Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden mies on rikas

Vierailija
15.12.2016 |

Kertokaa vinkkejä, kertokaa itsestänne, luonteestanne, ulkonäöstänne, koulutuksestanne, elämästänne ja siitä miehestänne. Yritän ottaa vinkkejä vastaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen. Mitäs jos koittaisit itse vaikka hankkia omaisuutta? 

Vierailija
2/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan kokoajan, olen sijoittaja ja korkeakouluopiskelija. ;) Lisäksi olen rekisteröitynyt millionairematch.com-sivustolle sugar babyksi. xDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Ne naiset joilla on rikas mies pyörii aivan eri foorumeilla.

Vierailija
4/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä mihin? No, annan vaikkapa vinkin kananmunien keittämiseen! Suosittelen laittamaan munat ennen keittämistä hetkeksi kuumaan veteen, niin ne eivät halkea keittäessä.

Itse olen 30-vuotias valtiotieteiden maisteri ja osa-aikatyössä omalla alallani. Rakastan juhlia ja kavereitani, mutta olen myös introvertti, ja välillä joudun menemään metsään pariksi tunniksi lataamaan akkujani. Pituutta on noin 170 cm, painoa normaalisti, tukka blondi (oma väri). Olen vapaaehtoisesti lapseton ja ateisti. Harrastan juhlia, lukemista ja matkustelua. Mieheni on noin kolmekymppinen myös, IT-alalla.

5/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka? :D

Ap:lle, ei ole oikeasti helppoa olla tuloton/vähätuloisempi suhteessa rikkaan miehen kanssa. Se vaatii tosiaan sen luontoisen miehen joka ei välitä rahasta, tai muuten alkaa herkästi "laskeminen" mitä kumpikin tuo suhteeseen. Tietämässäni tapauksessa jossa näin kävi (päätyi avioeroon) mies syytti tyttöystävää personal traineriin tuhlaamisesta, kun kerran samalla söi leivoksia (söi pienen kakkupalan, näin ja kuulin itse). 

Neuvoja? Ilmeisesti iloinen, avoin, hieman arka, kokematon nuori tyttö vetosi kolmekymppiseen mieheen omassa tapauksessani. Muissa tapauksissa on kelvannut joko työkaveri (n. viiskymppisten suhteita jossa lapset on jo tehty aiemmissa liitoissa) ja nainen joka on edustava, nuori ja helppo ohjata (suhteellisella) pienellä rahalla. 

Jos itse olisin rahan perässä, niin lottoaisin ennemmin. Voi käydä parempi tuuri ja se takuulla on helpompaa.

Vierailija
6/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle, ei ole oikeasti helppoa olla tuloton/vähätuloisempi suhteessa rikkaan miehen kanssa. Se vaatii tosiaan sen luontoisen miehen joka ei välitä rahasta, tai muuten alkaa herkästi "laskeminen" mitä kumpikin tuo suhteeseen. Tietämässäni tapauksessa jossa näin kävi (päätyi avioeroon) mies syytti tyttöystävää personal traineriin tuhlaamisesta, kun kerran samalla söi leivoksia (söi pienen kakkupalan, näin ja kuulin itse). 

Neuvoja? Ilmeisesti iloinen, avoin, hieman arka, kokematon nuori tyttö vetosi kolmekymppiseen mieheen omassa tapauksessani. Muissa tapauksissa on kelvannut joko työkaveri (n. viiskymppisten suhteita jossa lapset on jo tehty aiemmissa liitoissa) ja nainen joka on edustava, nuori ja helppo ohjata (suhteellisella) pienellä rahalla. 

Jos itse olisin rahan perässä, niin lottoaisin ennemmin. Voi käydä parempi tuuri ja se takuulla on helpompaa.

Joko meni 10 000 viestin raja rikki? Yhdeksässä kuukaudessa?

Vierailija
7/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne pyörii?

8/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jaksat stalkata yksittäisiä ihmisiä?

Vierailija
9/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa varmaan viehätti se että viis veisaan rahasta ja statuksesta. Oliko sitten vaihtelua kyllästyttävään omaan piiriin.

Se teki lähdöstäkin helppoa. Terveisiä lähiöstä. En kadu.

Vierailija
10/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensin me oltiin köyhiä nuoria ja sitten mies alkoi tienaamaan n. kuuden yhdessä vietetyn vuoden jälkeen mukavasti. Koska ollaan säästeliäitä ollaan kerätty aika paljon omaisuutta. Olimme siis pari rakastunutta nuorta ihan erilaisista taustoista ja nyt ollaan oltu yhdessä jo pitkään ja tullaan edelleen hyvin juttuun ;)

Vierailija
11/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tulet olemaan onnellinen suhteessasi, jos valitset kumppanin pääkriteerinäsi se, että hän on rikas. 

Minä en ainakaan tiennyt tulevan aviomieheni omaisuudesta tavatessani hänet. Tutustuttiin paikassa x ja käytiin useammilla treffeillä, ennen kuin sain edes aavistuksen hänen taloudellisesta tilanteestaan. Rakastuin ihmiseen, enkä lompakkoon.

Itse olen korkeakoulutettu pätkätyöläinen. Nautin kyllä työstäni, eikä tulevaisuus taloudellisessa mielessä pelota, kiitos miehen. Vapaa-ajalla soitan pianoa ja urheilen, yhdessä teemme paljon matkoja ja käymme esim. geokätköilemässä. Luonteeltani olen avoin ja ystävällinen, tarvittaessa myös temperamenttinen. Ulkonäöltäni edelleen näin nelikymppisenä hyvässä kunnossa. Miestä en ala tässä kuvailemaan sen enempää. Hän on hyvin rakas edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Älä kyynisty rakkauden suhteen, ap! Toivottavasti löydät jonkun, johon oikeasti rakastut. Oli hän sitten rikas tai ei.

Vierailija
12/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkata? Olet palstan sekopäisin satutäti, oksettava miesvihaaja ja besserwisseröit joka helvetin ketjussa.

Eipä siinä paljoa stalkkaamista tarvita. Rikas isomunasi diggaa , kun palstailet yli tuhannen viestin kuukausivauhdilla? Lapset on myös tyytyväisiä?

13/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkata? Olet palstan sekopäisin satutäti, oksettava miesvihaaja ja besserwisseröit joka helvetin ketjussa.

Eipä siinä paljoa stalkkaamista tarvita. Rikas isomunasi diggaa , kun palstailet yli tuhannen viestin kuukausivauhdilla? Lapset on myös tyytyväisiä?

Ai sinä olet se katkera misogynisti. Ei sitten mitään. Otan osaa.

Vierailija
14/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin nuorina sattumalta. Oli musta kiva tyyppi. Opiskeltiin, mies perusti firman, jätin oman työpaikkan ja siirryin miehen firmaan töihin. Mies myi ennen lamaa firmansa, sijoittanut viisaasti. Yhdessä oltu yli 20 v. Meitä sitoo ihan muut asiat kuin raha yhteen. Vastoinkäymisiä ollut myös, edelleen molemmat työelämässä. Olen taas tehnyt enemmän uraa, kun lapset isompia. Jos mies on valmiiksi rikas, luulen että kumppanillakin tulee olla jokin status.

Vierailija
15/49 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni työasioissa, kun olin noin 30v. Tiesin, että hän on varakas (jo silloin oli verotietoja netissä ja lehdissä), mutta en tiennyt, että oli poikamies (sillä hetkellä ainakin). Olin ihan tavallinen kaikin tavoin keskinkertainen nainen, jota kadulla ei kukaan olisi vilkaissut kahta kertaa enempää. Akateeminen olin ja tohtorintutkinto tähtäimessä, mutta muuten minussa ei mikään erottanut massasta.

Mies on tavallinen, ahkera, Suomen viime vuoden 2000 hyvätuloisimman joukossa. Mukava siinä mielessä, että lapset ovat saaneet kaiken, mitä ovat halunneet ja oppineet jokainen isältä rahan käyttämisen perusteet. Säästämällä omaisuus ei kartu.

Meillä on omat rahat, joten minä olen voinut käyttää tuloni sijoitusasuntoihin ja kesämökkiin. En elä miehen siivellä eikä hän menojani ole maksanut. Jos lähdetään ulkomaille, kumpikin maksaa itse matkansa. Minä haluan näin, miehelle asia on samantekevä.

Vierailija
16/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvii näin 26 v. naisena sanoa, et mitään en oo hävinnyt, vaik on rikas mies.

Kun miehellä on järki päässä, tunneäly kohdillaan ja suht ahkera, niin siinä on ihan hyvät perusteet.

On pikantti ajatus, et kun ei pysty yhteiseen talouteen osallistuu niin paljon kuin mieheni, niin sitten kompensoin tän naisena siel sänkypuolella ;) Hassua sanoa, mut kun itekkin tykkää ;)

Jos mies onnistuu hyvin töissään, liike-elämässä, niin suikkari saunan jälkeen ;).

Hoidan lapset, ruuat, pyykit tms. koko kodin. Mut mies pitää siitä huolta et on Amg Mersu mullakin, maksaa autot ja laskut tms.

Muuten on ihan suht tavallista arkea.

Kyl se raha rauhoittaa, 3 päivästä viikkoa teen.

Vierailija
17/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googla "School of Affluence".

Vierailija
18/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina sattumalta rakastuvat rikkaampiin miehiin? Miksei rikkaat naiset eivät koskaan sattumalta rakastu itseään köyhempiin miehiin? 

Vierailija
19/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan etsit fiksun poikaystävän. Ja yritätte yhdessä kasvattaa omaisuutta. Se rahan käsittelykin on helpompaa, kun on tehty töitä menestyksen suhteen.

Vierailija
20/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni työasioissa, kun olin noin 30v. Tiesin, että hän on varakas (jo silloin oli verotietoja netissä ja lehdissä), mutta en tiennyt, että oli poikamies (sillä hetkellä ainakin). Olin ihan tavallinen kaikin tavoin keskinkertainen nainen, jota kadulla ei kukaan olisi vilkaissut kahta kertaa enempää. Akateeminen olin ja tohtorintutkinto tähtäimessä, mutta muuten minussa ei mikään erottanut massasta.

Mies on tavallinen, ahkera, Suomen viime vuoden 2000 hyvätuloisimman joukossa. Mukava siinä mielessä, että lapset ovat saaneet kaiken, mitä ovat halunneet ja oppineet jokainen isältä rahan käyttämisen perusteet. Säästämällä omaisuus ei kartu.

Meillä on omat rahat, joten minä olen voinut käyttää tuloni sijoitusasuntoihin ja kesämökkiin. En elä miehen siivellä eikä hän menojani ole maksanut. Jos lähdetään ulkomaille, kumpikin maksaa itse matkansa. Minä haluan näin, miehelle asia on samantekevä.

Minusta tuo kuulostaa ihan jarjettomalta.

Mieheni on miljonaari ja niin olen minakin kun olemme aviossa ja kaikki omaisuus on yhteista.