Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehessä vikaa jos kaksi naista on lähtenyt lasten kanssa?

Vierailija
16.12.2016 |

Miehellä siis lapsia kahden naisen kanssa. Molemmat ovat lähteneet mutta miehen mielestä syy oli naisissa. Toinen löysi paremman ja toinen muuten vaan halusi erota. En tiedä uskonko miestä ja haluanko edes jatkaa tapailua enää. Ollaan tapailtu pari kk ja mua ärsyttää miehen tapa "kadota" kun sillä alkaa vapaat. Katoaa 1-2 päiväksi eli sulkee puhelimen että "saa olla rauhassa lapsilta ja exältä". En tiedä mitä se tekee tuona aikana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu omituiselta mieheltä katoamisineen. Välttelee vastuuta?

Vierailija
2/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on vikaa. Mulla on kokemus samanlaisesta miehestä, 2 vaimoa jätti ja lähti lapsen/lasten kans. Mies osoittautui narsistiksi ja sairaalloisen mustasukkaiseksi. Onneksi pääsin ite eroon. Otin eron jälkeen yhteyttä miehen exiin ja sain kuulla millaista heillä oli ollut. Toisella oli  jäänyt tosi kovat traumat. Mies vainosi eron jälkeen. Myös mun piti lopulta uhata lähestymiskiellolla.

Tää on varottava esimerkki. Ehkä sulla ei tämmönen hullu oo kyseessä mutta oo silti varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten ihana ja mukava mut mua mietityttää nämä asiat. En jaksais pettyä enää. Jatkaakohan mies näitä katoamisia jos me oltais yhdessä..?

Vierailija
4/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä,mun veljellä lapsia kahden naisen kanssa,toinen löysi uuden ja toisella vakavia mt-ongelmia,vuosi sitten löysi ihanan kumppanin ja on onnellisempi kuin ikinä!

Vierailija
5/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pettävä jännämies. Pelkällä jännyydellä ja komeudella solminut aikaisemmat suhteet. Sitten kun lapsia niin jättää emon ja hankkii uuden. Sama varmaan käy sinullekkin

Vierailija
6/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aviomies, jolla lapsia kahden naisen kanssa. Ensimmäinen liitto päättyi naisen pettämiseen ja jatkuvaan riitelyyn, toinen nainen lähti kun yhteinen yritys teki konkurssin.

Mies on loistokimpale. Aivan ihana. Ja kokemuksesta puhun: olemme olleet jo vuosia naimisissa.

Vierailija
7/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on muuten ihana ja mukava mut mua mietityttää nämä asiat. En jaksais pettyä enää. Jatkaakohan mies näitä katoamisia jos me oltais yhdessä..?

Se mukavuus voi olla alkuhuumaa, vielä jaksaa esittää. En minäkään olis psykopaatin kanssa alkanut suhteeseen, jos olisi ollut jo alussa hullu. Oli tosi ihana ja mukava, parasta mitä mulle oli tapahtunut.

Nro 2

Vierailija
8/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismiehellä on neljä lasta kahden naisen kanssa.Sanoisin että FULL MADNESS.

Vierailija
9/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla rauhassa lapsilta? Ihan oikeasti? En olisi kiinnostunut katoilevasta miehestä, joka on ilmeisesti etävanhempi ja haluaa olla rauhassa lapsiltaan. Voi olla ihana nyt, mutta mitä on arki hänen kanssaan?

Tokihan se voi olla, että exät ja lapset ovat vainoavia pipipäitä ja hän ressukka olisi normaalin ihanan naisen ja parisuhteen tarpeessa, jotta voisi eheytyä ja muuttua, mutta..

What are the odds?

Vierailija
10/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten mies kohtelee omia lapsiaan, kertoo kaiken oleellisen.

Vierailija
11/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko ikävä kokemus vastaavasta miehestä. Puolen vuoden mukavan elon jälkeen mies pahoinpiteli minut. En enää uskonut miehen selityksiä ikävistä ex-vaimoistaan jotka vain otti lapset ja lähti.

Vierailija
12/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vikaa. En jatkaisi tapailua.

13/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tarkoittaa, että katoaa kun alkaa vapaat? Tarkoitatko viikkovapaita, siis tyyliin katoaa joka viikonloppu 1-2 päiväksi? Vai tarkoitatko jotain harvemmin tulevia pitkiä vapaita? Tiedätkö kuinka kauan hän oli yhdessä lastensa äitien kanssa ennen eroa? Pettikö tämä "paremman miehen" löytänyt exä häntä?

Vierailija
14/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vikaa. Vain niissä lähteneissä naisissa. Joten ole turvallisin mielin.

Vierailija
15/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei osaa valita naisiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä