Miten suhtautua tässä tilanteessa? Eronnut kaveri
Mitä neuvoisitte tekemään? Miespuolinen kaverini erosi kymmenvuotisesti suhteestaan, koska vaimo halusi. Pidän kaveristani todella paljon ja tulemme hyvin juttuun. Tiedän (koska aistin), että hän on minuun hiukan ihastunut ja tykkää olla seurassani, ja viettäisin itsekin mielelläni aikaa hänen kanssaan, etenkin nyt, kun elämä potkii häntä päähän. Minulla on kuitenkin mies ja lapsia, enkä suinkaan itse ole ihastunut kaveriini. Pelkään, että jos tapailen häntä, hän ihastuu tosissaan ja asiat vain mutkistuvat. Kuitenkin haluaisin ystävystyä paremmin ja tosiaan olla hänen tukenaan ihan inhimillisistäkin syistä.
Kommentit (4)
Kiitos mieltäylentävästä kommentistasi :)
Tapasin kaverin pitkästä aikaa ja hän kertoi minulle erosta nyt, vaikka se on ollut käynnissä jo monta kuukautta.
Kuten sanoin, en ole lainkaan ihastunut tähän mieheen, mutta tulemme todella hyvin juttuun, meillä on kivaa yhdessä, mutta tiedän valitettavan hyvin, että miehet jostain syystä yleensä ihastuvat naisiin.
ap
Ei kestä. Sinua pidemmällä elämänkokemuksella nyt vaan totesin, että näin siinä tuppaa käymään. Ihmiset on inhimillisiä ja lankeaminen on normaalia.
Tukisin tietenkin miespuolista kaveriani. Itse päätät sen petätkö ja itse vois vaikuttaa annatko ymmärtää olevasi kiinnostunut, vaikka et ole. Voithan suoraan sanoa että haluat tukea häntä vaikeassa elämäntilanteessa, mutta mitään seksuaalista välillänne ei sinun puoleltasi ole eikä tule.
Jos nyt vaikka keskittyisit siihen omaan perheeseesi, ettei lapsesikin kohta elä eroperheessä?
Vai hyvälläkö silmällä miehesi katselisi, jos aktiivisesti kävisit eronnutta kaverimiestä lohduttamassa? Intosikin on sitä luokkaa, että kohta lankeat.