Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lankesin provoon!

Vierailija
25.12.2016 |

Tinkasin monta päivää, vaikka melkein alusta asti epäilin, että voiko kukaan olla niin pössi niin kuin se vastapuoli oli. Ai että kismittää! Ja naurattaa samaan aikaan! Nolottaakin vähän toisaalta, mutta onneksi kukaan ei tiiä, kuka oikeesti olen :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että on ihmisiä, jotka eivät kykene keskustelemaan tai vaihtamaan ajatuksia toisten ihmisten kanssa. Heille ainoa tapa ottaa sosiaalista kontaktia on provoilu ja  lässyttäminen. Mahtavatko olla aikuisia ihmisiä vai teinejä.

Vierailija
2/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä riippumatta niitä, joille av on ainut paikka purkaa traumojaan ja pahaa oloaan. Eivät voi heittäytyä liian hankaliksi kotonaan, saati töissä tai muualla ihmisten ilmoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on vain keskustelunavauksia, mitä väliä?

Vierailija
4/4 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on vain keskustelunavauksia, mitä väliä?

Itse asiassa, ei ollut avaus. Tämä provo hyökkäsi keskusteluun mukaan ja pilasi sen karkoittamalla kaikki asialliset tyypit. Enkä tarkoita vain niitä, jotka oli minun ja ap:n kanssa samaa mieltä. Mun kanssa saa olla myös eri mieltä kunhan tuo kantansa esiin asiallisesti. Mutta älä huoli, elämä jatkuu eli ei ole tarkoitus jäädä piehtaroimaan tähän pidemmäksi aikaa :D