En ikinä saa sitä naista jonka haluan :((
Aina kun ihastun johonkin naiseen, se on sellainen etten voi sitä saada.
Näin on käynyt jo lapsesta saakka! En ole ikinä ollut naisen kanssa, josta olisin oikeasti todella kiinnostunut. Koska en ikinä saa niitä naisia.
Miksi ihastun vain saavuttamattomiin!?!? Niissä naisissa jotka kiinnostuvat minusta ei ole mitään vikaa ja voisin teoriassa kiinnostua heistä, mutta näin ei koskaan tapahdu.
Olen musertunut :,(
https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*9BYGa20RkF4rTpJU.png
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, nätti, kiltti. Ei ole kummoiset vaatimukset mutta eipä ole vaan ikinä sellaista saanut. Kuolen yksinäisenä.
Sinulla on siis vain nuo toiveet, haluaisit esimerkiksi jakaa elämäsi seuraavanlaisten kanssa. :
- masentunut kiltti ja nätti, ei jaksa siivota, käydä harrastuksissa ja puhuu synkistä asioista
- nörtti kiltti ja nätti, joka lähinnä istuu tietokoneella
- hyvin sosiaalinen kiltti ja nätti, joka haluaa jatkuvasti pyytää ystäviä kylään tai olla jossain, ei viihdy kahden kesken kotona
- aktiivinen kiltti ja nätti, joka toivoo miehen harrastavan yhdessä liikuntaa, matkustelua, shoppailua, taidenäyttelyitä
- Ekologisia arvoja kannattava kiltti ja nätti, joka haluaa, että mies on myös kasvissyöjä, äänestää vihreitä, omistaa korkeintaan sähköauton jne.
- Villasukkia kutova perinteinen kiltti ja nätti, joka kannattaa perinteistä elämää, ilman tietokoneella istumista. Hän ei halua jakaa elämää miehen kanssa, joka istuu katselemassa urheilua, juo tai polttaa. Haluaa, että liikutaan yhdessä luonnossa, käydään mökillä ja tavataan sukulaisia.
- Lapsista pitävä kiltti ja nätti, joka haluaa keskustella eniten lasten tekemisistä ja odottaa elämän kietoutuvan perheen yhteisten tekemisten ympärille. Yhdessä perheen kesken voidaan viettää vapaa-aikaa lautapelejä pelaillen ym.Olivatko kaikki edellä mainitut esimerkki kiltit ja nätit sellaisia, joiden kanssa haluaisit jakaa arjen 24h/7? He täyttävät kriteerisi. Toivottavasti et juo juuri yhtään, et polta ja omaat suht terveelliset elämäntavat, koska kiltit yleensä arvostavat sellaista elämää.
Hieno lista. En ole tuo keneltä kysyit, kriteerini ovat hiukan tuosta muunneltuja, mutta lista on yhtä lyhyt. Jos hän kiltteyden lisäksi omatoimisesti tai minun p̶a̶t̶i̶s̶t̶a̶m̶i̶s̶e̶n̶ rohkaisun avulla käy salilla ja pitää pyllyn pyöreänä ja vatsan litteänä, noi on kaikki hyväksyttäviä vaihtoehtoja. Olettaen että seksi toimii. Paitsi masentunut, koska häntä ei salille varmaan saa raahattua. Aktiivinen tietenkin minulle paras, villasukkia kutova tai nörtti toisella sijalla. Kasvissyöjä huonoin, mutta ehkä siihenkin tottuisi.
Eli toisin sanoen, jos hän ei käy salilla eikä pidä pyllyä pyöreänä mikään noista ei todellisuudessa kelpaa :D.
Eihän tuossa ollutkaan kyse totaalisesta kriteerien puuttesta. Toisella oli "hoikka, nätti, kiltti", toisella oli "hoikka, treenattu pylly, kiltti".
Löytyyhän sinulta vastaavat ominaisuudet, olet hoikka, hyvännäköinen ja kiltti? Oletan että miehen kiltteyteen kuuluu se, että hän on arjessa huomaavainen, huolehtii puoliksi lastenhoidosta ja kotitöistä, on valmis kompromisseihin, riidellessä ei loukkaa ja osaa pyytää anteeksi, kohtelee arvostavasti jne.
Juuh, paitsi hyvännäköisyydestä en tiedä, mutta on kinttujakin treenattu, ja kankkuja, jos se sattuisi olemaan hänelle tärkeä asia.
Mua haikailemaan jääneet miehet on olleet enimmäkseen sellaisia, jotka eivät mielestäni ole yhtään tajunneet edes luonnettani ja sitä, millainen ihmisenä olen. Ovat ihastuneet omaan unelmaansa siitä millaista olisi kun ostettaisiin yhteinen talo maalta tms. Vaikka mä en halua sellaista elämää, oikeasti siellä olisi hirveetä mun kanssa, se kävisi hyvin pian ilmi. En osaa näitä haaveisiinsa juuttuneita riutuvia miehiä paljon sääliä, heräisivät todellisuuteen ja tekisivät elämälleen jotain.
Sama tilanne on varmasti naisilla, joiden kanssa olet seurustellut eli he ovat joutuneet tyytymään sinuun.
Vierailija kirjoitti:
[qouote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En typistänyt pelkästään kauneus/nuoruus kysymykseksi.
Totesin vain että mies (kuten myös nainenkin) pyrkii pariutumaan mahdollisimman korkeaan tasoon.
Ja että kauneus/nuoruus näyttelee suurta osaa tässä. Jos ei tätä hyväksy, Fine. Mutta se on itsepetosta.
Naisistahan tämä tuntuu pahalle kun heidän seksuaalinen arvonsa nojaa suuresti heidän fyysisiin ominaisuuksiinsa. Kun taas miehillä se ei ole yhtä vahvasti näin.
Myös miehen ikä merkitsee paljon. Muutenhan käytännössä vastaan tulisi jatkuvasti nuori nainen ja 40-50v. mies pariskuntia, koska siihen mennessä huomattavalle osalle miehistä on kertynyt varallisuutta. Palkkakin on noussut pitkän työuran ansioista. Näin ei kuitenkaan näyttäisi suomessa olevan. Ei edes 10 prosentilla 40-50-vuotiaista miehistä ole parikymppistä kumppania. Mielestäni tässä näkyy selvästi, että miehen varakkuus, asema tms. riitä kompensoimaan heidän ikäänsä. Superrikkaat ovat erikseen, kyllä rahan ja menestyksen perässä olevia nuoria naisia sen verran löytyy.
Totta kai ikä merkitsee paljon myös miehelle. En ole missään vaiheessa muuta väittänytkään.
Mutta iän merkitys miehen haluttavuuteen on pienempi kuin naisten. Ihan jo se biologinen fakta että mies on hedelmällinen vielä 60 vuotiaana mutta naisen hedelmällisyys romahtaa 35 jälkeen selittää tämän eron.
Sitä paitsi on tutkittu ja löydetty että naisten seksuaaliset preferenssit skaalautuvat heidän ikänsä mukaan.
Missä taas miehillä seksuaaliset preferenssit ovat samat 16v ja 60v miehillä.
Joo miesten iän merkitys on pienempi, mutta kuinka merkittävällä tavalla loppujen lopuksi... 40-50-vuotiaat miehet ovat monesti huonokuntoisempia kuin nuoremmat miehet. Joillain sen ikäisillä on jo tuki-ja liikuntaelinten sairauksia tai sydänongelmia. Miehen vanhetessa sperman laatu heikkenee. Näin alle 30v. naisen näkökulmasta alle 30-vuotiaat miehet ovat keskimäärin viehättävämpiä kuin yli 30-vuotiaat. He ovat terveitä ja nuoria, mikä on viehättävää.
Naisen näkökulmasta sellainen 5v. vanhempi mies (on ihan maksimi ikäero)Olen itse 41v. ja seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa joka täytti 50v. minusta hän kyllä näytti jo vanhalta ja minulla ei sitten lopulta tunteet olleet niin voimakkaat häntä kohtaan joten erosimme.Enään en missään nimessä seurustelisi noin 10v. vanhemman miehen kanssa,eivät vaan enään ole minun silmissäni niin viehättäviä,kun näyttävät vanhoilta.
Olen 3-kymppinen nainen ja parikymppiset näyttää salskeilta ja komeakasvoisilta, mutta kyllä mua oikeasti viehättää mieluummin vain vähän nuorempi/ikäiseni/vanhempi mies, jolla on vähän laajempi maailmankuva kuin kakskymppisellä. Saisin varmaan hyvän sperman nuorelta jätkältä, mutta sekö riittää, ei. Varsinkin kun en halua enempää lapsia.
"Mutta miehelle naisen markkina-arvo on sama pelkkään seksiin tai parisuhteeseen. Eli tavis nainen kun kelpaa seksiin niin jos on vielä mukava niin miksi ei kumppaniksikin."
Joku nainen jossain kohtaa ketjua sanoi näin.
Tämä ei yhtään pidä paikkansa.
Esim mulla oli FWB-suhde itseäni yli 10v vanhemman naisen kanssa jota en olisi halunnut parisuhteeseen.
Naisen seksi ja parisuhde markkina-arvot on täysin eri asiat.
Et ole ainoa joka ei saa haluamaansa.
Sitten kun ei saa mitään muutakaan elämässä mitä on halunnut ynnä joutuu kohtaamaan 100kpl asioita joita ei halua alkaa potuttaa.
Vanha viidakon laki "Ujo mies ei kaunista naista saa "
Itse kuitenkin tiedostan, että niitä on joilla vielä pahemmin. Paskoja asioita 1000kpl.
Ok, olen saanut elämässäni n.3 asiaa jotka olen oikeasti halunnut. Yhden kuitenkin niin, että olosuhteiden takia en voi asiasta nauttia.
Olen sosiaalinen, mutta tästä syystä en jaksa enää ihmisiä.
En jaksa kuunnella itseäni helpommalla päässeiden itsekeskeisiä ongelmia samalla kun ei nähdä minkä läpi olen kulkenut.
Kyynisyys.
Oma lukunsa on itsekeskeiset ihastujat jotja oikeasti eivät ajattele kuin itseään.
En mäkään saa/ole koskaan saanut sitä miestä kenet haluaisin mutta tiedätkö mitä? Life goes on. Elämässä on niin paljon muutakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[qouote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En typistänyt pelkästään kauneus/nuoruus kysymykseksi.
Totesin vain että mies (kuten myös nainenkin) pyrkii pariutumaan mahdollisimman korkeaan tasoon.
Ja että kauneus/nuoruus näyttelee suurta osaa tässä. Jos ei tätä hyväksy, Fine. Mutta se on itsepetosta.
Naisistahan tämä tuntuu pahalle kun heidän seksuaalinen arvonsa nojaa suuresti heidän fyysisiin ominaisuuksiinsa. Kun taas miehillä se ei ole yhtä vahvasti näin.
Myös miehen ikä merkitsee paljon. Muutenhan käytännössä vastaan tulisi jatkuvasti nuori nainen ja 40-50v. mies pariskuntia, koska siihen mennessä huomattavalle osalle miehistä on kertynyt varallisuutta. Palkkakin on noussut pitkän työuran ansioista. Näin ei kuitenkaan näyttäisi suomessa olevan. Ei edes 10 prosentilla 40-50-vuotiaista miehistä ole parikymppistä kumppania. Mielestäni tässä näkyy selvästi, että miehen varakkuus, asema tms. riitä kompensoimaan heidän ikäänsä. Superrikkaat ovat erikseen, kyllä rahan ja menestyksen perässä olevia nuoria naisia sen verran löytyy.
Totta kai ikä merkitsee paljon myös miehelle. En ole missään vaiheessa muuta väittänytkään.
Mutta iän merkitys miehen haluttavuuteen on pienempi kuin naisten. Ihan jo se biologinen fakta että mies on hedelmällinen vielä 60 vuotiaana mutta naisen hedelmällisyys romahtaa 35 jälkeen selittää tämän eron.
Sitä paitsi on tutkittu ja löydetty että naisten seksuaaliset preferenssit skaalautuvat heidän ikänsä mukaan.
Missä taas miehillä seksuaaliset preferenssit ovat samat 16v ja 60v miehillä.
Joo miesten iän merkitys on pienempi, mutta kuinka merkittävällä tavalla loppujen lopuksi... 40-50-vuotiaat miehet ovat monesti huonokuntoisempia kuin nuoremmat miehet. Joillain sen ikäisillä on jo tuki-ja liikuntaelinten sairauksia tai sydänongelmia. Miehen vanhetessa sperman laatu heikkenee. Näin alle 30v. naisen näkökulmasta alle 30-vuotiaat miehet ovat keskimäärin viehättävämpiä kuin yli 30-vuotiaat. He ovat terveitä ja nuoria, mikä on viehättävää.
Naisen näkökulmasta sellainen 5v. vanhempi mies (on ihan maksimi ikäero)Olen itse 41v. ja seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa joka täytti 50v. minusta hän kyllä näytti jo vanhalta ja minulla ei sitten lopulta tunteet olleet niin voimakkaat häntä kohtaan joten erosimme.Enään en missään nimessä seurustelisi noin 10v. vanhemman miehen kanssa,eivät vaan enään ole minun silmissäni niin viehättäviä,kun näyttävät vanhoilta.
Kyllä se ikä merkitsee.
En pudä itseäni vanhempia miehiä puoleensavetävinä elleivät ole harrastaneet kehonrakennusta.
Elämäntavat näkyvät iäkkäimmillä.
Lysähtänyt ryhti ja roikkuva naama.
Tähän kun lisätään vanhanaikaiset jutut ja vitsit niin...
Ei kiinnosta.
Itse ei huomaa omaa ikääntymistään. Luulee olevansa nuorempi/viehättävämpi kuin todellisuudessa onkaan. Luulee viehättävänsä itseään nuorempia. Totuutta on joskus vaikea kohdata. Voi tuntea olevansa nuorempi, kuin ulkomuoto antaa ymmärtää. Sitten loukkaantuu, kun nuoremmat näkevät asian realistisesti.
Löytyyhän sinulta vastaavat ominaisuudet, olet hoikka, hyvännäköinen ja kiltti? Oletan että miehen kiltteyteen kuuluu se, että hän on arjessa huomaavainen, huolehtii puoliksi lastenhoidosta ja kotitöistä, on valmis kompromisseihin, riidellessä ei loukkaa ja osaa pyytää anteeksi, kohtelee arvostavasti jne.