Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet menevät aina juttelemaan meikatuille naisille, mutta kun alkavat parisuhteeseen

Vierailija
25.12.2016 |

Alkavat toivoa ettei nainen meikkaisi enää? "Näytät niin nätiltä ilman meikkiä", "Et tarvi meikkiä!", "Taasko sä meikkaat!?", "Kauan sulla vielä menee tohon meikkaamiseen!?" jne.

Nämä yllämainitut lauseet olen aivan liian monta kertaa kuullut ollessani parisuhteissa.

Samaiset miehet ovat kuitenkin tulleet juttelemaan minulle silloin, kun minulla on ollut meikit kasvoillani.

Mikä logiikka?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma mies saattaa ajatella, että joku pian vie naisen jos nainen näyttää liian hyvältä. Ja kuvittelee, että meikkiä laitetaan, jotta saataisiin miesten huomio.

Vierailija
22/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut miehissä tällaista kyllä! Emme muistaakseni kenenkään eksän kanssa ole koskaan keskustelleet sanaakaan meikkaamisestani - olen saanut kehuja niin söpöydestä meikittä kuin upeudesta vahvasti meikattunakin, mutta varsinaisesti itse meikkaamisesta ei olla mielestäni puhuttu koskaan. 

Pitäisin omituisena, jos mies kommentoisi jotakin naiselle näin tavanomaista asiaa. Ei olisi minun mieheni, itselleni kun meikkaaminen on samalla lailla huolenpitoa ulkomuodosta kuin hiusten harjaus tai hampaiden pesu. Mielestäni itse asiassa surulisen harva mies kiinnittää huomiota OMAAN ulkomuotoonsa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä nainen mutta en jaksa ymmärtää miksi nuoret meikkaa nykyään paksulla kerroksella ja jos olisin mies niin mieluimmin pussailisin naturelia kuin kemikaalisekoituksia

Vierailija
24/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi nainen

Ja jos tietäisin jotain meikeistä

Ja jos sattuisin kaupassa yksin ollessa löytämään alennuskorissa jotain naamapuuteria niin onko ookoo ostaa sellaista naiselle ja sanoa että ostin kun löysin niin halvalla alennuskorista?

Ja jos se vaikka sattuukin olemaan jotain ihan väärää merkkiä tjms. niin ajattelisitko naisena, että "olipa suloista kun mies yritti ostaa minulle meikkejä"

Vai olisitko loukkaantunut koska kyseessä oli alennuskori ja jotain jämätuotteita ja ostin vain sen vuoksi kun oli halpaa?

Vierailija
25/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa, kun mies sanoo, että olen tosi kaunis ilman meikkiä ja että oikeastaan näytän kaikkein parhaalta juuri saunasta tultuani. Olisi aika ikävää, jos mies kehuisi toisinpäin, eli ei tykkäisi meikittömästä naamastani, vaan olisi koko ajan vaatimassa kotonakin, että pistäisin ripsaria ripsiin. Se söisi itsetuntoa.

Vierailija
26/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi nainen

Ja jos sattuisin kaupassa yksin ollessa löytämään alennuskorissa jotain naamapuuteria niin onko ookoo ostaa sellaista naiselle ja sanoa että ostin kun löysin niin halvalla alennuskorista?

Ja jos se vaikka sattuukin olemaan jotain ihan väärää merkkiä tjms. niin ajattelisitko naisena, että "olipa suloista kun mies yritti ostaa minulle meikkejä"

Vai olisitko loukkaantunut koska kyseessä oli alennuskori ja jotain jämätuotteita ja ostin vain sen vuoksi kun oli halpaa?

Meikkejä ei kannata ostaa lahjaksi, jos ei tiedä tasan tarkkaan merkkiä ja sävyä. Kaikki merkit eivät sovi kaikkien iholle, ja oikean sävyn valinta on tarkkaa puuhaa. Esim. väärän sävyisellä puuterilla tai meikkivoiteella ei tee yhtään mitään, vaikka olisivat jotain supermegakallista trendimerkkiä.

Vierailija
27/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi nainen

Sinun pitäisi tietää tarkkaan sävyt, jotka käyvät naiselle sekä mahdolliset allergiat ja yliherkkyydet. Vaikka miten olisi halpa huulipuna ja meikkivoide, niin käyttämättä jää, jos sävy on ihan väärä. Samoin jää käyttämättä kalliskin ripsiväri, jos nainen saa siitä yliherkkyysoireita.

Hukkaostokset ne vasta kalliiksi tulevat.

28/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa todella oudolta kontrolloivalta käytökseltä. Puolisosta yritetään tehdä vähemmän hyvännäköinen, jottei kukaan vain kiinnostuisi siitä. Suhtautuisin tuollaiseen pyyntöön hyvin varovaisesti.

Vierailija
29/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikatut naiset aina kiinnostuvat hyvätuloisista miehistä, mutta lopettavat meikkaamisen äidiksi tultuaan, jolloin hyvätuloinen mies on juuri kriittisen tärkeä?

Vierailija
30/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi nainen

Mistä syystä tämä kysymys saa alapeukkuja?

Vierailija
31/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa mies välillä kyselee miksen ole meikannut :( Yleensä ei kiinnitä huomiota, mutta hän on kai mielessään päättänyt päivät jolloin haluaa minulla meikkiä olevan.

Vierailija
32/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään yleiset kahden tunnin (työn) horomeikit on aika harvan miehen mieleen todellisuudessa, veikkaan. Alakulttuureissa (hiphop, gootti tms) voi olla enemmän maskin diggailijoita.

Naisten omaa täydellisyydentavoittelua vain?

Vierailija
33/33 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin päin, että kun nainen vihdoin tuntee olonsa itsevarmaksi meikittömänä miehen läsnäollessa, niin mies alkaa valittaa, että etkä sä välitä musta enää kun et laittaudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän