Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaysyävän nirsoilu vanhempieni joulupöydässä hävetti

Vierailija
25.12.2016 |

Tarjolla oli joka sortin jouluruokia. Poikaystävä otti vähän herneitä ja kysyi äidiltäni onko tonnikalaa. Äiti sitten avasi hänelle tonnikalapurkin lievästi sanottuna hämmentyneenä. Siinä sitten närppi minimaalisia palasia ja siirteli herneitä lautasen reunasta toiseen. Hävetti.

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska!!!

Vierailija
142/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla oli joka sortin jouluruokia. Poikaystävä otti vähän herneitä ja kysyi äidiltäni onko tonnikalaa. Äiti sitten avasi hänelle tonnikalapurkin lievästi sanottuna hämmentyneenä. Siinä sitten närppi minimaalisia palasia ja siirteli herneitä lautasen reunasta toiseen. Hävetti.

Kuinkahan tuore pariskunta olette? Onko poikaystäväsi tekemisissä vanhempiesi kanssa ilman sinua? Jos ei, on sinun tehtäväsi kertoa vanhemmillesi poikaystäväsi mahdollisista ruokarajotteista etukäteen, jos ne itse tiedät. Itselläni on uskonnon ja sairauden takia paljon ruokarajotteita. Mieheni hoiti alkuun asiasta keskustelun vanhempiensa kanssa. Nykyään kun kuulun jo kalustoon sovin itse ruoka-asiat heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, tutustukaa niihin miehiin kunnolla. Miten täällä lähes kaikilla tuntuu olevan ylivoimaista löytää peruskäytöstavat omaavan miehen?

Vierailija
144/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus onnistut saamaan miesystävän niin ehkä hän osaa käyttäytyä.

Vierailija
145/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

heh perus vastaus, jonka voi heittää lukematta aloittajan kommenttia

Vierailija
146/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla nirson kanssa yhdessä.

no eikö tuo ole aika nirsoa

Vierailija
147/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vâikkeivät kaikki tykkää jouluruoista, niin olisi kyllä kohtelias mies niellyt harminsa ja ottanut pienen annoksen niitä vähiten epämiellyttäviä. Tai vaikkaperunaa ja leipää. Mutta kaikki eivät hoksaa, mikä sopii. On kodin opetuksistakin kiinni.

Itselleni on kauhistus, jos kahvipöydässä on tarjolla VAIN valmiiksi tehtyjä kinkkuvoileipiä, joita sitten kehotetaan ottamaan oikein monta. Kotioloissa en syö lihaa, mutta joskus kylässä on pakko jäystää. Kun emäntä poistuu huoneesta, sylkäisen lihapalat paperiservettiin ja pistän taskuun. Eipä ole liha maistunut sitten lapsuusaikojen. Ajatus teurastuksesta kauhistuttaa, eikä teuraseläinten olot ennen kuoliniskuakaan niin hääppöiset ole.

eli, jos joku tulee sinua kadulla vastaan, ja pyytää persettä, niin sinä vaan kohteliaasti "nielet harmisi", pudotat pöksysi ja pyllistät..

minkä helvetin takia pitäisi pakottaa itsensä syömään mitään paskaa, jos ei yksikertaisesti halua..

Vierailija
148/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Siis mitä nuo yläpeukut? Ihmisten mielestä on ok jättää kumppani, jos tämä ei pidä jouluruuista?

Kylässä ollessa syödään juuri sitä mitä tarjotaan, tommonen lapsellinen nirsoilu on hävytöntä ja loukkaus ruuantajoajaa kohtaan.

Poikahan täysi pikkulapsi, tuommosesta ei miestä ikinä tule.

Entä jos kieltäytyi syömästä jouluruokaa, koska oli muslimi

Erikoista muutenkin tämä naisten tekopyhyys.. silloin kun turvapaikanhakija kieltäytyy syömästä ruokaa (jota meillä tarjotaan kouluissa), joka on hänen mielestään mautonta ja kelpaa vain koirille, asia on ok.. "onhan meidän suomalaisten makutottumukset vaatimattomammat verrattuna muuhun maailmaan..", kun taas suomalainen tekee saman seuraus on "jätä se sika"

Vierailija
149/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Täyttää kohta 40, mutta voi että mikä lapsellinen itku jos ruuassa on sipulia tai purjon vihreää näkyvissä.

Vierailija
150/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Täyttää kohta 40, mutta voi että mikä lapsellinen itku jos ruuassa on sipulia tai purjon vihreää näkyvissä.

Ilkka sanoi minulle kerran, että sipuli pierettää häntä eikä hän sellaista syö.

Vierailija
151/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään asperger. Tuli yllätyksenä, oletin että aikuinen ihminen osaa käyttäytyä normaalisti. Kotona on nirso ja syö vain tiettyjä ruokia mutta se on minulle aivan sama.

Ap

Vaihtaisin miestä. Tuollainen käytös kielii tusinoista muista ongelmista. Syömishäiriö ja Asperger nyt olisi vielä oikeita syitä, toisessa ihminen mielisairas ja toisessa on neurologinen häiriö.

Vierailija
152/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien mielestä sipuli ei ole hyvää vaan yököttävää. Onko tämä sinulle uutinen? Minä ja mieheni, paitsi että sovimme muutenkin hyvin yhteen, olemme myös kaksi sipulin inhoajaa ja onneksi löytäneet toisemme jo 21 vuotta sitten ☺

Vierailija
153/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä olevan tilannetajua

Vierailija
154/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nirso moniallergikko, jolla on täysin sallittuja ruoka-aineita kymmenen. Osa muista ruoka-aineista tappaa, osasta tulee vaan huono olo. Joudun usein pyytämään anopilta jotain muuta syötävää, muutenhan minun pitäisi olla monta päivää nälässä! Pelkään anoppilassa vietettyjä jouluja, koska nänen pitää tehdä kaikki ruoat itse. Esim. itse tehty maksalaatikko on kamalan makuista.

Miksei saisi tiedustella emännältä jotain muuta syötävää, vaan pitäisi olla pitkiäkin aikoja nälkäisenä?

Sinä et saa kysyä muuta syötävää eteesi, koska allergikkona moniongelmaisena sinun olisi lähtököhtaisesti pitänyt ottaa omat ruoat mukaan tai valmistaa ne anopin keittiössä. Etukäteen pitäisi myös ilmoittaa allergioista ja sopia miten toimitaan jotta kaikilla on syötävää.

Vierailija
155/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöytä on vaihtoehtoja täynnä tarjoilun suhteen, niin kyllä sieltä jotain pystyy kohteliaasti maistelemaan, kaikkeahan ei ole pakko syödä eikä ole myöskään pakko syödä paljon. Yhtä epäkohteliasta on nousta vaikkapa kahvipöydästä ennenaikojaan, hörpätä kahvi ja painella muualle istumaan. Pitää jaksaa istua paikoillaan ja jaksaa seurustella edes vähän isäntäväen kanssa, se on kohteliasta, vaikka kuinka väkinäistä olisikin. Ei kaiken tarvitse olla kivaa ja itseä miellyttävää, vaikka siltä välillä tuntuu, että ihmiset ajattelevat vain omaa oloaan, ei muiden.

156/178 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan käsittämätöntä että normaali terve aikuinen ihminen voi olla niin ruokarajoittunut ettei pysty vierailla syömään sitä mitä tarjotaan. Ihan sama jos joku ruoka on "ällöttävää", kyllä perus aikuisen ihmisen pitäisi pystyä syömään vähemmän miellyttävempiäkin ruokia jos ei puhuta sitten jo jostain ötököistä ja sisäelimistä. Mulle on ainakin jo lapsena opetettu että jos vierailla tarjotaan ruokaa, niin siitä ollaan kiitollisia ja sitä syödään, toinen on kuitenkin nähnyt vaivaa sen tekemiseen.

Jos mun mies käyttäytyisi noin niin kävisin ihan oikeasti kunnon keskustelun asiasta.

Vierailija
157/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin kuin aloittaja totesi, minuakin hävettäisi. Osa nykynuorista on kasvatettu pelkällä pullamössöllä ja pidetty pumpulissa ettei heille vain tapahtuisi mitään pahaa ja etteivät he loukkaantuisi mistään.

Tuon vätysporukan ongelmat alkavat pojilla viimeistään armeijassa, mikäli he sinne edes menevät. Aloittajan kuvaama tapaus on selkeästi käytöstapoja vailla oleva moukka, sitä asiaa on aivan turha. kaunistella

Vierailija
158/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nirso vai vegaani? oireet on samat mutta toinen on hyväksyttyä koska ideologia.

Vierailija
159/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin kuin aloittaja totesi, minuakin hävettäisi. Osa nykynuorista on kasvatettu pelkällä pullamössöllä ja pidetty pumpulissa ettei heille vain tapahtuisi mitään pahaa ja etteivät he loukkaantuisi mistään.

Tuon vätysporukan ongelmat alkavat pojilla viimeistään armeijassa, mikäli he sinne edes menevät. Aloittajan kuvaama tapaus on selkeästi käytöstapoja vailla oleva moukka, sitä asiaa on aivan turha. kaunistella

nykypäivänä vätykset eivät käy armeijaa.. pakko sanoa että vaati luonteelujuutta ja rohkeutta pitää oma päänsä ja yksinkertaisesti kieltäytyä muiden edessä tekemästä asioita, joita ei itse halua tehdä.. etenkin silloin kun yleinen mielipidekkin on sinua vastaan..

Vierailija
160/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Siis mitä nuo yläpeukut? Ihmisten mielestä on ok jättää kumppani, jos tämä ei pidä jouluruuista?

Miksi menee viettämään joulua toisen perheeseen jos ei voi sietää jouluruokia? Itse kumppanin luona söin kohteliaisuudesta joulusapuskaa vaikken siitä juurikaan välitä.

Siksi kun se toisen perhe loukkaantuu jos sinne ei mene. Tälläisellä jouluruokien vihaajalla on ihan sama mitä tekee niin aina tekee väärin. Jos ei mene saa haukut siitä ettei mene. Jos menee, saa haukut siitä, ettei jouluruuat vieläkään kelpaa, kuten eivät ole kelvanneet viimeiseen 15 vuoteen.. Sen takia me vietämme joulumme ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi