Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä saa sitä naista jonka haluan :((

Vierailija
22.12.2016 |

Aina kun ihastun johonkin naiseen, se on sellainen etten voi sitä saada.
Näin on käynyt jo lapsesta saakka! En ole ikinä ollut naisen kanssa, josta olisin oikeasti todella kiinnostunut. Koska en ikinä saa niitä naisia.

Miksi ihastun vain saavuttamattomiin!?!? Niissä naisissa jotka kiinnostuvat minusta ei ole mitään vikaa ja voisin teoriassa kiinnostua heistä, mutta näin ei koskaan tapahdu.
Olen musertunut :,(

https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*9BYGa20RkF4rTpJU.png

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitä haluan. Kenet haastan oikeuteen ja kuka korvaa? Haluan 25-vuotiaan kansikuvapojan joka pitää päänsä kiinni ja tekee kotityöt, on tohtorikoulutettu, menestyvä ja antaa seksiä aina kun haluan. Yhyy en saa. Mistä voin hakea korvauksia?

Vierailija
142/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, että valtaosa miehistä ottaa ensimmäisen naisen jonka sattuu saamaan. Aniharvalla on varaa valita haluamansa ja suuri osa ei saa ketään.

Tosiasia on se, että tuo ei ole tosiasiaa nähnytkään. Itse, kuten kaikki naispuoliset ystäväni, olemme saaneet pakkeja ja joutuneet pettymään, kun miehet eivät ole kiinnostuneet tai ovat lopettaneet suhteen, eli he eivät todellakaan ole ottaneet ensimmäistä naista, jonka ovat sattuneet saamaan. Kun seuraan aikuisen poikani seuraelämää niin sama juttu, kyllä siihen tarvitaan molemminpuolista ihastumista ennen kuin parisuhde syntyy. Ja 90 % miehistä on elämänsä aikana parisuhteessa, joten se siitäkin väitteestä, että suuri osa ei saisi ketään.

Mutta kun ei ole normaaleja ystäviä ja kaikki vapaa-aika kuluu netissä samoja mantroja toistellen niin tuollaiseksihan se maailmankuva muuttuu. Totuutena sitä ei kuitenkaan kannata jaella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin on sitten 10 sivua vastailtu, vaikka ongelmaa ei edes ole kuin ap:n trolliavauksessa (tai korvien välissä).

Vierailija
144/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Sanot kai samat myös epäviehättäville naisille? Että osa naisista ei olisi viehättävämpiä kun toiset (tasot) ja että täysin oma vika kun asenne vaan on syy siihen että ei saa miestä?

Missä kohtaa sanottiin että aloittaja on epäviehättävä mies? En huomannut.

Kyllä se vaan niin on että nämä tasotyypit saavat vähemmän parisuhteita kuin ne jotka eivät edes huomaa mitään tasoja olevan.  Ihminen viehättyy omantyyppisestä puolisosta. Nuorena ei vielä oikein tiedetä mikä se oma tyyppi on, vaan haetaan puolisoa ulkokultaisten seikkojen perusteella. Henkilö joka edelleen vaikkapa 30-vuotiaana hakee sitä puolisoa kuten nuorena, ei ole viehättävä, vaan vaikuttaa nuoruuteensa jämähtäneeltä jalan polkijalta. kypsymättömältä, ja jäykältä, joka ei taivu parisuhteeseen, vaan noudattaa parinhakumantraa.  Tällaisen henkilön toiveet parisuhteesta eivät tule koskaan toteutumaan, koska hän ei tiedä mikä parisuhde on. Parisuhde ei ole ympäristölle leuhottamista kauniilla puolisolla, vaan elämän jakamista toisen henkilön kanssa.  Ihminen, joka välittää peloissaan kauheasti millä _tasolla_ muut ajattelevat hänen olevan jollain skaalalla, ovat todella epähaluttavia, ja se myös näkyy siinä että  eivät saa parisuhdetta. Kokeilkaapa huvikenne toisenlaista lähestymistä vastakkaiseen sukupuoleen. Mitä teillä on muka menetettävänä? Ei ainakaan parisuhdetta, koska sitähän teillä ei ole.

Vierailija
145/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ROTFLMAO kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vielä nuori, niin odota siihen että olet 25+, ja katso jos sitten saisit jostain vähän nuoremmasta tytöstä itsellesi sen oikean. Näkemäni perusteella nuorena tasokkaan naisen saaminen on tavismiehelle melkeinpä mahdotonta mutta helpottuu hieman iän myötä.

Jep, kokemattomat (ja vuorovaikutustaidottomat) kolmekymppiset miehet ovat kuuminta hottia tasokkaiden naisten silmissä.

Kuka noin muka sanoo?

Siinäpä se: ei kukaan. Aloittajaa kehotettiin odottamaan kunnes hän on 25+, koska silloin tasokkaat naiset kiinnostuvat. Hei haloo, jos mies on 25+ vuotiaana kokematon, niin hänen "tasonsa" ei todellakaan ole noussut. Ja tutkimustenkin (Suuri suomalainen seksitutkimus/O. Kontula) mukaan on suuri todennäköisyys, että jos on vielä kolmikymppisenä kokematon niin myös jää kokemattomaksi.

No, sitten ei auta mennä kuin maksulliselle, että pääsee kokemattomuudestaan eroon ja on taas mahdollisuus saada myös muita naisia.

Vierailija
146/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

namut kyytiin kirjoitti:

Aloittaja on tähän asti viehättynyt naisista joita ei kuitenkaan ole saanut. Tämä voi ihan hyvin olla vain (toistaiseksi) huonoa säkää.  Aloittaja ei tuntunut missään latelevan tiukkoja kriteereitä, mikä tukee tätä asiaa, että vaikka on kiinnostunut toisitaan poikkeavista naisista, siltikään ei ole vielä tärpännyt.

Osa vastauksista on kyllä hirveää ulinaa. Minä en kiinnostu miehistä jotka haluavat olla kanssani vain siksi että heillä olisi "joku".  Minulle tutustuminen on aina tehnyt ihastumisen, ei kaukaa nähty ulkonäkö. Joku voi kyllä olla vetävän näköinen, mutta ilman tutustumista en voi päättää onko hän komea vai ei. Tästä johtuen mieheni ovat hyvin erityyppisiä olleet. Nykyisen sitkeys palkittiin. Jaakailin siinä useamman kuukauden, sillä minulla oli aiempi viritys vilä taputtelematta.  Ei ole rikas, ei ole kuuluisa, vatsaa löytyy, ei ole salia nähnytkään, on herkkä loukkaantumaan, ottaa joskus muutaman liikaa, mutta on myös luotettava, priorisoi meidät ensimmäiseksi, haluaa viettää aikaansa juuri minun kanssani, ja raksastelee taivaallisesti. 

Aloittaja tuntuu olevan aidosti harmissaan, ja olisin varmasti hänen tilanteessaan itsekin. Neuvoisin vain että ei lähde mukaan näihin märinöihin tasoista sun muista idiotismeistä. Ne ovat vain luusereiden tapa jäsentää maailmaa, kun itse ei viitsitä yhtään kasvaa ihmisenä ja miehenä, vaan keksitään tasoja, ja syytetään ulkopuolisia omasta epäonnistumisestaan. Tiedoksi teille, niin kauan kuin ulisette puutostilanne olevan jonkun muun kuin teidän oma syy, ette tule onnistumaan koskaan saada puolisoa. Niin kauan kuin eriytätte itsenne puolesta maailman väestöstä (naisista) ajattelemalla että on kaksi eri lajia, mies ja nainen, ette tule koskaan pääsemään hyvään suhteeseen. Nyt se marttyyripää pois sieltä omasta perseestä, suu suppuun,  ja itsetutkiskelua kehiin. Ensin on lakattava syyttelemästä ja arvostelemasta itseä, sitten koko naissukupuolta. Kyllä se siitä (ehkä).

Sanot kai samat myös epäviehättäville naisille? Että osa naisista ei olisi viehättävämpiä kun toiset (tasot) ja että täysin oma vika kun asenne vaan on syy siihen että ei saa miestä?

En ole tuo kirjoittaa mutta tottakai. Mulla itselläni oli vaikeuksia löytää mies ja oli ihan selvää että se johtuu siitä että olin tavallista vaatimattomamman näköinen ja lisäksi oli pari muuta asiaa vaikeuttavaa itsetuntoon jne liittyvää syytä. Tottakai se johtui minusta eikä kenestäkään muusta!

Vierailija
147/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas semmoinen nainen joka ei kelpaa kenellekään. Tylsä elämä, lapset tein jo nuorena, mitätön työ ja palkka, pikavippivelkaa vielä viideksi vuodeksi, ei omaisuutta eikä varaa harrastaa mitään. Sinkkuna ollut jo 10 vuotta.

Seksiseuraksi kelpaisin mutta semmoiseen en ala.

Vierailija
148/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

namut kyytiin kirjoitti:

Aloittaja on tähän asti viehättynyt naisista joita ei kuitenkaan ole saanut. Tämä voi ihan hyvin olla vain (toistaiseksi) huonoa säkää.  Aloittaja ei tuntunut missään latelevan tiukkoja kriteereitä, mikä tukee tätä asiaa, että vaikka on kiinnostunut toisitaan poikkeavista naisista, siltikään ei ole vielä tärpännyt.

Osa vastauksista on kyllä hirveää ulinaa. Minä en kiinnostu miehistä jotka haluavat olla kanssani vain siksi että heillä olisi "joku".  Minulle tutustuminen on aina tehnyt ihastumisen, ei kaukaa nähty ulkonäkö. Joku voi kyllä olla vetävän näköinen, mutta ilman tutustumista en voi päättää onko hän komea vai ei. Tästä johtuen mieheni ovat hyvin erityyppisiä olleet. Nykyisen sitkeys palkittiin. Jaakailin siinä useamman kuukauden, sillä minulla oli aiempi viritys vilä taputtelematta.  Ei ole rikas, ei ole kuuluisa, vatsaa löytyy, ei ole salia nähnytkään, on herkkä loukkaantumaan, ottaa joskus muutaman liikaa, mutta on myös luotettava, priorisoi meidät ensimmäiseksi, haluaa viettää aikaansa juuri minun kanssani, ja raksastelee taivaallisesti. 

Aloittaja tuntuu olevan aidosti harmissaan, ja olisin varmasti hänen tilanteessaan itsekin. Neuvoisin vain että ei lähde mukaan näihin märinöihin tasoista sun muista idiotismeistä. Ne ovat vain luusereiden tapa jäsentää maailmaa, kun itse ei viitsitä yhtään kasvaa ihmisenä ja miehenä, vaan keksitään tasoja, ja syytetään ulkopuolisia omasta epäonnistumisestaan. Tiedoksi teille, niin kauan kuin ulisette puutostilanne olevan jonkun muun kuin teidän oma syy, ette tule onnistumaan koskaan saada puolisoa. Niin kauan kuin eriytätte itsenne puolesta maailman väestöstä (naisista) ajattelemalla että on kaksi eri lajia, mies ja nainen, ette tule koskaan pääsemään hyvään suhteeseen. Nyt se marttyyripää pois sieltä omasta perseestä, suu suppuun,  ja itsetutkiskelua kehiin. Ensin on lakattava syyttelemästä ja arvostelemasta itseä, sitten koko naissukupuolta. Kyllä se siitä (ehkä).

En ole tuo kirjoittaa mutta tottakai. Mulla itselläni oli vaikeuksia löytää mies ja oli ihan selvää että se johtuu siitä että olin tavallista vaatimattomamman näköinen ja lisäksi oli pari muuta asiaa vaikeuttavaa itsetuntoon jne liittyvää syytä. Tottakai se johtui minusta eikä kenestäkään muusta!

Ei Laasaslainen ajattelutapa syytä naisia mistään. Toteaa vain että näin asiat ovat eli että tietynlainen mies ei ole riittävä naisille.

Vierailija
149/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas semmoinen nainen joka ei kelpaa kenellekään. Tylsä elämä, lapset tein jo nuorena, mitätön työ ja palkka, pikavippivelkaa vielä viideksi vuodeksi, ei omaisuutta eikä varaa harrastaa mitään. Sinkkuna ollut jo 10 vuotta.

Seksiseuraksi kelpaisin mutta semmoiseen en ala.

Jos olet lapsia saanut ja saisit seksiä niin miten voit väittää ettet kelpaa?

Vierailija
150/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

namut kyytiin kirjoitti:

Ei Laasaslainen ajattelutapa syytä naisia mistään. Toteaa vain että näin asiat ovat eli että tietynlainen mies ei ole riittävä naisille.

Laasaslainen ratkaisu on se että naisten kuuluu kollektiivisesti muuttua ja ruveta valitsemaan kahdesta vaihtoehdosta huonompi ja vähemmän kiinnostava. Naistyyppinen ratkaisu on mennä terapiaan kuten itse tein elämääni parantaakseni.

Vierailija
151/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on nyt käsittänyt aloituksen ihan kunnolla väärin. No hyvä, että keskustelua irtosi.

Kyse ei edelleenkään ollut siitä, että tavoittelisin jotain todella kauniita naisia. Viimeisin ihastukseni, joka tämän avauksenkin kirvoitti on objektiivisesti nähtynä ihan tavallinen persjalkainen ja ohuthiuksinen mamma. Tiedän etten voi häntä saada ja se tuntuu ikävältä. Jälleen kerran turha ihastuminen.

Tämän vuoksi hukkasin mahdollisuuden tutustua erääseen toiseen naiseen kesällä, joka osoitti kiinnostuksen merkkejä ja kaverinsa, jonka tunnen paremmin, kehotti minua toimimaan asiassa. Mutta en viitsinyt kun en tuntenut lainkaan vetoa tähän, koska olinhan kiinnostunut em. mammasta silloin. Kiinnostamaton nainen olisi ollut vähintään saman "tasoinen" ulkonäöllisesti ja nuorempikin kuin se, josta olin kiinnostunut.

En pysty itse päättämään keneen ihastun tai kenestä olen kiinnostunut. Tämä sama toistuu kerta toisensa jälkeen, että menetän mahdollisuuden johonkin minusta kiinnostuneeseen, koska olen kiinnostunut saavuttamattomasta.

Tässä ei ollut kyse "tasoista" tai muusta sellaisesta. Joku muu toi sen juonteen keskusteluun.

Ap

152/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

namut kyytiin kirjoitti:

Laasaslainen ratkaisu on se että naisten kuuluu kollektiivisesti muuttua ja ruveta valitsemaan kahdesta vaihtoehdosta huonompi ja vähemmän kiinnostava. Naistyyppinen ratkaisu on mennä terapiaan kuten itse tein elämääni parantaakseni.

Niin, se olisi tietysti ainoa vaihtoehto miten nämä miehet voisivat pariutua. Ei lassukat tähän naisia kuitenkaan pakota.

Vierailija
153/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, nätti, kiltti. Ei ole kummoiset vaatimukset mutta eipä ole vaan ikinä sellaista saanut. Kuolen yksinäisenä.

Vierailija
154/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä sua vielä lykästää. Kuulostat siltä ettei korvien välissä ole vakavaa vikaa joten deittaile kaikessa rauhassa. Joku päivä vielä kolahtaa molemminpuolisesti.

Vierailija
155/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et oikeasti ole valmis parisuhteeseen ja siksi alitajuisesti viehätyt vain niistä naisista, joiden kanssa "vaaraa" suhteen kehittymisestä intiimille tasolle ei ole.

niin tarkotikko sitä et juuri luo sellasii mielikivutus suhteita et sittenkun oikeesti tapaa jonkun mukavan ja fiksun naisen on se mielikuva sitten turvana et ei oikeesti tarttee seurustella sen livenä olevan kaa syvällisemmin.

tohon mitä jos on kokenut aiemmassa elämässä mutta uuden herkkyyden myötä on tullut se ujous naisen kaa puhuttaessa vastaan ta siis pystyy kyl puhumaan mut jos se toinen ohjaa tilanetta ja sit siitä vuoronperään kummatkin puhelee ja kattlee mihkä se johtaa..

kannattaako alottaa pohjalta ja ekaks niist huonoistakin asiosita puhuu et tulee se hyvä tunne et voi jakaa kaiken vai onko teillä jotai nsääntöi iten tehdään aloite ja mistä itte puhuisitte?

Vierailija
156/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

namut kyytiin kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on että nämä tasotyypit saavat vähemmän parisuhteita kuin ne jotka eivät edes huomaa mitään tasoja olevan.  Ihminen viehättyy omantyyppisestä puolisosta. Nuorena ei vielä oikein tiedetä mikä se oma tyyppi on, vaan haetaan puolisoa ulkokultaisten seikkojen perusteella. Henkilö joka edelleen vaikkapa 30-vuotiaana hakee sitä puolisoa kuten nuorena, ei ole viehättävä, vaan vaikuttaa nuoruuteensa jämähtäneeltä jalan polkijalta. kypsymättömältä, ja jäykältä, joka ei taivu parisuhteeseen, vaan noudattaa parinhakumantraa.  Tällaisen henkilön toiveet parisuhteesta eivät tule koskaan toteutumaan, koska hän ei tiedä mikä parisuhde on. Parisuhde ei ole ympäristölle leuhottamista kauniilla puolisolla, vaan elämän jakamista toisen henkilön kanssa.  Ihminen, joka välittää peloissaan kauheasti millä _tasolla_ muut ajattelevat hänen olevan jollain skaalalla, ovat todella epähaluttavia, ja se myös näkyy siinä että  eivät saa parisuhdetta. Kokeilkaapa huvikenne toisenlaista lähestymistä vastakkaiseen sukupuoleen. Mitä teillä on muka menetettävänä? Ei ainakaan parisuhdetta, koska sitähän teillä ei ole.

Tavatkaa siitä, lassukat, jos lukea osaatte. Täydellisesti kuvailtu totuus.

Vierailija
157/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia ominaisuuksia, jotka lisäävät miehen kiinnostavuutta. Eivät liity ulkonäköön tai statukseen.

- Sitkeys pyrkiä elämässään eteenpäin ja oppia uutta, kun elämässä kuitenkin tulee kriisejä ja vanha tapa ajatella ei enää toimi. Avoimuus ja luovuus löytää uusia tapoja saada elämästä mielekästä ja tasapainoista. Mielestäni tällainen on kullanarvoista.

- Tahto kohdella muita ihmisiä hyvin

- Positiivinen elämänasenne

- Ymmärrys, millaista elämää haluaa elää

- Selkärankaisuus, toimii itse sillä tapaa, että voi arvostaa itseään

158/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

namut kyytiin kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Tavatkaa siitä, lassukat, jos lukea osaatte. Täydellisesti kuvailtu totuus.

Se että tasoja ei ajattelisi ei tarkoita että niitä ei olisi olemassa. Jos olisinkin komea ja saisin naisten kanssa suhteita niin en minäkään ajattelisi että missä on vikaa ja tarkastelisi tasojen merkitystä pariutumisen toiminnassa.

Vierailija
159/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt käsittänyt aloituksen ihan kunnolla väärin. No hyvä, että keskustelua irtosi.

Kyse ei edelleenkään ollut siitä, että tavoittelisin jotain todella kauniita naisia. Viimeisin ihastukseni, joka tämän avauksenkin kirvoitti on objektiivisesti nähtynä ihan tavallinen persjalkainen ja ohuthiuksinen mamma. Tiedän etten voi häntä saada ja se tuntuu ikävältä. Jälleen kerran turha ihastuminen.

Tämän vuoksi hukkasin mahdollisuuden tutustua erääseen toiseen naiseen kesällä, joka osoitti kiinnostuksen merkkejä ja kaverinsa, jonka tunnen paremmin, kehotti minua toimimaan asiassa. Mutta en viitsinyt kun en tuntenut lainkaan vetoa tähän, koska olinhan kiinnostunut em. mammasta silloin. Kiinnostamaton nainen olisi ollut vähintään saman "tasoinen" ulkonäöllisesti ja nuorempikin kuin se, josta olin kiinnostunut.

En pysty itse päättämään keneen ihastun tai kenestä olen kiinnostunut. Tämä sama toistuu kerta toisensa jälkeen, että menetän mahdollisuuden johonkin minusta kiinnostuneeseen, koska olen kiinnostunut saavuttamattomasta.

Tässä ei ollut kyse "tasoista" tai muusta sellaisesta. Joku muu toi sen juonteen keskusteluun.

Ap

Olen osasyyllinen siihen, että en edes yrittänyt keskustella aiheesta vaan sen vierestä, koska siitä tuli keskustelua.

Mitä itse ap ajattelet, miksi tuo ensin mainitsemasi nainen ei kiinnostunut sinusta vai oliko hän varattu? Mikä sinua hänessä kiinnosti?

Vierailija
160/198 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä tiedät varmasti, että et voi saada häntä, josta olit kiinnostunut? Voihan olla että hän ajattelee samalla tavoin sinusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi