Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kanava rakkaudelle eräälle miehelle, mutta rakastuin häneen itse :(

Vierailija
25.12.2016 |

mutta en saa häntä, koska minun haluillani ei ole tässä väliä. Mies tarvitsee minun rakkauttani enemmän, kuin minun tarpeeni ei-olla yksin tarvitsee häntä. Ja rakkaus mieheen kulkee minun kauttani häneen. Mutta minulla ei ole mahdollisuutta olla kuin kanavana, en pysty saamaan mieheen yhteyttä ominpäin, vaan kaikki on maailmankaikkeuden kädessä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen teille molemmille yksisarvishoitoa! Tsemppiä.

Vierailija
2/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikeasti, mä olen. Mulla on kaamea ikävä tätä miestä, mutta en voi ottaa yhteyttä, koska olen vain se kanava :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko kanava sen ja toisen naisen välillä?

Jos et ole niin todellakin ota yhteyttä

Ei maailman kaikkeus toimi noin.

Vierailija
4/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en valitettavasti tajunnut aloituksesta mitään. Mutta jaxuhalit :)

Vierailija
5/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vain yhteyttä T: Kanava-Keijo

Vierailija
6/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olen kanava hänelle universaalista rakkaudesta. Tunteesta, että joku rakastaa sinua, vaikka suhdetta ei ole. Kyseessä melkolailla vailla rakkautta elävä ihminen. Torjuu kaiken kahdenkeskisen kanssakäymisen, myös muiden, kuin minun kanssani :( Joku haava se lie, ja ihan turhaan aloin haikailla vastakaikua.

ap

Vierailija
7/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikit nyt marttyyria. Vaihda näkökulmaa ja roolia. Rupea aktiiviksi. Lopetatsen kanavana olemisen. Kerrot, että muutat roolia rupeat näkyväksi. Tekijäksi. Aloita uusi sivu jo tänään, rohkeasti vaan kokeilemaan , ole utelias.

Vierailija
8/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olen kanava hänelle universaalista rakkaudesta. Tunteesta, että joku rakastaa sinua, vaikka suhdetta ei ole. Kyseessä melkolailla vailla rakkautta elävä ihminen. Torjuu kaiken kahdenkeskisen kanssakäymisen, myös muiden, kuin minun kanssani :( Joku haava se lie, ja ihan turhaan aloin haikailla vastakaikua.

ap

Mistä tiedät, että olet kanava?

Vierailija
9/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin vaan saada taas "kanavoida", mutta hiljaista pukkaa. Ei mitään. Maailmankaikkeus ei käytä minua. Ehkä mun omien vastaavien taakkojen takia. Että olen aika pieni kanava, kuitenkin.

Vierailija
10/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton rakkauden kanava se sellainen on josta toinen ei edes tiedä mitään.

Vierailija
11/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties Panaman kanavalle sukua?

Vierailija
12/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Vierailija
13/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valkosipulimurskaa alueille joita tämä mies pääsee koskettamaan, jos kyseessä onkin kanaviasi käyttävä strigoi.

Koskaan ei voi olla liian varovainen.

Jos ei huomaa mitään, eikä mainitse mitään niin ei syytä huoleen.

Jos huomaa ja ihmettelee, niin ota asia esille voiko hän lopettaa vai tarvitseeko tässä Herraa Jeesusta Kristusta Nasaretilaista lopettamaan kanavointi lävitsesi.

Vierailija
14/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mistä tiedät, että olet kanava?

Haluan antaa vaikken, tiedän, saa mitään, mutta silti se tarkoituksenmukaisimmalta tuntuu, että saa vain antaa sille toiselle jotain. Sellaista mitä hän on vailla, lämpöä, huolenpitoa, jotakin. Yhteyttä, eikä siihen sovi mitkään seksit tai miksei nekin, mutta meidän tapauksessamme ei. Ja se menee heti pieleen, jos alkaa haluta itselle, tuntuu kuin toinen (tai maailma?) torjuisi yrityksenkin heti. Kaiken tullessa minun kauttani niin, etten ole alkulähde sille halulle olla, vaan ilmeisesti minun kauttani tulee rakkaus, ei ole näitä ongelmia. Aikataulut sopii, saan häneltä viestiä kuin ajatus, teot ja aikeet synkronisoituu. Jos haluan itse on kuin tervassa tai liisterissä. Sama henkilö kyseessä koko ajan.

ap

Vierailija
15/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia olla kanava. Penis työntyy siihen ja lopulta olet synnytyskanava.

Vierailija
16/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis vielä se, että ensin sanoo kanavaksi nähdessään joutuvansa, ettei halua, mutta sitten asiain edetessä on niin mukana siinä ihan joka solullaan. Eli vastustelee, ja voisikin päättää, että ei ryhdy, eli kukaan ei pakota, eikä kyseessä ole pakkomielle... tämän henkilön tapauksessa näin sen niin tärkeänä, että hän saa vaikka itse en, että päätin sitten alkaa siihen, mihin kutsu kävi. En kadu, mutta en itse ihan ymmärtänyt, ettei näihin sovi omat tunteet...

ap

Vierailija
17/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavat sul on housuissas.

Vierailija
18/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan tätä kanava-ihmistä ihan hirveästi, mutta en sovi olla se, joka olisi yhteydessä, ensin, siis. Koitettu kepillä on.

ap

Vierailija
19/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää hölynpölyä. Mutta tiedätkö, ap, mitä? Minä kuitenkin ymmärrän mistä sinä puhut!

Itse en ole noin universumimaisesti miettinyt. Mutta itse olen rakkauden osoittajana ja opettajana sellaiselle ihmiselle, jolla vaan ei yksinkertaisesti ole ketään muuta. En tiedä miksi se tehtävä on minulle langennut. Mutta minulla on hyvin vahva näkemys siitä, että minun on se tehtävä hoidettava.

Vierailija
20/21 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännääminen jatkuu näköjään palstalaisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan