Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 168cm pitkä ja painan 74kg, mutta en näytä lihavalta :o

Vierailija
20.12.2016 |

Mistä vois johtua, kävin viime viikolla yli vuoden tauon jälkeen vaa'alla ja ajattelin sen näyttävän jotain 66kg mutta järkytyin tosta "totuudesta", urheilen paljon joten voisko lihaskasvu vaikuttaa tohon?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Olen 21-vuotias, 158 cm pitkä ja huimat 65 kg. Säikähdin hieman painoani, sillä en ole lainkaan huomannut lihomistani, ja ennen painoin 50-55 kg. Puhuin pienessä paniikissa äidilleni, joka on saman pituinen kuin minä, mutta painaa 45 kg. Hän luuli minun painavan noin 53 kg, ja ihmetteli, miten esim. viikonloppuna lainasin hänen farkkujaan kotona käydessäni ja sovin niihin hyvin. Ystävienikin mielestä näytän normaalipainoiselta/hoikalta.

Suurin osa vaatteistani on hoikemmalta ajaltani, ja ne sopivat mallikkaasti edelleen (koko 34-36), minulla on litteä vatsa, rinnat tosin ovat kasvaneet AA- kupista A-kuppiin. Vyötärökin on sama 70 cm. Aion kyllä laihduttaa tulleet kilot pois, mutta mietin, että miten en näytä omasta tai toisten mielestä lainkaan lihavalta, vaikka paino on noussut, eikä vaatekokokaan ole kasvanut. Olen entinen himoliikkuja, mutta nykyisin vain hyötyliikun. Syön terveellisesti.

HELP!

Vierailija
22/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset painavat enemmän kuin läski. Jos kilot ovat myös sijoittuneet sopusuhtaisesti, ei paino kerro kaikkea. Vaatekoko on se tärkein mittari ja omat tuntemukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai äidin ja siskon mielestä vai?

Vierailija
24/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että voi olla tyytyväinen itseensä välittämättä vaa'an lukemasta. Jos pidät itsestäsi sellaisena kuin olet, ei ole mitään syytä pelätä painoa. Kenenkään ei pitäisi laihduttaa. Jos haluaa keventyä, kannattaa etsiä itselleen innostava urheilulaji ja syödä lisää vihreitä. Loppuelämä, ei laihdutuksen takia.

Vierailija
25/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuo mitat ja paino tasaisesti kaikkialla paitsi vyötäröllä. Olin kokoa M-L. Ihan ok siis olin, mutta nyt melkein 15 kg kevyempänä näytän paljon paremmalta ja huomaan vanhoja kuvia katsoessani, että oli kyllä ylimääräistä kropassa, etenkin reisissä ja lantion seudulla. Nyt olen kokoa S, paidat yleensä XS.

Vierailija
26/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht' normaali athleetin pituus-paino-suhde.

Vierailija
27/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VÄLIÄ PAINOLLA ON, jos vaatekoko on ns normaali ja olo hyvä? 

Vierailija
28/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin aloitin urheilun, painoin paljon vähemmän. En mielestäni näytä edelleenkään lihavalta, vaan kiinteältä. Vyötärö on kapea, mutta kyllä reiteni ovat varmasti leveämmät ja lihaksikkaammat kuin ennen.

Vierailija
29/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia sitten säännöllisesti kuntosalilla ja kävelin salille ja takaisin kotiin noin kuuden kilometrin matkan.

Painoni pysyi täysin samana, mutta kroppani näytti täysin erilaiselta useiden kuukausien treenauksen jälkeen eli lihas muutti vartaloani.

Uskon, ap, että sinulla lihas painaa kropassa eikä läski. Täysin saman mittaiset ja painoiset ihmiset näyttävät usein todella erilaisilta. Ks. mybodygallery.com.

Vierailija
30/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ekaa odottaessa laitokselle lähtiessä 170cm/72kg. Normaalisti painan 62kg, johon paino on aina palautunut raskauksien jälkeen melko vaivatta.

Voihan se olla, että jos tasaisesti on paksu, niin paino jakautuu huomaamattomammin. Joskin ei noilla mitoilla kyllä voi ihan hoikkakaan olla. Sellainen tanakahko väkisinkin.

Vierailija
31/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea uskoa. Itse olen 165 cm ja painan 60 kg ja näytän lihavalta, varsinkin keskivartalosta.

Vierailija
32/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

169cm ja 71kg ja olen paksu. En sillä tavalla, että läskit lyllyy ja on valtavat makkarat, mutta jalat on paksut ja vyötärö ei juurikaan erotu. Yritän kuitenkin olla kiitollinen siitä, että kroppa on terve ja liikuntaharrastukset sujuu hyvin. 

Vierailija
33/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 170 cm/72 kg ja mielestäni  ihan normaalipainoisen näköinen, vaatekoko on M. Liikun paljon, muuten olisin varman plösömpi.

Vierailija
34/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niitä juttuja, että ei pidä itseään lihavana, mutta kun laihduttaa ja katsoo vanhoja kuvia, niin järkyttyy kuinka lihava oli. 

Vierailija
35/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino hiipi vähän puolihuomaamatta.

Vaatteita sai kaupasta, se ei ollut ongelma.

Mutta sitten tuli Olo. Ei mikään pieni huono olo, vaan jokailtainen rintaa puristava ahdistus. Verenpaine on vielä aika kohdillaan, mutta sisäelimiä peittää rasvakerros, joka ei enää voitele vaan ahdistaa.

En voi enää hyvin. Mutta vaakaa en ole tuijottamassa, enkä vieläkään vaatekokoja. Mutta tämä ahdistava, puristava tunne on saatava pois.

Vierailija
36/36 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaat itseäsi. Kun istut, sinulle noilla kiloilla varmasti ilmestyy vatsamakkarat? Ne on puhdasta läskiä. Samoin varmasti löytyy jenkkakahvat. Nekin on puhdasta läskiä. Eli lenkille siitä.

Minä olen 172cm pitkä ja painan 52kg. Tulee vatsamakkarat kun istun. Paljonko pitää laihduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän