ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Anna miehes mennä ja mee sen suklaan kanssa naimisiin sä olet vaan välttämätön pahe
No mulla on tavallaan vähän sama tilanne. Siis, meillä on seksiä ja haluan sitä kyllä mieheni kanssa, nyt on vaan se tilanne että odotetaan sterilisaatioon pääsemistä ja meillä ei ole mitään ehkäisyä käytössä (keskeytetty yhdyntä) joten stressaan hirveästi että tulisin raskaaksi. Olen toki myös todella väsynyt kun taapero ei nuku.
No sitten kun vapaaviikonloppu on tulossa niin miehellä on tietysti seksit mielessä, mua kiinnostaisi enemmän sohvalla löhöily viinilasin kanssa.
En silti näytä miehelleni etten halua vaan heittäydyn "väkisin" mukaan, onhan se kuitenkin ihanaa.
Jos ap et tosiaan seksiä et halua niin nätein tapa on sanoa että sun ei nyt tee mieli. Varmasti mies siltikin pahoittaa mielensä.
Siel mitään jeesusta ole muutaman kerran rukoillut lottovoittoa kun raha vähissä kirjoitin lappuun et puolet lähtee hyväntekeväisyyteen vitut tullut mitään good by jesse
Tai sit se hakeutuu sinne ite AS, A-M etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt. Aika moni tuntuu olevan sitä mieltä, että seksuaalisissa haluissa on jotakin väärää. Eivätkö ne nyt kuitenkin ole ihan luonnollisia ja normaaleja?
Seksuaalisessa halussa ei ole mitään väärää, mutta toisen painostaminen omien halujensa tyydyttäjäksi on väärin.
Eikö toisen tarpeet pitäisi parisuhteessa kuitenkin ottaa huomioon eikä kuitata niitä merkityksettöminä ja jopa ällöttävinä?
Painostaminen on toki väärin, mutta mikä on painostamista on tulkinnanvaraista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu ap olet vissiin mun muija? Ainakin jutut on samanlaisia,olen sanonut monta kertaa että tiedät missä on ovi,siitä voi astua ulos jios ei kiinnosta.
On todella kivaa kun lahjat on jaettu,lapset nukkumassa ja jotain ehdotat tai kosketat niin tönitään vain pois ja aletaan mököttää,vitun hyvää joulua sullekin.
On mukavaa kun painostetaan seksiin. Kylläpä siinä tuntee itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi IHMISEKSI kun kiristetään ja uhkaillaan, seksiin.
Tee palvelus sille muijallesi ja lähde itse.
En pysty omasta kodista lähtemään,talo ollut jo ennen akkaa joka on saanut kaiken muun minkä on halunnut paitsi naimisiin en ole suostunut ja nyt on jo myöhäistä.
Voisiko joku kertoa miksi mun pitäisi sietää akkaa talossa joka ei halua tulla metriä lähemmäksi mutta ei tajua häipyä hevonvittuun ja itse on aloittanut kaiken n3v sitten,heitän sen heti pellolle jos tapaan jonkun kivan naisen.Jotenkin sellanen tunne, että tuskin ihan heti mitään kivaa naista tapaat...
Voi se tavatakin. Miehet osaavat näytellä mukavia pitkiäkin ajan jaksoja.
Ei tuollaiset itsekkäät munallaan ajattelevat apinat opi vaikka viisi naista peräkkään lakkaisi seksimästä heidän kanssaan.
Ei vittu millasia feministi lepakoita tää palsta on täynnä :D menkää helvetti soikoo hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt. Aika moni tuntuu olevan sitä mieltä, että seksuaalisissa haluissa on jotakin väärää. Eivätkö ne nyt kuitenkin ole ihan luonnollisia ja normaaleja?
Seksuaalisessa halussa ei ole mitään väärää, mutta toisen painostaminen omien halujensa tyydyttäjäksi on väärin.
Eikö toisen tarpeet pitäisi parisuhteessa kuitenkin ottaa huomioon eikä kuitata niitä merkityksettöminä ja jopa ällöttävinä?
Painostaminen on toki väärin, mutta mikä on painostamista on tulkinnanvaraista.
Ja ennen kuin kukaan innostuu tuosta "mikä on painostamista on tulkinnanvaraista": välillä tuntuu, että mikä tahansa viittaus, vihjaus saati suora kysymys tulkitaan automaattisesti painostamiseksi. Onko se?
Olin vuosia miehen kans jota en halunnut yhtään, harrastin silti seksiä velvollisuudentunnosta. Oli ikävää. Enää en suostuisi tuollaiseen. Silloin olin nuori. Tuota suhdetta ennen oli hyvää seksiä kyllä.
tee ihmeessä rikosilmoitus raiskauksesta!!! se on selkeesti pakottanut sut seksiin vasten tahtoasi.
AP, on oikeus kieltäytyä seksistä, myös avioliitossa, mutta en ymmärrä miksi olette yhä yhdessä tässä tilanteessa. Jos seksi ei koskaan kiinnosta, niin siitä pitää puhua toiselle, varsinkin jos et halua koskaan tehdä asialle mitään. Mitä kauemmin "pihtaat" sitä vaikeampi on seksiä taas alkaa harrastaa, kun toisen jokainen aloitus tuntuu niin läpinäkyvältä.
Toinen haluaa viettää aikaa kanssasi, mutta mieluummin nökötät suklaan kanssa yksin...
Pidätkö toisen kiinnostusa itsestään selvyytenä? Se on kuitenkin yksi päivä/hetki sun elämästä kun voit osoittaa että otat myös miehesi huomioon... Te olette kuitenkin yhdessä koska rakastatte toisianne ja haluatte että kumpikin tuntevat olevansa rakastettuja? Joillekin se seksi on se kaikkein intiimein ja vahvin tapa se osoittaa. Jos ei mee halut kohdilleen, niin sitten kompromissi tai ero.
Olen aseksuaali ja elämässä kauan kamppaillut tämän haluttomuuden kanssa. Oman mieheni kanssa harrastetaan seksiä tiettyinä sovittuina päivinä, jolloin molemmat voi valmistua siihen etukäteen. Ja jos silloin ei erityisesti huvita, niin sitten sovitaan toinen kerta ja vietetään se hetki vaan muuten lähekkäin. :) Meillä ainakin toimii hyvin, itse en siitä seksistä mitään irti saa ja välillä se tuntuu kauhealta työltä, mutta rakkaalle tuottaa nautintoa ja siksi sen teen ihan mielelläni. :)
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Nämä seksikeskustelut ovat aina niin raskaita. Yleinen mielipide tuntuu olevan se, että seksiä pitää haluta vähintään pari kertaa viikossa. Jos ei halua, on pakko olla jotain häikkää. Ja vaikkei haluaisi, pitää sitä silti harrastaa puolison mieliksi (mietin vaan miten, eikös se tunnu naisena aika epämiellyttävältä jos ei yhtään nappaa?).
Toisilla meistä vaan on alhaisempi libido tai petipuuhat ei muuten vaan kiinnosta. Mulle on aika kaukainen ajatus, että haluaisin vuodesta toiseen harrastaa seksiä pari kertaa viikossa saman ihmisen kanssa. En jaksaisi. On parempaakin ja kiinnostavampaa tekemistä, eikä siinä ole mitään väärää. Mulle ei ole mikään ongelma olla ilman seksiä enkä kärsi siitä, mutta tämä tuntuu valtaosalle olevan todella vaikea ymmärtää. Onneksi ei ole miestä.
Pysykkin sinkkuna
Eli alhaisen libidon omistava henkilö ei ole oikeutettu parisuhteeseen? Ok. Tietenkään ei ehdoin tahdoin kannata hypätä kyrvällään ajattelevan kelkkaan, mutta varmaan löytyy niitäkin jotka eivät halua koko ajan. Onhan noita tässäkin ketjussa jo useita.
No ei ole oikeutettu parisuhteeseen normaalin libidon omistavan henkilön kanssa, koska se on suorastaan kidutusta. Miksi pitää hämätä kumppani ansaan, rakastumaan ja parisuhteeseen, ja jopa avioliittoon ja lapsiin asti, ja sitten sanotaan että no ei mua kyl yhtää kiinnosta seksi sun kanssa (=en rakasta sua) et ollaan vaan nyt tässä sitte niinku lasten ja asuntolainan takia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on parisuhteessa ja rakastaa puolisoaan haluaa seksiä hänen kanssaan. Jos ei halua, ei rakasta, ja silloin ei ole parisuhdetta vaan joku muu suhde, ystävyys, sukulaisuus tai vaikka kämppäkaveruus jos ei jopa bisneskumppanuus.
Näin se on!
Vierailija kirjoitti:
Osta dildo ja sano miehelle että haluat tunkea sitä hänen aukkoihinsa aina seksissä. Loukkaannu, jos hän ei suostu, koska sitähän rakkaus on: seksiä.
Rakastelu on fyysistä rakkautta, ihan tieteellisissä tutkimuksissa on todettu että rakastelu (seksi) lisää rakkauden tunnetta kumppania kohtaan, eli ylläpitää keskinäistä rakkautta. Ja onhan seksi muutenkin monella eri tavalla terveellistä, niin psyykkisesti kuin fyysisestikin. Rakastelu on sitä että molemmat haluavat tehdä toiselle hyvää, ei mitään että minä nyt haluan tökkiä jotain sun johonkin aukkoon. Ideahan on se, että kumpikin saa vähintään yhden kunnon orgasmin, enkä tajua miten sitä voi joku vastustaa ja olla haluamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies. kirjoitti:
Miten naiset voivat ollakin noin helvetin tyhmiä? Onneksi on vielä normaaleja fiksujakin naisia olemassa, muuten alkaisin homoksi. On kai mullakin ollut joskus sellainen olo, ettei nyt huvita paneskella mutta kyllä se molo herää kun nainen parkkeeraa naaman päälle ja... Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sitä ei ole niin ero tai lupa käydä vieraissa.
Sinä olet äärimmäisen yksinkertainen ja tyhmä.
Naisen seksuaalisuus on vähän erilaista kuin miehen. Olet tosi idiootti jos et tajua sitä.
Ei naisen seksuaaliset halut välttämättä ihan sillä herää jos mies parkkeeraa hänen päälleen.
Kusipää!
Kuuluisit soramonttuun. Paskaläjä!
Ja sinä et osaa lukea. Minähän sanoin että itse kiihotun tuosta, en väittänyt, että nainen kiihottuu samasta. Jos nainen ei ole halukas niin voi kai nyt saatana antaa miehelle mahdollisuuden tehdä jotain, että halut heräävät? Mikä kyseistä sitten naista sitten kiihottaakaan. Femakko-lehmä selvästi veti herneen sian kärsäänsa... Heti tappamassa miehen, koska on eri mieltä asiasta. Ainut typerys ja väkivaltainen sellainen olet itse.
Kun luen tämän aiheen otsikon niin seuraava kuvitelma nousee mieleen...
" Aloittaja on pukeutunut joulumuorin kamppeisiin ja hänen miehensä joulupukin tamineisiin. Siinä sitten mies menee ulos talosta ja palaa takaisin tömistellen koputellen, samalla hokien HOH HOH HOO HYVÄÄ JOULUA!!! PUKKI SE TÄÄLLÄ! Sitten joulumuori siihen NO PUKKIHAN SE SIELLÄ! TULE PEREMMÄLLE. Viaton pieni hali ja kyselyt miten reissumeni... Pukki siihen valittaen miten säkit ovat täynnä :( .
NO joulumuori sitten vihjailee että pitäskö ne SÄKIT tyhjentää... Ettei halkea."
No lopun varmaan osaatte.
Osta miehelle joululahjaksi lahjakortti Thaihierontaan kaikilla mausteilla niin kaikki on tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka koski ainoastaan silloin, kun halusi seksiä. Tuli vierelle huokailemaan ja silitteli. Minä olisin kaivannut muulloinkin kosketusta, halauksia, lämmintä syliä. Mutta ei. Lopulta mua rupesi ällöttämään miehen läheisyys ja kosketus. Oksettamaan suorastaan. Eron jälkeen meni joitakin vuosia kun korjailin seksuaallisuuttani. En enää tiennyt mistä tykkäsin tai en. Luulin, etten erityisemmin välitä seksistä. Kunnes tapasin miehen, jota rakastan ja joka kuuntelee minua, joka koskettaa hellyyttä antaakseen, eikä vain vonkaakseen pillua. Hänen kanssaan tykkään harrastaa seksiä ja usein. Ei ole enää minkäänlaisia ällötyksiä.
Itse olen haluttoman naisen kanssa naimisissa, valitettavasti. Hän ei ITSE koskaan koskettele mua, ei suhteen alussa eikä myöhemminkään. Jokainen kosketus (oli se viaton tai tausta-ajatuksella varustettu) on kuin sähköisku hänelle.
Oksenna ihan rauhassa vaan. Heti kun lapset ovat riittävän vanhoja kestämään eron niin potkin sut h....ttiin mun elämästäni.
Voiku mun mies suunnittelis jotain noinkin "luxusta" ku öljyllä hieronta :( Ihan hirveetä, että noinkin panostava mies on päätynyt jalat piukasti ristissä elävälle kuivalle harakalle. Mutta tämä aloitus taisi olla provo. Aloittaja haluaa vain kuulla kuinka ihana hänen miehensä on, jotta saa henkistä tyydytystä. Toisaalta joku on vialla kun pitää sitä tyydytystä täältä hakea.
Mä ehdotan, että ne miehet, jotka täällä haukkuvat vaimoaan, jonka hormonitoiminta vasta palautuu synnytyksestä, käyvät hakemassa testosteronituotannon lopettavan lääkityksen. Voidaan sitten katsoa kuinka paljon vielä panettaa.