Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
14.12.2016 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (659)

Vierailija
341/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mutta, kaiken kaikkiaan hyvin surullinen ketju, jossa en tiedä kumpia säälisin enemmän, naisia vai miehiä. En voi muuta kuin todeta, että ihmiset osaisivat lähteä suhteista mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ja etsiä sellaisen suhteen jossa myös halut kohtaavat tai sitten olla yksin, jos niin on parempi. En ole koskaan ymmärtänyt avioliittoja/parisuhteita joissa väkisin ollaan vaikka rakkaus on kuollut eikä mikään muukaan asia toimi, mutta näemmä sellaiset suhteet ovat kuitenkin yleisiä. Se on hämmentävää.

Minä säälin ihan tasapuolisesti seksuaalisesti aktiivisia, joilla puoliso on haluton, ovat osapuolet mitä sukupuolta tahansa. Itse miehenä elän hyvin vähäseksisessä avioliitossa. Erohaluja oli joskus enemmänkin, mutta seksittömyys, läheisyyden ja arvostuksen puute vaimolta sekä niistä aiheutunut arvottomuuden, riittämättömyyden ja kelpaamattomuuden tunne on syönyt itsetunnon hyvin, hyvin alhaiseksi. En vain yksinkertaisesti jaksa enää ajatella positiivista tulevaisuutta.

Vierailija
342/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säälin ihan tasapuolisesti seksuaalisesti aktiivisia, joilla puoliso on haluton, ovat osapuolet mitä sukupuolta tahansa.

Itse olen nainen ja minun entisissä suhteissani miehet ovat aina halunneet vähemmän seksiä. Exän kanssa suhde oli jokseenkin traumatisoiva, koska melkein aina kun minä tein jonkun aloitteen, tulin torjutuksi... Sitten ei ollut varma uskaltaako tehdä aloitetta vai ei jne. Se oli ihan kauheaa.

Nykyisellä miehellä oli entisessä suhteessaan vähän sama. Nyt onneksi ollaan löydetty toisemme ja halut kohtaa, seksiä on yleensä ainakin kerran päivässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muusta haaveilekaan kuin että mies häipyisi. Juu ei seksi kiinnosta. Olen itse työtön ja pienet lapset joten en voi itse tästä läteä (kapungin halpa vuokra-asunto). Miehellä on hyväpalkkainen työ. Haluaa painostaa seksiin päivittäin vaikka inhoan koko ihmistä. Emme ole koskaan voineet esim. tehdä mitään perheenä kun miehen mielestä sekin on kutsu seksiin. Hänen mielestään elämässä ei ole muuta tärkeää kuin seksi ja yksi krt päivässä ei riitä, täytyy saada 5 x pvä. 

Mies halusi naimisiin, mies halusi lapset. En tajua miksi ei lähde ja olen monta kertaa pyytänyt. Olen tullut tulokseen että hän on jonkintyyppinen narsisti joka hallitsee minua jatkuvalla seksipuheellaan ja painostuksellaan. Normaali tyyppi olisi jo vuokrannut oman asunnon ja häipynyt joten tämä vuosien vonkaaminen saa miehen entistä vastenmielisemmäksi.

Ja kyllä, mieheni mielestä nainen antaa ja mies saa.

Vierailija
344/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.

Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka oksettavaa tuollainen on.

Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.

Masturbaatio ei ole sama asia, kuin seksi naisen kanssa. Ei lähellekkään. Itse en seksittömään suhteeseen jäisi. Seksi on niin iso osa minua, etten kestäisi ilman sitä. Mikään määrä masturbaatiota ei korvaa sitä.

Ikävää jos seksuaalisuutesi on rikki, mutta me muut haluamme seksiä siltä kumppanilta enemmän tai vähemmän. Jos ei seksiä ole, niin ei ole minusta parisuhdettakaan.

Mitäs jos et löydä uutta puolisoa? Eivät naiset ole jonossa asti valmiita parisuhteeseen kenen tahansa kanssa. Et taida ymmärtää mitä on rakkaus.

Juuri tuollaista en tajua että naisten oletetaan olevan miesten halujen tyydyttäjiä, miten sinkkumiehet?

Vierailija
345/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen.

Miettisin vähemmän miehen halukkuutta ja enemmän omaa haluttomuuttasi - ja mitä aiot sille asialle tehdä. On julmaa olettaa, että parisuhteeseen ei liittyisi läheisyyden lisäksi myös seksi.

Kuinka tärkeä suhteenne ja teidän molempien onnellisuus/tyytyväisyys on? Elleivät ole kovin tärkeitä, niin ehkä kannattaisi todellakin harkita tilanteen muuttamista toisenlaiseksi. Miehellesi vapaus löytää sopiva kumppani ja itsellesi voisit ostaa muutaman kirjan, upeaa viiniä sinne uuteen ihanaan kotiisi. Varmaan olisi parempi olo molemmilla.

Ja usko tai älä, minäkin olen ollut tuossa samassa tilanteessa. Onneksi oli monta peiliä ja puhekykyä.

Vierailija
346/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin.

Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka oksettavaa tuollainen on.

Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.

Masturbaatio ei ole sama asia, kuin seksi naisen kanssa. Ei lähellekkään. Itse en seksittömään suhteeseen jäisi. Seksi on niin iso osa minua, etten kestäisi ilman sitä. Mikään määrä masturbaatiota ei korvaa sitä.

Ikävää jos seksuaalisuutesi on rikki, mutta me muut haluamme seksiä siltä kumppanilta enemmän tai vähemmän. Jos ei seksiä ole, niin ei ole minusta parisuhdettakaan.

Mitäs jos et löydä uutta puolisoa? Eivät naiset ole jonossa asti valmiita parisuhteeseen kenen tahansa kanssa. Et taida ymmärtää mitä on rakkaus.

Juuri tuollaista en tajua että naisten oletetaan olevan miesten halujen tyydyttäjiä, miten sinkkumiehet?

Puhuin nyt parisuhteesta. En yleisesti.

Vierailija
347/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia. Pyhäthän ovat juuri parasta aikaa kun saa levätä, syödä hyvin ja sekstailla rakkaansa kanssa. Jostain syystä tällainen ajatus on naisille iso turn-off. Miksi?

Vierailija
348/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että ei kiinnosta ja heti perään, että erotaanko? Turha se on kärvistellä, jos ei halua erota niin hyväksyy samalla suhteen kuivumisen. 

Vierailija
349/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa ne seksuaaliset halut saisikin jotenkin nappia painamalla (tai nappeja syömällä?) päälle!

Seksuaalinen haluttomuus ja alhainen libido ei useinkaan ole oma valinta. Minä tunnen tästä syystä ahdistusta, syyllisyyttä, kateutta (normaalin libidon omaavia kohtaan) ja ärtymystä (seksiä korostavaa yhteiskuntaa/mediaa kohtaan) joka päivä. Ensin siis pihtaa kiristämismielessä tai ilkeyttäni, yksinkertaisesti ei vaan tee mieli ja näin on ollut aina. Parisuhteen alussa, lomamatkoilla, raskausaikana tilanne ollut hetken aikaa toinen mutta se on ollut ikävä kyllä ohimenevää, normaalitilanne minulle on se että ne halut saa kaivaa jostain tosi syvältä.

On ollut huojentavaa tästä keskustelusta lukea etten ole ongelmani kanssa täysin yksin. Kroonisesta haluttomuudesta puhutaan aivan liian vähän, naistenlehtien "käy ostamassa pitsialusvaatteet-muistele kuinka tapasitte-varatkaa yhteinen hotelliyö" -vinkit kun ei juuri auta! Vaikka toki tässäkin keskustelussa valtaosa määrittelee että parisuhde ei ole normaali tai ei voi oikeasti rakastaa toista jos ei ole seksiä. Onneksi se ei meillä mene näin, voimme miehen kanssa avoimesti keskustella tästäkin asiasta eikä hän painosta mihinkään. Eikä hän edes halua harrastaa "halutonta" seksiä kanssani koska hänelle minun nautintoni on yhtä tärkeää kuin hänen oma nautintonsa. Koska minulla on näin upea mies ja muuten toimiva parisuhde, parin viinilasin voimalla (vinkki AP:lle!!!!) pystyn sen verran rentoutumaan että jokin pieni halu herää ja seksi on useimmiten lopulta nautinnollista.

Kiinnostava ketju sitä yhtä haukkujaa lukuun ottamatta. Yllä olevassa tekstissä kiinnitän huomiota tuohon viinilasiin ja rentoutumiseen. Vaikuttaisi siltä, että taustalla on kuitenkin jotain häpeää tai estoisuutta, tiedostamaton kokemus, joka pitää vaimentaa ensin ennen kuin seksiä voi harrastaa.

Miten seksuaaliterapeutille hakeudutaan? Moniko on oikeasti saanut apua sieltä?

Suomi on niin uskonnollistaustainen yhteiskunta, että eipä ihme, jos estoisuutta ilmenee useammassakin parisuhteessa. Sellainen ruumiillisuuden häpeä on ollut voimakkaasti läsnä vielä ihan sukupolvi, pari sitten. Emme osaa antaa mennä, useammin kontrolloimme. Pätee varmasti moneen naiseen etenkin.

Mutta tuota en kyllä ymmärrä, että rakastelu olisi nimestään huolimatta erityisen paljon rakkauden osoittamista. Minusta se on vain seksiä ja rakkaus on "erikseen". Se lienee vähän huono lähtökohta toimivaan suhteeseen. Miten ilmentää rakkautta seksin kautta, kun minusta lämmin ja epäseksuaalinen halaus tai suudelma on "rakkautta"?

Hoh hoijaa.

Ihmiselle voi tulla ja muodostua seksuaalista haluttomuutta, vaikka olisi alun perin hyvinkin estoton.

Ainakin minun kohdallani näin oli. Minä olin meistä alun perin se joka oli kokeilunhaluisempi, estoton ja tein paljon alotteitakin. Ja kykenin nauttimaan seksistä.

Ette oikeasti ollenkaan ymmärrä haluttomuudesta mitään. Tuomitsette itsekkäiksi pihtareiksi ja suhtaudutte kuin mielisairaaseen.

Hyvä ettei sylki lennä tänne puolen ruutua, kun olette niin "ymmärtäväisiä"

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
350/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia. Pyhäthän ovat juuri parasta aikaa kun saa levätä, syödä hyvin ja sekstailla rakkaansa kanssa. Jostain syystä tällainen ajatus on naisille iso turn-off. Miksi?

Oon miettynt samaa. jotenki nykyaika stressaa heitä? kultaisella 70 luvulla varmasti oli toisin  - naitiiin ja nautittiin joulustakin enemmän  kahden vaikka oli lapsia. itsellä stressaa kylläkin jo se ettei aloitettta tule viikon sisällä ja pakko itse kerjätä että sais edes kaksi kertaa..

Vierailija
351/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa ne seksuaaliset halut saisikin jotenkin nappia painamalla (tai nappeja syömällä?) päälle!

Seksuaalinen haluttomuus ja alhainen libido ei useinkaan ole oma valinta. Minä tunnen tästä syystä ahdistusta, syyllisyyttä, kateutta (normaalin libidon omaavia kohtaan) ja ärtymystä (seksiä korostavaa yhteiskuntaa/mediaa kohtaan) joka päivä. Ensin siis pihtaa kiristämismielessä tai ilkeyttäni, yksinkertaisesti ei vaan tee mieli ja näin on ollut aina. Parisuhteen alussa, lomamatkoilla, raskausaikana tilanne ollut hetken aikaa toinen mutta se on ollut ikävä kyllä ohimenevää, normaalitilanne minulle on se että ne halut saa kaivaa jostain tosi syvältä.

On ollut huojentavaa tästä keskustelusta lukea etten ole ongelmani kanssa täysin yksin. Kroonisesta haluttomuudesta puhutaan aivan liian vähän, naistenlehtien "käy ostamassa pitsialusvaatteet-muistele kuinka tapasitte-varatkaa yhteinen hotelliyö" -vinkit kun ei juuri auta! Vaikka toki tässäkin keskustelussa valtaosa määrittelee että parisuhde ei ole normaali tai ei voi oikeasti rakastaa toista jos ei ole seksiä. Onneksi se ei meillä mene näin, voimme miehen kanssa avoimesti keskustella tästäkin asiasta eikä hän painosta mihinkään. Eikä hän edes halua harrastaa "halutonta" seksiä kanssani koska hänelle minun nautintoni on yhtä tärkeää kuin hänen oma nautintonsa. Koska minulla on näin upea mies ja muuten toimiva parisuhde, parin viinilasin voimalla (vinkki AP:lle!!!!) pystyn sen verran rentoutumaan että jokin pieni halu herää ja seksi on useimmiten lopulta nautinnollista.

Kiinnostava ketju sitä yhtä haukkujaa lukuun ottamatta. Yllä olevassa tekstissä kiinnitän huomiota tuohon viinilasiin ja rentoutumiseen. Vaikuttaisi siltä, että taustalla on kuitenkin jotain häpeää tai estoisuutta, tiedostamaton kokemus, joka pitää vaimentaa ensin ennen kuin seksiä voi harrastaa.

Miten seksuaaliterapeutille hakeudutaan? Moniko on oikeasti saanut apua sieltä?

Suomi on niin uskonnollistaustainen yhteiskunta, että eipä ihme, jos estoisuutta ilmenee useammassakin parisuhteessa. Sellainen ruumiillisuuden häpeä on ollut voimakkaasti läsnä vielä ihan sukupolvi, pari sitten. Emme osaa antaa mennä, useammin kontrolloimme. Pätee varmasti moneen naiseen etenkin.

Mutta tuota en kyllä ymmärrä, että rakastelu olisi nimestään huolimatta erityisen paljon rakkauden osoittamista. Minusta se on vain seksiä ja rakkaus on "erikseen". Se lienee vähän huono lähtökohta toimivaan suhteeseen. Miten ilmentää rakkautta seksin kautta, kun minusta lämmin ja epäseksuaalinen halaus tai suudelma on "rakkautta"?

Hoh hoijaa.

Ihmiselle voi tulla ja muodostua seksuaalista haluttomuutta, vaikka olisi alun perin hyvinkin estoton.

Ainakin minun kohdallani näin oli. Minä olin meistä alun perin se joka oli kokeilunhaluisempi, estoton ja tein paljon alotteitakin. Ja kykenin nauttimaan seksistä.

Ette oikeasti ollenkaan ymmärrä haluttomuudesta mitään. Tuomitsette itsekkäiksi pihtareiksi ja suhtaudutte kuin mielisairaaseen.

Hyvä ettei sylki lennä tänne puolen ruutua, kun olette niin "ymmärtäväisiä"

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Ymmäärrän että haluttomuutta voi tulla sairauksien ja yliväsymymisen seurauksena, mutta meillä ainakin siihen liittyi yhteistyökyvyttömyyttä asian parantamiseksi sekä vastauksia että tämä on IHAN normaalia. Tosi lohduttavaa joo ennen oli paremmin ja nyt mennään näin... (kunnes taas huononee)

Vierailija
352/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka miehistä puhutaan että ne haluaa aina on niissäkin eroja toiset vikisee jossei saa joka päivä meillä tuppaa kyllä viikon tauko olemaan tympeää ja kun aloitteen saa tehdä aina itse. mietin että jos 5 kertaa vaimo tehnyt aloitteen tänä vuonna oisko kerran siinä ilman minun ehdotuksia. kun sovitaan selvillä sävelillä suihkkussa käyntien ja muiden iltajärjestelyjen myötä niin hetki ennen kun olemme kahden talon hiljennettyä tuleeko vaimolle estot - mitä nytko pitäs taas sitä tehdä....

ymmärrä sitten näitä vaihteluja vaikka kaikki on ok pyykit siivoukset ruuat unet lapset complete

Vierailija
353/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteessa, josset halua seksiä?

Osta miehelles joululahjaks lahjakortti hyvälle huoralle tai eroa.

Vierailija
354/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin joskus miehen kanssa, joka koski ainoastaan silloin, kun halusi seksiä. Tuli vierelle huokailemaan ja silitteli. Minä olisin kaivannut muulloinkin kosketusta, halauksia, lämmintä syliä. Mutta ei. Lopulta mua rupesi ällöttämään miehen läheisyys ja kosketus. Oksettamaan suorastaan. Eron jälkeen meni joitakin vuosia kun korjailin seksuaallisuuttani. En enää tiennyt mistä tykkäsin tai en. Luulin, etten erityisemmin välitä seksistä. Kunnes tapasin miehen, jota rakastan ja joka kuuntelee minua, joka koskettaa hellyyttä antaakseen, eikä vain vonkaakseen pillua. Hänen kanssaan tykkään harrastaa seksiä ja usein. Ei ole enää minkäänlaisia ällötyksiä.

Itse olen haluttoman naisen kanssa naimisissa, valitettavasti. Hän ei ITSE koskaan koskettele mua, ei suhteen alussa eikä myöhemminkään. Jokainen kosketus (oli se viaton tai tausta-ajatuksella varustettu) on kuin sähköisku hänelle.

Oksenna ihan rauhassa vaan. Heti kun lapset ovat riittävän vanhoja kestämään

eron niin potkin sut h....ttiin mun elämästäni. 

mikä seks.. vetovoima teidät veti yhtee?n? tuota en ymmärrä. en kyllä ymmärrä meidän kohdalla sitäkään että 3 eka vuotta meni 4-5 päätetyä yhdyntää viikossa (laskettu) ja sitten 4v ppäästä aloi tasaisesti harvenemään ja aloitteet naisen puolelta yhden käden sormilla laskettavissa vuodessa. eli se hvetin symbioosista eriytyminen on  kuulmemma syy (suoraan sanottuan on toimillaan muuttanut myös minua) ja oravanpyörä on valmis. miellyttää ei enää tarvii (hankala se miehen on enää karata kun pieniä lapsia)

Vierailija
355/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaas naiset tilanne, että mies ei antaisi teille kahvia, mitään sokeripitoista, margariinia leivän päälle eikä mitään alkoholia. Sekä ottaisi kännykän sekä tietokoneen pois. Nuohan eivät ole ns. elintärkeitä asioita. Ja pystyisi oikeasti jotenkin estämään kaikki nuo. Millainen olisi ääni kellossa sanotaan kahden viikon päästä?

Vierailija
356/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaas naiset tilanne, että mies ei antaisi teille kahvia, mitään sokeripitoista, margariinia leivän päälle eikä mitään alkoholia. Sekä ottaisi kännykän sekä tietokoneen pois. Nuohan eivät ole ns. elintärkeitä asioita. Ja pystyisi oikeasti jotenkin estämään kaikki nuo. Millainen olisi ääni kellossa sanotaan kahden viikon päästä?

Hyvä kommentti!

Voi kuule kohta alapeukkujen määrää. Nyt ollaan niin vaarallisilla vesillä kun heitit tuollaisen esimerkin ettei naiset tuohon osaa kommentoida menettämättä kasvojaan.

-M52-

Vierailija
357/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti!

Voi kuule kohta alapeukkujen määrää. Nyt ollaan niin vaarallisilla vesillä kun heitit tuollaisen esimerkin ettei naiset tuohon osaa kommentoida menettämättä kasvojaan.

-M52-

Jos mainitsemiisi asioihin olisi sairas riippuvuussuhde, niiden kieltäminen kirpaisisi. Onko sinulla sairas riippuvuus seksiin?

Vierailija
358/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti!

-M52-

Samaa mieltä!

t. seksistä pitävä nainen, joka kärsii miehensä pihtaamisesta

Vierailija
359/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä on tullut turhan vakavaa ja suorituskeskeistä, kuten kaikesta muustakin? Ihmisillä on liikaa muuta "tekemistä" eli TV josta tulee 24/7 jotain, tietokone, älypuhelin...

Seksi, rakastelu on leikkiä. Paras tapa viettää aikaa, välillä nopeammin, välillä pitkän kaavan mukaan.

Minä juuri ostin jouluksi uusia alusvaatteita, itselleni mutta miestäni varten, yllätykseksi. Oikein odotan, kun saan häntä "kiusata" ja nautin kun hän on ihan hulluna minuun (ja päinvastoin). Ihan parasta.

Pipoa löysemmälle ja turhat suorituspaineet pois. Ei pidä ajatella liian vaikeasti. Ei meilläkään mitään sirkustemppuja tehdä, kunhan kosketetaan toisiamme ja tuotamme hyvää. Itse yhdyntä yleensä lopulta on hyvin simppeleissä, "tylsissä" perusasennoissa mutta ne tuntuvat hyviltä ja kumpikin saa lähes aina ja jos ei niin eipä jäädä murehtimaan. Rakastelu kaikkineen kestää joskus piiiiiiiiitkään ja joskus on nopeaa ja rajumpaa.

Vierailija
360/659 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuvittele että sinun olisi pakko antaa peräaukkosi jonkun limaisen ukon rassattavaksi?

Samalta se tuntuu jos joutuu naisena harrastamaan seksiä silloin kun ei haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän