Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia hormonikierukasta

Vierailija
23.12.2016 |

-sattuiko laittaminen? vinkkejä miten olla ettei se satu. Särkylääkettä, rauhottavaa? Mulla käy papakoekin tosi kipeää :(
-miten kroppa tottui kierukkaan? oliko pitkään tiputtelua?
-tuntuuko kierukka mitenkään? vaikuttaako seksiin?
-loppuiko menkat kokonaan?
-jos oli ollut alavatsakipuja ym vaivoja, loppuiko ne kierukan myötä. (tämä on syy miksi aion ottaa kierukan)
-tuliko iho-ongelmia

Kaikki kokemukset kiinnostaa. Joulun kunniaksi ei mielellään ilkeitä vastauksia. :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukan hommaaminen yksi parhaista päätöksistä.

Laittaminen minulla sattui todella todella todella paljon. Kipulääkettä olin ottanut mutta eihän siitä ollut mitään apua. Laiton jälkeinen kipu olikin sitten vielä hirveämpi... Kotiin päästyä oksensin kivusta ja soitin gynelle joka kertoi että joskus käy niin että kohtu koittaa päästä ylimääräisestä esineestä eroon ja koittaa ns "synnyttää" sen ulos.

Kolme päivää kärsin ja ajattelin tämän olevan kauhean idea koskaan. Sitten kivut katosivat kuin seinään ja alkoikin homma sujumaan.

Vuosin verta n. 3vk laiton jälkeen mutta sen jälkeen vuotoa ei ole ollenkaan tullut. Kierukka ollut nyt n. 1,5vuotta.

Seksissä poikaystävä sanoi että kierukan narut tuntuivat aluksi hieman pisteliäältä mutta ne sitten pehmentyivät parissa kuukaudessa.

Olen syönyt pillereitä, käyttänyt ehkäisyä Hasta ja nyt on tämä hormonikierukka ja tämä on ollut parhain alun ongelmista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi