Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja

Vierailija
16.12.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html

on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.

Kommentit (690)

Vierailija
241/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen ensimmäinen avoliitossa elävä Suomessa ikinä, koska minä en tiedä muita avoliitossa eläviä ja minun mielipiteeni riittää syyksi sanoa näin."

Vierailija
242/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh!!

Kyllä se nyt vaan on niin, että suurin osa suomalaisista tietää Saara Aallon, muttei Saisiota.

Jooh, minä luovutan. Ihan turha yrittää edes keskustella kun vastaukset on tätä luokkaa.  

Turhauttaa keskustella näiden tämän saitin finninaamojen, (lue murkkujen) kanssa. He kun kuvittelevat, että elämää ei ollut ennen heitä ja Saara Aaltoa. Surkeaa suorastaan.

No tiedätkös, että maailman mahtuu sinun sukupolvesi lisäksi muitakin. Kaikkia ei kiinnosta samat jutut, eikä kaikki jaa sinun mielipiteitäsi!

Nyt onkin kyse TIEDOISTA, ei mielipiteistä.  Minä TIEDÄN näitä lesboja niiiin monta, jotka ovat julkisesti asian kertoneet jo vuosia sitten. Sitten tulee joku Saara Aalto, joka on puolitoista vuotta sitten muuttunut lespoksi seurusteltuaan sitä ennen nuoresta saakka miehen kanssa , mutta julistaa maailmalla olevansa ensimmäisiä julkilesboja Suomessa.  Hahhahhaaa... eivoikunnauraa.

Se ei paljon riitä, että SINÄ tiedät, niiden pitäisi olla myös ison yleisön tiedossa.

Minäkin voin tietää vaikka mitä, mutta jos se ei ole yleistä tietoa, niin silloin se ei vain ole!!

Tyhmyydestä sakotetaan.  Saision kirja lesboudestaan oli jokunen vuosi sitten laajasti esillä julkisuudessa. Mutta ei se tee asiaa olemattomaksi, jos sinä et jotain satu tietämään.

Yhä edelleenkään tuo kirja ei ole mikään yleisessä tiedossa oleva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on jutut. Kivaa Suomi-kuvaa. Suomessa on ollut lesbopareja julkisuudessa vuosikymmeniä. Itse lapsuudesta muistan Tove Janssonin ja teiniajalta Pirkko Saision.

Minä en kyllä oikein millään jaksaisi noita sen satuja ja tarinoita.

Ehkä se ei vaan tiedä. En minäkään tienny että Tove Jansson oli lesbo.

Pirkko Saisiosta vain nimi on tuttu.

Ei kaikki ole perillä näistä vanhoista jutuista.

Niinpä. Nuo jutut on tosi vanhoja, eikä niitä moni ihminen tosiaan tiedä. Saara Aallon lesbous on tuskin kenellekään epäselvää ja monelle Saara ja Meri on ollut niitä ensimmäisiä tunnettuja lesbopareja, väittää ap sitten mitä tahansa!

Näetkö miten ristiriitaisesti kirjoitat? Asia eli se lesbous on niin vanha juttu että se on jo unohdetu.

Silti 1,5 vuotta sitten ulostulleet Meri ja Saara on muka keksineet pyörän.

Lievä ristiriita...

Mikä ristiriita on siinä, ettei ihmiset tiedä jotain monen kymmenen vuoden takaisia juttuja, siis juttuja joista ei ole pitkään pitkään aikaan mitään kirjoitettu, jos edes silloinkaan.

Pointtini oli se, että jos tällä hetkellä miettii ns. lesbopareja, niin ketkä tulevat ihmisille ensimmäisenä mieleen? Pirkko Saisio?

Saisionkaan lesbouden julkistamisesta ei ole kovin kauan aikaa, mutta nämä tän saitin murkuthan kun eivät ole vielä kovin kauaa tätä palloa tallanneet. Saisio on sentään aika tunnettu kirjailija, mutta yleissivistys ei kai kuulu teinien elämään. Tiedetään vain Saara Aalto ja siihen se jää. Ehkä Benjamin Peltonen ja Robin lisäksi.... keekki on jo liian vanha.... 

No missäs se julkistettiin? Jossain Me Naisten jutussa? Oliko paljonkin eri someissa esillä?!

Itse et toimittajana ole seurannut euroviisuja, etkä tangomarkkinoita, kyllä nekin kuuluu aika yleiseen tietoon.

Taas sinä, superfani, kuvittelet kirjoittelevasi vain yhden toista mieltä olevan kanssa. Ja ei, politiikan toimittaja ei yleensä seuraa tangomarkkinoita tai euroviisuja...

Enkä jaksa enää nyt edes alkaa selittää, mikä kaikki tässä julkisuudenhallinnassa on tällä hetkellä sössitty.

Itse ihastuin moneen Saaran esitykseen tänä syksynä, mutta tämä viikko tömäytti kyllä maanpinnalle. Tulee aikas ikävä Adamia ja Saulia ja miten tyylikkäästi he kaiken hoitivat. Tämä on ollut sellaista "classless shit from rednecks" -tasoa sitten, tämä Saaran tämänviikkoinen mediassa esittäytyminen.

t. se viestintäammattilainen

Olet sitten kyllä hyvin ammattitaidoton toimittaja ja tuollaiset seikat vaikuttavat niin paljon mielipiteeseen.

Ai "millaiset seikat"?

Mutta hei, onneksi meillä on tämä mediaguru, tämä Meri, joka voi tulevaisuudessa sitten pitää kesäyliopistossa kursseja siitä, miten sai julkisuuden viikossa käännettyä menestyjää vastaan. Meriitti sekin, tietty. Vaikka kriisiviestinnän kurssille opas, että "älä ainakaan tee näin".

Vierailija
244/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ensimmäisiä suomalaisia julkilesboja, se on ihan selvää. Ehkä ensimmäisiä, jotka retostelevat suhdettaan näkyvästi lehtien palstoilla. Mutta vaikka suuri osa täällä keskustelevista ei tiedä Pirkko Saisiosta tai Tove Janssonista, niin Saara Aalto kyllä varmasti tietää, tai ainakin hänen pitäisi. Olen itse hetero, mutta ajattelisin, että sukupuolivähemmistöön kuuluva rekisteröi heteroa voimakkaammin sen, että joku julkkis on lesbo, koska "ihanaa, tuo ihminen on samanlainen kuin minä". Eli haetaan sitä joukkoon kuuluvuutta. Samalla tavalla kun vaikka afroamerikkalaisille on tärkeää, että on mustia esikuvia vaikka nyt presidenttinä. Tästä syystä on mielestäni yllättävää, että Saara ei tiennyt vaikka juuri Minna Haapkylästä tai Sofi Oksasesta, tämän ajattelisi olevan asia, joka kiinnostaa häntä erityisen paljon.

Ensimmäisiä-sana ei ole rajattu käsittämään tiettyä määrää henkilöitä tai tiettyä aikajaksoa. :D

En puhunutkaan ensimmäisistä vaan siitä, että Saaran ajattelisi nimenomaan tietävän kaikki ne julkilesbot, jotka ovat hänelle ja Merille raivanneet tietä suomalaisessa mediassa.

Vierailija
245/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen Siiri Nordin :D

Vierailija
246/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä jotkut voivat puolustella Saaraa hänen tästä puheena olevastamöläytyksestä näin vääristyneesti? Saara ei ole ensimmäisten joukossa Suomessa julkisesti lesboudestaan puhuvana, se ei pidä paikkaansa, mutta ilmeisesti Saaran möläytystä oikeana pitävien tietämys on niin rajottunutta ja lyhytaikaista eikä asioista edes viitsitä ottaa itse yhtään selvää, että Saara voi jatkossakin sanoa aivan mitä sylki suuhun tuo ja häntä jaksettaan vaan ihailla ja kompata.

Se, että idoli sanoo jotain julkisesti, ei aina pidä paikkaansa, ja kertoo idolin omasta tietämättömyydestä, varsinkaan kun idolilla ei näytä olevan minkäänlaista itsekritiikkiä ja tietämystä edes itselleen tärkeästä asiasta ( kuten nyt tästä julkilesboudesta).

Vierailija
247/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on jutut. Kivaa Suomi-kuvaa. Suomessa on ollut lesbopareja julkisuudessa vuosikymmeniä. Itse lapsuudesta muistan Tove Janssonin ja teiniajalta Pirkko Saision.

Minä en kyllä oikein millään jaksaisi noita sen satuja ja tarinoita.

Ehkä se ei vaan tiedä. En minäkään tienny että Tove Jansson oli lesbo.

Pirkko Saisiosta vain nimi on tuttu.

Ei kaikki ole perillä näistä vanhoista jutuista.

Niinpä. Nuo jutut on tosi vanhoja, eikä niitä moni ihminen tosiaan tiedä. Saara Aallon lesbous on tuskin kenellekään epäselvää ja monelle Saara ja Meri on ollut niitä ensimmäisiä tunnettuja lesbopareja, väittää ap sitten mitä tahansa!

Näetkö miten ristiriitaisesti kirjoitat? Asia eli se lesbous on niin vanha juttu että se on jo unohdetu.

Silti 1,5 vuotta sitten ulostulleet Meri ja Saara on muka keksineet pyörän.

Lievä ristiriita...

Mikä ristiriita on siinä, ettei ihmiset tiedä jotain monen kymmenen vuoden takaisia juttuja, siis juttuja joista ei ole pitkään pitkään aikaan mitään kirjoitettu, jos edes silloinkaan.

Pointtini oli se, että jos tällä hetkellä miettii ns. lesbopareja, niin ketkä tulevat ihmisille ensimmäisenä mieleen? Pirkko Saisio?

Saisionkaan lesbouden julkistamisesta ei ole kovin kauan aikaa, mutta nämä tän saitin murkuthan kun eivät ole vielä kovin kauaa tätä palloa tallanneet. Saisio on sentään aika tunnettu kirjailija, mutta yleissivistys ei kai kuulu teinien elämään. Tiedetään vain Saara Aalto ja siihen se jää. Ehkä Benjamin Peltonen ja Robin lisäksi.... keekki on jo liian vanha.... 

No missäs se julkistettiin? Jossain Me Naisten jutussa? Oliko paljonkin eri someissa esillä?!

Itse et toimittajana ole seurannut euroviisuja, etkä tangomarkkinoita, kyllä nekin kuuluu aika yleiseen tietoon.

Taas sinä, superfani, kuvittelet kirjoittelevasi vain yhden toista mieltä olevan kanssa. Ja ei, politiikan toimittaja ei yleensä seuraa tangomarkkinoita tai euroviisuja...

Enkä jaksa enää nyt edes alkaa selittää, mikä kaikki tässä julkisuudenhallinnassa on tällä hetkellä sössitty.

Itse ihastuin moneen Saaran esitykseen tänä syksynä, mutta tämä viikko tömäytti kyllä maanpinnalle. Tulee aikas ikävä Adamia ja Saulia ja miten tyylikkäästi he kaiken hoitivat. Tämä on ollut sellaista "classless shit from rednecks" -tasoa sitten, tämä Saaran tämänviikkoinen mediassa esittäytyminen.

t. se viestintäammattilainen

Olet sitten kyllä hyvin ammattitaidoton toimittaja ja tuollaiset seikat vaikuttavat niin paljon mielipiteeseen.

Ai "millaiset seikat"?

Mutta hei, onneksi meillä on tämä mediaguru, tämä Meri, joka voi tulevaisuudessa sitten pitää kesäyliopistossa kursseja siitä, miten sai julkisuuden viikossa käännettyä menestyjää vastaan. Meriitti sekin, tietty. Vaikka kriisiviestinnän kurssille opas, että "älä ainakaan tee näin".

No etkö toimittajana huomaa, miten et itse pysty olemaan objektiivinen? Tai ylipäätään huomioimaan monia erilaisia mielipiteitä. Roskalehdistön ja jonkun typerän keskustelupalstan turhat trollit ja mielipiteet vaikuttaa sinuun niin vahvasti että ihan mielipide jostain ihmisestä vaihtuu?!

Vierailija
248/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh!!

Kyllä se nyt vaan on niin, että suurin osa suomalaisista tietää Saara Aallon, muttei Saisiota.

Jooh, minä luovutan. Ihan turha yrittää edes keskustella kun vastaukset on tätä luokkaa.  

Turhauttaa keskustella näiden tämän saitin finninaamojen, (lue murkkujen) kanssa. He kun kuvittelevat, että elämää ei ollut ennen heitä ja Saara Aaltoa. Surkeaa suorastaan.

No tiedätkös, että maailman mahtuu sinun sukupolvesi lisäksi muitakin. Kaikkia ei kiinnosta samat jutut, eikä kaikki jaa sinun mielipiteitäsi!

Nyt onkin kyse TIEDOISTA, ei mielipiteistä.  Minä TIEDÄN näitä lesboja niiiin monta, jotka ovat julkisesti asian kertoneet jo vuosia sitten. Sitten tulee joku Saara Aalto, joka on puolitoista vuotta sitten muuttunut lespoksi seurusteltuaan sitä ennen nuoresta saakka miehen kanssa , mutta julistaa maailmalla olevansa ensimmäisiä julkilesboja Suomessa.  Hahhahhaaa... eivoikunnauraa.

Se ei paljon riitä, että SINÄ tiedät, niiden pitäisi olla myös ison yleisön tiedossa.

Minäkin voin tietää vaikka mitä, mutta jos se ei ole yleistä tietoa, niin silloin se ei vain ole!!

Tyhmyydestä sakotetaan.  Saision kirja lesboudestaan oli jokunen vuosi sitten laajasti esillä julkisuudessa. Mutta ei se tee asiaa olemattomaksi, jos sinä et jotain satu tietämään.

Kyllä on, koska lehdet ym mediat siitä toitottivat. Minäkään en muuten ko asiaa tietäisi, koska en ole Saisio-fani. 

Vierailija
249/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ENSIMMÄISIÄ ei ole sama kuin ENSIMMÄINEN. Toinen monikon partitiivi ja toinen yksikön nominatiivi.

Vähän sama kuin ryhtyisin väittämään että sana äitejä on yhtä kuin äiti. 

Ensimmäisiä 1,5 vuotta sitten ei silti voi olla jos ne ensimmäiset on olleet jo 40 vuotta sitten.

Jos väittää että Suomessa ei muka ole ollut julkilesbopareja ennen vuotta 2014 ja väittää olleensa heistä ensimmäisiä, niin molemmat väitteet on ihan puppua.

Sadas ei ole koskaan ensimmäisiä.

Ja sinä juutuit nyt vänkkäämään sematiikasta, kun se klassikkosi eli "lehdistö vääristää" ei mennyt läpi.

En ota kantaa Saaran tai muiden persoonaan tai lesbouteen enkä ole kirjoittanut sanaakaan lehdistön vääristelystä. Haluan vain sanoa että sanaa ENSIMMÄISIÄ voi käyttää tässä tai vastaavissa yhtyksissä aivan hyvin ja se kertoo totuuden omalla laillaan.

Monissa kilpailuista kerrotaan että suomalainen tuli ensimmäisten joukossa maalin. Kertoo hyvin että suomalainen ei todellakaan voittanut mutta ei ollut viimeinenkään tai edes viimeisten joukossa. 

Tässä otsikossa ei väitetä Saaran olleen ensimmäinen julkilesbo, kuten ei olekaan, mutta toisaalta hän ei kyllä varmasti ole viimeinenkään julkisesti lesboudestaan ilmoittava. 

Vierailija
250/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh!!

Ei löydy sieltä Järvenpään kirjastosta vai?

Vierailija
251/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ensimmäisiä suomalaisia julkilesboja, se on ihan selvää. Ehkä ensimmäisiä, jotka retostelevat suhdettaan näkyvästi lehtien palstoilla. Mutta vaikka suuri osa täällä keskustelevista ei tiedä Pirkko Saisiosta tai Tove Janssonista, niin Saara Aalto kyllä varmasti tietää, tai ainakin hänen pitäisi. Olen itse hetero, mutta ajattelisin, että sukupuolivähemmistöön kuuluva rekisteröi heteroa voimakkaammin sen, että joku julkkis on lesbo, koska "ihanaa, tuo ihminen on samanlainen kuin minä". Eli haetaan sitä joukkoon kuuluvuutta. Samalla tavalla kun vaikka afroamerikkalaisille on tärkeää, että on mustia esikuvia vaikka nyt presidenttinä. Tästä syystä on mielestäni yllättävää, että Saara ei tiennyt vaikka juuri Minna Haapkylästä tai Sofi Oksasesta, tämän ajattelisi olevan asia, joka kiinnostaa häntä erityisen paljon.

Ensimmäisiä-sana ei ole rajattu käsittämään tiettyä määrää henkilöitä tai tiettyä aikajaksoa. :D

En puhunutkaan ensimmäisistä vaan siitä, että Saaran ajattelisi nimenomaan tietävän kaikki ne julkilesbot, jotka ovat hänelle ja Merille raivanneet tietä suomalaisessa mediassa.

Haapkylä taitaa kyllä määritellä itsensä biseksuaaliksi ja Sofi Oksasta en sanoisi julkilesboksi. Julkislesbo on mielestäni sellainen, josta muutkin kuin muut lesbot ja sisäpiiri tietää hänen olevan lesbo.

Vierailija
252/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan oikeassahan Saara taitaa tosiaan olla, jos kerran mammat ei täälläkään keksi muita kaapistatulleita "julkkis"lesboja kuin Saision, Modigin ja Liekin. Näistä pidän julkkiksena ainoastaan Liekkiä ja häntäkin aika pienen piirin sisällä.

Joku linkitti tänne metrisen listan, et tainnut sitäkään viitsiä lukea. Noin niitä tyhmiä tehdään...

Vierailija
253/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä lesboja julkisuudessa käsitteeseen selitys : Nämä jo mainitut julkisesti lesbot eivöt mitenkään ole ainoita julkkiksia ketkä ovat lesboja. Noin niinku tilastollisesti katsottuna. Eli se murto-osa ketkä ovat julkisesti myöntäneet olevansa lesboja ovat tällöin tilastollisesti ensimmäisten joukossa.

Täällä mainittu korkeintaan 10 julkkista ketkä tiettävästi lesboja (aikavälillä ei ole väliä, mutta noin 70 vuoden aikana julkisuudessa olleita) ja tilastollisesti heitä voisi ajatella olleen varmaankin lähemmäs 100 tuolla 70 vuoden aikavälillä (tai, vaikka arvioitaisiin pidempääkin aikaväliä niin se ei asiaa muuta), joten jos kuulut 10:nen joukkoon sadasta ketkä julkisesti kertovat olevansa lesboja niin voit täysin rehellisesti sanoa olevasi ensimmäisten joukossa.

Näitä rohkeita naisia on jo meidän tavisten silmissä useita, mutta kaapissa on vielä useampi.

Vierailija
254/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä ei, jos tietämys perustuu pelkkiin tyhjänpäiväisiin julkkisjuoruihin ja somen selfie-päivityksiin mutta Saision lesboudestaan kirja (kirjat) ovat erittiän yleisesti tiedossa ja palkittujakin.

Mitä enemmäb nykyisin tietoa on saatavilla, sitä vähemmän sitä näkökään käytetään.

Vierailija
255/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan että Mimi ja Kuku on lesboja. Ja veikkaan että ne kellä ei ole lapsia ei tiedä Mimista ja Kukusta yhtään mitään!

Mutta Meri on kyllä super ärsyttävä. En näe saaraa ja meriä yhtään parina. Saara ei oikein ole lepakkotyyppiä.

Vierailija
256/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku Yazkan?

No mä muistan kyllä, mutta en laskisi lesboksi, kun on kuitenkin nykyisin jo korjannut sukupuolensa. Nykyisin ja nykyisin, oli ihan mies jo 15 vuotta sitten. En tiedä, milloin on korjauksen läpikäynyt.

Vierailija
257/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä jotkut voivat puolustella Saaraa hänen tästä puheena olevastamöläytyksestä näin vääristyneesti? Saara ei ole ensimmäisten joukossa Suomessa julkisesti lesboudestaan puhuvana, se ei pidä paikkaansa, mutta ilmeisesti Saaran möläytystä oikeana pitävien tietämys on niin rajottunutta ja lyhytaikaista eikä asioista edes viitsitä ottaa itse yhtään selvää, että Saara voi jatkossakin sanoa aivan mitä sylki suuhun tuo ja häntä jaksettaan vaan ihailla ja kompata.

Se, että idoli sanoo jotain julkisesti, ei aina pidä paikkaansa, ja kertoo idolin omasta tietämättömyydestä, varsinkaan kun idolilla ei näytä olevan minkäänlaista itsekritiikkiä ja tietämystä edes itselleen tärkeästä asiasta ( kuten nyt tästä julkilesboudesta).

Kerro joku linkki missä määritellään ensimmäisiä sanan aikarajoitus, niin muutan mielipiteeni ko. sana sallitusta käytöstä tässä tai vastaavissa asiayhteydessä. 

Vierailija
258/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Saaran fani mutta perustan mielipiteeni ihan tässäkin ketjussa esiintuotuihin faktoihin: julkkislesboiksi osataan nimetä vain jotain Saisiota ja Modigia... se että joku Pirjo Tampereelta on joskus puhunut Me Naisissa lesboudestaan, ei tee hänestä vielä mitään julkkista.

Toisaalta naurattaa taas tämäkin että miten sinisilmäisesti sinä ja muut kuvittelette että sanavalinnat ja julkisuuskuvan muodostaminen on jotenkin ainoasaan Saaran käsissä. Eiköhän tuolta X-Factorin taustoista vahdita aika tarkkaa, että mitä noissa haastatteluissa ja lehtijutuissa tuodaan esiin.

Vierailija
259/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan oikeassahan Saara taitaa tosiaan olla, jos kerran mammat ei täälläkään keksi muita kaapistatulleita "julkkis"lesboja kuin Saision, Modigin ja Liekin. Näistä pidän julkkiksena ainoastaan Liekkiä ja häntäkin aika pienen piirin sisällä.

Joku linkitti tänne metrisen listan, et tainnut sitäkään viitsiä lukea. Noin niitä tyhmiä tehdään...

Niin, mutta ymmärrätkö sinä, että jos tänne pitää jokin lista laittaa, niin eivät ne nyt niin yleisesti tunnettuja lesboja ole. Sinulle ehkä, mutta suurelle osaa ihmisistä ei, osaatko tehdä näiden asioiden välillä eron?

Vierailija
260/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkislesbojen yhtenä määritelmänä kyllä pitäisin sitä, että heidät tietää joku muukin kuin 1/250. Olihan täällä tosiaan muitakin nimiä, mutta useimmiten täällä mainittiin vain näitä Saisiota ja Modigia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi