastuksia ollut mulla ennenkin vuosien, mutta ne on onneksi menneet nopeasti ohi, kun olin aiemmin vakiintuneessa parisuhteessa. Jossain määrin olen myös vältellyt hänen näkemistään, mutta hän tulee mieleeni monta kertaa päivässä ja uniin myös.

M

Vierailija
156/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, 3 vuotta ja edelleen, mutta jos tämä vuosi toisi muutokset vihdoin

Vierailija
157/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin itse olla vain ystävä ihastukseni kanssa.

Minä en. Joskus yritin, mutta ei ole mun juttu.

Oli niinsanotusti pakko jättää koko himma. Olisi ollut kuva pystyä, mutta olisin vaan roikkunut hänessä ja olisi oma elämä jäänyt elämättä.

Hän olisi voinut jatkakaa ystävänä.

Ja sille yhdelle alkuketjun paksupäälle tiedoksi: ei paneskeltu.

Vierailija
158/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs koulussa samalla luokalla ollut tyttö otti yhteyttä ja halusi olla ystäväni.

Nähtiin sattumalta yhdessä tapahtumassa. Hänellä oli perhe mukanaan, minä olin yksin liikkeellä.

Sovittiin pitävämme yhteyttä,

Kesälomalla nähtiin jälleen sattumalta, nyt ei ollut perhettä hänellä mukana.

Minullahan ei olekaan perhettä.

Mentiin rauhalliseen paikkaan ja suoritin kassien tyhjennyksen.

Nyt ei ole kuulunu mitään hänestä.

Tulikohan siemenistä tiineeksi?

Kenties.

Vierailija
159/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi. Varsinkaan jos molemmat on tahoillaan suhteissa, tai edes toinen on. Väärin suhteen toiselle osapuolelle.

Vierailija
160/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla mennyt jo 8 vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi