En ikinä saa sitä naista jonka haluan :((
Aina kun ihastun johonkin naiseen, se on sellainen etten voi sitä saada.
Näin on käynyt jo lapsesta saakka! En ole ikinä ollut naisen kanssa, josta olisin oikeasti todella kiinnostunut. Koska en ikinä saa niitä naisia.
Miksi ihastun vain saavuttamattomiin!?!? Niissä naisissa jotka kiinnostuvat minusta ei ole mitään vikaa ja voisin teoriassa kiinnostua heistä, mutta näin ei koskaan tapahdu.
Olen musertunut :,(
https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*9BYGa20RkF4rTpJU.png
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on nyt käsittänyt aloituksen ihan kunnolla väärin. No hyvä, että keskustelua irtosi.
Kyse ei edelleenkään ollut siitä, että tavoittelisin jotain todella kauniita naisia. Viimeisin ihastukseni, joka tämän avauksenkin kirvoitti on objektiivisesti nähtynä ihan tavallinen persjalkainen ja ohuthiuksinen mamma. Tiedän etten voi häntä saada ja se tuntuu ikävältä. Jälleen kerran turha ihastuminen.
Tämän vuoksi hukkasin mahdollisuuden tutustua erääseen toiseen naiseen kesällä, joka osoitti kiinnostuksen merkkejä ja kaverinsa, jonka tunnen paremmin, kehotti minua toimimaan asiassa. Mutta en viitsinyt kun en tuntenut lainkaan vetoa tähän, koska olinhan kiinnostunut em. mammasta silloin. Kiinnostamaton nainen olisi ollut vähintään saman "tasoinen" ulkonäöllisesti ja nuorempikin kuin se, josta olin kiinnostunut.En pysty itse päättämään keneen ihastun tai kenestä olen kiinnostunut. Tämä sama toistuu kerta toisensa jälkeen, että menetän mahdollisuuden johonkin minusta kiinnostuneeseen, koska olen kiinnostunut saavuttamattomasta.
Tässä ei ollut kyse "tasoista" tai muusta sellaisesta. Joku muu toi sen juonteen keskusteluun.
Ap
Mistä tiedät varmasti, että et voi saada häntä, josta olit kiinnostunut? Voihan olla että hän ajattelee samalla tavoin sinusta?
Siitä että muuttui etäiseksi ja vältteleväksi kun huomasi kiinnostukseni.
Jätin sikseen enemmän kiusallisuuden välttämiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin on käynyt jo lapsesta saakka! En ole ikinä ollut naisen kanssa, josta olisin oikeasti todella kiinnostunut. Koska en ikinä saa niitä naisia.Miksi ihastun vain saavuttamattomiin!?!? Niissä naisissa jotka kiinnostuvat minusta ei ole mitään vikaa ja voisin teoriassa kiinnostua heistä, mutta näin ei koskaan tapahdu.
Olen musertunut :,(https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*9BYGa20RkF4rTpJU.png
Ei kukaan saa sitä naista jonka haluaa, ennenkuin on niin murskana, että mikätahansa korppu kelpaa. Itse et ole myöskään sen korpun unelmamies. Liitto pysyy kasassa jos erehdytte hankkimaan lapsia ennen eroa. Muutenkin vaikka saisit sen jonka olet halunnut, ei se ole kuitenkaan sellainen kuin olit luullut. Vaikka ihastuksissasi niin kokisitkin, niin hän kuitenkin muuttuu ja on lopulta eri ihminen kuin tavatessanne ja ihastuskin haihtuu. Kaikki sitäpaitsi kuolee. Elämässä ei voi voittaa, joten kannattaa vaan yrittää sietää sitä mahdollisimman mukavasti ja unohtaa unelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on nyt käsittänyt aloituksen ihan kunnolla väärin. No hyvä, että keskustelua irtosi.
Kyse ei edelleenkään ollut siitä, että tavoittelisin jotain todella kauniita naisia. Viimeisin ihastukseni, joka tämän avauksenkin kirvoitti on objektiivisesti nähtynä ihan tavallinen persjalkainen ja ohuthiuksinen mamma. Tiedän etten voi häntä saada ja se tuntuu ikävältä. Jälleen kerran turha ihastuminen.
Tämän vuoksi hukkasin mahdollisuuden tutustua erääseen toiseen naiseen kesällä, joka osoitti kiinnostuksen merkkejä ja kaverinsa, jonka tunnen paremmin, kehotti minua toimimaan asiassa. Mutta en viitsinyt kun en tuntenut lainkaan vetoa tähän, koska olinhan kiinnostunut em. mammasta silloin. Kiinnostamaton nainen olisi ollut vähintään saman "tasoinen" ulkonäöllisesti ja nuorempikin kuin se, josta olin kiinnostunut.En pysty itse päättämään keneen ihastun tai kenestä olen kiinnostunut. Tämä sama toistuu kerta toisensa jälkeen, että menetän mahdollisuuden johonkin minusta kiinnostuneeseen, koska olen kiinnostunut saavuttamattomasta.
Tässä ei ollut kyse "tasoista" tai muusta sellaisesta. Joku muu toi sen juonteen keskusteluun.
Ap
Mistä tiedät varmasti, että et voi saada häntä, josta olit kiinnostunut? Voihan olla että hän ajattelee samalla tavoin sinusta?
Siitä että muuttui etäiseksi ja vältteleväksi kun huomasi kiinnostukseni.
Jätin sikseen enemmän kiusallisuuden välttämiseksi.
Ap
Sanoitko jotain, mikä sai naisen varovaiseksi? Teitkö selväksi kiinnostuksesi, vai oletatko vaan että nainen tajusi? Voi olla, että nainen odotti sinulta aloitteellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä taas mahtavaa miesselitystä neitsytmiehiltä joilla ei ole mitään kokemusta naisista. Jos sen että jää aina ilman pitäisi kertoa että todellisuuden hahmotuksessa on jotain vikaa. Todellisuudessa pariutumisen tärkein kriteeri on se että juttu luistaa. Toki se potentiaalinen kumppani etsitään jostain haarukasta, mutta jos on kymmenen potentiaalista kumppania, jatkoa seuraa sen kanssa jonka kanssa synkkaa yhteen huumorintaju, äly ja arvot jne ja keskustelu kulkee vaivattomasti.
Noin tapahtuu vain kypsien, parisuhdetta aidosti etsivien miesten kohdalla. Sen sijaan ne miehet, jotka eivät omaa parisuhdetaitoja, tunne itseään tai edes sitä mitä etsivät naisessa preferoivat asioita, jotka on helppo nähdä ilman tuntemistakin. Mm. vain pinnalliset seikat kuten ulkonäkö. Sitten itketään kun nainen jättää/tekee aloitteen avioeroon ja samaan aikaan ne miehet, jotka handlaavat parisuhdetaidot porskuttavat onnistuneissa liitoissaan pitkäaikaisesti.
Ylipäänsäkin parisuhteiden typistäminen kauneus/nuoruus -kysymykseksi on puutteellinen, sillä mm. tunnelukot vaikuttavat merkittävästi siihen millaisen kumppanin yksilö tulee itselleen valitsemaan. Ja jos ei tiedä alkujaankaan mikä tunnelukko edes on niin googlaa.
En typistänyt pelkästään kauneus/nuoruus kysymykseksi.
Totesin vain että mies (kuten myös nainenkin) pyrkii pariutumaan mahdollisimman korkeaan tasoon.
Ja että kauneus/nuoruus näyttelee suurta osaa tässä. Jos ei tätä hyväksy, Fine. Mutta se on itsepetosta.
Naisistahan tämä tuntuu pahalle kun heidän seksuaalinen arvonsa nojaa suuresti heidän fyysisiin ominaisuuksiinsa. Kun taas miehillä se ei ole yhtä vahvasti näin.
Minusta ainakin miehen "seksuaalinen arvo" on aina ollut kiinni heidän fyysisistä ominaisuuksistaan, eikä mistään muusta.
namut kyytiin kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Sanot kai samat myös epäviehättäville naisille? Että osa naisista ei olisi viehättävämpiä kun toiset (tasot) ja että täysin oma vika kun asenne vaan on syy siihen että ei saa miestä?
Missä kohtaa sanottiin että aloittaja on epäviehättävä mies? En huomannut.
Kyllä se vaan niin on että nämä tasotyypit saavat vähemmän parisuhteita kuin ne jotka eivät edes huomaa mitään tasoja olevan. Ihminen viehättyy omantyyppisestä puolisosta. Nuorena ei vielä oikein tiedetä mikä se oma tyyppi on, vaan haetaan puolisoa ulkokultaisten seikkojen perusteella. Henkilö joka edelleen vaikkapa 30-vuotiaana hakee sitä puolisoa kuten nuorena, ei ole viehättävä, vaan vaikuttaa nuoruuteensa jämähtäneeltä jalan polkijalta. kypsymättömältä, ja jäykältä, joka ei taivu parisuhteeseen, vaan noudattaa parinhakumantraa. Tällaisen henkilön toiveet parisuhteesta eivät tule koskaan toteutumaan, koska hän ei tiedä mikä parisuhde on. Parisuhde ei ole ympäristölle leuhottamista kauniilla puolisolla, vaan elämän jakamista toisen henkilön kanssa. Ihminen, joka välittää peloissaan kauheasti millä _tasolla_ muut ajattelevat hänen olevan jollain skaalalla, ovat todella epähaluttavia, ja se myös näkyy siinä että eivät saa parisuhdetta. Kokeilkaapa huvikenne toisenlaista lähestymistä vastakkaiseen sukupuoleen. Mitä teillä on muka menetettävänä? Ei ainakaan parisuhdetta, koska sitähän teillä ei ole.
Et nyt ymmärrä alkuukaan. Kaunista, tai minun tapauksessa seksikästä, "ääri"treenattua naista, haluan ihan omaksi ilokseni. Ei pätkääkään kiinnosta esittely muille, se on naisten ja nuorten juttuja. Sais puolestani pukeutua muslimien tapaan vaikka kaapuun jos haluaisi, kaupungilla ja kylässä. Parisuhteita minulla on ollut useampi, uuden saisin kuukaudessa jos ottaisin ikäiseni pyöreän, tai edes laihaläskin.
Nyt kun 40 on aivan nurkan takana, en enää saa houkuteltua tarpeeksi seksikästä naista. Niin naiset kun miehetkin menee pilalle iän myötä, minä ikävä kyllä vähän nopeammin kuin toiset. Miehet voi kompensoida rapistumista statuksella ja rahalla, naiset harvemmin. Minulla ei ole tarpeeksi kumpaakaan, ja ulkonäkökin heikkenee koko ajan, eli tasoni ei ole tarpeeksi korkea, haluamalleni kumppanille. C'est la vie, itse kuoppani kaivoin.
Tasot on ilmiselvät kaikille jotka ei ummista silmiään. Eivät tietenkään absoluuttisia, mutta on se silti kumma kuinka paljon te vihaatte tätä tapaa ymmärtää parisuhdemarkkinoita. Ai niin, vihaatte markkina-sanan käyttöäkin. Asioiden pitäisi vaan tapahtua, mysteerisen kemian avulla (ei yhtään mystiikkaa oikeasti), ja sitten löytäisi sen oikean (niitä oikeita on vaikka kuinka monta).
Hyvää joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on käynyt jo lapsesta saakka! En ole ikinä ollut naisen kanssa, josta olisin oikeasti todella kiinnostunut. Koska en ikinä saa niitä naisia.Miksi ihastun vain saavuttamattomiin!?!? Niissä naisissa jotka kiinnostuvat minusta ei ole mitään vikaa ja voisin teoriassa kiinnostua heistä, mutta näin ei koskaan tapahdu.
Olen musertunut :,(https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*9BYGa20RkF4rTpJU.png .
Ei kukaan saa sitä naista jonka haluaa, ennenkuin on niin murskana, että mikätahansa korppu kelpaa. Itse et ole myöskään sen korpun unelmamies. Liitto pysyy kasassa jos erehdytte hankkimaan lapsia ennen eroa. Muutenkin vaikka saisit sen jonka olet halunnut, ei se ole kuitenkaan sellainen kuin olit luullut. Vaikka ihastuksissasi niin kokisitkin, niin hän kuitenkin muuttuu ja on lopulta eri ihminen kuin tavatessanne ja ihastuskin haihtuu. Kaikki sitäpaitsi kuolee. Elämässä ei voi voittaa, joten kannattaa vaan yrittää sietää sitä mahdollisimman mukavasti ja unohtaa unelmat.
Ihanan synkkää näin joulun alla, nautin viestistäsi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö sinäkin ole täällä valittanut useamman viestin verran, kun naiset eivät koskaan kiinnostu tavallissta miehestä ja ole aloitteellisia, mutta silti sinusta kiinnostui joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, nätti, kiltti. Ei ole kummoiset vaatimukset mutta eipä ole vaan ikinä sellaista saanut. Kuolen yksinäisenä.
Sinulla on siis vain nuo toiveet, haluaisit esimerkiksi jakaa elämäsi seuraavanlaisten kanssa. :
- masentunut kiltti ja nätti, ei jaksa siivota, käydä harrastuksissa ja puhuu synkistä asioista
- nörtti kiltti ja nätti, joka lähinnä istuu tietokoneella
- hyvin sosiaalinen kiltti ja nätti, joka haluaa jatkuvasti pyytää ystäviä kylään tai olla jossain, ei viihdy kahden kesken kotona
- aktiivinen kiltti ja nätti, joka toivoo miehen harrastavan yhdessä liikuntaa, matkustelua, shoppailua, taidenäyttelyitä
- Ekologisia arvoja kannattava kiltti ja nätti, joka haluaa, että mies on myös kasvissyöjä, äänestää vihreitä, omistaa korkeintaan sähköauton jne.
- Villasukkia kutova perinteinen kiltti ja nätti, joka kannattaa perinteistä elämää, ilman tietokoneella istumista. Hän ei halua jakaa elämää miehen kanssa, joka istuu katselemassa urheilua, juo tai polttaa. Haluaa, että liikutaan yhdessä luonnossa, käydään mökillä ja tavataan sukulaisia.
- Lapsista pitävä kiltti ja nätti, joka haluaa keskustella eniten lasten tekemisistä ja odottaa elämän kietoutuvan perheen yhteisten tekemisten ympärille. Yhdessä perheen kesken voidaan viettää vapaa-aikaa lautapelejä pelaillen ym.Olivatko kaikki edellä mainitut esimerkki kiltit ja nätit sellaisia, joiden kanssa haluaisit jakaa arjen 24h/7? He täyttävät kriteerisi. Toivottavasti et juo juuri yhtään, et polta ja omaat suht terveelliset elämäntavat, koska kiltit yleensä arvostavat sellaista elämää.
Hieno lista. En ole tuo keneltä kysyit, kriteerini ovat hiukan tuosta muunneltuja, mutta lista on yhtä lyhyt. Jos hän kiltteyden lisäksi omatoimisesti tai minun p̶a̶t̶i̶s̶t̶a̶m̶i̶s̶e̶n̶ rohkaisun avulla käy salilla ja pitää pyllyn pyöreänä ja vatsan litteänä, noi on kaikki hyväksyttäviä vaihtoehtoja. Olettaen että seksi toimii. Paitsi masentunut, koska häntä ei salille varmaan saa raahattua. Aktiivinen tietenkin minulle paras, villasukkia kutova tai nörtti toisella sijalla. Kasvissyöjä huonoin, mutta ehkä siihenkin tottuisi.
Vierailija kirjoitti:
En saa mitä haluan. Kenet haastan oikeuteen ja kuka korvaa? Haluan 25-vuotiaan kansikuvapojan joka pitää päänsä kiinni ja tekee kotityöt, on tohtorikoulutettu, menestyvä ja antaa seksiä aina kun haluan. Yhyy en saa. Mistä voin hakea korvauksia?
Mutta entäpä, jos ihmisellä olisi antaa vastinetta tuolla tasolla kumppanilleen, mutta on esimerkiksi oma vanhempi saanut uskomaan, ettet kelpaa ja muuta pahaa itsestä? Silloin tulkitsee kaiken, mitä "tuon tasoinen" ihminen tekee oman vanhemman silmälasien kautta että "ei se ollut minusta kiinnostunut". Ettekö te todellakaan tunnista tätä ilmiötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä taas mahtavaa miesselitystä neitsytmiehiltä joilla ei ole mitään kokemusta naisista. Jos sen että jää aina ilman pitäisi kertoa että todellisuuden hahmotuksessa on jotain vikaa. Todellisuudessa pariutumisen tärkein kriteeri on se että juttu luistaa. Toki se potentiaalinen kumppani etsitään jostain haarukasta, mutta jos on kymmenen potentiaalista kumppania, jatkoa seuraa sen kanssa jonka kanssa synkkaa yhteen huumorintaju, äly ja arvot jne ja keskustelu kulkee vaivattomasti.
Noin tapahtuu vain kypsien, parisuhdetta aidosti etsivien miesten kohdalla. Sen sijaan ne miehet, jotka eivät omaa parisuhdetaitoja, tunne itseään tai edes sitä mitä etsivät naisessa preferoivat asioita, jotka on helppo nähdä ilman tuntemistakin. Mm. vain pinnalliset seikat kuten ulkonäkö. Sitten itketään kun nainen jättää/tekee aloitteen avioeroon ja samaan aikaan ne miehet, jotka handlaavat parisuhdetaidot porskuttavat onnistuneissa liitoissaan pitkäaikaisesti.
Ylipäänsäkin parisuhteiden typistäminen kauneus/nuoruus -kysymykseksi on puutteellinen, sillä mm. tunnelukot vaikuttavat merkittävästi siihen millaisen kumppanin yksilö tulee itselleen valitsemaan. Ja jos ei tiedä alkujaankaan mikä tunnelukko edes on niin googlaa.
En typistänyt pelkästään kauneus/nuoruus kysymykseksi.
Totesin vain että mies (kuten myös nainenkin) pyrkii pariutumaan mahdollisimman korkeaan tasoon.
Ja että kauneus/nuoruus näyttelee suurta osaa tässä. Jos ei tätä hyväksy, Fine. Mutta se on itsepetosta.
Naisistahan tämä tuntuu pahalle kun heidän seksuaalinen arvonsa nojaa suuresti heidän fyysisiin ominaisuuksiinsa. Kun taas miehillä se ei ole yhtä vahvasti näin.
Minusta ainakin miehen "seksuaalinen arvo" on aina ollut kiinni heidän fyysisistä ominaisuuksistaan, eikä mistään muusta.
Outoa. Mulla taas lähes täysin siitä, mitä heillä on korvien välissä, luonne, huumori, muiden huomioonottaminen...ne on seksikästä, ei mikään infantiili lihas tai kalu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, nätti, kiltti. Ei ole kummoiset vaatimukset mutta eipä ole vaan ikinä sellaista saanut. Kuolen yksinäisenä.
Sinulla on siis vain nuo toiveet, haluaisit esimerkiksi jakaa elämäsi seuraavanlaisten kanssa. :
- masentunut kiltti ja nätti, ei jaksa siivota, käydä harrastuksissa ja puhuu synkistä asioista
- hyvin sosiaalinen kiltti ja nätti, joka haluaa jatkuvasti pyytää ystäviä kylään tai olla jossain, ei viihdy kahden kesken kotona
- aktiivinen kiltti ja nätti, joka toivoo miehen harrastavan yhdessä liikuntaa, matkustelua, shoppailua, taidenäyttelyitä
- Ekologisia arvoja kannattava kiltti ja nätti, joka haluaa, että mies on myös kasvissyöjä, äänestää vihreitä, omistaa korkeintaan sähköauton jne.
- Villasukkia kutova perinteinen kiltti ja nätti, joka kannattaa perinteistä elämää, ilman tietokoneella istumista. Hän ei halua jakaa elämää miehen kanssa, joka istuu katselemassa urheilua, juo tai polttaa. Haluaa, että liikutaan yhdessä luonnossa, käydään mökillä ja tavataan sukulaisia.
- Lapsista pitävä kiltti ja nätti, joka haluaa keskustella eniten lasten tekemisistä ja odottaa elämän kietoutuvan perheen yhteisten tekemisten ympärille. Yhdessä perheen kesken voidaan viettää vapaa-aikaa lautapelejä pelaillen ym.Olivatko kaikki edellä mainitut esimerkki kiltit ja nätit sellaisia, joiden kanssa haluaisit jakaa arjen 24h/7? He täyttävät kriteerisi. Toivottavasti et juo juuri yhtään, et polta ja omaat suht terveelliset elämäntavat, koska kiltit yleensä arvostavat sellaista elämää.
Hieno lista. En ole tuo keneltä kysyit, kriteerini ovat hiukan tuosta muunneltuja, mutta lista on yhtä lyhyt. Jos hän kiltteyden lisäksi omatoimisesti tai minun p̶a̶t̶i̶s̶t̶a̶m̶i̶s̶e̶n̶ rohkaisun avulla käy salilla ja pitää pyllyn pyöreänä ja vatsan litteänä, noi on kaikki hyväksyttäviä vaihtoehtoja. Olettaen että seksi toimii. Paitsi masentunut, koska häntä ei salille varmaan saa raahattua. Aktiivinen tietenkin minulle paras, villasukkia kutova tai nörtti toisella sijalla. Kasvissyöjä huonoin, mutta ehkä siihenkin tottuisi.
Eli toisin sanoen, jos hän ei käy salilla eikä pidä pyllyä pyöreänä mikään noista ei todellisuudessa kelpaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on julma.
Useimmat miehet haluavat geneettisesti parhaan naisen (erittäin kauniin) mutta koska heitä on suhteellisesti vähemmän populaatiossa suurin osa joutuu tyytymään johonkin.Sama pätee naisiin mutta miehillä on se etulyöntiasema että naiset preferoivat ulkonäköä vähemmän.
Väärin. Miehet juuri pyrkivät biologisesti siittämään mahd. Monta naista ja siksi miehet näkevät naisista suurimman osan potentiaalisina kumppaneina. Harvemmin vastaan tulee naista jota en näkisi viehättävänä. Kaikki väittämäsi miehistä menee juurikin toisinpäin eli naisiin: naiset ovat pinnallista parin ulkonäköön siinä missä mieskin mutta biologia juuri ajaa naiset havittelemaan sitä parhainta urosta. Jos siis biologiaa ajattelee niin yhteenvetona mies panostaisi määrään ja nainen laatuun. Siksi naiset ovat nirsoja luonnostaan
Olet oikeassa.. mutta niin olen minäkin.Kirjoitin vähän epäselvästi.
Miehille usein tärkeää määrä (seksikumppanit) jokainen vastaantuleva viehättävä nainen on potentiaalinen seksikumppani. MUTTA jos mies valitsee strategiakseen yksiavioisen parisuhteen pyrkii mies löytämään geneettisesti parhaan yksilön (kauniin) ja koska näitä geneettisesti parhaimpia kumppaneita on suhteellisesti vähän joutuu useampi mies tyytymään geneettisesti heikompaan naiseen. Eivät kaikki miehet ole panomiehiä jotka voivat toteuttaa geenien levitystä laajalle näin ollen pitää valita yksi nainen.
Mutta miehelle naisen markkina-arvo on sama pelkkään seksiin tai parisuhteeseen. Eli tavis nainen kun kelpaa seksiin niin jos on vielä mukava niin miksi ei kumppaniksikin. Ja kuten jo sanoin, naisten väliset erot ovat väljemmät. Vai eikö muka sinusta suurin osa etenkin nuorista naisista näytä tarpeeksi naisellisilta. Suurin osa omaa ihan kivan perseen ja naaman. Se riittää usein miehille.
Väärin, naisen seksisuhde -ja parisuhde markkina-arvo ovat kaksi ihan eri asiaa eli sellainen nainen, joka kelpaa miehelle yhden illan suhteeseen, ei välttämättä kelpaa kyseiselle miehelle parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen musertunut :,(https://cdn-images-1.medium.com/max/800/0*9BYGa20RkF4rTpJU.png .
Ihanan synkkää näin joulun alla, nautin viestistäsi. Kiitos.
Niin minäkin, kerrankin asiaa. Ei vain voi tajuta miksi joku valittaa miksi oi miksi ei saa kaikkea mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nyt melkein meille kaikille miehille ongelma että ei useinkaan saa sitä mistä oikeasti suoraan kiinnostuisi vaan otetaan nyt se mikä saadaan. Taitaa ne komeimmat miehet vaan voida saada haluamansa naisen. Naisilla niin helppoa kun suurimmalla osa voi taas sen eniten haluamansa miehen valita. Mutta... Kaikki ei ole vaan reilua
Ei pidä paikkaansa, alle keskiarvon olevana naisena minulla on tasan 0 miesehdokasta, joista valita. Otapa ketään kun kukaan ei huoli, korkeintaan jotkut spurgut tulevat sössöttämään jotakin vahvassa humalatilassa. Siinä on ne "lähestymiset", joita miehiltä saa. Olisi vain parempi kuolla pois, mitä virkaa tällaisella epänaisella, oudolla oliolla on tällä maapallolla? Ilman rakkautta ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nyt melkein meille kaikille miehille ongelma että ei useinkaan saa sitä mistä oikeasti suoraan kiinnostuisi vaan otetaan nyt se mikä saadaan. Taitaa ne komeimmat miehet vaan voida saada haluamansa naisen. Naisilla niin helppoa kun suurimmalla osa voi taas sen eniten haluamansa miehen valita. Mutta... Kaikki ei ole vaan reilua
Eli miehet ovat nirsoja ja heille kelpaa vain pieni osa naisista, mutta naisille kelpaa monet miehet ja siksi heille riittää haluamansa kaltaisia miehiä?
Juuri päinvastoin. Koska miehet eivät nirsoile naisten kanssa (yhtä paljon) niin siksi taas naisista tulee nirsoja. Naisten väliset erot ulkonäössä eivät heittele niin paljon keskenään kun taas miehillä.
Eihän tuo ole loogisesti mahdollista, että suurin osa naisista voi vain valita haluamansa miehen, jos niitä haluttuja miehiä on vain murto-osa kaikista miehistä. Ei naisia nyt sentään niin paljoa vähemmän ole, että lähes jokaiselle riittäisi ikioma alfauros. Jos suurin osa naisista olisi niin nirsoja, että vain komeimmat ja varakkaimmat miehet olisivat haluttuja kumppaneita, ei suurin osa naisista voisi saada haluamaansa miestä, vaan joutuisivat tyytymään sellaiseen jonka voi saada. Tämä on ihan perusmatikkaa.
Mutta komeimmat ja varakkaimmat miehet ovat lyhemmissä tai yhden yön suhteissa useiden naisten kanssa. Jos komea mies on suhteessa vaikka kuukauden kerrallaan ja sitten vaihtaa uuteen naiseen niin 10 vuoden aikana on voinut olla jopa 120 naisen kanssa suhteessa. Puhumattakaan sitten yhden yön jutuista. Lisäksi monet huippumiehet tapailevat useita naisia samaan aikaan. Näin on mahdollista, että pienempi joukko miehiä tapailee suurta joukkoa naisia ja iso osa miehiä jää kokonaan yksin, ilman että naisten tarvitsisi tyytyä keskivertomiehiin. Naisethan monesti ovat pitkiä aikoja sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ROTFLMAO kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vielä nuori, niin odota siihen että olet 25+, ja katso jos sitten saisit jostain vähän nuoremmasta tytöstä itsellesi sen oikean. Näkemäni perusteella nuorena tasokkaan naisen saaminen on tavismiehelle melkeinpä mahdotonta mutta helpottuu hieman iän myötä.
Jep, kokemattomat (ja vuorovaikutustaidottomat) kolmekymppiset miehet ovat kuuminta hottia tasokkaiden naisten silmissä.
Kuka noin muka sanoo?
Siinäpä se: ei kukaan. Aloittajaa kehotettiin odottamaan kunnes hän on 25+, koska silloin tasokkaat naiset kiinnostuvat. Hei haloo, jos mies on 25+ vuotiaana kokematon, niin hänen "tasonsa" ei todellakaan ole noussut. Ja tutkimustenkin (Suuri suomalainen seksitutkimus/O. Kontula) mukaan on suuri todennäköisyys, että jos on vielä kolmikymppisenä kokematon niin myös jää kokemattomaksi.
Siksi miehen kannattaa, vaikka maksaa ettei jää kokemattomaksi.
"Onks sulla mitään kokemusta naisista?"
"Joo, huorissa oon käyny."
EI HYVÄ.
"Joo, oon seurustellu kerran."
Valhe, huono aloitus suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen, jos hän ei käy salilla eikä pidä pyllyä pyöreänä mikään noista ei todellisuudessa kelpaa :D.
Kai se on melkein niin että se on salilta bongattava, se nainen. Pitäis varmaan alkaa käymään "ihmisten aikoihin" siellä, eikä viideltä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ROTFLMAO kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vielä nuori, niin odota siihen että olet 25+, ja katso jos sitten saisit jostain vähän nuoremmasta tytöstä itsellesi sen oikean. Näkemäni perusteella nuorena tasokkaan naisen saaminen on tavismiehelle melkeinpä mahdotonta mutta helpottuu hieman iän myötä.
Jep, kokemattomat (ja vuorovaikutustaidottomat) kolmekymppiset miehet ovat kuuminta hottia tasokkaiden naisten silmissä.
Kuka noin muka sanoo?
Siinäpä se: ei kukaan. Aloittajaa kehotettiin odottamaan kunnes hän on 25+, koska silloin tasokkaat naiset kiinnostuvat. Hei haloo, jos mies on 25+ vuotiaana kokematon, niin hänen "tasonsa" ei todellakaan ole noussut. Ja tutkimustenkin (Suuri suomalainen seksitutkimus/O. Kontula) mukaan on suuri todennäköisyys, että jos on vielä kolmikymppisenä kokematon niin myös jää kokemattomaksi.
Siksi miehen kannattaa, vaikka maksaa ettei jää kokemattomaksi.
"Joo, huorissa oon käyny."
EI HYVÄ."Onks sulla mitään kokemusta naisista?"
"Joo, oon seurustellu kerran."
Valhe, huono aloitus suhteelle.
Eli ehdotuksesi on että jää ilman vaan, kulkee yksin hautaan saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ollutkaan kyse totaalisesta kriteerien puuttesta. Toisella oli "hoikka, nätti, kiltti", toisella oli "hoikka, treenattu pylly, kiltti".
- Lapsista pitävä kiltti ja nätti, joka haluaa keskustella eniten lasten tekemisistä ja odottaa elämän kietoutuvan perheen yhteisten tekemisten ympärille. Yhdessä perheen kesken voidaan viettää vapaa-aikaa lautapelejä pelaillen ym.
Olivatko kaikki edellä mainitut esimerkki kiltit ja nätit sellaisia, joiden kanssa haluaisit jakaa arjen 24h/7? He täyttävät kriteerisi. Toivottavasti et juo juuri yhtään, et polta ja omaat suht terveelliset elämäntavat, koska kiltit yleensä arvostavat sellaista elämää.