Painonvartiojoiden pointseilla 2 viikkoa, mutta
paino ei ole laskenut yhtään. Ei yhtään. Olen tiukasti pysynyt pisteissä, ylipainoa on paljon. Olen päivittäin ollut 30 min. stepperillä ja 30 min kuminauhajumppaa tai pilatesta, enkä ole ottanut niitä liikuntapisteitä edes mukaan päivittäiseen pistemäärään.
missä vika?
Kommentit (36)
Jos lisää liikuntaa paljon niin silloin voi hetkellisesti paino jopa nousta. Lihakset kipeytyy joka tarkoittaa että nestettä kertyy. Tää vois selittää ainaki jotain.
Olikos se nyt toisesta vai kolmannesta viikosta alkaen, kun ne sai ottaa mukaan laskuihin? Jospa jatkat liikuntapisteet huomioiden. Meinaan, että jos olet kuitenkin syönyt liian vähän.
Ei kai sulla ole mitään perussairauksia, jotka voi vaikuttaa?
Tai jos sittenkin olet raskaana...
Appelsiinia ei ollenkaan, kun en saa syödä appelsiinia.
ruisleipää ehkä 1-2 aterialla ja ehkä saman verran iltapalalla.
Aamupala on yleensä yosaa+omena tms. En syö silloin leipää.
Liikkunut en ole kuin puistossa lasten kanssa. Toisaalta en ole mikään lihava edes alkujani, raskauskilot kumminkin koetan saada pois. Ettet vaan olisi jonkun pikadieetin myyjä ;).
Joten kokeileppa niin että käytät ainakin osan liikuntapisteistä.
Syö aterialla enintään yksi peruna ja paljon protskuja. Kasvisruuat eivät pidä nälkää ja tarvitset protskua, ettet laihduta lihaksiasi. Syö leipää (vain täysjyvää ja huom. monissa " terveysleivissä" esim. fitnesstempo on yllättävän paljon rasvaa, joten niitä ei kannata tempoa kitaansa kovin montaa..) vain aamuisin/välipalana, Ei ruuan yhteydessä. Iltapalaksi syö jotain proteiinipitoista kuten raejuustoa.
Ihme, että kukaan muu ei tarttunu tohon leivän puputtamiseen. Se on tosi iso määrä hiilareita samalla aterialla, jos kaksi-kolme perunaa ja leipää siihen vielä päälle.
täyttää?
Olen allerginen pavuille. En syö lihaa. Lisäksi laktoosi-intoleranssi, joten maidon määrä on tosi vähäinen.
Aamulla kaks viipaletta ruisrealia, 35 % beceliä (hyviä rasvoja) ja päälle REILUSTI kalkkunaleikettä ja esim. paprikaa.
Lounas broilerin rintafile, vähän tummaa riisiä n. 1 dl siis kypsänä (parempi kuin perunan syöminen), paljon kasviksia ja salaattia ja hieman oliiviöljyä
Välipala banaani/raejuustoa/YKSI viipale realia kuten aamulla
Päivällinen kuten lounas, mutta jätä riisi pois ja lisää kasvisten määrää
Iltapala raejuusto/salaattia runsaalla fetalla/tai muuta proteiinipitoista
Lihansyöntiä voisin harkita, mutta kanaa en aio ostaa koska sitä ei saa luomuna.
Kalaa syön kuitenkin.
Punnitsetko itsesi samaan aikaan kuin viikkoa aikaisemmin ja samoissa vaatteissa. Meillä himassa digitaali vaaka joka antaa väärän luvun jos on vähänkään lattia vinossa.
nimimerkki -8kg pv:ssä ja uuden vaa´an hankinta edessä :)
Läski voi alkaa muuttua lihakseksi jos olet juuri saman aikaisesti aloittanut liikunnan. Mittanauha voi kertoa enemmän kuin vaaka.
nimim. vanhassa mummonmökissä asutaan..
MUTTA määrää tarkistettava alaspäin jos ei ala paino pudota.
Yksi mikä tuli mieleen niin onko sun pisteet oikein, ettei sulla ole liian paljon pisteitä?
Ja ota ne liikuntapisteet käyttöön tai syöt liian vähän.
Ja itse voin kertoa, että minä en ole koskaan oikein laihtunut kun pelkällä nälkäkuurilla (mulla ei toiminut painonvartijat), mutta koska liikun paljon (uin ja harrastan pilatesta) niin kroppa on ihan sutjakka ja kiinteä vaikka ylipainoakin on.
Tsemppiä ja aurinkoisia päiviä!
Olin tarkka syömisten kanssa, söin kaikki liikunta pisteet, join vettä. Viikon verran yritin olla että en syö liikuntapisteitä, ei mitään tulosta. No, lopetin pv:n eikä kiloja tullut yhtään lisää.
Nyt olen 3vk karpannut ja 4 kiloa tippunut paino. Mulla toi pv poitsit vaan ei toiminu
Mites käytät niitä " ilmaisia" , eli montako perunaa, appelsiinia ja tummaa leipää?