Kukaan ei osta omakotitaloani
Olen jo yli vuoden yrittänyt myydä taloani, ostajia on käynyt pari kuukaudessa, mutta kukaan ei tunnu kiinnostuvan. Ei ole hometalo, omaa pihaakin on mukavan kokoinen alue ja puutarhaakin on. Talo on kaksikerroksinen, sisustus perus skandinaavinen.
Mitä voisin tehdä, että saisin houkuteltua ostajia?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hinnan alennus hyvä vaihtoehto?
Hintaa on jo alennettu yli 20 tuhatta, alemmas en voi mennä tai en saa itse ostettua uutta kotia.
Taloni on hieman halvempi kuin muut naapuruston omakotitalot
Sama täällä. Isäni rintamamiestalo ei mene kaupaksi. Vaatisi täysremontin, kun isä pihinä ei suostunut mitään teettämään. Ajattelin, että jos myisin pelkän tontin hinnalla, ehkä joku rakennusyhtiö olisi kiinnostunut? Tämä Vantaan Metsolassa, tontti 1300m2.
Vierailija kirjoitti:
Onko talo itärajalla.
Ei ole, on aika pohjoisessa, tuntuu ettei kukaan ole oikeasti kiinnostunut ostamaan vaan tulevat vaan pällistelemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaa on jo alennettu yli 20 tuhatta, alemmas en voi mennä tai en saa itse ostettua uutta kotia.
Miksi ostajan pitäisi turvata sinun mahdollisuutesi ostaa uusi mieleisesi?
Onko ap:llä oma tontti? Mikä lämmitys? Onko muuttotappio alueella? Eikö kukaan ole edes tarjonnut? Menisikö vuokralle?
Vierailija kirjoitti:
Mihin ajattelit että aloittajan kannattaisi siirtää talonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostajan pitäisi turvata sinun mahdollisuutesi ostaa uusi mieleisesi?
Ei ole niinkään mieleisestä kiinni, haluaisin muuttaa lähemmäs lapsiani ja lapsenlapsiani, jotka asuvat monen sadan kilometrin päässä minusta ja oma taloni on ihan liian iso minulle ja miehelleni kun lapset ovat jo muuttaneet pois. Meille kävisi lähes mikä vaan talo, kunhan ei hometta olisi ja olisi jonkinlainen pieni piha koirallemme.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsojia käy säännöllisesti jopa pari kertaa/kk, taitaa hinta olla ihan ok. Olisi kiva jotenkin saada tietää miksi heidän kiinnostuksena on kuitenkin sitten lopahtanut. Jos on kaikilla sama syy, ja sille olisi jotain tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ajattelit että aloittajan kannattaisi siirtää talonsa?
Johonkin kalaisan ja kirkasvetisen järven rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kellää oo enää varaa mihinkään.
Meillä ainakin on, ei ole mikään muuttunut kuin palkat isommiksi.
Mitä välittäjä on sanonut? Oletteko harkinneet välittäjän vaihtoa? Talo pariksi kuukaudeksi pois myynnistä ja sitten uusilla kuvilla listoille?