Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastuksen kanssa olla vain ystävä?

Vierailija
25.12.2016 |

Jos ajatellaan tilanteen olevan niin päin, että ensin ihastuu (heti kun tutustuu) ja sitten muodostaa ystävyyssuhteen

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olla ystävä vain hyvin lihavien naisten kanssa. Ongelmia siitäkin tosin seuraa sitten jos sattuvat hoikistumaan.

Jos hoikistuvat, liha roikkuu. Ei hyvä.

Niinhän se varmaan on, etteivät ilman vaatteita sitten olekaan ihan sitä mitä kuvitteli.

Vierailija
162/163 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se ainakin minulle olisi. Ehkä silloin, jos olisin itse varattu ja se ihastunut osapuoli, eikä toinen olisi ihastunut. Tällöin voisi ainakin teoriassa yrittää ystävyyssuhdetta, kun ei kertoisi kenellekään ihastuksesta. Toisaalta se voisi olla liian kivuliasta itselle ja puoliso saattaisi ihmetellä, kun elämääni yhtäkkiä vaan tupsahtaa uusi ystävä. Olen sen tyyppinen, että jos kunnolla ihastun niin haluan ihastukseni kokonaan, jolloin tuollainen ystävyyssuhde olisi kuin heiluttelisi vettä tippuvaa pulloa janoon nääntyvän edessä.

Jos taas olisin sinkku, niin en usko että pystyisin ihastumaan kehenkään muuhun, jos kaveeraisin ihastukseni kanssa. Elättelisin vain toiveita, että ehkä sittenkin.

Olen tähän asti toiminut siten, että jos en ole saanut vastakaikua tunteilleni, olen joko lopettanut yhteydenpidon kokonaan tai jos se ei ole mahdollista (kuten erään opiskelukaverin kanssa ei ollut, kun samoilla kursseilla pyörittiin), niin pyrkinyt mahdollisuuksien mukaan välttelemään. Hyvä puoli tässä on, että ihastus menee nopeammin ohi ja kärsii itse vähemmän. Huono puoli, että joutuu luopumaan ihanista ihmisistä, joista pitää ja joista voisi tulla hyviä ystäviä, jos antaisi suhteen kehittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣voi voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä