Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisystäväni henkisesti sairas?

Vierailija
15.12.2016 |

Olen alkanut epäillä, ettei kaikki ole ihan ok. Yhdessä ollaan oltu vasta 3-vuotta. Ei olla teinejä enään,mutta minulle tämä on ensimmäinen parisuhde, siksi varmaan vaikea erottaa oikea ja väärä..

Suhteemme alku ei ollut helpoin, en ensin ihastunut hänen ulkonäköönsä ollenkaan, sisäiseen kauneuteen vain. Tämän vuoksi suhteemme eteni seurusteluksi aika hitaasti.

Suhteemme on mennyt tälläiseksi, kun tutustuin naiseni hyvään ystävään. Siis tällä tarkoitan että olemme viettäneet aikaa välillä kolmestaan. Tämä naiseni ystävä kun kaunis ja sosiaalinen, mutten silti ole hänestä kiinnostunut. Valitettavasti toinen on saanut päähänsä että olisin.

Tilanne on mennyt siihen, että naiseni viettää kaiken vapaa aikansa kytäten joka paikassa olenko paikalla ja onko tämä hänen ystävässäkin. Jos satutaan olemaan vetää johtopäätöksen että juttelemme. On myös tehnyt selväksi etten saa jutella hänen ystävänsä kanssa tai nähdä tätä. Kerran törmäsimme sattumalla ja tarjosin kyytiä kun samaan suuntaan oltiin menossa, siitäkin hirveät Riidat tuli koska 5min ajomatkalla ehtii pettämään. Muutimme yhteen ja luulin että se toisi mielenrauhaa toiselle, mutta ei. Vapaa aika menee kytätessä minun tekemisiä, ei nää ystäviään enää koska minähän voisin pettää sillä välin. Hetkeä en saa olla rauhassa ja seksiä pitäisi olla kokoajan. Jos olen yövuorossa hän ei silti nuku vaan valvoo niin pitkään kunnes tulen kotiin. Myös ne harvat hetket kun saan olla yksin rauhassa kotona, on ahdistavaa. Minun pitää huolehtia että kaikki näyttää samalta kun toinen palaa kotiin. Koska jos sohvalla tyyny siirtynyt alkaa jo paniikkimainen syyttely olenko pettänyt ja kuka täällä ollut..

Jos meillä on riita, en saa edes rauhassa lähteä ottamaan raitista ilmaa, tuppautuu joka paikkaan mukaan. Olen monesti riidan aikana uhannut jättää, ei vaan usko ja hokee että selvitetään tämä ja viestiä pukkaa kokoajan.

Myös ystävänsä kanssa välit kärsinyt tästä, ystävänsä sanoi minulle että naiseni aina ollut mustasukkainen myös edellisissä suhteissaan ja hänellä on huono itsetunto.

En kyllä tiedä miksi eksyin tänne naisten palstalle kirjoittamaan, varmaan tämä kaikki saa minutkin niin sekaisin etten enää tiedä. Monesti päättänyt että tämä on tässä, silti vaan jään. Harmi että nykyään tuntuu jopa että tämän ystävän kanssa on hauskempaa kuin oman naiseni.Voiko tätä suhdetta saada rennoksi ja mikä toista vaivaa että noin käyttäytyy, vaikka uskollinen olen ja paljon huomioin ja tunteistani puhun.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestä se tyttöystäväsi kaveri teille kotiin ja naikaa hysteerisesti huutaen eteisen lattialla kun pikku rouva tulee harhoissaan takaisin kotiin kyttäyskeikalta.

Ehkäpä se tietää niiden olevan täysin kykeneviä siihen? Rouva?

Vierailija
102/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää yhteinen vauva. Saat ainakin pari viikkoa rauhaa kun tikit paranee. Sitten heti seuraavaa sisään. Kyllä parin viikon loma vuodessa riittää normaalille ihmiselle. Kun lapsia on 8 on muutakin mietittavää kuin nuo panoharhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistele seuraavan seksin aikana tuon ystävän nimeä. Voi olla, että saat sitten vähän omaakin aikaa eikä tarvi olla koko aika parruttamassa skitsoa.

Mikä estää lähtemästä? Ei mikään.

Vierailija
104/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiskuttele siemennestettäsi olohuoneen verhoihin ja odota milloin mussukkasi huomaa ne. ; )

Vierailija
105/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää yhteinen vauva. Saat ainakin pari viikkoa rauhaa kun tikit paranee. Sitten heti seuraavaa sisään. Kyllä parin viikon loma vuodessa riittää normaalille ihmiselle. Kun lapsia on 8 on muutakin mietittavää kuin nuo panoharhat.

Että vielä lapsia kuuntelemaan kuinka isä haukkuu äitiä rumaksi? Ei tee hyvää varsinkaan tyttölapsille sellasen kuuleminen.

Vierailija
106/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistele seuraavan seksin aikana tuon ystävän nimeä. Voi olla, että saat sitten vähän omaakin aikaa eikä tarvi olla koko aika parruttamassa skitsoa.

Ehkäpä, tuo epäileväinen nainen on näppärä kotitalousihminen ja siksi kannattaa jatkaa hieman hankalampaakin suhdetta. Silitetyt boxerit, sukat, siivoukset jne. Noiden ulkoistaminen tulee kalliiksi.

Vierailija
107/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että vielä lapsia kuuntelemaan kuinka isä haukkuu äitiä rumaksi? Ei tee hyvää varsinkaan tyttölapsille sellasen kuuleminen.

Eikö sitä haukkumista voi säästää vaikka juhlapyhiksi. Jouluateria, äitienpäivälounas, rippijuhlat jne. Silloin siitä on enemmän iloa myös haukkujalle.

Vierailija
108/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä, tuo epäileväinen nainen on näppärä kotitalousihminen ja siksi kannattaa jatkaa hieman hankalampaakin suhdetta. Silitetyt boxerit, sukat, siivoukset jne. Noiden ulkoistaminen tulee kalliiksi.

Mä en ainakaan ollut. Koti oli ku sikala tuossa suhteessa. Nykyisin ei tarvetta epäillä ketään. Ei miestä eikä ystäviä, eikä itseä.

Vierailija
109/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas on ja vaikeasti sellainen.

Vierailija
110/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas on ja vaikeasti sellainen.

Ei sentään syöpäsairas. T. Syöpätestit edessä.

Vierailija
111/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä seurustellut ja varmaan osittain sen takia en oo ikinä ymmärtäny tota mustasukkaisuus-hommaa (vaikka toki on niitäkin jotka on kavereistaankin mustasukkaisia). Ihan hullua! Jotkuthan estää puolison kaikki kanssakäymiset vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta muissa asioissa nää samat ihmiset vaikuttaa ihan tervejärkisiltä että tiedä häntä sitten...

Vierailija
112/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystävä ihailee minua liiallisuuksiin. Tuijottelee vain silmät lautasina minua ja kokoajan puhuu kuinka mahtava jne olen. Liika on liikaa.

Vierailija
113/143 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystävä ihailee minua liiallisuuksiin. Tuijottelee vain silmät lautasina minua ja kokoajan puhuu kuinka mahtava jne olen. Liika on liikaa.

Muista että se on vain hänen mielipide joka perustuu tunteille joita hänellä on sua kohtaan. Ei siis välttämättä yleinen mielipide susta.

Vierailija
114/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vikaa minussakin on. Etenkin tuo erolla uhkailu, tiedän sen lisäävän epävarmuutta mutta jostain syystä teen sitä kun tarpeeksi keittää yli. Ja en ole koskaan sanonut että naiseni olisi ruma. Hän on nätti muttei alussa ns sytyttänyt minua ulkoisesti, henkisesti vain.

En ole tunnekylmä ihminen, ehkä riitojen aikana vain. Naiseni on seurustellut aina koko ikänsä, ei koskaan ole periaatteessa yksin kummemmin ollutkaan. Kihloissakin ollut muutaman kerran ja nämä vaikuttivat omaan epävarmuuteen. Olen kuullut häneltä että ainakin kaksi entistä on häntä pettänyt/tai viestitellyt toisten tyttöjen kanssa. Mutta sitten myös naisestani paljastunut, että itse tekee samaa ja meidän alussa jäi kiinni siitä että laittoi viestiä toisen miehen kanssa. Olen antanut asian olla, mutta nainen varmaan pelkää että kostan tämän. Sekä hän on itse pyöreä (mikä ei minua haittaa) mutta kokee kaikki normaalipainoiset ja hoikat uhkaksi, haukkuu näitä yms.

Eipä siinä auta vaikka miten sanoisi että hän on minun prinsessa ja nykyään pidän hänestä juuri tuollaisena. Ainut vaan tuo jatkuva epäily ja stalkkaaminen ja minussa roikkuminen.

-aloittaja

Vierailija
115/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Kyseinen tauti tosin on naisilla aika yleinen joten sitä voi kutsua tällä tunnepohjaisemmin asioita käsittelevällä sukupuolella myös luonteenpiirteeksi. Taudin kuva myös yleensä pahenee kerran kuukaudessa.

Tietty määrä tällaista käyttäytymistä on pakko sietää (puolin ja toisin). Yleensä tilanne hieman helpottaa iän myötä ja luottamuksen rakentuessa.

Tässä tapauksessa oireet kuitenkin ovat niin pahoja että suosittelen oman mielenterveytesi vuoksi käymään vakavan pohdiskelun itsesi kanssa siitä miten haluat loppuelämäsi elää ja heivaaman tämän tapauksen jonkun toisen riesaksi ja etsimään helpomman kumppanin.

PS. Saisiko kumppanisi yhteystiedot koska tuo seksi puoli kyllä kuulostaa hyvältä.  ;)

Vierailija
116/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kuulla sen toisen puolen tästä tarinasta. 

Vierailija
117/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellani on myös itsellään pari miespuolista kaveria, keiden kanssa on yhteyksissä ja näkee. Minua ei ole tämä haitannut, paitsi nykyään vähän kun minulla ei saa olla naispuolisia kavereita. Tuntuu siltä että kaikki mitä hän tekee on ok mutta minulta ne on syntiä jos tekisin.

Kysyisin sitten vielä, että tosiaanko ei omaa aikaa/tai harrastuksia sittemmin tarvitse? Minulla on yksi harrastus, nykyään se ei ole omaa aikaa koska naiseni päätti aloittaa kanssa tämän ja käydään sielläkin yhdessä.

Jos hän joutuu nyt lähtemään jonnekkin ja jään kotiin yksin vaikka 2h sen ajan pitäisi riittää minulle omaksi ajaksi. Jos mainitsen että haluaisin olla joskus pitkään yksin, vaikka siivoilla ja pelata jotain peliä en sitten rakasta

Vai enkö minä vain osaa seurustella oikein kun kokoajan saan hänet tuntemaan itsensä huonoksi?

-aloittaja

Vierailija
118/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä ole lähelläkään normaalia mustasukkaisuutta tai normaalia parisuhdetta. Oletko koittanut puhua hänen kanssa asiasta? Suostuisiko lähtemään parisuhdeterapiaan? Voimia. Itse en jaksaisi tuollaista.

Vierailija
119/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tietenkin jokainen meistä tarttee omaa aikaa, ei sellaista kannata kyseenalaistaa. Ja tyttöystäväsi ei voi sitä määritellä, mikä on sopiva aika yksinoloa sinulle. Esim tuo mainittu 2h. On uskallettava sanoa reilusti, mitä itse tahtoo. Tuntuu että olet niin tossun alla ettet taida oikein uskaltaa olla oma itsesi. Se on vähän surullista, sillä mitätöit omaa arvoasi. Et kohta enää edes muista, millainen ihminen pohjimmiltasi olet, jos annat toisen vuosia määritellä puolestasi, mikä sulle on ns hyvä.

Laita vaihtoon, vakavasti sanoen. Huomaa, ett tyttöystävälläsi on jonkin sortin ongelmia koko sitoutumisprosessissa. On ehkä vaatinut kihloja, ajatellen että sitten mies pysyy, vaikka tunnetasolla ei ole toiminut. Sitten pettynyt suhteisiinsa, ja nyt käyttäytyy tässä teidän suhteessa täysin entisten kuvioidensa vietävänä, ei näe ehkä nuoruuttaan että sinä olet eri ihminen kuin ne aikaisemmat.

Tietenkin samat asiat pitää olla sallittuja molemmille, esim siis jos hänellä on miespuolisia kavereita, voi sullakin olla naispuolisia. Siis kavereita vaan kummallakin, ei puolisäätöjä.

Tämmöisenä vanhempana tätinä (40v) sanoisin että jos tuollaisessa suhteessa olisi joku vähän kypsempi mies, niin ei katselisi tyttöystäväsi käytöstä vaan nostaisi kytkintä. Eli tällä tarkoitan ettei ko käytös ole sellaista, jolla miehen saa pidettyä. Sinut ehkä sitten saa, jos et uskalla lähteä. Mutta se on iso harmi, menetät kallisarvoisia vuosia.

Vierailija
120/143 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveeraus se "ulkoisesti" pätevän ystävättären kanssa teidän parisuhteessanne, on huono tikki. Ystävättärellä tai sun tyttöystävällä pitäisi olla enemmän järkeä antaa toisilleen etäisyyttä. Tai vaihtoehtoisesti sinä tuot jotain omia kavereitasi niin ettei muodostu tuollaista ihme kolmiokomboa. Leikitte nyt tulella jokaikinen. Tyttöystäväsi on epävarma itsestään eikä teidän kaveeraus kolmestaan, jolloin hän väistämättä jää paremman näköisen kaverinsa varjoon tai häntä muistutetaan siitä jatkuvasti, tee hyvää suhteellenne. Heivatkaa kolmas pyörä ulos.

Tää on ihan ilmiselvä juttu. Seuratkaapa joskus, miten naiset käyttäytyvät eri tavoin keskenään ja silloin kun soppaan heitetään yksi mies. Vaikka tietoisella tasolla ei pitäisi olla mitään värinää tai vipinää, niin lataus on eri näissä tilanteissa. Yllä on hyvä neuvo siihen, miten tuollaista tilannetta ei pidä ruokkia. Tai vartavasten ajautua siihen. Liian polarisoitunut ilmapiiri. Sitä voi hälventää joko laajentamalla niin, että porukassa on useampi mies/ nainen tai sitten vain rajaamalla kolmas osapuoli ulos.

Kolmas osapuoli... kohtalaisen sairasta syyttää kolmatta osapuolta tyttöystävän sekoilusta. Kyllä hän aikuisena ihmisenä ihan täysin vastaa omasta käytöksestään. Ja ihmisten lemppaaminen pois elämästähän vain kapeuttaa elämänpiiriä ... mustasukkaisethan juuri kapeuttavat omaa ja toisten elämää yrittäessään kontrolloida kaikkia epävarmuustekijöitä, joita normaalielämään kuuluu.

Noh valitettavasti tuli ap:stä sellainen vaikutelma, ettei omia kavereita juurikaan ole ja siksi kiehnää tyttöystävän kaverin kanssa. Joku normaali mies laittaisi naisten jutut niille kuuluvaan lokeroon ja ottaisi etäisyyttä omien kavereidensa kanssa.

Ja yllä nimenomaan käskettiin laajentamaan piiriä isommaksi tuosta kolmen kuviosta. Toisaalta moni mies myös nauttii siitä, että voi olla kukkona tunkiolla ja pitää naistaan epävarmuustilassa.

Jos on sellainen nössö, että antaa naisen kontrolloida, niin sitten on parempi lähteä suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme