Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
14.12.2016 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (659)

Vierailija
381/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin tärkeä osa parisuhdetta, että kyllä se koeajo tulee suorittaa mahdollisimman nopeasti. Jos kyyti on hyvää, niin ottaa talliin. Sitä sitten jatketaan vuodesta toiseen. Välillä voi väsyttää tai olla stressiä, mutta aina se aika jostakin löytyy. Piristääkin, kun jaksaa ruveta.

Vierailija
382/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole täydellistä. Se kannattaa aina muistaa ja sitä ajatella. Jos olet saanut sinänsä hyvän ja kunnollisen uskollisen miehen niin pidä siitä kiinni.

Ja tee kuten joku tuolla jo hvyin neuvoi. Anna sitä seksiä nyt oikein roimasti niin sitten saat olla joulun rauhassa. Ei se seksi ihanaa ja romanttista ole kuten kirjoissa ja elokuvissa. Kenelläkään. Jos ei perheen lisäystä pelkää niin oviksen aikaan kannattaa naida kun oikein tekee mieli. Sitten on mieskin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmetellään jos vuosien torjumisen jälkeen mies käy vieraissa tyydyttämässä perustarpeensa. Käy terapiassa.

Vierailija
384/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa ex vaimoltani. Ja kyllä, en ihmettele jos miestäs vähän mökötyttää kun sullot naamaasi mielummin suklaata kuin miehesi meisseliä. Exän kanssa oli todella ahdistava parisuhde jossa minä lähinnä maksoin ja hän nautti mutta ei meikeläisen meisselistä. Ajattelin ennemmin lapsia enkä tämän takia juossut vieraissa vaikka syytä olisi ollut. Nyt muutaman vuoden helpottavan eron jälkeen on meininki nykyisessä parisuhteessa aivan toinen, minä haluan ja toinenkin haluaa. Jotain mitä en viimeisinä aviovuosina saanut kokea laisinkaan. Toivottavasti miehesi tajuaa häipyä eikä tuhlaa elämäänsä sinun kanssasi vaan etsii jonkun jonka kanssa elämästä voi nauttiakkin.

Jos suhde muuttuu ahdistavaksi, on oikein erota. Tuskin se suhteen ahdistavuus kuitenkaan johtui siitä että rouva vaan ihan ilman mitään syytä alkoi pihtaamaan. Voipi olla että se teikäläisen meisseli meni monen muun asian edelle teikäläisen mielessä. Mutta jos nyt meisseli on iloinen, hyvä sulle.

Vierailija
385/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos kirjoitti:

Sitten vielä ihmetellään jos vuosien torjumisen jälkeen mies käy vieraissa tyydyttämässä perustarpeensa. Käy terapiassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Maslow%E2%80%99n_tarvehierarkia

Katsohan onko tuolla mainittu seksiä yhtään kertaa.

Vierailija
386/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos kirjoitti:

Miehen ensimmäinen ratkaisu tähän(kin) asiaan on juosta pakoon etsimään helppoa ratkaisua. Mies on siis vuosikymmenet hoitanut suhteen kaikki ongelmat, isot ja pienet, samalla tavalla. Pötkimällä pakoon, huijaamalla ja valehtelemalla. Sitten vielä ihmetellään jos vaimo ei innostu seksistä tuollaisen vätyksen kanssa.

Vierailija
387/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla jouluvitsi.

Vierailija
388/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaimpasi ihminen ei pysty seksiin sinun kanssasi, katso peiliin ja syvälle.

1: Pihtariksi haukkuminen ei saa ketään kostumaan, eikä arvostamaan ja kunnioittamaan sanojaansa.

2: Aikuismaisesti käyttäytyvä ihminen saa helpommin seksiä, kuin lapsen tasolle heittäytyvä isomies

3: Uhkaileminen, ei saa rakastasi tuntemaan oloaan turvalliseksi, vaan korkeintaan ahdistumaan.

4: Älkää perustelko oikeuttanne toisen ihmisen kehoon terveydellisillä syillä, koska eturauhasenne ei vaadi emätintä voidakseen hyvin, runkkaamisella tyhjennetys pussit ajavat saman asian.

5: Toisen ihmisen esineellistäminen, arvostelu ja alistaminen ovat varmoja tapoja tuhota molempien nautinnolliset seksihetket.

6: Älkää enää tulko sanomaan tuota "seksi kuuluu parisuhteeseen" lausetta, koska se on aika ympäripyöreää.

Voiko sillä vaatia ja oikeuttaa mitä tahansa. Kuuluuko seksiä siten olla aina sen enemmän haluavan tahdon mukaan?

Voinko minä sanoa että, huono pakkoseksi ei kuulu parisuhteeseen?

Vierailija
389/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa muutoinkin, kuin pelkällä penetraatiolla.

Tekö ette ole valmiita tekemään _YHTÄÄN MITÄÄN_ miestenne mieliksi, vaikka asia olisi miehelle erittäin tärkeä?

Tosta noin vaan väheksytään miestä ja pidetään täysin arvottomana, koska ei huvita miellyttää?

Miksi Teitä, arvon naiset, tulisi miellyttää enään millään tavalla? Miksi ette poistu suhteesta ja jätä lapsia miehelle niin saatte nauttia ihanista narsistisista itsestänne?

Kyllä olisin ollut, mutta miehen mielestä tarjosin armopaloja, joten ei. Runkkaus oli hänen mielestään arvoaan alentavaa ja seksin tuli kestää vähintään tunnin että se olisi ollut mistään kotoisin. Vauva-aikoina sellainen oli hieman haastavaa, kun mies ei ollut kiinnostunut lastenhoidosta tai kotitöistä.

Mies ei suostunut lähtemään, vaan lähdin itse, minullahan se ongelma oli...

Vierailija
390/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....Oon surullinen, iloinen, tavallinen, riemuissani, murheissani, anna pillua! Se nyt vaan kuuluu asiaan.

On avovaimo sitten iloinen, tavallinen, riemuissaan, murheissaan, mitä vaan siltä väliltä, ei se anna.

Töissä, lomalla, opiskelee, työtön, ihan mitä vaan siltä väliltä, sama juttu.

Kuusi vuotta kun sitä touhua katselee, tai tässä tapauksessa, touhuttomuutta, niin se alkaa kovintakin mieltä syömään.

Ei kotona pitäisi tarvita vongata seksiä.

Vierailija
391/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi seksi seksi, seksi sitä seksi tätä. Kyllästyttää. Eikö edes jouluna saisi olla rauhassa muiden jatkuvilta vaatimuksilta ja syyttelyiltä? Mielestäni joulu on rauhoittumisen aikaa, miksi ette anna joulurauhaa kumppanille? Eikö noita asioita voi vaatia muina päivinä jos vaatia ja vongata pitää?

Häipykää hyvät miehet tullaisesta liitosta ja suhteesta, olen 100% VARMA että sitä teidän puolisonnekin haluavat. Muuten haluaisivat seksiä kanssanne ilman painostustanne.

Ette halua erota vai, kun kotona muut palvelut pelaavat? SITTEN ON TURHA VALITTAA.

T: eräs pihtarvivaimo joka odottaa kuin kuuta nousevaa sitä että mies häipyisi mutta mies ei halua kun muuten kotona on hyvä olla muun palvelun pelatessa

Vierailija
392/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi seksi seksi, seksi sitä seksi tätä. Kyllästyttää. Eikö edes jouluna saisi olla rauhassa muiden jatkuvilta vaatimuksilta ja syyttelyiltä? Mielestäni joulu on rauhoittumisen aikaa, miksi ette anna joulurauhaa kumppanille? Eikö noita asioita voi vaatia muina päivinä jos vaatia ja vongata pitää?

Häipykää hyvät miehet tullaisesta liitosta ja suhteesta, olen 100% VARMA että sitä teidän puolisonnekin haluavat. Muuten haluaisivat seksiä kanssanne ilman painostustanne.

Ette halua erota vai, kun kotona muut palvelut pelaavat? SITTEN ON TURHA VALITTAA.

T: eräs pihtarvivaimo joka odottaa kuin kuuta nousevaa sitä että mies häipyisi mutta mies ei halua kun muuten kotona on hyvä olla muun palvelun pelatessa

Haluat suhteesi päättyvän, mutta kun ei niin tapahdu niin sekin on miehen vika? Eipä yllätä tällä palstalla!

Vierailija
393/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin."

Tuon kirjoittajan mielestä siis avioliitto on sitä, että mies runkkaa jotta nainen saa olla omissa oloissaan. En kyllä olisi tuollaisen otuksen kanssa päivääkään, huh.

Onneksi maailmassa on ihan oikeasti naisia, jotka pitävät lämmöstä, läheisyydestä ja seksistä ja ovat luonnollisia ilman mitään ihmeellisiä komplekseja tai traumoja lapsuuskodin ankarista moraalikäsityksistä tai liian nuorena/usein aikanaan harrastetuista seksikokeiluista. Tällaisen ehjän aikuisen naisen kanssa on hyvä elää, hän rakastaa miestä enemmän kuin televisiota tai imuria. Suosittelen.

Vierailija
394/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa kirjoitti:

"On täysin käsittämätöntä että toinen ihminen joutuu kärsimään ja harrastamaan väkisin seksiä ja kuuntelemaan syyttelyä ja painostusta, vain sen takia kun AIKUINEN ihminen ei osaa tyydyttää itseään käsin."

Tuon kirjoittajan mielestä siis avioliitto on sitä, että mies runkkaa jotta nainen saa olla omissa oloissaan. En kyllä olisi tuollaisen otuksen kanssa päivääkään, huh.

Onneksi maailmassa on ihan oikeasti naisia, jotka pitävät lämmöstä, läheisyydestä ja seksistä ja ovat luonnollisia ilman mitään ihmeellisiä komplekseja tai traumoja lapsuuskodin ankarista moraalikäsityksistä tai liian nuorena/usein aikanaan harrastetuista seksikokeiluista. Tällaisen ehjän aikuisen naisen kanssa on hyvä elää, hän rakastaa miestä enemmän kuin televisiota tai imuria. Suosittelen.

Jep, täysin vastaavasti miehet voisivat kysyä että onko avioliitto sitä, että mies nostattaa naisen elintasoa jotta nainen saa lokoilla matalapalkka-ammatissaan ja mies vetää käteensä koska sekin on vaihtoehto?

Vierailija
395/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat suhteesi päättyvän, mutta kun ei niin tapahdu niin sekin on miehen vika? Eipä yllätä tällä palstalla!

Meillä ei ole ollut seksiä 3 vuoteen. Koko tämän ajan mies on painostanut, uhkaillut jne eri tavoin seksiin kanssaan. Tunteeni ovat täysin kuolleet ja olen anellut miestä lähtemään, itse olen työtön ja miehellä hyväpalkkainen työ. Asumme kaupungin vuokra-asunnossa jossa mies ei yksinään voisi asua tulorajojen takia, eli jos lähden lasten kanssa tästä joutuu hänkin muuttamaan. MUTTA MIES ei halua erota tai lähteä, vaikka päivittäin muistuttaa minua kuinka tuhoan hänen terveyttään kun en anna seksiä. On kuulemma muuten niin mukavaa asua perheen kanssa (minä huolehdin lapsista 24h).

Eli mitään vittua mies tekee kodissani kun kanssani on helvettiä kun olen pihtarimuija eikä häivy vaikka olisi mahdollisuus? Eli haluaa kaiken. Jos tekee aikuisena miehenä valinnan olla ja elää perheensä kanssa, silloin voisi pitää turvan tukossa seksin vonkaamiselta jos puoliso on ilmoittanut ettei kiinnosta. Suurimmalle osalle on ihan sama vaikka mies hakisi seksinsä muualta (ikävä kyllä se maksaa jos ei saa rakastajaa) jos vain saisi olla rauhassa.

Miksi miehet kiduttavat perhettään vuosia kun eivät ole tyytyväisiä siihen elämäänsä? Miksi ette häivy? Jos syynä on lapset tms niin sitten olette AIKUISINA IHMISINÄ PÄÄTÖKSENNE TEHNEET, ELÄKÄÄ SITTEN SEN MUKAAN ja lopettakaa kiukuttelu. Jos ette voi, antakaa puolisollenne rauha ja etsikää onnenne muualta. 

Itse olen niin kyllästynyt että olen hakenut takuuvuokran takausta sosiaalitoimistosta ja muutan lasten kanssa kalliiseen vuokra-asuntoon kun kerran halvasta ei mies suostu häipymään. Asun pienellä paikkakunnalla ja täällä kaikki tuntevat toisensa mutta se on itelle ihan yhdentekevää, eron syyksi sanon miehen kiusaamisen. 

Luulen että todellisuudessa moni mies on täysi raukkis ja mammanpoika joka mielummin valittaa kun "emäntä pihtaa" sen sijaan että ottaisi elämänsä omiin käsiinsä ja aloittaisi uuden elämän. Maailma on naisia täynnä vai mitä? Siitä vaan valkkaamaan!

Vierailija
396/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään että menkää itseenne ja miettikää, ruikuttaisiko puolisonne peräänne jos eroaisitte ja lähtisitte? Luulen etteivät valittaja/narisijamiehet uskalla erota kivempi vain syytellä puolisoa. Jos vaimo/puoliso on vuosia/jatkuvasti haluton ei hän todennäköisesti teitä rakasta. Kun kerran halukkaita naisia on pilvin pimein sen kun sormia napsauttaa ja millään muulla (kuten kodilla ja perheellä) ei ole mitään väliä kunhan saa seksiä naisen kanssa (se oma runkkaushan ei tyhjennä kivespusseja ja siten edistä terveyttä) niin toimikaa niin että olette onnellisia. Todennäköisesti se expuolisonnekin löytää jonkun itselleen sopivamman tai sitten on niitä kuten minä joka en koskaan enää tee sitä virhettä että muutan asumaan miehen kanssa.

Vierailija
397/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut seksiä 3 vuoteen. Koko tämän ajan mies on painostanut, uhkaillut jne eri tavoin seksiin kanssaan. Tunteeni ovat täysin kuolleet ja olen anellut miestä lähtemään, itse olen työtön ja miehellä hyväpalkkainen työ. Asumme kaupungin vuokra-asunnossa jossa mies ei yksinään voisi asua tulorajojen takia, eli jos lähden lasten kanssa tästä joutuu hänkin muuttamaan. MUTTA MIES ei halua erota tai lähteä, vaikka päivittäin muistuttaa minua kuinka tuhoan hänen terveyttään kun en anna seksiä. On kuulemma muuten niin mukavaa asua perheen kanssa (minä huolehdin lapsista 24h).

Eli mitään vittua mies tekee kodissani kun kanssani on helvettiä kun olen pihtarimuija eikä häivy vaikka olisi mahdollisuus? Eli haluaa kaiken. Jos tekee aikuisena miehenä valinnan olla ja elää perheensä kanssa, silloin voisi pitää turvan tukossa seksin vonkaamiselta jos puoliso on ilmoittanut ettei kiinnosta. Suurimmalle osalle on ihan sama vaikka mies hakisi seksinsä muualta (ikävä kyllä se maksaa jos ei saa rakastajaa) jos vain saisi olla rauhassa.

Miksi miehet kiduttavat perhettään vuosia kun eivät ole tyytyväisiä siihen elämäänsä? Miksi ette häivy? Jos syynä on lapset tms niin sitten olette AIKUISINA IHMISINÄ PÄÄTÖKSENNE TEHNEET, ELÄKÄÄ SITTEN SEN MUKAAN ja lopettakaa kiukuttelu. Jos ette voi, antakaa puolisollenne rauha ja etsikää onnenne muualta. 

Itse olen niin kyllästynyt että olen hakenut takuuvuokran takausta sosiaalitoimistosta ja muutan lasten kanssa kalliiseen vuokra-asuntoon kun kerran halvasta ei mies suostu häipymään. Asun pienellä paikkakunnalla ja täällä kaikki tuntevat toisensa mutta se on itelle ihan yhdentekevää, eron syyksi sanon miehen kiusaamisen. 

Luulen että todellisuudessa moni mies on täysi raukkis ja mammanpoika joka mielummin valittaa kun "emäntä pihtaa" sen sijaan että ottaisi elämänsä omiin käsiinsä ja aloittaisi uuden elämän. Maailma on naisia täynnä vai mitä? Siitä vaan valkkaamaan!

Pimppiraget :D

Mies ei lähde kotoaan edes käskystä, jopas on paska mies.

Vierailija
398/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika rajujakin kannanottoja ja aloittajallakin värikäs mielipide seksistä!

Mutta myöskään itse en pidä "pakkoseksistä", miehellä on kanssa kovat odotukset nimenomaan jouluseksin suhteen, kun olet itse raatanut joulunalusviikon siivojen ja leipomusten parissa, aattona valmistanut ruuat ja siivonnut moneen kertaan pöydän ja vihdoin saanut lapset nukkumaan, olet vaan niin väsynyt, että nukahdat jo ennenkö se hierontaöljypullon korkki napsahtaa auki asti.

Ei vaan jaksa!

Toinen pakkomielle on hotelliseksi. Miksi se seksi kuuluu hotelliöihin jotenkin erottamattomasti? Että yö menee ihan hukkaan, jos ei vähintään kolmeen kertaan olla yhdynnässä?

Seksiä voi harrastaa aina kun siltä tuntuu, mutta minulta vie halut, kun ajattelen, että nyt on pakko, koska tilaisuus niin vaatii.

Vierailija
399/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppiraget :D

Mies ei lähde kotoaan edes käskystä, jopas on paska mies.

MINÄ EN VAADI mitään, elän ja huolehdin lapsistamme. MIES VAATII JA KIUSAA vaikka samalla jatkaa elämää kanssamme vaikka tienaa hyvin ja hänellä on mahdollisuus vuokrata asunto vaikka huomenna. Itse olen työtön ja tässä asunnossa ei saa asua jos tienaa yli tietyn summan joten jos lähden lasten kanssa ei mies voi jäädä tään asumaan. Tämä on molempien nimissä.

MIES KIUSAA JA VAATII SEKSIÄ minä en VAADI YHTÄÄN MITÄÄN. Joten miksi tuollaiset miehet haluavat jatkaa elämää näin ikävässä suhteessa kun ei saa seksiä? Kun maailmassa varmasti löytyy se ihana nainen jonka kanssa saa 5xpvä.

Ei mene jakeluun itselleni miksi jatkaa suhteessa jossa joutuu painostamaan toista päivittäin jonkin asian tekemiseen?

Vierailija
400/659 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnat kuuluu järveen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....Oon surullinen, iloinen, tavallinen, riemuissani, murheissani, anna pillua! Se nyt vaan kuuluu asiaan.

On avovaimo sitten iloinen, tavallinen, riemuissaan, murheissaan, mitä vaan siltä väliltä, ei se anna.

Töissä, lomalla, opiskelee, työtön, ihan mitä vaan siltä väliltä, sama juttu.

Kuusi vuotta kun sitä touhua katselee, tai tässä tapauksessa, touhuttomuutta, niin se alkaa kovintakin mieltä syömään.

Ei kotona pitäisi tarvita vongata seksiä.

Miehen logiikkaa. Kun kotona on nainen, kaikki tulee kuin manulle illallinen. Eroa ja etsi nainen joka antaa, vittuako siinä valitat. Ainiin kun se avovaimo pyykkää, tiskaa, kokkaa ja siivoaa sinunkin jälkesi. Ei se vaimo ajattele sinusta muuta kuin että olet huollettava ja sellaisia ei lainkaan mukaan kuulu haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä