Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella useita panosuhteita samaan aikaan, miten toimii käytännössä?

Vierailija
25.12.2016 |

En oikein tiedä kiinnostaako minua parisuhde tällä hetkellä. Seksistä kuitenkin tykkään kovasti ja yksi panokaverikin on sitä varten. Hänelle olen tehnyt selväksi että kysymys on vain seksistä ja kevyestä yhdessäolosta, ei enemmästä. Ja että käyn treffeillä muidenkin kanssa. En kuitenkaan ole seksiä harrastanut tänä aikana kun meillä on sitä ollut ja hän tietää senkin.

Minua on alkanut tämä tilanne vähän ahdistamaan, koska tuntuu että mies haaveilee salaa suhteen syvenemisestä. Hän haluaisi tapailla paljon tiheämmin kuin itse haluan. Minulla olisi enemmänkin tarvetta tapailla nyt mahdollisimman vapaasti mahdollisimman monia miehiä, koska tuntuu että pitkän ja hyvän, koko nuoruusajan jatkuneen parisuhteen päätyttyä en oikein itsekään tiedä minkälaisen miehen haluaisin/tarvitsisin suhteeseen.

Olisiko mielestänne parasta laittaa tämä nykyinen panosuhde nyt poikki? Vai antaa homman jatkua kunnes miestä (todennäköisesti) jossain vaiheessa satuttaa se, että minulla on muitakin? Kokisin ehkä olevani vapaampi menemään ja kokemaan asioita, jos ei takaraivossa jyskyttäisi tarve suojella toista mielipahalta. Mutta hankkiudunko tässä vain ojasta allikkoon ja päädyn uudelleen samaan tilanteeseen jonkun toisen miehen kanssa?

Kysymykseni on kai siis seuraava: onko panosuhteissakin käytännössä järkevää olla eksklusiivinen ja painottaa ns. yksiavioisuutta?

Tuomitsevat ja muulla tavalla epärakentavat kommentit saa mielellään jättää postaamatta. En aio niihin ainakaan reagoida mitenkään. Toivon asiallista keskustelua aiheesta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tapahtuu ihan meille miehillekin :) Ei kait perheitä muuten edes syntyisi... Nyt vain itselläni on erikoinen tilanne, kun olen rakastunut samanaikaisesti kahteen naiseen. Tätä en olisi omalle kohdalle uskonut.

Vierailija
22/22 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on olemassa moniavioisia, niin ovatko tuollaiset ihmiset sitten monipanioisia? Hormoneja, jotka kuuluvat seitsemän peniksen hedonistien lahkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla