Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri NYT? Mitä kuulet, mitä haistat? Mitä tekevät ympärilläsi olevat ihmiset ja eläimet?

Vierailija
23.12.2016 |

:)

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ilakoi suklaakaakaon kanssa, se puulusikka jossa on suklaaklöntti. Kotona tuoksuu kuusi ja joulun ruuat. Mies imuroi yläkertaa ja itse huilahdan hetken dataillen.

Vierailija
22/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee kissan kusi. Yksi hekkalaatikoista on liian täynnä. Kämppä on kuin kaatopaikka. Makaan sängyssä ja juon kaljaa. Kissat nukkuvat sängyn alla. Kuulen, kun toinen kuorsaa. Jaloissani on kosteat sukat. Pyykkäsin aamulla, koska ei ollut enää vaatteita. Piti käydä kaupassa ostamassa kaljaa, joten vedin märät sukat jalkaan. Olen tyytyväinen, kun mukavat verkkahousuni on huomenna kuivat. Haistan yhä öljyväreille tarkoitetun "hajuttoman" ohentimen. Taisin läikyttää sitä jonnekin maalatessani viime yönä. Soitan kohta kaverilleni. Me puhutaan yleensä Jumalasta. Pää kutiaa, ja olen ehkä kaljuuntunut lisää.

Jostain syystä oloni on ihan hyvä. Viime päivät on olleet pahoja. Alan ehkä toipua.

Jahas, kissa rupesi juttusille. Heräsi varmaan. Kun ne mönkivät esiin, annan niille herkkuja. Ne on taas hoitaneet mua hyvin vaikeana aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla rentoutumassa ja kuulen raollaan olevasta ikkunasta miten kirkuvia kakaroita haetaan tarhasta. Minkäänlaista hajua en havaitse

Vierailija
24/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapset huutaa ja kirkuu pihalla. Että hyvää joulua vaan teillekkin

Vierailija
25/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä Ylläksellä. Just tultiin rinteestä, jossa lapset suihkivat neljä tuntia. Miehen kanssa käytiin siinä välissä ruokakaupassa ja sitten ulkoiltiin lasten menoa ihastellen. Lounas syötiin rinneravintolassa. Mulla oli perunat imeltymässä ja just sain ne uuniin. Lapset ja mies ovat omilla laitteillaan. Imelletty ei vielä juuri tuoksu, radiosta tulee säätiedotus. Ihana tunnelma.

Vierailija
26/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapussa kiireisiä askeleita. Elviksen Fever-biisi soi. Vaniljainen parfyymin tuoksu leijailee. Rauhallista liikkeessä tänään.

Vierailija
27/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuu kuusi, istun olkkarissa imettämässä. Mies puuhaa keittiössä riisipuuron kimpussa. Pink floyd soi taustalla. Ikkunassa jouluvalot ainoa valonlähde, kuusi vielä paljas. Näen pöydällä suklaakipon, mutten yletä siihen :\ Hyvää joulua! :)

Vierailija
28/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen perhe juttelee päivän kuulumisia, juodaan kahvia. 3 koiraa nukkuu lattialla🌚

Vierailija
29/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku tuoksuu uunissa, mies kokoaa kuusta, jota pian koristellaan. Kissa nukuu sylissäni. Pyykki pyörii koneessa. Pitäisi paketoida vielä lahjoja.

Vierailija
30/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullapitko tuoksuu uunissa. Kolme pienintä lasta pelaa kineticillä, tai siis tyttö hyppii keskellä olohuonetta ja kaksi poikaa syö pullaa ja kannustaa.

Vierailija
31/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee kissan kusi. Yksi hekkalaatikoista on liian täynnä. Kämppä on kuin kaatopaikka. Makaan sängyssä ja juon kaljaa. Kissat nukkuvat sängyn alla. Kuulen, kun toinen kuorsaa. Jaloissani on kosteat sukat. Pyykkäsin aamulla, koska ei ollut enää vaatteita. Piti käydä kaupassa ostamassa kaljaa, joten vedin märät sukat jalkaan. Olen tyytyväinen, kun mukavat verkkahousuni on huomenna kuivat. Haistan yhä öljyväreille tarkoitetun "hajuttoman" ohentimen. Taisin läikyttää sitä jonnekin maalatessani viime yönä. Soitan kohta kaverilleni. Me puhutaan yleensä Jumalasta. Pää kutiaa, ja olen ehkä kaljuuntunut lisää.

Jostain syystä oloni on ihan hyvä. Viime päivät on olleet pahoja. Alan ehkä toipua.

Jahas, kissa rupesi juttusille. Heräsi varmaan. Kun ne mönkivät esiin, annan niille herkkuja. Ne on taas hoitaneet mua hyvin vaikeana aikana.

Voimia tuleviin päiviin

Vierailija
32/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun puolitäydessä kulkuneuvossa kohti keskustaa. Rauhallista. Siistiä. Hymyilyttää koska vaihdettiin hauskoja videoterveisiä yhden ihanan kanssa. Kevyt olo. Eikä tarvitse edes paljoa shoppailla. Aion käydä lasillisella ja mennä ajoissa kotiin.

Vierailija
33/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päikkäreillä raskaan työviikon jälkeen, lapsi leikkii autoilla vieressä ja päristelee. Kinkku on jo uunissa ja tuoksuu toki. Aika rauhallista!

Vierailija
34/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti ihmisillä täällä ilmavaivoja.. ;)

Kuulen taistelupeliääniä koneelta, pesukoneen linkoamisen vaimeasti, oman läppärin naputuksen ja tukkoisen nenäni höminän, joka vuoksi en juuri haista mitään. Aiemmin tuoksui Finrexin ja piparkakku. Myöhäinen aamiainen.

Pari pakettia odottaa paketoimistaan.

Vierailija
35/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka keittää sekahedelmäkeittoa ja keittiöstä kuuluu ruoanlaiton ääniä. Lastenhuoneesta kuuluu kerrankin lasten rauhallisen ja kiltin leikin ääniä, koska lapset ovat parhaansa mukaan kilttejä saadakseen lahjoja. 1v kuopus tosin tuossa konttailee ja ihmettelee kaikkea tätä menoa, koristeita ja muuta kaikkea. Keittiöstä tulee kinkun ja hedelmäkeiton tuoksu johon sekoittuu kakan haju koska kuopuksen vaippa pitäisi kai vaihtaa. Täytyy mennä komentamaan nuo vanhimmat lapset (12v tyttö ja 10v) poika vaihtamaan se, koska minua vauva ei huoli vaipan vaihtajaksi ja vaimolla on muutenkin kiirettä.

Vierailija
36/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku on uunissa, koti siivottuna, kuusi on tuossa koristeltuna. Esikois-teini hihittelee tuossa olkkarin lattialla jollekin nettivideolle, kuopus-teini touhuaa huoneessaan, mies pukee makkarissa, ollaan just lähdössä ruokakauppaan ostamaan loput ruuat.

Aika kiva fiilis, iso osa ruuastakin tehtynä ja illalla on joulusauna.

;-)

Vierailija
37/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 6 v. kiukuttelee, parivuotias kuopus höpöttelee ja leikkii leluillaan. Äitini riitelee esikoiseni kanssa, isäni lauleskelee kuopukselle. Koira nukkuu sohvalla. Mitään en haista, kun nenä on tukossa. Normi meininki.

Vierailija
38/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kinkku uunissa, ensimmäistä kertaa itse sitä tekemässä.

Hieman pölyistä ja sotkuista, kissan vessa haisee hieman ja kinkusta leviää tuoksu asuntoon.

Mitään ei kuulu kuin tietokoneen humina ja näpytys kun kirjoitan. Kissa katsoo ikkunasta ulos ja torkkuu. 

Rauhallista, kuin aika olisi pysähtynyt. Hyvää ja rentouttavaa joulua kaikille.

T: Yksin joulua viettävä.

Vierailija
39/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia tuleviin päiviin <3

Kiitos. Jos se on itsestäni kiinni, niin enköhän selviä. Sairauteeni en tosin voi vaikuttaa, mutta pahemmastakin on menty läpi.

Uuni naksahti juuri. Voin laittaa kinkkua vastaavan kypsymään.

Vierailija
40/90 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttuhommat on levällään. Pipari haisee. Isäntä tyhjentää piilossa kasseja vaatekomerossa. Lapset riehuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme