Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja

Vierailija
16.12.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html

on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.

Kommentit (690)

Vierailija
221/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ensimmäisiä suomalaisia julkilesboja, se on ihan selvää. Ehkä ensimmäisiä, jotka retostelevat suhdettaan näkyvästi lehtien palstoilla. Mutta vaikka suuri osa täällä keskustelevista ei tiedä Pirkko Saisiosta tai Tove Janssonista, niin Saara Aalto kyllä varmasti tietää, tai ainakin hänen pitäisi. Olen itse hetero, mutta ajattelisin, että sukupuolivähemmistöön kuuluva rekisteröi heteroa voimakkaammin sen, että joku julkkis on lesbo, koska "ihanaa, tuo ihminen on samanlainen kuin minä". Eli haetaan sitä joukkoon kuuluvuutta. Samalla tavalla kun vaikka afroamerikkalaisille on tärkeää, että on mustia esikuvia vaikka nyt presidenttinä. Tästä syystä on mielestäni yllättävää, että Saara ei tiennyt vaikka juuri Minna Haapkylästä tai Sofi Oksasesta, tämän ajattelisi olevan asia, joka kiinnostaa häntä erityisen paljon.

Vierailija
222/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh!!

Kyllä se nyt vaan on niin, että suurin osa suomalaisista tietää Saara Aallon, muttei Saisiota.

Jooh, minä luovutan. Ihan turha yrittää edes keskustella kun vastaukset on tätä luokkaa.  

Turhauttaa keskustella näiden tämän saitin finninaamojen, (lue murkkujen) kanssa. He kun kuvittelevat, että elämää ei ollut ennen heitä ja Saara Aaltoa. Surkeaa suorastaan.

No tiedätkös, että maailman mahtuu sinun sukupolvesi lisäksi muitakin. Kaikkia ei kiinnosta samat jutut, eikä kaikki jaa sinun mielipiteitäsi!

Nyt onkin kyse TIEDOISTA, ei mielipiteistä.  Minä TIEDÄN näitä lesboja niiiin monta, jotka ovat julkisesti asian kertoneet jo vuosia sitten. Sitten tulee joku Saara Aalto, joka on puolitoista vuotta sitten muuttunut lespoksi seurusteltuaan sitä ennen nuoresta saakka miehen kanssa , mutta julistaa maailmalla olevansa ensimmäisiä julkilesboja Suomessa.  Hahhahhaaa... eivoikunnauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on jutut. Kivaa Suomi-kuvaa. Suomessa on ollut lesbopareja julkisuudessa vuosikymmeniä. Itse lapsuudesta muistan Tove Janssonin ja teiniajalta Pirkko Saision.

Minä en kyllä oikein millään jaksaisi noita sen satuja ja tarinoita.

Ehkä se ei vaan tiedä. En minäkään tienny että Tove Jansson oli lesbo.

Pirkko Saisiosta vain nimi on tuttu.

Ei kaikki ole perillä näistä vanhoista jutuista.

Niinpä. Nuo jutut on tosi vanhoja, eikä niitä moni ihminen tosiaan tiedä. Saara Aallon lesbous on tuskin kenellekään epäselvää ja monelle Saara ja Meri on ollut niitä ensimmäisiä tunnettuja lesbopareja, väittää ap sitten mitä tahansa!

Näetkö miten ristiriitaisesti kirjoitat? Asia eli se lesbous on niin vanha juttu että se on jo unohdetu.

Silti 1,5 vuotta sitten ulostulleet Meri ja Saara on muka keksineet pyörän.

Lievä ristiriita...

Mikä ristiriita on siinä, ettei ihmiset tiedä jotain monen kymmenen vuoden takaisia juttuja, siis juttuja joista ei ole pitkään pitkään aikaan mitään kirjoitettu, jos edes silloinkaan.

Pointtini oli se, että jos tällä hetkellä miettii ns. lesbopareja, niin ketkä tulevat ihmisille ensimmäisenä mieleen? Pirkko Saisio?

Saisionkaan lesbouden julkistamisesta ei ole kovin kauan aikaa, mutta nämä tän saitin murkuthan kun eivät ole vielä kovin kauaa tätä palloa tallanneet. Saisio on sentään aika tunnettu kirjailija, mutta yleissivistys ei kai kuulu teinien elämään. Tiedetään vain Saara Aalto ja siihen se jää. Ehkä Benjamin Peltonen ja Robin lisäksi.... keekki on jo liian vanha.... 

No missäs se julkistettiin? Jossain Me Naisten jutussa? Oliko paljonkin eri someissa esillä?!

Itse et toimittajana ole seurannut euroviisuja, etkä tangomarkkinoita, kyllä nekin kuuluu aika yleiseen tietoon.

Vierailija
224/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh!!

Kyllä se nyt vaan on niin, että suurin osa suomalaisista tietää Saara Aallon, muttei Saisiota.

Jooh, minä luovutan. Ihan turha yrittää edes keskustella kun vastaukset on tätä luokkaa.  

Turhauttaa keskustella näiden tämän saitin finninaamojen, (lue murkkujen) kanssa. He kun kuvittelevat, että elämää ei ollut ennen heitä ja Saara Aaltoa. Surkeaa suorastaan.

No tiedätkös, että maailman mahtuu sinun sukupolvesi lisäksi muitakin. Kaikkia ei kiinnosta samat jutut, eikä kaikki jaa sinun mielipiteitäsi!

Nyt onkin kyse TIEDOISTA, ei mielipiteistä.  Minä TIEDÄN näitä lesboja niiiin monta, jotka ovat julkisesti asian kertoneet jo vuosia sitten. Sitten tulee joku Saara Aalto, joka on puolitoista vuotta sitten muuttunut lespoksi seurusteltuaan sitä ennen nuoresta saakka miehen kanssa , mutta julistaa maailmalla olevansa ensimmäisiä julkilesboja Suomessa.  Hahhahhaaa... eivoikunnauraa.

Se ei paljon riitä, että SINÄ tiedät, niiden pitäisi olla myös ison yleisön tiedossa.

Minäkin voin tietää vaikka mitä, mutta jos se ei ole yleistä tietoa, niin silloin se ei vain ole!!

Vierailija
225/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä lepakko tuo Sofi Oksanen on???? Tai ainakin on miehen kanssa naimisssa :)

Vierailija
226/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole ensimmäisiä suomalaisia julkilesboja, se on ihan selvää. Ehkä ensimmäisiä, jotka retostelevat suhdettaan näkyvästi lehtien palstoilla. Mutta vaikka suuri osa täällä keskustelevista ei tiedä Pirkko Saisiosta tai Tove Janssonista, niin Saara Aalto kyllä varmasti tietää, tai ainakin hänen pitäisi. Olen itse hetero, mutta ajattelisin, että sukupuolivähemmistöön kuuluva rekisteröi heteroa voimakkaammin sen, että joku julkkis on lesbo, koska "ihanaa, tuo ihminen on samanlainen kuin minä". Eli haetaan sitä joukkoon kuuluvuutta. Samalla tavalla kun vaikka afroamerikkalaisille on tärkeää, että on mustia esikuvia vaikka nyt presidenttinä. Tästä syystä on mielestäni yllättävää, että Saara ei tiennyt vaikka juuri Minna Haapkylästä tai Sofi Oksasesta, tämän ajattelisi olevan asia, joka kiinnostaa häntä erityisen paljon.

No kyllä on niitä ensimmäisiä, jotka sillä oikein tulevat julkisuuteen. Onhan Saara hyvinkin saattanut tietää Haapkylästä, mutta kokea silti olevansa niiden ensimmäisten joukossa. Ei tuosta nyt niin kauan tuosta Haapkylästäkään ole..

Vierailija
227/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..

Lukisit muutakin, kuin demiä. Esimerkiksi Silvia Modig ja Rakel Liekki ovat sinulle ilmeisesti täysin tuntemattomia henkilöitä?

No muita?! Niinpä. Ei niitä pikeasti ole montaa!

Anna Kulmala, Majka nurminen, Minna Haapsalo, Pirjo Honkasalo, Sofi Oksanen... Vieläkö luettelen vai alatko etsiä lisää itse?

Kahta ensimmäistä en ole koskaan kuullutkaan..ja noista ainoastaan Minna Haapsalo on tuonut asian julkisuuteen! Jos tässä nyt on kaikki, niin eipä noita nyt hirveän paljon ole julkisuuteen tullut!

Ai Mimistä ja Kukusta et ole kuullut?

No vaikka olisinkin, niin eipä noita nyt kovin montaa tuossakaan ole. Missä Sofi Oksanen on tämän muuten julkistanut, en ollut kuullut tästäkään lesboudesta.

No voi helkatti käytä googlea. Kestää sekunnin löytää tuo tieto Sofi Oksasesta joka julisti olevansa bi-seksuaali jo uransa alkumetreillä. Ja ei, tossa ei ollut kaikki vaan voit halutessasi sivistää itseäsi etsimällä itse. 

Pointti olikin se, ettei joku Sofi Oksasen ulostulo ole kantautunut useankaan ihmisen korviin. Saaran sen sijaan kyllä varmasti kantautui! Saaran ulostulo oli monelle varmasti yllätys, kun kuitenkin aikaisemmin oli ollut miehen kanssa. Mediahuomio asiaan oli kyllä valtava! Sitä ei voi kukaan kiistää. Onko kenestäkään muusta lesboparista kirjoitettu yhtä paljon? Niinpä.

On kirjoitettu yhtä paljon ja enemmänkin. Johanna Korhosen ympärillä pyöri aikanaan melkoinen mediamylläkkä.

Johannahan sai potkut LESBOUDEN TAKIA vuosia sitten työpaikastaan. Oli takuulla ennen Saaraa.

Siis oikeastiko ihmiset ei ymmärrä enää suomea? Otsikossa käytetiin termiä ENSIMMÄISIÄ ei ensimmäinen!!!

Kyllä ne tajuaa, mutta täytyy vääristellä ja mustamaalata- koska ilkeys!!

Niin. Ensimmäisiä. 1,5 vuotta sitten.

Kun on ollut suunnilleen sadas noin 40 vuotta sen jälkeen kun ne oikeasti ensimmäiset on tulleet.

Aivan sama. Silti tässä yhteydessä voi käyttää ensimmäisiä-sanaa aivan hyvin. Sitä ei sun mielipide miksikään muuta.

Jos vaikka sisään tulee 100 henkeä ja tulee 1., 2. tai vaikka 99., niin he kaikki voivat periaatteessa sanoa tuleensa ensimmäisten joukossa. Ainoastaan se 100. ei voi sanoa tulleensa ensimmäisten joukossa vaan hän on viimeinen. Toisaalta 1. on ainoa, joka ei voi sanoa tulleensa viimeisten joukossa. 

Ei voi sanoa olleensa ensimmäisiä 1,5 vuotta sitten, kun ne ensimmäiset on olleet jo 40 vuotta sitten. Ei kielellisesti eikä sisällöllisesti.

Voi sanoa. Jos ei rajaa aikaa (kuten tässä otsikossa ei ole tehty) voi aina sanoa olleensa ensimmäisiä, jos tietää itsensä jälkeen tulleen muita. Koska kaikki suomalaiset lesbot eivät ole julistaneet julkisuudessa lesbouttaan niin aivan hyvin voi sanoa olleensa ensimmäisiä julkilesboja.

Ensimmäisiä-sanaa voi suomenkielessä käyttää kohtuu vapaasti, kunhan ei väitä viimeisenä  oleensa ensimmäisten joukossa. Se menee jo valehteluksi.

Vierailija
228/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on jutut. Kivaa Suomi-kuvaa. Suomessa on ollut lesbopareja julkisuudessa vuosikymmeniä. Itse lapsuudesta muistan Tove Janssonin ja teiniajalta Pirkko Saision.

Niinpä. Nuo jutut on tosi vanhoja, eikä niitä moni ihminen tosiaan tiedä. Saara Aallon lesbous on tuskin kenellekään epäselvää ja monelle Saara ja Meri on ollut niitä ensimmäisiä tunnettuja lesbopareja, väittää ap sitten mitä tahansa!

Juu, kaikille 13-15 vuotiaille varmaankin.  :-D

Näetkö miten ristiriitaisesti kirjoitat? Asia eli se lesbous on niin vanha juttu että se on jo unohdetu.

Lievä ristiriita...

Mikä ristiriita on siinä, ettei ihmiset tiedä jotain monen kymmenen vuoden takaisia juttuja, siis juttuja joista ei ole pitkään pitkään aikaan mitään kirjoitettu, jos edes silloinkaan.

Pointtini oli se, että jos tällä hetkellä miettii ns. lesbopareja, niin ketkä tulevat ihmisille ensimmäisenä mieleen? Pirkko Saisio?

No ei tuo voi olla se pointti. Pointti on se että kuka oli ensimmäinen ja ensimmäisiä. Siitähän tässä on kyse, Saaran valheellisesta väitteestä. Ei siitä mitä kukakin tietää tai muistaa tai hoksaa.

Minun pointtini oli se, että ihmiset ensinnäkin ylipäätään tietävät Saara Aallon ja senkin, että hän on lesbo, jostain Saisiosta iso osa ei tiedä edes nimeä. Se on aivan se ja sama onko joku Saisio joskus vuonna yksi kertonut olevansa lesbo, jos ei siitä kukaan mitään tiedä!!

Saaran väite ei ole valheellinen. Sinä jaksat tästä jankata näköjään ihan maailma tappiin, mutta se ei muuta sitä mihinkään. Joissain lesbopiireissä Saara tuskin oli ensimmäisiä julkkislesboja, mutta suurelle osalle kansaa hän on voinut ollakin!

Vierailija
229/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä ristiriita...

Saisionkaan lesbouden julkistamisesta ei ole kovin kauan aikaa, mutta nämä tän saitin murkuthan kun eivät ole vielä kovin kauaa tätä palloa tallanneet. Saisio on sentään aika tunnettu kirjailija, mutta yleissivistys ei kai kuulu teinien elämään. Tiedetään vain Saara Aalto ja siihen se jää. Ehkä Benjamin Peltonen ja Robin lisäksi.... keekki on jo liian vanha.... 

No missäs se julkistettiin? Jossain Me Naisten jutussa? Oliko paljonkin eri someissa esillä?!

Itse et toimittajana ole seurannut euroviisuja, etkä tangomarkkinoita, kyllä nekin kuuluu aika yleiseen tietoon.

Taas sinä, superfani, kuvittelet kirjoittelevasi vain yhden toista mieltä olevan kanssa. Ja ei, politiikan toimittaja ei yleensä seuraa tangomarkkinoita tai euroviisuja...

Enkä jaksa enää nyt edes alkaa selittää, mikä kaikki tässä julkisuudenhallinnassa on tällä hetkellä sössitty.

Itse ihastuin moneen Saaran esitykseen tänä syksynä, mutta tämä viikko tömäytti kyllä maanpinnalle. Tulee aikas ikävä Adamia ja Saulia ja miten tyylikkäästi he kaiken hoitivat. Tämä on ollut sellaista "classless shit from rednecks" -tasoa sitten, tämä Saaran tämänviikkoinen mediassa esittäytyminen.

t. se viestintäammattilainen

Vierailija
230/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä ristiriita...

No ei tuo voi olla se pointti. Pointti on se että kuka oli ensimmäinen ja ensimmäisiä. Siitähän tässä on kyse, Saaran valheellisesta väitteestä. Ei siitä mitä kukakin tietää tai muistaa tai hoksaa.

Minun pointtini oli se, että ihmiset ensinnäkin ylipäätään tietävät Saara Aallon ja senkin, että hän on lesbo, jostain Saisiosta iso osa ei tiedä edes nimeä. Se on aivan se ja sama onko joku Saisio joskus vuonna yksi kertonut olevansa lesbo, jos ei siitä kukaan mitään tiedä!!

Saaran väite ei ole valheellinen. Sinä jaksat tästä jankata näköjään ihan maailma tappiin, mutta se ei muuta sitä mihinkään. Joissain lesbopiireissä Saara tuskin oli ensimmäisiä julkkislesboja, mutta suurelle osalle kansaa hän on voinut ollakin!

Saaran väite oli paksua potaskaa.

Vierailija
231/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä ristiriita...

Juu....13-15 -vuotiaille, ei aikuisille ihmisille.

Vierailija
232/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, mä oon 25-v ja mulle ho ous ja lesbous on ollut sina ihan normaalia. Tove Janssln tuli näin ekana mieleen, Katariina Souri, Evelina ja Sanni..? Homoja en keksi samaan tapaan, tyyliin Jani Toivola. Ja sellainen pikkujuttu kuin Tom of Finland..

Musta aika noloa koska Suomessa ollaan tosi pitkällä asiassa. Saara tarvii kipeästi mediatreeniä!

Vierailija
233/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä-sana ei ole rajattu käsittämään tiettyä määrää henkilöitä tai tiettyä aikajaksoa. :D

Vierailija
234/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ENSIMMÄISIÄ ei ole sama kuin ENSIMMÄINEN. Toinen monikon partitiivi ja toinen yksikön nominatiivi.

Vähän sama kuin ryhtyisin väittämään että sana äitejä on yhtä kuin äiti. 

Ensimmäisiä 1,5 vuotta sitten ei silti voi olla jos ne ensimmäiset on olleet jo 40 vuotta sitten.

Jos väittää että Suomessa ei muka ole ollut julkilesbopareja ennen vuotta 2014 ja väittää olleensa heistä ensimmäisiä, niin molemmat väitteet on ihan puppua.

Sadas ei ole koskaan ensimmäisiä.

Ja sinä juutuit nyt vänkkäämään sematiikasta, kun se klassikkosi eli "lehdistö vääristää" ei mennyt läpi.

Vierailija
235/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä ristiriita...

Saaran väite oli paksua potaskaa.

Ensimmäisiä-sana ei ole rajattu käsittämään tiettyä määrää henkilöitä tai tiettyä aikajaksoa. :D

Vierailija
236/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näitä mitenkuuluuollajulkkis-tietäjiä löytyy kyllä! :D

Kun olet kunnon julkkis niin sun elämää seurataan jokaisella osa-alueella tarkasti ja kaikesta aiheita juttuun repien.

Saara ei valehtele kun sanoo olevansa ENSIMMÄISIÄ julkisesti kaapista ulos astuneita lesboja Suomessa. Hän ei väitä olevansa ensimmäinen.

Suomessa vaan ei paljoa ole julkkislesboja julkisesti. Se nyt vaan on niin.

Minunkaan mielestä kisassa ei pitänyt tuoda julki seurustelukumppaneita vaan itse kilpailijat ja heidän kyvyt ja kuulumiset.

Kuitenkin jokaisen kilpailijan jostain seurustelusuhteesta uutisoitiin jotakin ja eniten varmaan Ryania ja Emilien suhdetta sekä Mattin suhdetta ja eroa.

Kuitenkin. Joidenkin kilpailijoiden yksityiselämä kiinnosti enempi kun toisten ja niin se vaan menee.

Se, että täällä sitten mammat kitisee palstoilla kuinka tulisi olla ja mistä saa kirjoittaa ja mistä ei, ei valitettavasti kiinnosta ketään ja vähiten toimittajia itseään sillä näin tämäkin juttu sai julkisuutta sekä keskustelua aikaiseksi (=hyvä juttu).

Niin kauan juttuja tehdään kun lukijoita riittää, on reaktio sitten mitä vaan.

Niin kauan se kannattaa. :)

Minä syvästi ihmettelen tätä joidenkin ylitsepursuavaa vihaa sekä katkeruutta mitä heidän julkisuus aiheuttaa. Mistä se tulee ja miksi? On nimittäin helppoa olla jos ei kiinnosta: silloin ei lue eikä kommentoi ainakaan.

On myös erittäin helppoa olla kun toivoo toisille hyvää, silloin mikään ei saa tuollaisia tunnekuohuja aikaan vaan ikävämpienkin juttujen jälkeen vaan ajattelee, että toivottavasti asiat menee kuitenkin parhainpäin ja jatkaa jälleen omaa eloaan.

Itse kuulun niihin ja on hyvä olla. Luen kyllä uutisia, mutta ei ne minua saa minkään tunnekuohun valtaan. Yllättävää on, että meitä on niin vähän. Miksiköhän osa Suomalaisista voi niin kamalan huonosti?

Kaikkea hyvää silti teille kaikille ja kyllä se siitä.

Vierailija
237/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh!!

Se ei paljon riitä, että SINÄ tiedät, niiden pitäisi olla myös ison yleisön tiedossa.

Minäkin voin tietää vaikka mitä, mutta jos se ei ole yleistä tietoa, niin silloin se ei vain ole!!

Tyhmyydestä sakotetaan.  Saision kirja lesboudestaan oli jokunen vuosi sitten laajasti esillä julkisuudessa. Mutta ei se tee asiaa olemattomaksi, jos sinä et jotain satu tietämään.

Vierailija
238/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla me pystymme jokainen korottamaan itsemme olemaan "ensimmäisiä" jossakin.

Tämä kommenttikin on ensimmäisiä järkeviä kommentteja tähän keskusteluun.

Perustelut: koska MINÄ en lukenut suurinta osaa aikaisemmista, enkä siten edes tiedä niiden sisällöstä ja koska kaikkia aikaisempia ei voi pitää välttämättä järkevinä, ainakin se on määrittelykysymys, ja koska MINUN mielestäni oma kommenttini on järkevä ja minun puolisoni on varsinkin sitä mieltä.

No joo, mutta oikeasti Saara A voisi nyt välillä keskittyä keksimään kotimaastaan jotain positiivistakin - muuta kuin itsensä ja tyttöystävänsä. Alkaa mennä jo kornin puolelle se ainainen virsi "Pelastakaa mut, tää on mun viimeinen mahdollisuuteni, kotimaani ei arvosta lauluani, ei hyväksy homoutta ja on muutenkin paska paikka".

Joku totesi, että me suomalaiset aina mietimme, mitä muut meistä ajattelevat. Varmasti ihan totta.

Mutta vielä oudompi on keinomme selvitä siitä - haukumme itseämme ja maatamme varmuuden vuoksi niin paljon, että muille ei jäisi enää mitään pahaa sanottavaa jäljelle. Voivat vaan häkeltyneinä lopuksi ihmetellä, että no toden totta kyllä paskalta läävältä vaikuttaa..

Vierailija
239/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikeassahan Saara taitaa tosiaan olla, jos kerran mammat ei täälläkään keksi muita kaapistatulleita "julkkis"lesboja kuin Saision, Modigin ja Liekin. Näistä pidän julkkiksena ainoastaan Liekkiä ja häntäkin aika pienen piirin sisällä.

Vierailija
240/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

83 syntyny kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä ristiriita...

Taas sinä, superfani, kuvittelet kirjoittelevasi vain yhden toista mieltä olevan kanssa. Ja ei, politiikan toimittaja ei yleensä seuraa tangomarkkinoita tai euroviisuja...

Enkä jaksa enää nyt edes alkaa selittää, mikä kaikki tässä julkisuudenhallinnassa on tällä hetkellä sössitty.

Itse ihastuin moneen Saaran esitykseen tänä syksynä, mutta tämä viikko tömäytti kyllä maanpinnalle. Tulee aikas ikävä Adamia ja Saulia ja miten tyylikkäästi he kaiken hoitivat. Tämä on ollut sellaista "classless shit from rednecks" -tasoa sitten, tämä Saaran tämänviikkoinen mediassa esittäytyminen.

t. se viestintäammattilainen

Olet sitten kyllä hyvin ammattitaidoton toimittaja ja tuollaiset seikat vaikuttavat niin paljon mielipiteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan