vaikaa löytää parisuhdetta, kun toiveet ja käsitykset eroavat niin paljon
ns. valtavirrasta. Esim rakkaus ei ole minulle tärkeintä vaan kunnioitus. En pidä seksiä velvollisuutena, enkä oleta että seksiä on koko ajan sama määrä. Suhtaudun erittäin vakavasti vihkikaavaan, eli vastoinkäymisten takia en halua erota. Ainoa eron syy on minulle se, että jos en enää kykene kunnioittamaan miestä. Miehen pitäisi myös ymmärtää sukupuolten erot, mm. äitiys. Pidän miestä perheen päänä, jota kunnioitan ja jolle olen lojaali. Odotan mieheltä uhrautuvaa asennetta perheensä hyvinvoinnin eteen.
Sen sijaan raha, status yms eivät ole tärkeitä.
Kommentit (93)
Onnea etsintään. Sääli sitä raukkaa, joka menee naimisiin ihmisen kanssa, jonka mielestä rakkaus ja seksi ei kuulu avioliittoon, mutta silti pitäisi uskollinen olla. Itte varmaan pettäsin sua sun selän takana. Onneksi olen heteronainen ja suurin osa miehistä ei ole tuollaisia.
N28
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen joka ei ole kokenut oikeaa haluttomuutta, ei pysty ymmärtämään tätä asiaa.
Joillakin miehillä on kokemusta vain kahdesta tilasta: (kulli on kovana, panemaan on päästävä heti tai (kulli ei ole kovana, mutta kovettuu kun vähän lämmittelee.
Mies kuvittelee että nainen on samanlainen. Joko Kiimainen, tai lämmiteltävissä nappia painamalla.
No ei helvetin perkeleessä ole, vain nuo 2 vaihtoehtoa.
On olemassa sellainen olotila, että seksi ei tunnu hyvältä. Piste.
Mies voi kuvitella omalle kohdalleen, miltä tuntuisi kun vaadittaisiin rakkauden tekona ja velvollisuutena pikkuisen vaan raottamaan peräaukkoa, jotta örkkierkki saisi puksuttaa kassit tyhjäksi.
Ei lähellekkään sama asia. Näin heteroseksuaalin näkökulmasta.
Seksiä ei pitäisi harrastaa ikinä jos ei siltä tunnu mutta tuo vertaus oli aivan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi kuvitella omalle kohdalleen, miltä tuntuisi kun vaadittaisiin rakkauden tekona ja velvollisuutena pikkuisen vaan raottamaan peräaukkoa, jotta örkkierkki saisi puksuttaa kassit tyhjäksi.
Tyydytän naiseni suullani vaikka minua ei huvita. Olenko hyväksikäytetty henkisesti raiskattu poloinen ?EN.
Sinulla on erittäin problemaattinen suhde seksiin ja suosittelen että keskustelet jonkun ammattiauttajan kanssa.
Ja toiseksi usein miehet haluavat dominoida naista seksuaalisesti jos et tätä ymmärrä kiellät ihmisluonnon ja sinun kannattaa ehkä seurustella vain naisten kanssa.
Sinulla on ongelmallinen suhtautuminen seksuaalisuuteen.
Et ymmärtänyt lukemaasi.
Sinulle se pillun lutkuttaminen on vain vähän vaivalloista, mutta haluttomalle naiselle munan sisälleen ottaminen on eri asia.
Väitätkö että sinulla on kokemusta siitä miltä tuntuu ottaa munaa sisällesi ja olla toisen patjana.
Se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen joka ei ole kokenut oikeaa haluttomuutta, ei pysty ymmärtämään tätä asiaa.
Joillakin miehillä on kokemusta vain kahdesta tilasta: (kulli on kovana, panemaan on päästävä heti tai (kulli ei ole kovana, mutta kovettuu kun vähän lämmittelee.
Mies kuvittelee että nainen on samanlainen. Joko Kiimainen, tai lämmiteltävissä nappia painamalla.
No ei helvetin perkeleessä ole, vain nuo 2 vaihtoehtoa.
On olemassa sellainen olotila, että seksi ei tunnu hyvältä. Piste.
Ei lähellekkään sama asia. Näin heteroseksuaalin näkökulmasta.
Seksiä ei pitäisi harrastaa ikinä jos ei siltä tunnu mutta tuo vertaus oli aivan perseestä.
Vertaus on oikein sopiva.
Haluttomana seksin harrastaminen ei ole sama kun tiskaisi ja imuroisi, vaikkei huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään. Sääli sitä raukkaa, joka menee naimisiin ihmisen kanssa, jonka mielestä rakkaus ja seksi ei kuulu avioliittoon, mutta silti pitäisi uskollinen olla. Itte varmaan pettäsin sua sun selän takana. Onneksi olen heteronainen ja suurin osa miehistä ei ole tuollaisia.
N28
Et osaa lukea.
Luetun ymmärtäminen.
Tai ymmärrätkö ylipäätään mistään mitään.
Miksi vääristelet?
Kieroutuneen ihmisen ajattelutapa osa 1.
Jos on sitä mieltä että seksiä ei tulisi harrastaa mikäli se tuntuu pahalta= seksi ei kuulu parisuhteeseen ollenkaan
Seksi kuuluu parisuhteeseen= toisen on väkisin harrastettava seksiä ettei toiselle tule paha mieli, vaikka itsestä tuntuisi helvetilliseltä.
En ihmettele jos teidän puolisonne eivät kunnioita teitä, ja alkavat halveksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysykää naiset lujana. Jos ette halua välittää miehenne tarpeista, jos teille tulee haluttomia kausia ja se tarkoittaa että miehelle tulee piiitkä kuiva kausi, kertokaa se hänelle heti alussa. Tietää mitä odottaa ja osaa valmistautua.
Säästymme kaikki katkeruudelta myöhemmin.
Eikä minun tarvitse kaataa aikaa, rakkautta ja resursseja kankkulan kaivoon, naiseen joka ei koskaan rakastanut minua.
Sinä et tule koskaan saamaan rakkautta.
Et tiedä mitä se tarkoittaa.
Sinä et ole yhdenkään naisen arvoinen. Et edes rumimman, läskeimmän ja psykoottisimman.
Et kenenkään.
Se voi olla totta, etten tule koskaan saamaan aitoa rakkautta kumppanilta. Kuitenkin kolme naista on sitä ehtinyt minulle vannoa, mutta valheita ne taisi olla. Noh, ei sentään alttarille ehditty, ennen kuin jätin heidät. Yksi heistä yritti monta vuotta saada takaisin, vaikka tiedän varmuudella, ettei hän rakastanut minua, kerran juovuksissa meni pettämään.
Siinäs näet, et tule rakkautta ansaitsemaan, olet vain valheiden ja pettämisen arvoinen.
Saat juuri tuollaisia tasoisiasi surkimusnaisia, ja hekään eivät sinua pysty kunnioittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä parisuhteessa tehdään asioita toiselle, vaikka ei itseään huvittaisi.
Seksi on parisuhteen liima ja miehet usein haluavat seksiä enemmän ja heille on tärkeää että heillä on pääsy siihen resurssiin aina.
Ei ole pakko harrastaa seksiä jos ei tahdo mutta onnellisessa parisuhteessa usein nainen antaa vaikka ei häntä ei himottaisi.
Miksi sen, joka ei halua seksiä on aina joustettava? Miksi seksiä haluava osapuoli ei halua tehdä toiselle hyvää olemalla vonkaamatta? Seksi ilman halua tekee fyysisestikin jo helvetin pahaa, puhumattakaan henkisestä puolesta.
Ja kyllä, sinkkunaisena ahdistaa ajatuskin miehen hankkimisesta ja lapsien saamisesta kun harvoin asiat menevät putkeen ja sitä seksittömyyttä voi olla tiedossa ainakin pari kk. Ilmeisesti miehet eivät sitä kestä.
Lol. Tällaisia ongelmia vissiin sit syntyy, kun perustaa käsityksensä parisuhteista vain palstan mielenvikaisiin läppändeeroksiin.
Samanlaisia kokemuksia on jo miehistä omassa elämässä kun jo ex-tapailukumppanit ovat painostaneet alkuvaiheissaan seksiin. En tosin tiedä olenko sitten aseksuaali, koska en millään ole kiinnostunut monista seksikerroista vuorokaudessa edes uuden kumppanin kanssa.
Pistää mietityttämään millaista seksielämää oikeasti naisilta odotetaan kun netissä on selvää, että seksiä pitää tarjota, seksuaaliterapeutit puhuvat julkisuudessa, että seksiä tulee aina antaa ja sitten päälle omat kokemukset.
Ei taida ihan täysipäinen olla sellainen seksuaaliterapeutti joka tuollaisia aivoripuleita suustaan päästelee.
Ei ainakaan ymmärrä seksuaalisuudesta mitään.
Tai hän voi kuvitella että haluttomuus on sama kuin, se että ei ihan superkiimainen ole, mutta kykenee kumminkin seksiin.
Edesvastuutonta on julkisuudessa antaa tuollaisia lausuntoja että siitä vaan halutonta seksiä harrastamaan.
Ei ole edesvastuutonta vaan totuus.
Sinun totuutesi.
No ei ole tervejärkisille ihmisille mikään totuus.
Sinä varmaan hyväksyt raiskauksetkin.
Useampien ihmisten totuus ja ammatti seksuaaliterapeuttien totuus.
Fakta on se että sinulla on harhainen käsitys seksuaalisuudesta.
Minä olen seksiä harrastanut enemmän kuin sinä koskaan ja moninaisemmin tavoin.
Fakta sanaa jankuttamalla teet vain itsestäsi pellen, vaikka sellainenhan sinä jo alun perin olitkin.
Ei ole mikään ihme jos et saa tarpeeksi seksiä. Vika on sinussa.
Minä sentään saan aina kun haluan.
En koskaan voisi pakottaa ketään seksiin. Niin moraaliton, sairas ja täydellisen itsekritiikitön en voisi olla.
Meillä oli seksiä ennen raskautta 1-3 kertaa päivässä. Alkuraskauden himoissa joskus jopa 4 kertaa päivässä. Sitten joskus raskausviikolla 12 seksi muuttui kivuliaaksi ja aloin kärsiä haluttomuudesta. Mitkään liukuvoiteet eivät toimineet. En halunnut luovuttaa vaan yritimme sinnikkäästi pitää seksielämää yllä. Eihän siitä mitään tullut. Sattui fyysisesti, ja turhautti kun aluksi saattoi vähän tehdäkin mieli, mutta halut saattoivat kadota kesken puuhastelun. Joudun monesti puhaltamaan pelin poikki kesken yhdynnän ja sitten tuli itku. Ärsytti kun en kyennyt seksiin ja pelotti että mies kyllästyy jatkuviin yhdynnän keskeytyksiin. Turhautti kun ennen raskautta seksiä oli paljon ja oli helppo saada orgasmi. Raskaus vaan teki minusta haluttoman, ja olisin taatusti ollut onnellisempi ellen olisi yrittänyt väkisin ylläpitää seksielämää vaan suosiolla pistänyt seksin tauolle haluttomuuden ajaksi. Nyt vaan toivon että halut palautuvat joskus enkä ala ikuisesti vihaamaan seksiä. Tuntuu että seksin harrastaminen väkisin todellakin tuhosi seksuaalisuuttaani ja nyt minulla on jotenkin outo suhde seksiin. Saatan välillä kiihottua ja tekisi mieli sekstailla, mutta sitten yhtäkkiä saattaa alkaa ällöttää koko touhu ja oma kiihottuminen tuntuu vastenmieliseltä ja väärältä.
En suosittele haluttomuuden aikana väkisinjyystämistä kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parisuhteen liima ja miehet usein haluavat seksiä enemmän ja heille on tärkeää että heillä on pääsy siihen resurssiin aina.
Ei ole pakko harrastaa seksiä jos ei tahdo mutta onnellisessa parisuhteessa usein nainen antaa vaikka ei häntä ei himottaisi.
Miksi sen, joka ei halua seksiä on aina joustettava? Miksi seksiä haluava osapuoli ei halua tehdä toiselle hyvää olemalla vonkaamatta? Seksi ilman halua tekee fyysisestikin jo helvetin pahaa, puhumattakaan henkisestä puolesta.
Ja kyllä, sinkkunaisena ahdistaa ajatuskin miehen hankkimisesta ja lapsien saamisesta kun harvoin asiat menevät putkeen ja sitä seksittömyyttä voi olla tiedossa ainakin pari kk. Ilmeisesti miehet eivät sitä kestä.
Lol. Tällaisia ongelmia vissiin sit syntyy, kun perustaa käsityksensä parisuhteista vain palstan mielenvikaisiin läppändeeroksiin.
Samanlaisia kokemuksia on jo miehistä omassa elämässä kun jo ex-tapailukumppanit ovat painostaneet alkuvaiheissaan seksiin. En tosin tiedä olenko sitten aseksuaali, koska en millään ole kiinnostunut monista seksikerroista vuorokaudessa edes uuden kumppanin kanssa.
Pistää mietityttämään millaista seksielämää oikeasti naisilta odotetaan kun netissä on selvää, että seksiä pitää tarjota, seksuaaliterapeutit puhuvat julkisuudessa, että seksiä tulee aina antaa ja sitten päälle omat kokemukset.
Ei taida ihan täysipäinen olla sellainen seksuaaliterapeutti joka tuollaisia aivoripuleita suustaan päästelee.
Tai hän voi kuvitella että haluttomuus on sama kuin, se että ei ihan superkiimainen ole, mutta kykenee kumminkin seksiin.
Edesvastuutonta on julkisuudessa antaa tuollaisia lausuntoja että siitä vaan halutonta seksiä harrastamaan.
Miksi naisen pitää suostua seksiin, joka aiheuttaa hänelle ongelmia? Eli tuhoaa hänen seksuaalisuuttaan? Ja tuntuu pahalta? Millainen mies vaatii tälläistä?
Ei tarvitse suostua. Useimmat miehet eivät vaan halua tällaista naista.
Useimpien naisten seksuaalisuus ei kärsi.
Useimmat miehet vaativat seksiä vaikka toinen ei haluaisi.
Joka ikinen nainen kärsii jos harrastaa seksiä joka tuntuu pahalta.
Olen minäkin harrastanut seksiä vaikka aluksi ei huvittanut, ja sitten esileikin jälkeen huvitti. Ei tuntunut sitten pahalta.
Olen myös kokenut sellaistakin että aluksi oli vastenmielinen olo, ja seksi tuntui ahdistavalta, mutta painostettuna ja väsytettynä sitten kokenut sitä raiskaamista.
Olen normaali nainen.
Minä olen normaali ihminen siitä huolimatta että en pakkoseksistä nauti.
Teillä ei ole oikeasti mitään kompetenssiä edes keskustella näistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli seksiä ennen raskautta 1-3 kertaa päivässä. Alkuraskauden himoissa joskus jopa 4 kertaa päivässä. Sitten joskus raskausviikolla 12 seksi muuttui kivuliaaksi ja aloin kärsiä haluttomuudesta. Mitkään liukuvoiteet eivät toimineet. En halunnut luovuttaa vaan yritimme sinnikkäästi pitää seksielämää yllä. Eihän siitä mitään tullut. Sattui fyysisesti, ja turhautti kun aluksi saattoi vähän tehdäkin mieli, mutta halut saattoivat kadota kesken puuhastelun. Joudun monesti puhaltamaan pelin poikki kesken yhdynnän ja sitten tuli itku. Ärsytti kun en kyennyt seksiin ja pelotti että mies kyllästyy jatkuviin yhdynnän keskeytyksiin. Turhautti kun ennen raskautta seksiä oli paljon ja oli helppo saada orgasmi. Raskaus vaan teki minusta haluttoman, ja olisin taatusti ollut onnellisempi ellen olisi yrittänyt väkisin ylläpitää seksielämää vaan suosiolla pistänyt seksin tauolle haluttomuuden ajaksi. Nyt vaan toivon että halut palautuvat joskus enkä ala ikuisesti vihaamaan seksiä. Tuntuu että seksin harrastaminen väkisin todellakin tuhosi seksuaalisuuttaani ja nyt minulla on jotenkin outo suhde seksiin. Saatan välillä kiihottua ja tekisi mieli sekstailla, mutta sitten yhtäkkiä saattaa alkaa ällöttää koko touhu ja oma kiihottuminen tuntuu vastenmieliseltä ja väärältä.
Niin muttakun nais-seksuaaliterapeutti.
Niin mutta kun "seksi kuuluu suhteeseen"
Niin mutta kun toiselle tulee paha mieli.
Niin mutta kun normaalit naiset.
Niiin mutta kun sun olis etukäteen pitänyt kertoo miehelle, ettei se olis sotkeutunut suhun.
Niin mutta kun kyllä sä pystyt siihen jos rakastat.
Aika kapea käsitys täällä on monella seksistä. Eikö miestä voi tyydyttää muullakin tavoin "kuin olemalla hänelle patjana" tms. "väkisinjyystämistä"? Ei minulla aina tee mieli, mutta ei sieluni siitä kärsi, jos vaikka omalla kädelläni autan. Joskus mies hoitelee itse itsensä ja katselee minua samalla. En todellakaan koe "huoraavani" tai olevani jotekin hyväksykäytetty, koska en ole tilanteessa kiihottunut. Haluan miestäni. Se ei ole mikään hetkellinen olotila. Aina en kuitenkaan kiihotu, jolloin en lähde mukaan yhdyntään, vaan annan miehen kiihottua itsestäni. Mielestäni tämä on rakkaudellinen teko miestäni kohtaan ja juuri se tekijä, joka erottaa parisuhteen ja irtosuhteet toisistaan. Parisuhteessa otetaan vastuu toisesta ihmisestä samalla, kun vastuu otetaan itsestä. Irtosuhteissa vastuu otetaan vain itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muttakun nais-seksuaaliterapeutti.
Niin mutta kun "seksi kuuluu suhteeseen"
Niin mutta kun toiselle tulee paha mieli.
Niin mutta kun normaalit naiset.
Niiin mutta kun sun olis etukäteen pitänyt kertoo miehelle, ettei se olis sotkeutunut suhun.
Niin mutta kun kyllä sä pystyt siihen jos rakastat.
No näinhän se on. Jos kokee eroottista rakkautta toista kohtaan, seksiin kykenee, vaikka yhdyntä ei olisikaan mahdollinen juuri silloin. Seksi on muutakin kuin yhdyntää.
Taidat olla katkera siitä, että seksuaalisuutesi on ongelmallinen, problematisoitunut? Ei sinun kannata kokea siitä mitään huonommuutta, vaan hae apua.
Sanoit aiemmassa viestissä, että haluat seksiä vaikka joka päivä. Miksi olet noin kovin peloissasi siitä, että et tulekaan kelpaamaan tulevalle lastesi isälle? Minkälainen oma äitisi on ollut? Onko hän torjunut isääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää suostua seksiin, joka aiheuttaa hänelle ongelmia? Eli tuhoaa hänen seksuaalisuuttaan? Ja tuntuu pahalta? Millainen mies vaatii tälläistä?
Ei tarvitse suostua. Useimmat miehet eivät vaan halua tällaista naista.
Useimpien naisten seksuaalisuus ei kärsi.
Useimmat miehet vaativat seksiä vaikka toinen ei haluaisi.
Joka ikinen nainen kärsii jos harrastaa seksiä joka tuntuu pahalta.
Olen minäkin harrastanut seksiä vaikka aluksi ei huvittanut, ja sitten esileikin jälkeen huvitti. Ei tuntunut sitten pahalta.
Olen myös kokenut sellaistakin että aluksi oli vastenmielinen olo, ja seksi tuntui ahdistavalta, mutta painostettuna ja väsytettynä sitten kokenut sitä raiskaamista.
Olen normaali nainen.
Minä olen normaali ihminen siitä huolimatta että en pakkoseksistä nauti.
Teillä ei ole oikeasti mitään kompetenssiä edes keskustella näistä asioista.
Ai kompetenssiä? Kuten seksuaaliterapeutilla? Vai eikö ammattilaisellakaan ole kompetenssiä? Ainoastaan haluttomalla AV-mammalla on kompetenssiä?
Aseksuaaleille on olemassa joku liitto. Liity siihen.
Sama täällä, ap. Varsinkin tuo seksiasia on mulle kynnyskysymys. Eksä painosti seksiim ja vähät välitti, vaikka olin aivan väsynyt vauvan takia / olin raskaana ja sain seksistä ennenaikaisia supistuksia / mulla oli hiiva. Olisi vain pitänyt antaa hänen mielikseen. No traumathan siitä jäi ja nyt menen paniikkiin jos joku yrittää vastaavaa. Ei paljon seksi enää kiinnosta, kun tuollaista siitä kuitenkin jossain kohtaa tulee. Ei tunnu nykyään juuri olevan miehiä (eikä kyllä naisiakaan), jotka ymmärtävät haluttomuutta eri elämänvaiheissa ja osaisivat pistää omat halunsa syrjään silloin.
Kunpa löytyisikin aikuinen mies, joka kantaa vastuunsa itsestään, perheestään, töistään jne. Mut ei, odotetaan jotain kodinhoitajaa ja lastenhoitajaa ja juostaan baarissa ja pelataan pleikkaria harva se ilta. En ota enää yhtään tuollaista riesakseni.
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Sama täällä, ap. Varsinkin tuo seksiasia on mulle kynnyskysymys. Eksä painosti seksiim ja vähät välitti, vaikka olin aivan väsynyt vauvan takia / olin raskaana ja sain seksistä ennenaikaisia supistuksia / mulla oli hiiva. Olisi vain pitänyt antaa hänen mielikseen. No traumathan siitä jäi ja nyt menen paniikkiin jos joku yrittää vastaavaa. Ei paljon seksi enää kiinnosta, kun tuollaista siitä kuitenkin jossain kohtaa tulee. Ei tunnu nykyään juuri olevan miehiä (eikä kyllä naisiakaan), jotka ymmärtävät haluttomuutta eri elämänvaiheissa ja osaisivat pistää omat halunsa syrjään silloin.
Kunpa löytyisikin aikuinen mies, joka kantaa vastuunsa itsestään, perheestään, töistään jne. Mut ei, odotetaan jotain kodinhoitajaa ja lastenhoitajaa ja juostaan baarissa ja pelataan pleikkaria harva se ilta. En ota enää yhtään tuollaista riesakseni.
Ironia on niin paksua että saksilla voisi leikata. Sinä et halua kantaa vastuuta miehestä, mutta hänen pitäisi kantaa vastuunsa sinustakin, JA, pistää omat halunsa syrjään. Prinsessaa pitäisi palvella ilman vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Ironia on niin paksua että saksilla voisi leikata. Sinä et halua kantaa vastuuta miehestä, mutta hänen pitäisi kantaa vastuunsa sinustakin, JA, pistää omat halunsa syrjään. Prinsessaa pitäisi palvella ilman vastakaikua.
Mikä tää sun logiikka on? Oikeastiko pitäisi harrastaa seksiä, vaikka alapää on kipeä ja kutiseva tulehduksen takia tai vaikka tulee pahoja supistuksia? Just.
Suhteen paradoksi on usein se että odotetaan kumppanin ansaitsevat rakkauden ja kunnioituksen teoilla, mutta jos sitä rakkautta ei suhteessa ole alkujaankaan ei sitä kumpikaan kykene ansaitsemaan. Vain rakastamalla löytää kumppanin joka rakastaa... toisinaan yrityksen ja erehdyksen kautta.
Minä olen mies ja ihan onnellisesti pariutunut. Minua vaan huvittaa tämä teidän harhainen käsityksenne miesten seksuaalisuudesta.