Lemmikin menetys, kokemuksia?
Mun rakas lemmikki menehtyi tapaturmaisesti noin 4viikkoa sitten. On niin outoo kun kotona ei oo ketään mun rakasta pitkäkorvaa, joka hyppäs yöllä sänkyyn kerjäämään rapsutuksia tai joka piti kissoille kuria, jos ne kävi pupuherran hermoille. <3 Ylipäätään niin outoo olla ilman sitä, se lähti niin yllättäen. <3
Mä vaan itken, itken ja itken kun on niin h*lvetin ikävä sitä. Melkein seitsemän vuoden ajan hän täällä loikki, kunnes yhtäkkiä ei oo yhtään kania kotona loikkimassa. Läheiset vaan vähättelee mun surua, ainakii ne jotka ei eläimistä pskaakaan välitä ja ne jotka suorastaan pelkäsi sitä pientä kääpiökokoista pupua! Yksikii idiootti vaan sano että varo ettei sen käpälä tule uurnasta ulos. Miten aikuinen ihminen voi olla niin h*lvetin idiootti? Eikö AIKUINEN ihminen tiedä että tuhkauksen jälkeen ei tasan mikään käpälä tule uurnasta ulos, muutenkaan kuolleella ei käpälät liiku, tuhkauksen jälkeen sitäkin vähemmän. Kanin kuoleman jälkeen tää samainen idiootti tarjoutu tuomaan kotoaan pahvilaatikon, jotta kanin voi vaan kipata roskikseen. Ehkä se olis niin omalle perheenjäsenelleen tehnyt, mutta mä en. Pieni pupunen lähti tuhkattavaks ja pienen pieni uurna on olohuoneessa sijaitsevassa hyllyssä.
Musta tuntuu että pää hajoaa ihan kohta. Oon täs viimesen tunnin aikana itkeny tän asian vuoksi enemmän kuin kertaakaan aiemmin. Päähänkii koskee ihan kiitettävästi varmaan itkemisen takia. Äsken ku nousin sängystä ylös, ni meinasin kaatua ku huimas. Oon valvonut koko yön koska päivärytmi päin peetä, mut tuskin nukkumisesta tulee yhtään mitään...
Aiemminkin on kuollut meiltä eläimiä, mutta ei niiden kuolemat oo ottaneet näin koville, koska kaikki muut on kuolleet sairauksiin tai vanhuuteen tai muista syistä. Niiden kuolemaa osas jotenkii tavallaan odottaa, mut tää viimeisin, lähti aivan yllättäen, aivan liian aikaisin.
Miten muut on selvinneet kun lemmikki on yllättäen, täysin odottamatta menehtynyt?
Ja ei tarvii yhdenkään ihmisen tulla kommentoimaan että mitä sä sitä suret, sehän oli VAIN kani. Yksikään mun lemmikeistä ei ole VAIN lemmikki, vaan erittäin rakas perheenjäsen. Nyt heitä on yksi vähemmän. <3 Maailman parasta jänöä ei enää ole ja sitä on vieläkin vaikea uskoa todeksi. :'(
Kiinni kytketty koira ei jää auton alle. Teidän omistajien syy että kuoli. Mulla taas nousee suuttumus teitä kohtaan jotka annatte koiran olla vapaana.