Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mies on rikas

Vierailija
15.12.2016 |

Kertokaa vinkkejä, kertokaa itsestänne, luonteestanne, ulkonäöstänne, koulutuksestanne, elämästänne ja siitä miehestänne. Yritän ottaa vinkkejä vastaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni työasioissa, kun olin noin 30v. Tiesin, että hän on varakas (jo silloin oli verotietoja netissä ja lehdissä), mutta en tiennyt, että oli poikamies (sillä hetkellä ainakin). Olin ihan tavallinen kaikin tavoin keskinkertainen nainen, jota kadulla ei kukaan olisi vilkaissut kahta kertaa enempää. Akateeminen olin ja tohtorintutkinto tähtäimessä, mutta muuten minussa ei mikään erottanut massasta.

Mies on tavallinen, ahkera, Suomen viime vuoden 2000 hyvätuloisimman joukossa. Mukava siinä mielessä, että lapset ovat saaneet kaiken, mitä ovat halunneet ja oppineet jokainen isältä rahan käyttämisen perusteet. Säästämällä omaisuus ei kartu.

Meillä on omat rahat, joten minä olen voinut käyttää tuloni sijoitusasuntoihin ja kesämökkiin. En elä miehen siivellä eikä hän menojani ole maksanut. Jos lähdetään ulkomaille, kumpikin maksaa itse matkansa. Minä haluan näin, miehelle asia on samantekevä.

Minusta tuo kuulostaa ihan jarjettomalta.

Mieheni on miljonaari ja niin olen minakin kun olemme aviossa ja kaikki omaisuus on yhteista.

Mikä tuossa on järjetönsä? Pelkästään fiksua, että naisella on omat rahat ja omaa omaisuutta ja nähtävästi sen verran selkärankaa, että ei ryhdy lompakkoloiseksi. Mistä me tiedämme, miten hienossa kämpässä asuu maksamatta siitä euroakaan.

Vierailija
22/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se auttaa, jos kertoo mitä pyydät? Minä olen rikas, mies on rikas. Ollaan rahallisesti ehkä rikkaista, mutta siitä, että meillä on rakkautta. Rakkaus on parasta. Mikä teitä kakaroita vaivaa, kun muu ei kiinnosta kuin raha. Hanki elämä, hanki sitä rahaa itse, jos haluat. Hanki ammatti, tee töitä. Elämä ei ole tuollaista mitä kuvittelet. Elämä rikkaan miehen rinnalla ei ole rakkautta tuolla asenteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googla "School of Affluence".

School of Affluence on pelkkää sontaa. Katselin sitä jonkun aikaa, muutaman videon ja ajattelin että hohhoijaa. Siinä taas joku ruotsalainen tyhjäpää ( joka nuorena tapaili Italiassa rikkaan perheen poikaa ja joutui vaihdetuksi. Sai uuden poikaystävän ja taas vaihtoon. Oli siis sellainen skandinavialainen kiertopalkinto) kertoo miten " napataan rikas mies" tai mistä " rikkaat miehet tykkää".  Just tuolta ajalta hän muistelee että mitä oppi " rikkaista miehistä" . Ne vinkit ovat just sellaisia että pääset hetkelliseksi leikkikaluksi tai maksetuksi seuralaiseksi. 

Katsokaa miltä rikkaiden miesten vaimot näyttävät ja mikä heidän historiansa on. Yllättävän moni on korkeakoulutettu, omaa uraa ollut ainakin jonkun verran ja menneet nuorena yhteen. School of Affluence ei näytä varakkaalta eikä tyylikkäältä itse. Ei hänessä ole sellaista charmia joka tekee hänestä ykkösluokan naisen mutta hän kuuluu näihin nettinaikkosiin joiden elämä näyttää netissä upealta ja todellisuudessa on ihan muuta.

Vierailija
24/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googla "School of Affluence".

School of Affluence on pelkkää sontaa. Katselin sitä jonkun aikaa, muutaman videon ja ajattelin että hohhoijaa. Siinä taas joku ruotsalainen tyhjäpää ( joka nuorena tapaili Italiassa rikkaan perheen poikaa ja joutui vaihdetuksi. Sai uuden poikaystävän ja taas vaihtoon. Oli siis sellainen skandinavialainen kiertopalkinto) kertoo miten " napataan rikas mies" tai mistä " rikkaat miehet tykkää".  Just tuolta ajalta hän muistelee että mitä oppi " rikkaista miehistä" . Ne vinkit ovat just sellaisia että pääset hetkelliseksi leikkikaluksi tai maksetuksi seuralaiseksi. 

Katsokaa miltä rikkaiden miesten vaimot näyttävät ja mikä heidän historiansa on. Yllättävän moni on korkeakoulutettu, omaa uraa ollut ainakin jonkun verran ja menneet nuorena yhteen. School of Affluence ei näytä varakkaalta eikä tyylikkäältä itse. Ei hänessä ole sellaista charmia joka tekee hänestä ykkösluokan naisen mutta hän kuuluu näihin nettinaikkosiin joiden elämä näyttää netissä upealta ja todellisuudessa on ihan muuta.

Noin se juuri on. Italiassa siis. Kun tuntee kieltä ja kulttuuria niin ehkä ajoissa sen tajuaa.

Vierailija
25/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan kokoajan, olen sijoittaja ja korkeakouluopiskelija. ;) Lisäksi olen rekisteröitynyt millionairematch.com-sivustolle sugar babyksi. xDDD

Vierailija
26/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mun mies on salarikas. Löysin hänet sattumalta, rakastuin ja vasta paljon myöhemmin hoksasin, että hän onkin rikas. Ei vaan näytä sitä ulospäin. En ole kyllä tyhjätasku itsekään, mutta köyhempi häntä.

Vierailija
27/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi miettiä yhtä asiaa sinun: Jos rikas mies haluaa itselleen gold diggerin, niin oletko todella varma, että haluaisit olla sellaisen miehen kanssa? Jos vastaat, että kyllä, niin siinä vakka on kyllä löytänyt kantensa.

Vierailija
28/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue toi jungle juice tarina. Sit vaan kuljet sitä vaurautta kohti. Muista kuitenkin, ettei rahalla voi ostaa mitään oikeasti arvokasta. Rahalla voi ostaa kiinteää omaisuutta ja kulutusrihkamaa. Mut jos siihen on hurahtanut, niin feel free...

Vierailija
29/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 48 v, alle 170 cm mahakas mies. Luonne tosi kiva ja mukava joten viihdyn mieheni kanssa. Muuten en olisikaan jos ei olisi kiva luonne. Tehnyt omaisuutta rakennusyhtiössä jonka omisti mutta myi pois.

Minä olen 37v 164 cm ylioppilas, ammatti toimistopäällikkö ja kotiäitinä tällä hetkellä.

Asumme tavallisessa ok talossa 4 huonetta, keittö ja saunatilat, lapsia 2.

Vierailija
30/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rikas mies.

Tapasimme, kun olimme 45 v ja 46 v. Nyt naimisissa kymmenettä vuotta.

Mies on myöhemmin sanonut, että minussa vetosi se, etten ollut rahan perään.

Tykkään kyllä hyvistä lomista ja ravintoloista, ja niihin satsaan kuten mieskin, mutta muuten materialla ei ole minulle merkitystä.

Miksi olemme yhdessä: meillä molemmilla on tunne, että meidän kuuluukin olla yhdessä. Käytännön tasolla pidämme samoista asioista: viiden tähden hotelleista, Italiasta, Ranskasta, shampanjasta, netflixistä, löhöämisestä ja mökillä puuhailusta.

Vierailija
31/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hyvin vähän ihmisiä, joita voi sanoa rikkaiksi. He ovat heterogeeninen joukko lottovoittajista perijöihin, joten vaikea on neuvoja antaa. 

Varakkaita ihmisiä on sitten enemmän, mutta heidän piireihinsä on vaikea soluttautua, ellet ole itse samanlainen. 

Vierailija
32/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan kokoajan, olen sijoittaja ja korkeakouluopiskelija. ;) Lisäksi olen rekisteröitynyt millionairematch.com-sivustolle sugar babyksi. xDDD

Älä yritä kokoajaa, kokoajan palkka on yleensä aika surkea.

Vierailija
33/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes olisi mies ja viellä rikas.Tuskin olisin lukemassa ajan kuluksi,monen trollin vai 1 ja saman  ihan poskettomia aloituksia?

Vierailija
34/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on hyvin vähän ihmisiä, joita voi sanoa rikkaiksi. He ovat heterogeeninen joukko lottovoittajista perijöihin, joten vaikea on neuvoja antaa. 

Varakkaita ihmisiä on sitten enemmän, mutta heidän piireihinsä on vaikea soluttautua, ellet ole itse samanlainen. 

Mikä sinun mielestäsi on rikkaan määriteltä: omaisuuden pitää olla kuinka paljon? Tai kuinka isot kuukausitulot?

Vierailija
35/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes olisi mies ja viellä rikas.Tuskin olisin lukemassa ajan kuluksi,monen trollin vai 1 ja saman  ihan poskettomia aloituksia?

Miten se miehen varallisuus liittyy siihen, miten vaimo viettää aikaansa?

Outoja mielleyhtymiä. Ihan kuin naisilla ei saisi olla omaa elämää.

Vierailija
36/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun mielestäsi on rikkaan määriteltä: omaisuuden pitää olla kuinka paljon? Tai kuinka isot kuukausitulot?

Rikas on monimiljonääri, omaisuus vähintään 4-5 miljoonaa tai enemmän, ellei ole suurituloinen.

Vierailija
37/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas on monimiljonääri, omaisuus vähintään 4-5 miljoonaa tai enemmän, ellei ole suurituloinen.

Jaa. Minä sitten vastasin väärään ketjuun. Sori ap, minun mieheni on lähinnä vain suurituloinen.

Vierailija
38/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vasemmisto vouhkaa rikkaista niin paljon? Eihän heitä montaa ole.

Vierailija
39/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vasemmisto vouhkaa rikkaista niin paljon? Eihän heitä montaa ole.

Enpä osaa sanoa enkä viitsi nyt arvaillakaan, hyvätapainen porvari kun olen.

Vierailija
40/49 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä sitten vastasin väärään ketjuun. Sori ap, minun mieheni on lähinnä vain suurituloinen.

Ap ei tainnut kertoa omaa määritelmäänsä rikkaalle. Ja näyttääkin olevan vanha ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi