Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet menevät aina juttelemaan meikatuille naisille, mutta kun alkavat parisuhteeseen

Vierailija
25.12.2016 |

Alkavat toivoa ettei nainen meikkaisi enää? "Näytät niin nätiltä ilman meikkiä", "Et tarvi meikkiä!", "Taasko sä meikkaat!?", "Kauan sulla vielä menee tohon meikkaamiseen!?" jne.

Nämä yllämainitut lauseet olen aivan liian monta kertaa kuullut ollessani parisuhteissa.

Samaiset miehet ovat kuitenkin tulleet juttelemaan minulle silloin, kun minulla on ollut meikit kasvoillani.

Mikä logiikka?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että miehet eivät välttämättä tunnista meikkiä ainakaan , jos meikkaa luonnollisesti. Esim. kulmat, ripset, pohja jne.

Mut typerää valitustahan tuo. Ärsyttäisi tuollainen mies, joka valittaa koko ajan ja tuollainen "olet nätimpi ilman meikkiä"-jankutus.

Vierailija
2/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aiheesta löytyy sanat miehet ja aina, tietää jo lukemattakin millaisesta seksistisestä paskasta jälleen on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paljon meikkiä kun eräs mies tuli juttelemaan ja myöhemmin seurustellessamme oli juurikin sitä mieltä, että näytän niin hyvältä ilman meikkiä ja tykkää paljon enemmän meikkaamattomuudesta. Ei tosin sanonut etten "saisi" käyttää meikkiä.

Vierailija
4/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat että nainen näyttää rumalta muiden miesten silmissä, ettei muut miehet samalla tavalla tule juttelemaan ja vie naista mieheltä.

Vierailija
5/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sekään kivaa, kun mies kiinnostuu sinusta meikattuna ja on sitä mieltä, että voisit käyttää enemmänkin meikkiä ja vaikuttaa vain sietävän tavallisen naamasi.

Vierailija
6/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli sitä mieltä että meikki on vain miesten iskemistä varten ja parisuhteessa ei enää meikkiä saa käyttää.

Jos meikkasin (arkimeikkiin kuuluu ripsari ja bb-voide), olin lähdössä iskemään miehiä..hohhoijakkaa!

Ja siitähän vasta sota syttyikin jos lähdimme viihteelle, silloin minulla on tapana laittaa ns. täys tällinki (ei nyt mitään sotamaalausta kuitenkaan). 

No en kauaa katsellut tuota miestä, toivottavasti tajuaa jatkossa etsiä vain meikittömiä naisia.

Vierailija
7/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä naisia tapaa paikoissa joissa ovat meikattuna ja ei ole ennen tapaamista joutunut odottelemaan tuntikausien meikkausta. parisuhteessa asia on eri. miksette meikkaa aina aamusti miestä varten ? ottaahan se päähän jos aina nainen on meikkaamaton pieruverkkari, mutta jos mennään jonnekin niin meikataan muita varten :)

mies

Vierailija
8/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en oo koskaan ymmartany tota! Oma mies onneks aina jaksaa tukea ja kehua ja osaa ostaa lahjaksikin. Joskus tylsyyksissani kun raahaan meikkisakin keittion poydalle niin ei tule muuta kommenttia kuin 'have fun honey'. Natti kuulemma on parsta meikilla ja ilman.

Ja sita kun ei vielakaan moni mies tajua etta ei sita niitten takia sita maalia vedeta ympari naamaa vaan se nyt vaan sattuu olemaan aika hauskaa ja joskus luovaakin puuhaa.

Vierailija
9/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä naisia tapaa paikoissa joissa ovat meikattuna ja ei ole ennen tapaamista joutunut odottelemaan tuntikausien meikkausta. parisuhteessa asia on eri. miksette meikkaa aina aamusti miestä varten ? ottaahan se päähän jos aina nainen on meikkaamaton pieruverkkari, mutta jos mennään jonnekin niin meikataan muita varten :)

mies

No kun ne miehet nimenomaan haluavat että ollaan meikittömiä pieruverkkareita.

Vierailija
10/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos kyseinen mies laittaa itseään aina vaan lähtiessään saalistamaan naisia tämä kuvittelee naisensa olevan samanlainen?

Vierailija
11/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha en oo koskaan ymmartany tota! Oma mies onneks aina jaksaa tukea ja kehua ja osaa ostaa lahjaksikin. Joskus tylsyyksissani kun raahaan meikkisakin keittion poydalle niin ei tule muuta kommenttia kuin 'have fun honey'. Natti kuulemma on parsta meikilla ja ilman.

Ja sita kun ei vielakaan moni mies tajua etta ei sita niitten takia sita maalia vedeta ympari naamaa vaan se nyt vaan sattuu olemaan aika hauskaa ja joskus luovaakin puuhaa.

Ihana, mulla on samanlainen mies, se tajuaa että kun on tylsää niin meikkipussi aukee ja mä alan taiteelliseksi :D

Vierailija
12/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ex tarkisti aina onko meikkiä tai hajustetta ennen vaunulenkkiä. Jos oli edes deodoranttia olin menossa pettämään vastasyntyneen vauvani kanssa. Inhoan miehiä ja voin sen sanoa.

Vierailija
13/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo 80-luvulla ihmettelin samaa. Yksi kaverini lopetti miehen pyynnöstä meikkaamisen lähes kokonaan. Oliko mies tyytyväinen? No ei, ulkona käydessä hän ihasteli avovaimonsa kuullen, miten hyvännäköinen tuokin ohikulkeva nainen on. Joo, olihan ne, vaatteet, kampaukset ja meikit viimeisenpäälle laitettuina. Onneksi he erosivat melko pian.

Vierailija
14/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Mun mies ei näytä välittävän onko mulla meikkiä vai ei.

Vierailija
15/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen mielestä näytän kauniilta ilman meikkiä mutta meikki vielä parantaa sitä ja oikein laitettuna ja puunattuna olen kuulemma todella wow eikä hän tosiaan saa katsettaan irti:D hän on läpirehellinen kaikessa (usein ikävä kyllä, kaikkea  ei aina haluais tietää) Uskon että suurin osa miehistä ajattelee näin, eivät osaa vaan tuoda sitä oikein esiin.

Vierailija
16/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama logiikka kuin pesty auto autokaupassa verrattuna rapaiseen.

Vierailija
17/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun eksä taas ois halunnut että meikkaan vielä enemmän! Oltiin samassa ja aika vaativassa duunissa ja tää vaan hoki että "miksei sulla oo ikinä luomiväriä". Siis kesken työnteon.... no syystäkin on eksä.

Vierailija
18/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat että nainen näyttää rumalta muiden miesten silmissä, ettei muut miehet samalla tavalla tule juttelemaan ja vie naista mieheltä.

Ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Osa meistä miehistä pitää naisista, joilla on vahva itsetunto ja kehtaa liikkua ilman meikkejäkin.

Tosin sellainen ei kehotusta kaipaa.

M45

Vierailija
19/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu ex tarkisti aina onko meikkiä tai hajustetta ennen vaunulenkkiä. Jos oli edes deodoranttia olin menossa pettämään vastasyntyneen vauvani kanssa. Inhoan miehiä ja voin sen sanoa.

Inhoat miehiä, koska et osaa valita järkevästi? Juuh

Vierailija
20/33 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran ärsyttävän pihi poikaystävä jonka piti aika kommentoida kaikkea ärsyttävästi, siis meikkaamisesta lähtien. Ei vastustanut että meikkaan, mutta aina kun olin ostamassa kosmetiikkaa niin puntaroi siinä taustalla että onko rahan arvoista ja kannattaako vaikka silloinnolin niin nuori ja köyhä etten edes koskaan voinut ostaa mitään kalliita tuotteita.

Hänen isänsäkin puuttui valintoihini ja kommentoi vaatteitani. Hänen mielenstään naisten ei tarvitsi stressata ulkonäöstään ja se ilmeisesri tarkoitti että pitäisi tarkoituksella olla mahdollisimman ruma!

Nykyään nautin miehestä joka ei kommentoi juuri yhtään meikkiostoksiani ja ainoastaan kehuu olin sitten meikannut enemmän tai vähemmän. On niin ihanaa kun saa olla oma elämä tässä asiassa ja päättää täysin omista tyylivalinnoista ilman huomautteluja ja painostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän