Onko naisystäväni henkisesti sairas?
Olen alkanut epäillä, ettei kaikki ole ihan ok. Yhdessä ollaan oltu vasta 3-vuotta. Ei olla teinejä enään,mutta minulle tämä on ensimmäinen parisuhde, siksi varmaan vaikea erottaa oikea ja väärä..
Suhteemme alku ei ollut helpoin, en ensin ihastunut hänen ulkonäköönsä ollenkaan, sisäiseen kauneuteen vain. Tämän vuoksi suhteemme eteni seurusteluksi aika hitaasti.
Suhteemme on mennyt tälläiseksi, kun tutustuin naiseni hyvään ystävään. Siis tällä tarkoitan että olemme viettäneet aikaa välillä kolmestaan. Tämä naiseni ystävä kun kaunis ja sosiaalinen, mutten silti ole hänestä kiinnostunut. Valitettavasti toinen on saanut päähänsä että olisin.
Tilanne on mennyt siihen, että naiseni viettää kaiken vapaa aikansa kytäten joka paikassa olenko paikalla ja onko tämä hänen ystävässäkin. Jos satutaan olemaan vetää johtopäätöksen että juttelemme. On myös tehnyt selväksi etten saa jutella hänen ystävänsä kanssa tai nähdä tätä. Kerran törmäsimme sattumalla ja tarjosin kyytiä kun samaan suuntaan oltiin menossa, siitäkin hirveät Riidat tuli koska 5min ajomatkalla ehtii pettämään. Muutimme yhteen ja luulin että se toisi mielenrauhaa toiselle, mutta ei. Vapaa aika menee kytätessä minun tekemisiä, ei nää ystäviään enää koska minähän voisin pettää sillä välin. Hetkeä en saa olla rauhassa ja seksiä pitäisi olla kokoajan. Jos olen yövuorossa hän ei silti nuku vaan valvoo niin pitkään kunnes tulen kotiin. Myös ne harvat hetket kun saan olla yksin rauhassa kotona, on ahdistavaa. Minun pitää huolehtia että kaikki näyttää samalta kun toinen palaa kotiin. Koska jos sohvalla tyyny siirtynyt alkaa jo paniikkimainen syyttely olenko pettänyt ja kuka täällä ollut..
Jos meillä on riita, en saa edes rauhassa lähteä ottamaan raitista ilmaa, tuppautuu joka paikkaan mukaan. Olen monesti riidan aikana uhannut jättää, ei vaan usko ja hokee että selvitetään tämä ja viestiä pukkaa kokoajan.
Myös ystävänsä kanssa välit kärsinyt tästä, ystävänsä sanoi minulle että naiseni aina ollut mustasukkainen myös edellisissä suhteissaan ja hänellä on huono itsetunto.
En kyllä tiedä miksi eksyin tänne naisten palstalle kirjoittamaan, varmaan tämä kaikki saa minutkin niin sekaisin etten enää tiedä. Monesti päättänyt että tämä on tässä, silti vaan jään. Harmi että nykyään tuntuu jopa että tämän ystävän kanssa on hauskempaa kuin oman naiseni.Voiko tätä suhdetta saada rennoksi ja mikä toista vaivaa että noin käyttäytyy, vaikka uskollinen olen ja paljon huomioin ja tunteistani puhun.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveeraus se "ulkoisesti" pätevän ystävättären kanssa teidän parisuhteessanne, on huono tikki. Ystävättärellä tai sun tyttöystävällä pitäisi olla enemmän järkeä antaa toisilleen etäisyyttä. Tai vaihtoehtoisesti sinä tuot jotain omia kavereitasi niin ettei muodostu tuollaista ihme kolmiokomboa. Leikitte nyt tulella jokaikinen. Tyttöystäväsi on epävarma itsestään eikä teidän kaveeraus kolmestaan, jolloin hän väistämättä jää paremman näköisen kaverinsa varjoon tai häntä muistutetaan siitä jatkuvasti, tee hyvää suhteellenne. Heivatkaa kolmas pyörä ulos.
Tää on ihan ilmiselvä juttu. Seuratkaapa joskus, miten naiset käyttäytyvät eri tavoin keskenään ja silloin kun soppaan heitetään yksi mies. Vaikka tietoisella tasolla ei pitäisi olla mitään värinää tai vipinää, niin lataus on eri näissä tilanteissa. Yllä on hyvä neuvo siihen, miten tuollaista tilannetta ei pidä ruokkia. Tai vartavasten ajautua siihen. Liian polarisoitunut ilmapiiri. Sitä voi hälventää joko laajentamalla niin, että porukassa on useampi mies/ nainen tai sitten vain rajaamalla kolmas osapuoli ulos.
Kolmas osapuoli... kohtalaisen sairasta syyttää kolmatta osapuolta tyttöystävän sekoilusta. Kyllä hän aikuisena ihmisenä ihan täysin vastaa omasta käytöksestään. Ja ihmisten lemppaaminen pois elämästähän vain kapeuttaa elämänpiiriä ... mustasukkaisethan juuri kapeuttavat omaa ja toisten elämää yrittäessään kontrolloida kaikkia epävarmuustekijöitä, joita normaalielämään kuuluu.
Pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveeraus se "ulkoisesti" pätevän ystävättären kanssa teidän parisuhteessanne, on huono tikki. Ystävättärellä tai sun tyttöystävällä pitäisi olla enemmän järkeä antaa toisilleen etäisyyttä. Tai vaihtoehtoisesti sinä tuot jotain omia kavereitasi niin ettei muodostu tuollaista ihme kolmiokomboa. Leikitte nyt tulella jokaikinen. Tyttöystäväsi on epävarma itsestään eikä teidän kaveeraus kolmestaan, jolloin hän väistämättä jää paremman näköisen kaverinsa varjoon tai häntä muistutetaan siitä jatkuvasti, tee hyvää suhteellenne. Heivatkaa kolmas pyörä ulos.
Tää on ihan ilmiselvä juttu. Seuratkaapa joskus, miten naiset käyttäytyvät eri tavoin keskenään ja silloin kun soppaan heitetään yksi mies. Vaikka tietoisella tasolla ei pitäisi olla mitään värinää tai vipinää, niin lataus on eri näissä tilanteissa. Yllä on hyvä neuvo siihen, miten tuollaista tilannetta ei pidä ruokkia. Tai vartavasten ajautua siihen. Liian polarisoitunut ilmapiiri. Sitä voi hälventää joko laajentamalla niin, että porukassa on useampi mies/ nainen tai sitten vain rajaamalla kolmas osapuoli ulos.
Kolmas osapuoli... kohtalaisen sairasta syyttää kolmatta osapuolta tyttöystävän sekoilusta. Kyllä hän aikuisena ihmisenä ihan täysin vastaa omasta käytöksestään. Ja ihmisten lemppaaminen pois elämästähän vain kapeuttaa elämänpiiriä ... mustasukkaisethan juuri kapeuttavat omaa ja toisten elämää yrittäessään kontrolloida kaikkia epävarmuustekijöitä, joita normaalielämään kuuluu.
Lähipiiri on syytä valikoida huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo.
Kumpi? Minustakin kolmannen osapuolen syyttäminen on hullua ja jokainen täysijärkinen sen tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole kehunut ikinä tyttöystävääsi mutta tämän ystävää kyllä joskus ohimennen sanonut ihan nätiksi.
Niin tai sitten se ei tarkota mitä sanoo ja sen kyllä näkee läpi ettei tarkota. Mä en vois kuvitella olevani miehen kanssa joka ei olis rakastunu just mun silmiin. Kaikki me vanhetaan mut se ettei olis rakastunut just muhun niin ei ei. Valheellista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo.
Kumpi? Minustakin kolmannen osapuolen syyttäminen on hullua ja jokainen täysijärkinen sen tajuaa.
Ei välttämättä..
Jos on vahingollisessa suhteessa niin monesti seen tajuaa vasta, kun suhde on päättynyt. Siis kuinka epäterveessä suhteessa on ollut. Hyvä kutenkin, että olet nyt pysähtynyt ja havainnut, että jotakin on pielessä.
Kuulostaa siltä, että ehkä sinullakin on hieman huono itsetunto, kun olet jäänyt tollaseen suhteeseen. Ehkä ajattelet ettet saa ketään muuta, jos jätät hänet. Se ei kuitekaan pidä paikkansa. Kukaan ei ole ansainnut tollasta käytöstä osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vahingollisessa suhteessa niin monesti seen tajuaa vasta, kun suhde on päättynyt. Siis kuinka epäterveessä suhteessa on ollut. Hyvä kutenkin, että olet nyt pysähtynyt ja havainnut, että jotakin on pielessä.
Kuulostaa siltä, että ehkä sinullakin on hieman huono itsetunto, kun olet jäänyt tollaseen suhteeseen. Ehkä ajattelet ettet saa ketään muuta, jos jätät hänet. Se ei kuitekaan pidä paikkansa. Kukaan ei ole ansainnut tollasta käytöstä osakseen.
Seuralla on todella väliä, sillä ihminen on sosiaalisesti erittäin altis.
Tuskin on puoletkaan totta tässä tarinassa.
En nyt halua syyllistää ketään, mutta ehkä tyttöystäväsi jotenkin aavistaa, että pidät häen ystäväänsä viehättävänä (vaikket kiinnostunut olekaan). Ehkä tyttöystäväsi pelkää, että sinulla ja hänen ystävällään syntyy tunteita toisianne kohtaan, kun vietätte aikaa niin paljon yhdessä. Onko teidän pakko hengata kolmisteen, kun se ei näytä toimivan?
Moi Ap!
Varo, luulen että tyttöystäväsi yrittää omistaa sinut. Vaadi tuplaehkäisyä, koska hän aikoo hankkiutua raskaaksi vaikka vaivan ja lasten aika ei ole vielä.
Tsemppiä!!
Olin itsee suhteessa, jossa minua petettiin törkeästi selän takana vuoden ajan. Tämän jälken luottamus seuraavaan kumppaniin oli kiven takana.
Mieheni ei koskaan lähtnyt juttuihin mukaan. Sanoi vain, että "ei hän aio lähteä uskollisuuttaan perustelemaan, aika sen osoittaa". Ja hyvä näin meille.
Naisystäväsi voi yrittää tulla salaa raskaaksi jotta saa pidettyä sinut. Senkin vuoksi haluu seksiä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Moi Ap!
Varo, luulen että tyttöystäväsi yrittää omistaa sinut. Vaadi tuplaehkäisyä, koska hän aikoo hankkiutua raskaaksi vaikka vaivan ja lasten aika ei ole vielä.
Tsemppiä!!
Enpä usko. Eiköhän tuo itsekin tajua ettei tuollaiseen tilanteeseen kannata lasta tehdä. Mä ainakin tajusin vaikka mies olis halunnu. Kai se olis halunnu sitoo mut. Lapset ei oo pelinappuloita. Mä oon itse ollu ku joku esine vaan ni tiedän miten pahalle sellanen tuntuu.
Että "olethan sä tuollanen luuska mut mä niin rakastan sun käsiä"? Joo ei kiitti, et jos ei edes silmät miellytä..
Järjestä se tyttöystäväsi kaveri teille kotiin ja naikaa hysteerisesti huutaen eteisen lattialla kun pikku rouva tulee harhoissaan takaisin kotiin kyttäyskeikalta.
Vierailija kirjoitti:
Järjestä se tyttöystäväsi kaveri teille kotiin ja naikaa hysteerisesti huutaen eteisen lattialla kun pikku rouva tulee harhoissaan takaisin kotiin kyttäyskeikalta.
Juurikin näin! Oppiipahan olemaan valittamatta ilman aihetta!
Toistele seuraavan seksin aikana tuon ystävän nimeä. Voi olla, että saat sitten vähän omaakin aikaa eikä tarvi olla koko aika parruttamassa skitsoa.
Yksikään itseään kunnioittava nainen ei halua olla kakkosvaihtoehtoa miehelleen. Ota se kaveri.